سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 16 دی 1395 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 31 فروردین 1395 9صبح 31 اردیبهشت 1395 9صبح 31 خرداد 1395 9صبح 31 تیر 1395 9صبح 31 مرداد 1395 9صبح 31 شهریور 1395 9صبح 30 مهر 1395 9صبح 30 آبان 1395 9صبح 30 آذر 1395 9صبح 1 بهمن 1395 9صبح 2 اسفند 1395 9صبح 1 دی 1395 9صبح 2 دی 1395 9صبح 3 دی 1395 9صبح 4 دی 1395 9صبح 5 دی 1395 9صبح 6 دی 1395 9صبح 7 دی 1395 9صبح 8 دی 1395 9صبح 9 دی 1395 9صبح 10 دی 1395 9صبح 11 دی 1395 9صبح 12 دی 1395 9صبح 13 دی 1395 9صبح 14 دی 1395 9صبح 15 دی 1395 9صبح 16 دی 1395 9صبح 17 دی 1395 9صبح 18 دی 1395 9صبح 19 دی 1395 9صبح 20 دی 1395 9صبح 21 دی 1395 9صبح 22 دی 1395 9صبح 23 دی 1395 9صبح 24 دی 1395 9صبح 25 دی 1395 9صبح 26 دی 1395 9صبح 27 دی 1395 9صبح 28 دی 1395 9صبح 29 دی 1395 9صبح 30 دی 1395 
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۶:۲۷    
رئیس فراکسیون امید با اشاره به گزارش معاون وزیر راه در جلسه،گفت: پروژه مسکن مهر علی رغم مشکلاتی که داشت از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و ما از وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه قدردانی می ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۷    
نوام چامسکی، تحلیلگر برجسته آمریکایی انتخاب ترامپ را تهدیدی برای بقای نوع بشر تلقی کرده است. او خطاب به جوانان گفت ، با مشکلاتی مواجه خواهند شد که در 200 هزار سال تاریخ بشریت سابقه نداشته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۳    
روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: محتوای انتشار فیلمی منتسب به عوامل نیروی انتظامی در فضای مجازی صحت ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۴    
مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: عامل بروز فتنه در جامعه، کسانی هستند که به حق خود راضی نبوده و نسبت به دیگران حس برتری جویی دارند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۱    
دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا بشدت شرکت خودرو سازی تویوتا ی ژاپن را تهدید به اخذ مالیاتهای سنگین در صورت ساخت کارخانه در کشور مکزیک کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۸    
رویترز اعلام کرد: در ماه دسامبر تولید نفت اوپک 200 هزار بشکه در روز کاهش یافت. در این میان تولید نفت ایران 30 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۲    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: تیم ملی تمرین امروز خود را در زمین باشگاه ایرانیان برگزار کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۶    
نخست وزیر عراق پیامی را به رئیس جمهور سوریه درباره هماهنگی در مبارزه با تروریسم ارسال کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۶    
پادشاه عربستان سعودی با افزایش ظرفیت تعداد حجاج در مراسم حج سال جاری، موافقت کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۱    
فالح الفیاض فرمانده کل الحشد الشعبی امروز در دمشق با بشار اسد دیدار کرد و طرفین درباره همکاری ها در زمینه مبارزه با تروریسم گفت وگو کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مردم اعتقادی به شکست طرح تحول سلامت ندارند، معتقدان به شکست این طرح کسانی اند که در گروه دلواپسان قرار دارند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۳    
منابع ترکیه ای از وقوع یک انفجار در شهر ازمیر و مقابل درب ورودی مخصوص قضات و دادستان ها در این شهر خبر دادند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۷    
سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری عنوان کرد به زودی قصد بازنشستگی از دنیای مربیگری را ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۸    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و اعضای کابینه وی در آستانه پایان دوره هشت ساله آن دولت، هر یک با انتشار یادداشتی، به بیان دستاوردهای چند ساله خود پرداختند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۹    
روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در باره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی در باره فعالیتهای اقتصادی زنجانی و شرکتها و اشخاص مرتبط با وی و برخی اموال ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۸    
در پی وقوع دوباره گرد و غبار در خوزستان، میزان ریزگردها در اهواز به بیش از 12 برابر حد مجاز رسید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۲    
کمدین ها با برنامه ویژه خندوانه در شبکه نسیم حضور خواهند یافت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۳    
بانک مرکزی با هدف نظارت دقیق و کنترل به کارگیری نرم افزارهای کاربردی بانکداری و اطمینان از کفایت،جامعیت و کارآمدی مدیریت ریسک عملیاتی بانک ها در بخشنامه ای بر لزوم رعایت قوانین تاکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۴    
