شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 15 تیر 1394 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۷    
به گزارش 3bn.ir، گروه فناوری افرا به منظور تکمیل کادر اداری و فنی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به عمل می آورد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۷    
مترجمین کتاب سرمایه در قرن بیست ویکم، اثر پیکتی با توجه به رویکردهای فکری نویسنده در کتاب، عنوان کردند که در این کتاب نویسنده معتقد است رشته ی اقتصاد هنوز هم با وجود پیشرفت روزافزون علم بر علم ریاضی ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۷    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه بیمه زنان خانه دار که معاونت ارائه داده در نوبت رسیدگی در کمیسیون اجتماعی دولت بوده و نظرات دستگاهها هم اخذ شده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۷    
معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: نتایج سطح بندی دانشگاه ها و موسسات غیردولتی روز شنبه اعلام می شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۷    
آندرانیک تیموریان به احتمال فراوان امروز تیم جدیدش را خواهد شناخت.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم توجه به "نهضت مدیریت اقتصاد با تحریم"، گفت: درمواردی که دولت در اجرای پروژه های عمرانی با مشکل نقدینگی رو به رو است با واسپاری و سرمایه گذاری مردم ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۷    
مجموعه مقالات روش های مدرن در علوم آکچوئرال حاوی مقالات ارائه شده در نخستین سمینار بین المللی که با همین عنوان برگزار شد، انتشار یافت
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۷    
به گزارش 3bn.ir ، سر فصل این کتاب: فصل اول درآمدی بر خلاقیت و نوآوری فصل دوم نوآوری فصل سوم خلاقیت فصل چهارم کارآفرینی محصول خلاقیت و نوآوری فصل پنجم خلاقیت و نوآوری از ایراد تا عمل ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور92/5 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا و... پنج شنبه 1394/4/11برگزارشد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۷    
سید محمد آسوده با اکثریت آراء به عنوان نماینده سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه انتخاب شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۷    
مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان طی تفاهم نامه ای کلیه امور بیمه ای خود را به شرکت بیمه دی واگذار کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۷    
تهران-مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس از خدمات بیمه ایران دراین استان قدردانی کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۷    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت می تواند سهم بسزایی در بهبود معیشت مددجویان و اشتغالزایی کشور داشته باشد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۷    
شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، درسه ماه اول سال جاری بالغ بر1103میلیارد ریال تسهیلات به 11هزارنفر از متقاضیان پرداخت کردند .
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۷    
یانیس واروفاکیس - وزیر دارایی یونان یک روز پس از برگزاری همه پرسی که با هدف پذیرش و یا رد پیشنهاد برنامه نجات مالی این کشور از سوی وام دهندگان بین المللی پیشنهاد شده بود از سمت خود کناره گیری کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
همایش بانکداری صنایع کوچک با حضور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی ایران، معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن در جمعی از صنعتگران استان در شهرستان ایلام برگزار شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
عضو هیئت تحقیق و تفحص از صنعت بیمه از ارسال نامه این هیئت به رئیس مجلس برای تمدید 6 ماهه این تحقیق و تفحص خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
بیش از 2.400.000 اصله از نخیلات استان تحت پوشش بیمه باغات قرار گرفتند .
