شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 26 دی 1395 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 31 فروردین 1395 9صبح 31 اردیبهشت 1395 9صبح 31 خرداد 1395 9صبح 31 تیر 1395 9صبح 31 مرداد 1395 9صبح 31 شهریور 1395 9صبح 30 مهر 1395 9صبح 30 آبان 1395 9صبح 30 آذر 1395 9صبح 1 بهمن 1395 9صبح 2 اسفند 1395 9صبح 1 دی 1395 9صبح 2 دی 1395 9صبح 3 دی 1395 9صبح 4 دی 1395 9صبح 5 دی 1395 9صبح 6 دی 1395 9صبح 7 دی 1395 9صبح 8 دی 1395 9صبح 9 دی 1395 9صبح 10 دی 1395 9صبح 11 دی 1395 9صبح 12 دی 1395 9صبح 13 دی 1395 9صبح 14 دی 1395 9صبح 15 دی 1395 9صبح 16 دی 1395 9صبح 17 دی 1395 9صبح 18 دی 1395 9صبح 19 دی 1395 9صبح 20 دی 1395 9صبح 21 دی 1395 9صبح 22 دی 1395 9صبح 23 دی 1395 9صبح 24 دی 1395 9صبح 25 دی 1395 9صبح 26 دی 1395 9صبح 27 دی 1395 9صبح 28 دی 1395 9صبح 29 دی 1395 9صبح 30 دی 1395 
9صبح   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۵    
در جریان معاملات بازار آزاد امروز(دوشنبه)، قیمت انواع سکه با افزایش مواجه بود و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 186 هزار و 900 تومان رسید، همچنین دلار هم 3858 تومان است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
قبلا یک جلسه به منظور بررسی دستگاه های اخذ رای الکترونیکی برگزار شده بود و طی دو روز آینده جلسه دیگری در وزارت کشور تشکیل خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۴    
دور جدید حذف یارانه ها از دیماه آغاز شد تا تصمیم جدید دولت برای حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها عملیاتی شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۶    
در بازار امروز سه شنبه 28 دی ماه 95 بهای دلار آمریکا به 3840 تومان و قیمت یورو به 4310 تومان رسید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران، نسب به سودجویی بسیاری از شرکت های بیمه ای هشدار داد و گفت: پوشش خدمات دندانپزشکی با پرداخت 79 هزار تومان، دروغ است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۸    
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۵۷    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 185 هزار و 700 تومان و دلار آمریکا 3918 تومان عرضه می شود که قیمت سکه با افزایش حدود شش هزار تومانی مواجه شد و نرخ دلار با ثبات نسبی حدود چهار تومان نسبت به روز گذشته ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۶    
سرهنگ مظفری یادآور شد: در این تصادف رانندگی راننده نیسان و 12 سرنشین خودروی پژو جان خود را از دست دادند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۱    
آیت الله صافی گلپایگانی در زمان تشرف آیت الله هاشمی رفسنجانی به حرمین شریفین در نامه ای دغدغه خود را نسبت به اوضاع و برخوردهای نامناسب با زائران را جهت پیگیری و رفع موانع به رئیس فقید مجمع تشخیص ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۳    
دفتر حیات این جهانی آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، روحانی و سیاستمدار برجسته و نامدار معاصر، یکشنبه نوزدهم دی ماه نود و پنج در میان بهت و ناباوری مردم ایران که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زندگی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۰    
کیهان نوشت:افراطیون مدعی اصلاحات مشغول عملیات فریب با ناطق نوری هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۳    
جمعی از طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه بندرعباس طی نامه ای خطاب به مسئولین هرمزگان خواستار لغو کنسرت ها در شهر بندرعباس شدند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۰    
یک منبع آگاه نزدیک به وزارت خارجه در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این که ایران، روسیه و ترکیه در مورد دعوت آمریکا برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان به توافق رسیده اند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۷    
یادگار گرامی امام روایت خود از مجلس باشکوه هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی(ره) را بیان کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۵    
مراسم هفتمین شب ارتحال آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با حضور مراجع عظام تقلید و شخصیت های برجسته حوزه و کشور در قم برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۹    
رئیس جمهوری فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی را مصیبتی بسیار ناگوار و مصداق ثلمه ای توصیف کرد که هیچ چیز نمی تواند این خلأ را جبران کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۳    
پس از افزایش شایعات و طرح موضوعات بی اساس درباره علت و چگونگی درگذشت آیت الله هاشمی در رسانه های بیگانه ، محمد هاشمی بصورت رسمی به این شایعات پاسخ داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۸    