10 نفر در انفجار مهیب عصر روز پنجشنبه در پارکینگ دادسرای مرکزی ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه زخمی شدند که وضع یکی از مصدومین وخیم گزارش شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۸    
رید کُردیش Reed Cordish که یک ساختمان ساز یهودی است ،به عنوان دستیار رئیس جمهور به دولت دونالد ترامپ ملحق می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۲    
منابعی به خبرگزاری رویترز گفته اند، در سال جدید میلادی واردات نفت خام چین از میدان های نفتی یادآوران و آزادگان ایران افزایش یافته و رکورد تازه ای را ثبت خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۳    
مدیرکل نظارت بر سبک های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: شرکت کار ما همچنان بدون مجوز بوده و در لیست شرکت های لیزینگ معتبر قرار ندارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۷    
کاربران شبکه های اجتماعی 17 دی ماه تصاویر پروفایل خود را به تصویر محمدجواد ظریف تغییر می دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۶    
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از رسانه ای شدن اختلاف نظرهای برخی مسئولین انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که خشونت های مرتبط با اسلحه در سراسر کشور آمریکا به صورت اپیدمی و روزانه وجود دارد و در یک دهه گذشته بیش از صدهزار نفر در نتیجه خشونت های مرتبط با اسلحه در آمریکا کشته شد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۱    
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر ازمیر واقع در غرب ترکیه خبر می دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری سوریه از وقوع یک انفجار تروریستی مهیب در شهر جبله در استان لازقیه خبر داد و گفته شده ده ها کشته و زخمی داشته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۹    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم دی ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۰    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شهر، استان و کشوری باشیم که با عزت، با قدرت و با سربلندی زندگی کرده و در تمامی حوزه ها به وضعیت فعلی اکتفا نکنیم، هر منبع ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۱    
وال استریت ژورنال نوشت: همان طور که مخالفان توافق هسته ای دولت اوباما از هر دوحزب، خودشان را برای تاکید بر کاستی های این توافق آماده میکنند باید از تکرار نا خواسته برخی اشتباهاتشان نیز آگاه باشند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۵    
اسامی متقاضیان کارآموزی وکالت امروز پنج شنبه ( 16دی ماه ) از طریق سازمان سنجش کشور اعلام شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۹    
بزرگترین دادگاه جنایی بحرین محاکمه رهبر شیعیان این کشور و دو تن از کارمندان دفترش را به 30 ژانویه (11 بهمن) موکول کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پیش از جلسه کمیسیون برجام، هیأت ایرانی و آمریکایی، مسائل مربوط به برجام را بررسی می کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۷    
وزیر نفت با بیان این که صرفه جویی از نظر ملی و شرعی امری لازم است، از مردم خواست به طور کلی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۸    
نشریه خط حزب الله در شماره این هفته خود گفتارهایی از رهبر معظم انقلاب درباره مطالبه عدالتخواهی در جامعه را منتشر کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۲    
دختر آرتور میلر، جایزه بهترین فیلم خارجی زبان انجمن ملی نقد آمریکا را به فرهادی اهدا کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۳    
نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت آنکارا به صراحت گفت: سیاست ترکیه در قبال سوریه از همان اول اشتباه بود و اکنون می خواهیم این خطاها را جبران کنیم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۴    
جلسه سه کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی ، سیاسی اجتماعی و تحقیق مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۲    
به دنبال طرح انتقادهای تند علیه چینی ها در صفحه توییتر رئیس جمهوری منتخب آمریکا ، پکن از علاقه دونالد ترامپ به استفاده از توییتر به شدت انتقاد کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۰    
خانواده های هفت شهید مدافع حرم از تکاوران شجاع ارتش، این هفته با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند؛ این شهدای گرانقدر در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) در سوریه به شهادت رسیده اند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۷    
وزیر بهداشت با اشاره به رضایتمندی مردم از طرح تحول نظام سلامت گفت: تنها برخی سیاسیون در این خصوص نگران هستند که ان شاءالله خدا نگرانی آنها را نیز برطرف کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری عامل قتل جوان تاکستانی 6 روز پس از ارتکاب قتل در استان آذربایجان غربی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۶    
