دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای 3بن 13 تیر 1394 - 3bn.ir

3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۶    
مسئول کمیته نقل و انتقالات استقلال درباره آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی را ارائه داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۶    
شرکت بازرگانی ثمین ایرانیان بزرگترین مرکز واردات و پخش گردو و خشکبار جهت تکمیل کادر فروش خود دراستان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، گیلان و اردبیل استخدام می نماید.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۱    
به گزارش 3bn.ir، بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر "مشهد" از داوطلبان با شرایط ذیل، دعوت به همکاری می نماید: مقطع تحصیلی: کارشناسی ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۱    
طی هفته منتهی به 11 تیرماه، در حالی 524 هزار و 886 تن انواع کالا به ارزش بیش از 6760 میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد 53 و 28 درصدی را تجربه ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۶    
بیمه ایران برای تحقق نقش اصلی اش در صنعت بیمه کشور، باید ورودش را به بازار های راهبردی و استراتژیک چون بیمه گر اتکایی آغاز کند .
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۶    
بازار سهام همزمان با افزایش خوش بینی نسبت به دورنمای فضای سیاست خارجی با رشد نسبی حجم و ارزش معاملات سهام در نخستین روز معاملاتی این هفته، همراه بود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۶    
به گزارش 3bn.ir، بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای شغل "حسابرس داخلی" در شهر "تهران" از داوطلبان با شرایط ذیل، دعوت به همکاری می نماید: تعداد: 1 نفر ...
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۶    
در حالی دی 92 واحدهای مهر فاز 3 پردیس مشمول دستورالعمل شماره 3 افزایش قیمت نشدند که با گذشت 18 ماه افزایش حدود 5 میلیون تومانی قیمت این واحدها کلید خورد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۱    
بورس تهران که تمام نگاه خود را به وین دوخته است، با انتشار اخبار مثبت و امیدوار کننده از مذاکرات، جهش هسته ای خود را آغاز کرد و با رشد تمامی متغیرهای خود مواجه شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
احسان علیخانی در قسمت شانزدهم ماه عسل میزبان بزرگ مردانی بود که آرامش و امنیت را برای مان به ارمغان آوردند. ستارگانی گمنام که تا دنیا دنیاست بر گردن ما حق دارند و باید منت دارشان باشیم.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۲    
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس معتقد است: اگر به هر شیوه ای بتوان بازار را تحریک کرد، کمک خوبی به بازار مسکن و به تبع آن به کل اقتصاد کشور می شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۷    
لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۷    
با توجه به اینکه آزمون اصول بازار سرمایه، پیش نیاز آزمون تحلیل گری بازار سرمایه است، متقاضیان در صورت نداشتن مدرک اصول بازار سرمایه، به هیچ عنوان در آزمون تحلیل گری بازار سرمایه ثبت نام نکنند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
تندیس بلورین و لوح سپاس واحد برتر صنعتی و معدنی استان تهران به مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش اهدا شد
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲    
طرح خدمت طرحی است که در آن مشتریان بانکهای عضو طرح می توانند از شعب هر کدام از این بانکها درخصوص وصول چک های جاری و واریز وجوه به حساب ها به صورت online اقدام نمایند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۷    
بانک توسعه صادرات با هدف کمک به افزایش محصولات، کاهش قیمت تمام شده و تسهیل صادرات مواد شوینده به میزان یک میلیون و 700هزار یورو به گروه تاژ تسهیلات می دهد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل بانک شهر از اجرای طرح تقسیط بدهی مودیان شهرداری تهران توسط این بانک از طریق اعطای تسهیلات مشارکت مدنی خبر داد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۷    
در حالی که ساماندهی بازار بر عهده بانک مرکزی است، برخی موسسات غیر مجاز یا غیر منضبط در یک اقدام غیر حرفه ای و غیر قانونی به یک ذینفع 30 هزار میلیارد تومان وام دادند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۳    
معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار حومه ای قزوین - تهران از روز یکشنبه (فردا) خبر داد و گفت: ساعت حرکت این قطار از قزوین 5:20 دقیقه صبح هر روز و برگشت آن از تهران ساعت16:20 دقیقه خواهد بود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۳    
رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص وزارت بهداشت گفت: بازار کلیه در ایران سیاه نیست بلکه سفید است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۳    
یک کارشناس مسائل زنان با اشاره به اینکه باید ردیف بودجه ای برای ساماندهی زنان معتاد اختصاص یابد گفت: از موضوعات مهم این است که آسیب ها اعتیاد و کنترل آن در واحدهای درسی گنجانده شود.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۳    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار کشور گفت: با اقدامات سازمان دامپزشکی، بیماری آنفلوانزای مرغی در مازندران فعلا کنترل شده و اکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلودگی واحدهای صنعتی ارائه نشده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۲:۲۳    
با وجود اینکه دولت می گوید تلاش زیادی برای مهار بیکاری انجام می دهد اما آمارها نشان می دهند در فاصله بهار93تا بهار امسال نه تنها تعداد بیکاران کم نشده بلکه به تعداد آنها 117هزارنفر نیز افزوده شده است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۸    
ارزیابی هایی که از حدود دو ماه پیش بعد از اعلام خبر برقراری پیمان پولی دوجانبه ایران با سه کشور روسیه، عراق و ترکیه شدت گرفت وبا دو کشور از سه کشور اعلام شده این پیمان عملیاتی نشده، ادامه دارد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۳    
وزیر صنعت با ارسال نامه ای به شورای پول و اعتبار، خواستار طرحی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۳    
بانک سینا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ساعت شروع کار شعب و ستاد و ارائه خدمات این بانک در روز دوشنبه 15 تیر ماه مطابق با نوزدهم ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۳۸    
قائم مقام بانک مرکزی: جهت گیری بانک مرکزی در این گزارش کاهش و اصلاح نرخ سپرده قانونی با هدف رفع نیاز تولید به نقدینگی و عدم تهدید تورم است.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۳    
نرخ تورم باید معقول و قابل قبول باشد تا اعتماد مردم را جلب کند.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
شعبه مشهد بانک خاورمیانه در شهر مشهد افتتاح شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی ذخایر طلای کشور را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع 20 تن طلا از ذخایر کشور آزاد شد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۴    
خدمتی نوین از بانک سینا: پرداخت بدهی تلفن همراه بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
سازمان بهزیستی به دلیل حمایتهای بانک سپه از افراد تحت پوشش این سازمان در سال 93 و نیز نقش آفرینی آن در کمک به گسترش سلامت جامعه، عدالت اجتماعی و توسعه پایدار تقدیر کرد.
3بن   ۱۳۹۴/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۹    
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه بانک اقتصادنوین (شرکت سهامی عام) منتشر شد.