یک سخنگوی نیروهای ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا از مخفی شدن البغدادی سرکرده داعش در شهر نینوا درحالی که جلیقه انتحاری به تن دارد، خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۹    
رییس جمهوری با انتشار یک بیت شعر به مناسبت هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی یاد ایشان را گرامی داشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۳۱    
رهبر حرکت اسلامی نیجریه یک روز مانده به زمان تعیین شده برای آزادی اش، از داخل زندان پیامی ارسال کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۲۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تاکنون هیچ منعی برای حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری نبوده و آنان می توانستند برای این انتخابات ثبت نام کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۱۹    
اصغر فرهادی گفت: فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم یک فیلم انسانی است که در آن فیلم ساز، پیش از تماشاگر قضاوت نمی کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۴    
رئیس آتی کارکنان کاخ سفید وضعیت توافق هسته ای ایران را در آستانه روی کار آمدن ترامپ به بیماری تشبیه کرد که تحت اقدامات اورژانسی برای زنده ماندن قرار دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۵    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد مطلبی که در گروهها و شبکه های اجتماعی با عنوان " آخرین وصیت سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی" منتشر شده، از اساس کذب است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۵۲    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد مطلبی که در گروهها و شبکه های اجتماعی با عنوان " آخرین وصیت سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی" منتشر شده، از اساس کذب است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۴    
مجلس در مصوبه ای دستگاه ها و شرکت های دولتی و غیردولتی را موظف کرد با درخواست بازنشستگی بانوان شاغل با 20 سال سابقه خدمت موافقت کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۳۱    
یک پایگاه خبری دومنیکا نوشت متهم جدید نفتی استرداد شده به ایران دارای اسناد هویتی دومنیکا بوده و تشکیلاتی به نام تجارتخانه دومنیکای من در این کشور دارد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲    
طی حکمی از سوی رییس جمهوری فرج الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برای یک دوره سه ساله به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب و جایگزین اکبر ترکان شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۹    
یک دیپلمات ارشد روسی با تاکید بر تمایل ترامپ برای دیدار با پوتین، از تلاش لندن برای ایجاد اخلال در کار ریاست جمهوری ترامپ خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۰    
یک فعال سیاسی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه هاشمی به رهبری نزدیک نبود، تصریح کرد: از همین رو است که می بینیم رهبری معظم انقلاب در نمازی که بر پیکر دوست دیرین خود خواندند تعبیراتی به کار بردند که بی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۴    
در آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در حرم امام خمینی برگزار شد علی اکبر ناطق نوری از چهره های نزدیک به او و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس صلح پاریس ، گفت: راه حل دو کشور با ادامه شهرک سازی وارد مرحله خطر شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۳۵    
معاون وزارت امور خارجه گفت: هنوز آمریکایی ها در راه اجرایی شدن برجام مانع تراشی می کنند که این امر به صورت رسمی به آن ها اعلام هم شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۲۳    
معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه اعلام کرد که به احتمال قوی تا قبل از ظهر نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی می توانند چهارمین گزارش اجرای برجام را ملاحظه کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۱۳    
رئیس جمهور در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۹:۰۱    
دختر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در دل نوشته ای خطاب به پدرش، نوشت: فقط دو روز طول کشید از زمانی که نمی توانستم چشم از خنده های شیرینت بردارم تا وقتی بالای سر پیکر بی جانت، در حال جان دادن بودم ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۹    
آمریکا باید بداند که نمونه هایی همچون سردار سلیمانی در نیروهای مسلح ایران وجود دارند و در زمان مناسب آنها هم وارد میدان خواهند شد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برای جبهه پایداری احترام قائل هستیم و مذاکراتی در گذشته داشته و اکنون هم این مذاکرات به صورت جدی در جریان است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۷    
