جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 21 دی 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 7 آذر 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 دی 1396 الف 2 دی 1396 الف 3 دی 1396 الف 4 دی 1396 الف 5 دی 1396 الف 6 دی 1396 الف 7 دی 1396 الف 8 دی 1396 الف 9 دی 1396 الف 10 دی 1396 الف 11 دی 1396 الف 12 دی 1396 الف 13 دی 1396 الف 14 دی 1396 الف 15 دی 1396 الف 16 دی 1396 الف 17 دی 1396 الف 18 دی 1396 الف 19 دی 1396 الف 20 دی 1396 الف 21 دی 1396 الف 22 دی 1396 الف 23 دی 1396 الف 24 دی 1396 الف 25 دی 1396 الف 26 دی 1396 الف 27 دی 1396 الف 28 دی 1396 الف 29 دی 1396 الف 30 دی 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۴    
پیام رسان تلگرام پس از مدتی مسدود بودن رفع فیلتر شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اگر به تازگی دستگاه ایکس باکس وان X خود را خریداری کرده اید، ترفندهایی وجود دارد که برای استفاده بهتر و بیشتر از این دستگاه باید از آن ها آگاه باشید. این ترفندها را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۶    
مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور عصر دیروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۶    
یکی از کارمندان مایکروسافت، به صورت رسمی به عرضه ی سرفیس فون اشاره کرده است. گمان می رود این گوشی، طراحی تاشو داشته باشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۷:۴۴    
باشگاه خبرنگاران/ یک فوق تخصص غدد علائم ابتلای افراد به کبد چرب را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۴:۱۸    
یک پسربچه کلاس سومی در چین پس از طی مسافتی طولانی با مو و ابروهای قندیل بسته سر جلسه امتحان حاضر شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۰    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور به تمدید تعلیق تحریم ها از سوی دونالد ترامپ واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۹    
تعدادی از تئاترهایی که در بخش های مختلف جشنواره ی تئاتر فجر به صحنه می روند، معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۸    
رقابتهای کشتی پهلوانی برای شناختن پهلوان ایران مسابقاتی است که هر ساله برگزار می شود و در آن کشتی گیران برای دستیابی به بازوبند روی تشک می روند امسال در مشهد و در حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۲    
یکی از پیش نیازهای هر نوع اصلاح اقتصادی در بخش حامل های انرژی، ابتدا اصلاح میزان دستمزدهای پرداختی و متناسب سازی آن با هزینه های زندگی است که یکی از این هزینه ها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۹    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت از مجلس مجوز می خواهد که برخی افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و حاشیه نشینان را جدا کرده و به آن ها یارانه دهد و مابقی مردم اگر یارانه می خواهند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۱۳    
سالیان زیادی است که مکمل های ویتامین توصیه می شوند. این ویتامین ها، مخصوصا به کسانی که رژیم دارند و یا از نظر مصرف میوه و سبزیجات محدودیت دارند کمک می کند ویتامین های کلیدی را دریافت کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۶    
رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از 6 ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۴:۳۵    
خطاب به چینی ها می گوید: اگر کشتی چین در ایران بود آیا ما به دادتان نمی رسیدیم؟ شما هم به داد ما برسید، ایران کشتی چینی را از چنگ دزدان دریایی نجات داد، الان وقت این است که جبران کنید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۳:۴۲    
وزیر خزانه داری آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد تحریم های جدیدی علیه ایران در راه است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۶    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از مسمومیت گروهی با مونوکسید کربن در مراسم عروسی در شهر ایلخچی خبرداد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۱    
مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در دوره انتخابات، در پیامی توییتری درباره اجرای اقدامات بیشتر علیه ایران وعده داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۱    
فرمانده انتظامی زابل از کشف بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر به روش بلع و جاسازی در معده 3 راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۵۰    
انتصاب اندرو پیک از سوی واشنگتن برای برنامه ریزی جهت عملیات ترور شخصیت های ایرانی مهم و تاثیرگذار از جمله سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و تعدادی از معاونان وی در عراق و سوریه انجام شده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۹    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از سفری دو روزه به مسکو و بروکسل به منظور گفتگو و تبادل نظر درباره آخرین تحولات مربوط به اجرای برجام ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۹    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: دولت عربستان سعودی کنترل مدیریتی گروه بن لادن را به دست گرفته و در حال بررسی انتقال بخشی از دارایی های این گروه بزرگ ساختمان سازی به این کشور است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۹    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکیید بر برجام گفت که این توافق برای امنیت اتحادیه اروپا کلیدی است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۹    
