پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۰May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 18 تیر 1394 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۲:۰۰    
مجمع عمومی عادی سالانه بانک قرض الحسنه مهر ایران، راس ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 30 تیر ماه 1394 با حضور نمایندگان صاحبان سهام در محل قانونی بانک برگزار می شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۵۰    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز با افت 3 دلاری مواجه شد و به کمترین رقم طی 4 ماه گذشته رسید.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۱    
سامانه 8655 پل ارتباطی بانک شهر و شهروندان.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۳۱    
انتظار، انتظار و باز هم انتظار. این تصویر اصلی ای بود که مطبوعات ایران از فضای اقتصادی کشور در این هفته بازتاب دادند ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
به گزارش 3bn.ir ، روز جهانی قدس، میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره)، روز فریاد رهائی برای آزادی قبله اول مسلمانان و آزادی قدس شریف است ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۲۱    
دستورالعمل های انتشار اوراق اجاره، مرابحه، سفارش ساخت و رویه اجرایی انتشار اوراق مشارکت اصلاح شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۱    
مستمری بگیران یونانی در ساعات اولیه چهارشنبه در مقابل عابر بانک های آتن برای دریافت حداکثر شصت یورو پول نقد، صف های طولانی تشکیل دادند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۱    
کارشناس اقتصادی گفت: با اهتمام بیشتر در جهت بهبود شرایط درونی اقتصاد می توان مسیر بهبود روند معاملات بازار سرمایه را هموار کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش قیمت سکه به مرز 880 هزار تومان بیشتر جنبه روانی دارد و این روند تا اعلام نتایج مذاکرات هسته ای ادامه خواهد داشت.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس کل بیمه مرکزی: مدیران صنعت بیمه از فیلتر تعیین صلاحیت ها عبور کنند و افراد واجد شرایط سکان امور را در دست بگیرند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۲    
تعدادی از مالکان در یک هفته اخیر قیمت ها را کاهش داده اند و سعی دارند تا قبل از نیمه دوم سال واحدهای خود را به فروش برسانند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۴۲    
اعلام جزییات بازنشستگی با کمتر از 10 سال سابقه و پرداخت وام اشتغال به روستاییان با کارت یارانه از مهمترین اخبار هفته جاری بود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۳۲    
حوزه فاوای کشور در هفته ای که گذشت با اتفاقات مختلفی همراه بود که شاید بتوان مهم ترین آن ها را پیدا شدن خریدار برای سهام مخابرات و پیگیری علت کندی تلگرام دانست.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۲    
نتایج بررسی بانک مرکزی از تحولات بازار ارزهای عمده در هفته منتهی به 5 ژوئیه 2015-14 تیرماه 94 نشان می دهد که در این هفته بازار ارز تحت تاثیر تحولات یونان، شاهد تضعیف بیشتر یورو بوده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۲    
شمارش معکوس برای پایان پرونده هسته ای ایران در حالی آغاز شده که بسیاری از فعالان حوزه های مختلف اقتصادی کشور به بازار سرمایه به نتیجه آن چشم دوخته اند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان خدمت جدید کارت تجاری را روانه بازار کرد .
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۰:۰۳    
نتایج بررسی بانک مرکزی از تحولات بازار نفت در هفته منتهی 7 تیرماه 94 نشان میدهد که این هفته متوسط بهای جهانی نفت خام در مقایسه با متوسط آن در هفته ماقبل افزایش یافت.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۰۹:۵۳    
دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از بیست وسومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم براستفاده از مفاهیم قرانی در شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.