آتش نشانان النگوهای ضخیم و سنگین برنجی را از دست زنی میانسال خارج کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی طی روزهای شنبه و یکشنبه بویژه برای شهرهای صنعتی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱    
مسئول ستاد انتخابات سیدمحمد غرضی با اشاره به هزینه های انتخاباتی این ستاد در سال 92، اظهار کرد: در انتخابات 92 ستاد آقای غرضی 59 میلیون تومان هزینه کرد و این هزینه را نیز شخصاً پرداخت نمود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۲    
وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی از مسوولان قوه قضائیه پاسخ داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۷    
یک فلسطینی که از کارمندان موسسه وابسته به سازمان ملل در نوار غزه است، توسط اسرائیل به همکاری با حماس متهم و به 7 ماه حبس محکوم شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۳    
"دونالد ترامپ،" رئیس جمهور منتخب آمریکا، از "جولیان آسانژ"، پایه گذار ویکی لیکس، حمایت کرد. آسانژ اخیرا نسبت به اتهام دستگاه های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات این کشور ابراز تردید ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۶    
احتمال آن وجود دارد که اوباما تحریم های ثانویه علیه ایران وضع کند و افراد و شرکت های خارجی را از معامله با شرکت ها و افراد ایرانی که نام شان در فهرست تحریمی امریکا قرار دارد منع کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشریح آخرین مراحل رسیدگی به پرونده اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: در حال حاضر بررسی های بیشتر بر روی دفاعیات مکتوب بنده در حال انجام است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 140 هزار تومان است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۵    
معاون قضایی دیوان عالی کشور در بخشنامه ای درباره نحوه عملکرد شعب رسیدگی کننده به پرونده های مواد مخدر بر نگهداری از مواد مخدر مکشوفه از متهمان تا صدور حکم قطعی برای آن ها تأکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۲    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR فیلم بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتباه نگرفتن دشمن اصلی با دوستان منتشر کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۵    
پایگاه خبری رویترز از اعطای وام یک میلیارد دلاری ویتول بزرگترین فروشنده نفت خام جهان به ایران در ازای صادرات محصولات پتروشیمی به این شرکت خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۷    
تعدادی از اهالی شهر الرقه سوریه که تحت اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد، اعلام کردند عامل حمله به باشگاه شبانه استانبول وارد الرقه شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۶    
در جریان آغاز معاملات بازار آزاد امروز(پنجشنبه) تهران، قیمت هر دلار آمریکا 3939 تومان تعیین شد. این در حالی است که نرخ سکه طرح جدید با 8300 تومان افزایش، به یک میلیون و 171 هزار تومان رسید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۳    
یک منبع نظامی روس و یک منبع میدانی از حزب الله در الزبدانی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه حزب الله مانع ورود افسران روسیه به منطقه "وادی بردی" در حومه دمشق شده است، را تکذیب کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۱    
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ظرفیت بارگذاری جمعیت و صنعت در تهران سالهاست به پایان رسیده و ادامه فشار برای بارگذاری صنعتی و جمعیتی در تهران منجر به چالش های بزرگتر محیط زیستی می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۲    
یک منبع محلی در استان نینوای عراق فاش کرد که ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش سه شخص را برای جانشینی خودش در صورت کشته شدنش تعیین کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۶    
در بازار یخ زده و رکودزده خودرو، با کمتر از 10 میلیون تومان هم می توان خودرو خرید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۹    
هدف کوتاه مدت اصولگرایان از تخریب و هجمه به دولت، آسیب زدن به پایگاه اجتماعی آقای روحانی است. آنها تلاش می کنند تا دولت آقای روحانی را ناکارآمد جلوه دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در حساب توئیتری خود نوشت: در شرایط کنونی ، محرز است که رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (پنجشنبه) از کشته و زخمی شدن 12 تن در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
آزادکار جوان مازندرانی به علت سانحه تصادف رانندگی درگذشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸    
اسدالله عسگراولادی در مصاحبه ای در باره روابط ایران و روسیه اظهارنظر کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح برلزوم نگاه اصلاح گرایانه به نیروهای انتظامی تاکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۰    