من انگیزه ای در سوریان برای حضور روی تشک کشتی نمی بینم. سوریان آدم باهوشی است و شرایط را کاملاً درک می کند. شرایط سنی من هم اجازه نمی دهد که به کشتی بازگردم.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۷    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به کشور بازنگشته است. دیرکرد او در بازگشت به ایران انتقاداتی را در پی داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۶    
می دانستید رعایت نکات تغذیه ای در کنار به کارگیری اصول بهداشتی به بهبود هر چه سریعتر زخمها کمک شایانی خواهد کرد؟
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان سه طبقه در خیابان مهرآباد جنوبی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۴۵    
مجله فرانس فوتبال پیش بینی کرد تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی روسیه خواهد شد و همراه مراکش از گروه B به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۴    
فرماندار تهران با بیان اینکه امروز وضعیت آب شهر تهران به مراتب از خراسان جنوبی بدتر است، گفت: در صورت عدم بارندگی 52 درصد جمعیت تهران و البرز فاقد آب شرب خواهند بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۹    
وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود درباره جهان ادامه دهد جهان در برابرش خواهد ایستاد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۹    
با وجود اینکه مدیران تراکتور با دو مربی ترکیه ای وارد مذاکره شده اند اما یحیی گل محمدی همچنان به کارش در این تیم ادامه می دهد و خبری از استعفا نیست.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۳    
تنها لژیونر ایرانی تاریخ کی لیگ جنوبی قرارداد خود را با اف سی سئول فسخ کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهور ترکیه در تماس با ولادیمیر پوتین، ضمن رد وجود ارتباط میان آنکارا و حمله پهپادی اخیر به نیروهای روس در سوریه، توقف حملات ارتش سوریه به معارضان مسلح در ادلب را خواستار شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۳    
ژابی آلونسو یکی از چند ستاره مشهور فوتبال بود که سال 2017 بازنشسته شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور روسیه گفت که می داند چه کسانی به پایگاه حمیمیم در سوریه حمله کردند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۲    
سرمربی شهرداری تبریز حرف های جالبی درباره تیمش می زند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۷    
کاخ کرملین روز پنجشنبه در بیانیه ای به گزارش های برخی رسانه ها درباره اقدام آنکارا برای احضار سفیران دو کشور ایران و روسیه به بهانه تشدید تنش ها در ادلب سوریه پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۲    
ماجرای جالب و خواندنی سرقت صدام حسین از یک بانک را از نظر می گذرانید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۱    
رییس جمهوری ترکیه از توقف اجرای توافق استرداد مجرمین با آمریکا تا زمانی که واشنگتن رهبر جریان گولن را به ترکیه تحویل دهد، خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۶    
معاون خاورنزدیک وزیر خارجه آمریکا تهدید کرد که واشنگتن برای مقابله با ادامه حضور ایران در سوریه، برنامه هایی دارد که بهترین گزینه در میان گزینه های موجود در این برنامه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۶    
محمدهادی نامور از هنرمندان استان گلستان و پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون کشور امروز پنجشنبه به علت بیماری قلبی دارفانی را وداع گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۱    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیرمهدی ژوله به حضور نداشتن خود در سریال دیوار به دیوار 2 اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۶    
اعضای تیم امنیت ملی ترامپ امروز برای تصمیم گیری درباره برجام تشکیل جلسه می دهند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۱    
سرمربی تیم مشکی پوشان با هواداران پرسپولیس درگیری شدیدی پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۵    
نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد افزایش وام ازدواج از 15 میلیون تومان به 20 میلیون تومان موافقت کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۵    
عضو ارشد دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا روز پنجشنبه گفت توافقی بر سر طرح مربوط به توافق هسته ای ایران حاصل نشده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۵    
جابر صادق زاده با غلبه بر احمد میرزاپور در دیدار فینال وزن 100+ کیلوگرم کشتی پهلوانی قهرمانی کشور بازوبند پهلوانی کشور در سال 1396 را به خود اختصاص داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۲۵    
دقایقی پیشض زلزله 4.1 ریشتر سومار را به لرزه درآورد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۹    