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
هموطنان طی اردیبهشت ماه امسال افزون بر 3 میلیون و 800 هزار قبض خدمات شهری را از طریق ابزارهای پرداخت بانک صادرات ایران، واریز کردند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۵۷    
بانک رفاه کارگران متناسب با شرایط بین المللی و با اتخاذ رویکردهای مطلوب بانکداری در راستای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان، حوزه های بین الملل و بخش ارزی خود را تقویت می کند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۸    
محمد رجبی سرپرست شعب بانک صنعت و معدن در استان قزوین و رئیس شهر صنعتی البرز در جلسة کمیسیون هماهنگی بانک های استان نحوة حمایت این بانک از صنایع کوچک و متوسط را تشریح کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۸    
شعب بانک کشاورزی در استان سمنان طی 3 ماهه ابتدای سال جاری مبلغ 14400 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت کردند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۸    
سومین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صرافی فراز اعتماد پست بانک ایران، امروز پانزدهم تیرماه سال جاری با حضور رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره بانک و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۹    
ورود بیمۀ ایران به عنوان تنها بیمۀ دولتی به بازارهای راهبردی و استراتژیک همچون بیمه گری اتکایی در راستای بهبود روند خصوصی سازی در صنعت بیمه امری ضروری است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۱    
بررسی رشد نقدینگی در سه دولت اخیر نشان می دهد، نرخ رشد نقدینگی در دو سال اول دولت یازدهم به 29 و 31 درصد رسیده که در مقایسه با دو سال اول دولت نهم عملکرد بهتری دارد ولی نسبت به دو سال اول دولت دهم ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۱    
بدهی دولت به بانک ها در پایان سال 93 از مرز 100 هزار میلیارد تومان گذشت.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۱    
در حالی که سخنگوی باشگاه سایپا از توافق جواد نکونام با این باشگاه خبر داده بود، کاپیتان سابق تیم ملی گفت که برای انجام مذاکرات با دو تیم قطری در این کشور به سر می برد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهوری به درستی سه مشکل اساسی کشور را نیازمند اصلاح فوری دانسته است تا ضمن حفظ دستاوردهای اقتصادی دولت زمینه بهبود شرایط بخش تولید نیز فراهم شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۱    
درپی اعلام نتایج همه پرسی یونان مبنی بر مخالفت با برنامه ریاضتی جدید اتحادیه اروپا، ارزش یورو سقوط کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی از یکسان سازی نرخ ارز در کشور به فاصله 5 تا 6 ماه پس از عملی شدن تفاهم هسته ای خبر داد
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۱    
در حال حاضر نرخ سود سپرده کوتاه مدت بعضی بانک ها با نرخ سپرده بلندمدت آنها برابر است یا به سمت نرخ سپرده های بلندمدت می رود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۱    
زمزمه های دستیابی به توافق جامع هسته ای پیش از هر اتفاقی بازارهای داخلی کشور را دست خوش تحولات و هیجاناتی کرده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۱    
قیمت برخی از خودروهای وارداتی در هفته جاری به طور میانگین 1.5 تا 2 میلیون تومان کاهش یافته است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۱    
دبیر انجمن نان های ماشینی و صنعتی گفت: با توجه به خطرناک بودن مصرف جوهرقند، این ماده نباید در پخت نان استفاده شود و اگر نان اصولی پخته شود نیازی به استفاده از جوش شیرین و جوهر قند نیست.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۱    
در حالی که پیش بینی پیک مصرف برق سال جاری 51 هزار مگاوات است، در روزهای گذشته با رسیدن مصرف برق در پیک روز به مرز 49 هزار مگاوات، قطعی های موردی برق در برخی کلانشهرهای کشور گزارش شده.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۱    
در حالی که یکی از مسئولیت های اجتماعی بزرگ بانک ها، کمک به تأمین مالی اقشار ضعیف جامعه و جلوگیری از افتادن آنها به دامن رباخواران است، به نظر می رسد این موضوع در هیاهوی مشغله های بانک ها گم شده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۱    
یک کارشناس مسکن معتقد است: اجاره بها در ایران از قانون مشخصی تبعیت نمی کند و بیشتر به عنوان پر کردن بخشی از هزینه های زندگی مالکان به آن نگاه می شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۱    
با اضافه شدن بانک ها و موسساتی که در سالهای اخیر مجوز فعالیت دریافت کرده اند به لیست محاسباتی بانک مرکزی، میزان نقدینگی هم از رشد بالاتری برخوردار شد، افزایشی که تنها محدود به دوره های اخیر نیست.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران از کاهش حدود 2000 تومانی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز خبر داد و گفت: به دلیل شیوع بیماری تب کریمه کنگو و شایعاتی درباره این بیماری ...