در ادامه عملیات نیروهای عراقی در شهر موصل فرماندهان ارتش عراق از پیشروی چشمگیر نیروهای خود در 24 ساعت گذشته خبر داده اند و می گویند توانسته اند بیش از 200 داعشی را از پای درآورند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۴    
دنیای اقتصاد نوشت: بازار خودرو کشور در حالی همچنان در رکود به سر می برد که به نظر می رسد با عرضه تدریجی محصولات پلاک 96، رونقی نسبی در خرید و فروش خودروهای داخلی رخ بدهد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۵    
به این آمارها توجه کنید. ایران چهارمین مصرف کننده گاز در جهان است. درسال 2015 بیش از 178 میلیارد متر مکعب گاز در ایران سوزانده شده است که بعد از ایالات متحده امریکا ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
جانشین و معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی ارتش منصوب شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
در سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها، نمایندگان این شورا به مهدی چمران به عنوان رئیس شورای عالی استان ها رای دادند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۴    
روزنامه اعتماد در یادداشتی در باره جنگ لفظی سران قوا نوشت:این دعواها راه به جای خوبی نمی برند و اتفاق میمون و مبارکی را باعث نمی شوند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
صنعت خودرو جهان درشرایطی سال 2017 را آغاز می کند که نسبت به سال های اخیر با چالش های بالقوه بیشتری رو به رو خواهد بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس ستاد انتخابات جمعیت پیشرفت و عدالت می گوید: درست است که این جمعیت ارتباط تشکیلاتی با قالیباف ندارد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۹    
روزنامه اعتماد به نقل از محمدسالاری عضو شورای شهر تهران نوشت:
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ سایت ها گفت: سایت های غیراخلاقی هوشمندانه بسته می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۳۰    
پروین قرار است به زودی کی روش و برانکو را آشتی بدهد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷    
نماینده عضو جبهه پایداری ادعاهای جدیدی را علیه دولت مطرح کرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پیش بینی ما این است که سالانه 734هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری انجام شود تا بتوانیم تا پایان برنامه ششم نرخ بیکاری تک رقمی در کشور ایجاد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۱    
سید مهدی رحمتی یکی از مهمانان در افتتاحیه رستوران علی منصوریان بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۱    
سرنشین خودرو، موتورسوار یا عابر پیاده بودن؛ اگر قرار باشد از زاویه تصادفات به این سه موقعیت نگاه کنید ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۵    
نماینده مردم تهران گفت: فضای لایحه بودجه 96 فضای انضباط و شفافیت مالی است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۲    
با وجود نامگذاری خیابانی با نام استاد علی اکبر فرهنگی مدتی است نام پدر مدیریت رسانه در ایران، سر جایش نیست.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۲    
تعدادی از ساکنان شهر رقه سوریه که تحت تصرف داعش است، اعلام کردند عامل حمله مسلحانه به کلوب شبانه در استانبول اخیرا وارد رقه شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۰۰    
شبکه سی ان ان ترکیه در خبری جدید از یک تیراندازی به یک رستوران در منطقه الفاتح در استانبول خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۵۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ضمن اشاره به مشاهده موارد حیوانی آنفلوآنزای مرغی در 11 استان کشور ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۵    
بابا نوئل قاتل به الرقه فرار کرده استمنابع محلی در شهر الرقه در شرق سوریه اعلام کردند، عامل حمله مسلحانه به یک کلوب شبانه در استانبول، وارد این شهر شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۲    
ائتلاف بین المللی ضد داعش آمادگی خود را برای حمایت از عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۶    
عبدالله ناصری از چهره های اصلاح طلب در روزنامه شرق در باره هزینه انتخابات ریاست جمهوری نوشت: هزینه های ستادهای انتخاباتی و حواشی آن، این روزها بار دیگر در فضای سیاسی کشور محل بحث شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۷    
یکی از بیشترین سوالاتی که در مورد معافیت های سربازی مطرح می شود، شرایط بهره مندی از معافیت های کفالت است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که رئیس جمهور و تیم دولت در پیگیری موضوع حقوق های نجومی، نه تنها کوتاهی نکرد، بلکه بیش از آنچه در قانون آمده، عمل کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۹    
نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد با تغییر ساختار سازمان های امنیتی-اطلاعاتی مهم آمریکا، آنها را کوچکتر کند.