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه جامعه بین المللی با هر اقدامی که برای تخریب یا تغییر برجام بکار برده شود، مقابله خواهد کرد، گفت که ایران در این زمینه انتخاب های متعددی دارد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی خود را به همکاری با روسیه متهم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۴    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - گرشاسبی: طارمی از نظر روحی بهم ریخته بود و دیگر کارآیی لازم را در پرسپولیس نداشت! این اظهار نظر سوژه محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۴    
دیابت نوعی بیماری است که به طور مستقیم بر رژیم غذایی تاثیر می گذارد و اغلب باعث می شود که افراد مبتلا به دیابت نگران باشند که چه چیزی می توانند بخورند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۹    
صبح از خواب بیدار می شوم. اینستاگرام را چک می کنم. بازیگر مورد علاقه ام عکسی از یک رستوران گذاشته که شب گذشته همراه با دوستان عزیزتر از جانش به آن جا رفته اند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۳    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقامات سعودی به دنبال مصادره برخی از دارایی های شرکت هُلدینگ بن لادن بوده و هم اکنون اداره این شرکت را در اختیار گرفته اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۵۸    
آمریکایی ها در ادامه تلاش برای مبارزه با مقاومت اسلامی لبنان، اینبار به داستان های مواد مخدری متوسل شده و گروهی برای اثبات ادعای وجود ارتباط حزب الله و کارتل های مواد مخدر جنوب آمریکاایجاد کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۲    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که ناکارآمدی از دولت و نه نظام است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۲    
یکی از مهمترین نتایج برجام که مسئولان طراز اول قول آن را داده بودند متحول شدن وضعیت اقتصادی کشور است که با توجه به وضعیت موجود شرایط بدتر شده و بهتر نشده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کارکنان این وزارتخانه با وجود تحریم های شکننده توانسته اند صنعت دفاعی را با اقتدار به پیش برده و موجبات سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۶    
آلمان، بریتانیا و فرانسه از آمریکا خواسته اند به رغم مناقشه سیاسی با دولت ایران، به توافق هسته ای پای بند بماند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۶    
سحابی RCW 114 ، بازمانده انفجار باستانی ستاره ای سنگین در صورت فلکی آتشدان است که 100 سال نوری پهنا و 600 سال نوری با ما فاصله دارد. شکل ظاهری این سحابی، قلب موجودی افسانه ای را تداعی می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۱    
توییت های امروز بیشتر درباره سخنان دیروز رهبری، تجمعات، اقتصاد ایران و موارد دیگر است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: تمام تلاش ما در وزارت امور خارجه این است که تا قبل از آغاز جام جهانی فوتبال در کشور روسیه ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
ویتامین E گردش خون را به واسطه باز کردن رگ های خونی که امکان جریان بدون مانع خون را فراهم می کند، بهبود می بخشد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۵    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن می گوید یک فروند موشک از نوع قاهر ام 2 را به مقر نظامیان عربستان و آشیانه بالگردهای آپاچی این کشور در استان نجران شلیک کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۰    
اورژانس تهران از مصدومیت 3 نفر در آتش سوزی پارچه فروشی چهارراه کالج تهران و درمان آنها در محل حادثه خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۵    
نگاهی به جدول فروش فیلمها نشان از آن دارد که امسال بر خلاف سالهای گذشته هفت کمدی صدرنشین بلا منازع اکران هستند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۹    
ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد تروریست های مسلح در سوریه برای حمله به پایگاه های روسیه از هواپیماهای بدون سرنشین خارجی استفاده می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۴    
زمانی که صحبت از کاهش وزن می شود، این سوال پیش می آید، چه غذاهایی بخوریم تا چربی ها را بسوزانیم؟
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۹    
تصویری مربوط به سال 1363 از مهران مدیری (نفر دوم ایستاده از راست) در تئاتر پلنگ نادان را می بینید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۹    
سرمربی استقلال خوزستان گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و هر تیم دیگری هم بود با شکست خوزستان را ترک می کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۳    
بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید نمایندگان از بازداشتگاه اوین اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با اطلاعات استان تهران داشتیم در آن جلسه برخی از دوستان پیشنهاداتی برای بازدید ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۸    
وزیر امور خارجه بریتانیا اعلام کرد در حاشیه نشست بروکسل، مساله آزادی شهروندان دو تابعیتی را با همتای ایرانی خود مطرح کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل دفتر ایمنی، کیفیت و حفاظت کشتی های کشتیرانی گفت: گشت زنی کشتی های متعلق به تا شعاع بیش از 70 کیلومتری محل سانحه برای عملیات تجسس و نجات ادامه داشت اما به جز چند جلیقه نجات در این مسیر نشانی از ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۳    