وزیر کشور با بیان اینکه پیش تر شاهد فعالیت تروریسم در برخی کشورهای آسیایی بودیم گفت: اینک شاهدیم که این موضوع به همه کشورها از جمله کشورهای اروپایی تسری یافته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۱    
هرچند اصولگرایان بر این باورند که فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضایعه بزرگی برای نظام و انقلاب است، ضرر اصلاح طلبان را بیش از سایرین دانسته و یقین دارند که آنها نخواهند توانست بدیلی برای آیت الله ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری امروز سخنران مراسم هفتم درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. او در طی سخنانش بغض می کرد و از مردم خواست تکبیر نگویند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹    
منتشرکننده فیلم خانواده آیت الله هاشمی داخل آمبولانس حمل پیکر، عذرخواهی کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعرفه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 پایتخت در جلسه امروز شورا با افزایش 5 تا 15 درصدی نسبت به سال گذشته به تصویب رسید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۴۵    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه با محکومیت شدید اعدام سه زندانی بحرینی اظهار داشت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۶    
اداره کل امور بین الملل قوه قضائیه اعلام کرد: ع.ز متهم پرونده فساد نفتی است که صبح امروز به کشور مسترد و تحویل مقامات قضائی شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور خارجه فرانسه امروز (یکشنبه) در مصاحبه ای گفت، پیشنهاد رئیس جمهور منتخب آمریکا برای انتقال سفارت کشورش در تل آویو به قدس یک اقدام "تحریک آمیز" است که تبعاتی جدی به دنبال خواهد داشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۷    
وکیل مدافع بابک زنجانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دستگیری علیرضا زیباحالت منفرد گفت که هرگونه تصمیم گیری درباره بابک زنجانی باید به بازجویی کامل از علیرضا زیباحالت و صدور حکم قطعی درباره وی منوط شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۰    
سخنران مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با استناد به حضور باشکوه مردم در مراسم هایی که در گرامیداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۴    
رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه در تمامی فرآیند دادرسی، حفظ حقوق شهروندی افراد حتی متهمین ضروری است ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۷    
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۱    
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۴    
عراقچی درخصوص مذاکره دوباره با امریکا گفت: ما جز مسایل فنی اجرای برجام مذاکره ای با آمریکایی ها نداریم ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۱    
با حمایت و میزبانی بانک تجارت یک مسابقه فوتبال به نفع کودکان سرطانی برگزار گردید.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۸    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: فضاسازی برخی رسانه های ضد انقلاب و وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه علیه سازمان اطلاعات سپاه ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۸    
معاون قوه قضاییه با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان صادقانه می فرمایند تمام مسائل دوران های اخیر موجب گسست این دوستی قدیمی نشد و نتوانست آن را به کلی قطع کند که باید گفت متن این ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۵    
یک دستگاه آپارتمان 48 متری در محدوده زعفرانیه خیابان نیاززاده دارای 1 اتاق خواب، با قیمت 40 میلیون تومان رهن و 1.200 میلیون تومان اجاره معامله می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۳    
لایحه برنامه ششم توسعه پس از 6 هفته فشرده کاری مجلس به پایان رسید و رئیس مجلس در پایان برنامه نویسی مجلس دهم ضمن تشکر پی در پی از نمایندگان، خانواده هایشان، دولت و .. ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۳    
گرچه اصولگرایان این روزها هنوز در سکوتی عجیب درباره ائتلاف انتخاباتی شان به سر می برند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب گویی قرارش را بر حضور پررنگ در انتخابات گذاشته و جدی تر از بقیه پازل های انتخاباتی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۴    
ماجرای سهام هزارمیلیارد تومانی وزارت بهداشت در شرکت پالایشگاه اصفهان از زبان وزیر احمدی نژاد
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۷    
