سایر منابع:
سایر خبرها
بودن معنای امروزی بودن را مراد کرده اند و می نویسد: معاصر بودن یا امروزی بودن مسئله کسانی است که انقلاب اسلامی را در پناه چتر ارتجاع می جویند و در این تاریکی هزار لا گمان برده اند که اگر تیر را به ارتجاع نشانه روند به ما می خورد. نویسنده در انتها پرده از نیست انگاری روشنفکران وطنی برمی دارد و توصیه می کند که مانند مرحوم جلال آل احمد و مرحوم دکتر شریعتی با شجاعت به غرب و شرق و عجب و کبر ...
کنم که یک روستایی هستم. باید توضیح بدهیم که منظورمان از بطن جامعه چیست؟ به نظرم بطن جامعه یعنی مردم. ما باید مثل مردم باشیم و مثل مردم زندگی کنیم تا بتوانیم ادعا کنیم که در بطن مردم هستیم. شما بایستی از من سؤال کنید که آیا شما با مردمید یا نه. من خودم احساس می کنم هر کسی پیش من آمد با من بوده و رضایت داشته است اما مهم این است که مردم چه قضاوتی درباره ما می کنند . مردم باید مصلی بیایند ...
همان ابتدا بنا را بر تسلیم قرار داد درحالی که هما به عنوان زن ایرانی و شیعه در همان حالت اسارت شجاعت از خود نشان می دهد و در نهایت این ایرانی ها هستند که نه تنها خانواده سوریه ای بلکه باحمله به ماشین انتحاری داعش را منفجر می کنند و هزاران نفر از مردم بی گناه سوریه را نجات می دهند. تمام این اتفاقات وحشتناک درست زمانی برای خانواده نقی می افتد که در آنور آب ها مردم شهرشان در جشن و پایکوبی زنده بودن نقی و خانواده اش هستند و فراموش کرده اند که برای امنیتشان آن طرف تر چه خون هایی ریخته می شود. انتهای پیام/ ...
در مجله وزین سخن (به مدیریت استاد خانلری) منتشر شد و از آن زمان تاکنون ضمن تدریس در مدارس و دانشگاه های مختلف (مانند دانشگاه آزاد بیرجند، پیام نور و فردوسی مشهد) مقالات و کتاب های فراوانی از وی منتشر شده است که از مهمترین آن ها می توان به کتاب های: موانع رشد اقتصادی جهان سوم، راهی به هزارتوی رمان نو، از خشم و هیاهو تا سمفونی مردگان، کلیدر رمان حماسه و عشق، سایه های روشن در آثار جلال آل احمد ...
...، با انبیاء و با ائمه(ع) چیست؟ موضع تو نسبت به این بزرگواران و عالم آفرین و آدم آفرینی که می گوید برپاشدن قیامت حق است، چیست؟ چه شده که باور نمی کنی!؟ آتش دوزخ نتیجهٔ نفرت خدا از بندهٔ مجرمش است وی به راهنمایی مرحوم فیض(ره) در مورد باور قیامت اشاره و تصریح کرد: تمام انبیاء با امت ها یک حرف داشته اند: انی اخاف من عذاب یوم عظیم ، ای ملت و ای جامعه! من برای خودم که ترسی ندارم ...
خدا بگذاریم. چون خدا دوست خیلی خوب و مهربانی است و وفادار به عهدش است و از آن تخلف نمی کند: ان الله لا یُخْلِفُ الْمِیعادَ= خدا خلف وعده نمی کند . با خدا قراری ببندیم و پایش هم بایستیم. بگوییم: خدایا هیچ کدام از گناهان من را برای شب اول قبرم نگذار. حتی هیچ کدام از گناهانم را برای موقع جان دادنم باقی نگذار. من به تو قول می دهم که تسلیم تو باشم، تا تو من را پاک کنی و نق و غُر نزنم و از تو راضی باشم ...
. http://imamalinet.net [4]امام علی (ع) در مورد خوارج فرمودند: الا ان لکم عندی ثلاث خلال ما کنتم معنا; ان نمنعکم مساجد اللهان یذکر فی ها اسمه و لانمنعکم فیئا ما کانت ایدیکم معنا و لا نقاتلکم حتی تقاتلوا (ابن اثیر, الکامل فی التاریخ, ج 2, ص 398) آگاه باشید تا با ماهستید (نه بر ما و مخالف مسلحانه) شما را از سه حق ممنوع نخواهم کرد: 1)- شما را از حضور در مسجد برای یاد خدا ممنوع ...