برانکوایوانکوویچ که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده، پیش از مصاف با مشکی پوشان در مشهد به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شکست تلخی بود. تیم حریف در 10 نفره در دفاع بود و ما باید از موقعیت های خوبی که بدست آوردیم استفاده می کردیم.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۳    
در حال حاضر وضعیت آب کشور در شرایط زیر نرمال قرار دارد به همین دلیل وزیر نیرو هشدار داده که در بخش های نظیر کشاورزی، صنعت و محیط زیست در سال جاری آبی یعنی تا پایان شهریور1397 ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فرانسوی خود در بروکسل دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۲    
عربستان برای در امان ماندن از موشک های انصارالله سامانه گنبد آهنین را از رژیم صهیونیستی خریداری می کند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید سرمربی نیم فصل دوم مشکی پوشان توانسته اعتماد به نفس زیادی به این تیم بدهد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۱    
چند سالی است که مسئولان کشور به بازنشستگانی که پس از اتمام دوران خدمت همچنان به کار خود ادامه می دهند واکنش نشان می دهند و از آنها می خواهند که راه را برای جوانان باز کنند ولی همچنان در بسیاری از ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس ضمن تاکید بر حفظ برجام، آمریکا را به چالش کشید و گفت چنانچه گزینه بهتری سراغ دارید آن را به ما نشان دهید.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در بروکسل به سر می برد، در ادامه برنامه های خود، با دیدیه ریندزر، وزیر امور خارجه بلژیک دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۰    
مسئولان باشگاه تراکتورساز به بازیکنان این تیم اجازه صحبت با رسانه ها را ندادند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۱    
قرارداد خط اعتباری فاینانس 5 میلیارد یورویی، بین بانکهای ایرانی و موسسهInvitalia Global Investment به منظور تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، امضاء شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۱    
واشنگتن نام خیابانی را که سفارت روسیه در آن واقع است، به نام یکی از سیاستمداران اپوزیسیون روسیه که به ضرب گلوله به قتل رسید، تغییر داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۵    
حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه با انتشار فیلمی جالب از محمدجواد ظریف، سالروز تولد وزیر خارجه را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۵    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ناو شکن دماند به علت مشکل فنی به موج شکن شرقی بندر انزلی برخورد کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۹    
زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر دقایقی قبل هجدک را تکان داد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۴    
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جزئیات طرح 7 ساله شهید بهنام محمدی گفت: این طرح تربیتی از سال تحصیلی آینده با پوشش یک میلیون دانش آموز آغاز به کار می کند ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۴    
علی مسعودی به همراه مالک سراج و علی صالحی بر سر مزار عارف لرستانی رفتند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۹    
در جریان مذاکرات هسته ای ایران و اعضای 1+5 فقط درباره تحریم های هسته ای مذاکره و توافق شده است چرا که به دولت روحانی اجازه داده نشده بود خارج از موضوع هسته ای گفت و گو کند، به ویژه با آمریکا ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۹    
هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 سه شنبه 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۳    
قطع 2 ساعته برق در نمایشگاه CES 2018 یک آبروریزی کامل بود. جالب اینکه تم امسال شهر هوشمند بود.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۳    
مشکل اصلی بین مهاجم پیشن پرسپولیس و باشگاه الغرافه برای عقد قرارداد یک سال ونیمه معلوم شد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۸    
زمین لرزه 4.5 ریشتری کرمانشاه حوالی سومار را لرزاند
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۸    
محمدجواد ظریف بامداد روز پنج شنبه به دعوت فدریکا موگرینی به منظور شرکت در نشست مشترک برجامی با حضور وزیران امور خارجه فرانسه، انگلیس ...
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۵۲    
امیر حاتمی گفت: امروز به لحاظ نظامی و دفاعی در بهترین شرایط قرار داریم و در این دوره بر تقویت و بالندگی توان دفاعی با توجه به تهدیدات دشمنان تمرکز کرده ایم.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۷    
مهران مدیری شب گذشته در برنامه دورهمی از میزان احترام بین فرزندان و والدین سخن گفت و از فرزندانی که پدر و مادر خود را با اسم خطاب می کنند، انتقاد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در اینکه خانواده صدام هم در فتنه 96 نقش داشتند، اطلاعات وجود دارد و این اطلاعات نشان می دهد که آنها نیز سعی داشتند با کمک به گروه های معاند به نظام اسلامی ایران ضربه بزنند.