رییس جمهوری در دیدار وزیر خارجه آلبانی گفت: دوره پسابرجام فرصت مناسبی برای توسعه و تعمیق همکاری های تهران - تیرانا در همه حوزه ها بویژه اقتصادی و تجاری فراهم کرده است که باید بخش های خصوصی دو کشور از ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید در کارزار اجرای برجام محکم و استوار در مقابل آمریکایی ها بایستیم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۱    
نمایندگان در مصوبه ای در برنامه ششم توسعه دولت را موظف کردند که برنامه ریزی های لازم را برای توسعه سیاسی و گسترش فعالیت های احزاب و تشکل های سیاسی انجام دهند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۸    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: انتشار شایعاتی در خصوص دخالت بعضی از اعضای این سازمان در مفاسد اقتصادی و دستگیری آنها، کذب و دروغ سازی برخی رسانه های وابسته به دشمن است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۹    
نشست خبری رئیس جمهور سه شنبه 28 دی ماه برگزار می شود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۶    
از لحظه انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی از جریان ها و کانال های تلگرامی وابسته به آنها تلاش کردند مرگ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را مشکوک جلوه دهند و بگویند که آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۳    
مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو از طراحی و تولید دو محصول جدید پژو 207A صندوق دار و دنا پلاس خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۲    
عراقچی گفت: با برداشته شدن تحریم ها در سه حوزه کلیدی انرژی، حمل و نقل و بانکی می توان گفت اوضاع به حالت عادی برگشته است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۱    
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از تقدیم بودجه سال آینده پایتخت توسط شهردار تهران به شورای شهر در جلسه علنی سه شنبه 28 دی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:کسانی که می خواهند فرهنگ دفاع مقدس را تقویت و ترویج کنند باید گرایش سیاسی خود را کنار بگذارند چرا که ما بر سر یک موضوع مشترک سخن می گوییم.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
یک نمایند پیشین مجلس، گفت: نقش آیت الله هاشمی برای اینکه علما، سیاستمداران و اقشار مختلف جامعه در کنار همدیگر قرار گیرند بسیار تعیین کننده بود.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
سازمان های حقوق مدنی آمریکا راهپیمایی اعتراضی خود را علیه نژادپرستی تبلور یافته در اقدامات ترامپ و در حمایت از صلح، بهداشت و درمان عمومی و سایر مطالبات جامعه مدنی آغاز کردند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۸    
نورمن لامونت فرستاده ویژه دولت انگلیس در امور تجاری با ایران، با بیان اینکه برجام یک دستاورد تاریخی است، تاکید کرد ترزا می نخست وزیر و سایر مقامات انگلیس برای برجام احترام قائل هستند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۲    
هوای امروز تهران در وضعیت سالم قرار دارد و به نظر می رسد تا ساعات ظهر گاهی این وضعیت تداوم نسبی داشته باشد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۲    
معاون حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگرچه کسی نمی تواند جای آیت الله هاشمی رفسنجانی را پر کند، ولی به نظرم فردی مانند آقای ناطق نوری می تواند به خوبی جلسات مجمع را اداره کند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۳    
امیر محبیان: احمدی نژاد اگر خودش نیاید که ظاهرا حضورش منتفی شده است؛ به گمانم هیچکدام از احزاب موجود را دارای آن کفایت نمی داند که مورد حمایت قرار داده یا کاندیداهای موجود را در حد حمایت کامل خود نمی ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که هدف از حضور جان کری در اجلاس بین المللی صلح در پاریس، دفاع از اسرائیل و تلاش برای جلوگیری از صدور قطعنامه های ضد صهیونیستی است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۹    
دفتر سخنگوی ناجا در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص رفتار نفرت انگیز یکی از ماموران، در اطلاعیه ای از برخورد قاطع پلیس با هر نوع لغزش رفتاری درون سازمانی خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۷    
سرانجام جزییات بدهی دولت مشخص شد. حساب و کتاب هایی که تا پیش از این برای خود دولت هم نامعلوم بود؛ امروز روشن شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۴    
روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی نوشته است؛تجلیل و تقدیری که این روزها آحاد ملت از شخصیت و عملکرد آیت الله هاشمی رفسنجانی کردند، یکبار دیگر نشان داد که مردم، چهره های خدوم ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مراسم بزرگداشت هفتمین روز از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی،رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز( یکشنبه) در مسجد حاج سید عزیزالله بازار تهران برگزار شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۲    
کسانی که خاطرات هاشمی را خوانده اند به راحتی می توانند پی به این معنا ببرند که او در کتاب های خاطراتش هرچیز را سانسور کرده باشد خودش را سانسور نکرده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۹    
داستان بابک زنجانی، داستان غریبی است؛ به ویژه این روزها. این روزها که از یک سو فرشته مرگ، دور سر مرد جوان موبور به اصطلاح کارآفرین می چرخد و از دیگر سو پرونده مبهم و سنگین او و پشت پرده هایش زمینه ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۹    
هفتادویکمین مرحله از یارانه های نقدی امشب ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۰    
با گذشت حدود یک سال از راه اندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز 800 هزار نفر گذشت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۴    
فولکس واگن با پذیرش جرم نصب موتورهای دارای نقص فنی در آمریکا، پرداخت 4,3 میلیارد دلار غرامت را گردن گرفت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۴    
قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان این که یکی از دغدغه های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، انتخابات سال 96 بود، گفت: رییس فقید مجمع تشخیص مصلت نظام همواره فراجناحی عمل کرد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۱    
دولت یازدهم در بعد مدیریت و برنامه ریزی رسانه ای توان دفاع از خود را ندارد. بخشی از ناکارآمدی به درون ساختار دولت باز می گردد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۵    
چند روز پیش بود که اولین سفارش ایران به شرکت هواپیمایی ایرباس در ایران به زمین نشست، جدا ازحواشی که دلواپسان بعد از اجرایی شدن برجام به وجود آوردند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۵    
مرحوم آیت ا... هاشمی شخصیتی فراجناحی بودند که خود را در هیچ جناح سیاسی وارد نمی کردند و همیشه سعی در تعادل میان جناح های سیاسی داشتند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۵۰    
به دنبال تاکید معاون رئیس جمهور مبنی بر رعایت حریم کاخ گلستان، سازمان میراث فرهنگی در نامه ای به شهردار تهران، خواستار توقف فعالیت عمرانی در حریم این اثر تاریخی شد.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴    
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از همگان دعوت کرد تا در آیین هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کنند.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۳۸    
باهنر از آنجایی که می دانند جایگاهی برای پست ریاست جمهوری ندارد، سعی می کند در دهه هفتم زندگی خودش نقش یکی از لیدرهای جریان اصولگرایی را بازی کند و به عنوان بازیگردان این جناح باقی بماند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۰    
سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد دولت قبل، این روزها سخنگوی جبهه یکتا(یاران کارآمدی و تحول ایران یا همان کارگزاران دولت احمدی نژاد) است و می گوید ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۸:۱۱    
روزنامه شهروند در ستون طنز امروز خود به موضوع دستگیری دختران موتورسوار دزفولی و دعوای طالبان و داعش پرداخت.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۹    
عباس عبدی در یادداشتی نوشت:بیشترین تأثیر را از فوت آقای هاشمی تندروهای اصولگرا پذیرا خواهند شد. زیرا یکی از مهم ترین کارکردهایشان که حمله به هاشمی بود را از دست داده اند ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۵۳    
نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس معتقد است: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نه تنها به میدان داری تندروها نمی انجامد، بلکه باعث افزایش انسجام در معتدلین شده است.
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۴۴    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ورود قوه قضاییه به موضوع رفع فیلتر شبکه های اجتماعی را موجب حاکمیت دوگانه عنوان و تاکید کرد که قوه قضاییه در این مورد باید تابع کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و هیات نظارت ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۳۸    
پس از نشستن نخستین ایرباس خریداری شده از فرانسه در فرودگاه مهرآباد و مراسمی که به همین مناسبت و با حضور برخی از شخصیت های سیاسی و اقتصادی کشور از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ...
9صبح   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۳۵    
غلامحسین کرباسچی گفت: آنچه از شخصیت هایی مثل آقای هاشمی و امثال ایشان باقی می ماند در واقع الگوی رفتاری است. سرمایه ای که برای اصلاح طلبان و معتدلین بعد از آقای هاشمی وجود دارد همین منش و رفتار است.
  • ۱