سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 11 مهر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 مهر 1398 خبرگزاری آنا 2 مهر 1398 خبرگزاری آنا 3 مهر 1398 خبرگزاری آنا 4 مهر 1398 خبرگزاری آنا 5 مهر 1398 خبرگزاری آنا 6 مهر 1398 خبرگزاری آنا 7 مهر 1398 خبرگزاری آنا 8 مهر 1398 خبرگزاری آنا 9 مهر 1398 خبرگزاری آنا 10 مهر 1398 خبرگزاری آنا 11 مهر 1398 خبرگزاری آنا 12 مهر 1398 خبرگزاری آنا 13 مهر 1398 خبرگزاری آنا 14 مهر 1398 خبرگزاری آنا 15 مهر 1398 خبرگزاری آنا 16 مهر 1398 خبرگزاری آنا 17 مهر 1398 خبرگزاری آنا 18 مهر 1398 خبرگزاری آنا 19 مهر 1398 خبرگزاری آنا 20 مهر 1398 خبرگزاری آنا 21 مهر 1398 خبرگزاری آنا 22 مهر 1398 خبرگزاری آنا 23 مهر 1398 خبرگزاری آنا 24 مهر 1398 خبرگزاری آنا 25 مهر 1398 خبرگزاری آنا 26 مهر 1398 خبرگزاری آنا 27 مهر 1398 خبرگزاری آنا 28 مهر 1398 خبرگزاری آنا 29 مهر 1398 خبرگزاری آنا 30 مهر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۱    
معترضان مشهور به جنبش انقراض در لندن، با استفاده از خودروهای آب پاش آتش نشانی در اعتراض به سیاست های دولت انگلیس، آب به رنگ خون را بر روی ساختمان وزارت خزانه داری انگلیس پاشیدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۶    
کتاب قصه های شب پدربزرگ درحالی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو مجوز شد که بیش از هزاران نسخه آن از سال 1389 تا امروز منتشر شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۳    
وزیر امور خارجه هفته جاری برای پاسخگویی به سؤال های نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۰۲    
اسمارت فون شیائومی می CC9 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۵:۱۱    
تلفن همراه آمده بود تا حال رابطه هایمان را بهتر کند، اما نمی دانم چه شد که بدتر ش و حتی همان دورهمی های همیشگی مان را از دست دادیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۴:۰۸    
در این گزارش تعدادی از مواد غذایی و خواص آنها را معرفی کرده ایم تا با مواد غذایی بیماری های خود را در خانه درمان کنید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۸    
برنامه جدید که اوبر مشاغل (Uber Works) نام گذاری شده، برای افرادی مناسبت است که در جستجوی کارِ ساعتی و موقت هستند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح واحد تولید انواع مفتول مس در گیلان، خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی مصداق عینی جلوگیری از خام فروشی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری است و حتماً واحدهایی از ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۶    
معاون هماهنگ کننده ناجا از عملیاتی شدن تجهیزات و سامانه های نوین در مأموریت های نیروی انتظامی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۵    
یک مرجع تقلید با بیان اینکه قرآن معجزه تدوینی پیامبر اکرم(ص) و معجزه ای نامحدود است، گفت: قرآن در طول قرن ها قدیمی نشده است و بلکه در هر دوره برای بشر برنامه ها و موضوعات جدیدی دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۵    
دبیر علمی سومین کنگره تازه های آنژیوپلاستی اورژانس گفت: باز کردن رگ قلب توسط آنژیوپلاستی اورژانس شانس موفقیت بیشتری نسبت به روش دارویی دارد به ویژه در مواردی که از زمان شروع درد و سکته بیمار بیش از ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دست توانای جمهوری اسلامی در منطقه دیده می شود. هر جا مقاومتی هست جمهوری اسلامی است که ایستاده است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۹    
بررسی مهم ترین اخبار بازار سرمایه در هفته ای که گذشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۹    
شهردار تهران از حمایت مدیریت شهری پایتخت از گروه های مردمی برای پاک سازی مسیر نجف تا کربلا خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: 20 هزار نیروی درمانی در کنار نیروهای حاضر در مناطق مرزی به زائران ارائه خدمات می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 25 سال است که سامان دهی نیروی انسانی دچار اشکال است و درحالی که من دو هفته است شروع به کارکرده ام، با کمبود 108 هزار معلم رو به هستم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۸    
اپلیکیشن Threads از راه رسید. این برنامه که از سوی اینستاگرام معرفی شده است، یک پیام رسان برای افراد حاضر در لیست Close Friends کاربران است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: جلسه بررسی مشکلات کارگران هپکو تحت عنوان دوباره هپکو در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور روسیه درگیری های نظامی گسترده در سوریه را تمام شده خواند و از مشارکت کشورش برای کمک به همکاری ایران و عربستان در مسائل منطقه گفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در کنار همه راه حل های تربیتی، یک راه حل اساسی وجود دارد که جوان ما باید در مکتب اهل بیت (ع) و روضه ائمه تربیت شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۵    
باشگاه پرسپولیس درباره احکام انضباطی سنگینی که کمیته انضباطی برای پرسپولیس و بازیکنان این تیم صادر کرده است، اطلاعیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۵    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر ضرورت فعال سازی هر چه بیشتر اقتصاد دریا در کشور گفت: ساکنان مناطق ساحلی ما با این موهبت عظیم الهی که در اختیار دارند نباید دغدغه اشتغال داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۰:۳۲    
فرهاد مجیدی حاضر نشد با اعتبارش معامله کند و از سرمربیگری تیم امید کناره گیری کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۰:۲۳    
شهردار تهران بر تلاش مدیریت شهری پایتخت برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۰:۱۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نظرآباد اعضای هیئت علمی را از ارکان اصلی مراکز علمی دانست و گفت: وجود آنان است که به دانشگاه اعتبار می بخشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۳    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر ضرورت فعال سازی هر چه بیشتر اقتصاد دریا در کشور گفت: ساکنان مناطق ساحلی ما با این موهبت عظیم الهی که در اختیار دارند نباید دغدغه اشتغال داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۴۱    
مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از کسب دو مقام برتر در ایده بازار گیاهان دارویی توسط اعضای مرکز رشد و فناوری گیاهان دارویی این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۲    
معاون جدید علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۲    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد حمایت از شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی را موجب رشد و بالندگی کشور از طریق ایجاد فرصت های علمی و فناورانه در راستای کسب درآمد برای این شرکت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی هدف از تأسیس کارگاه تراشکاری و تولید قطعات خودرو را ایجاد خلاقیت، نوآوری و شکوفایی استعدادهای دانشجویان دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۳۲    
دانشجوی رشته روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در نخستین جشنواره شعر آئینی استان سمنان مقام دوم را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۱۱    
امیر سرتیپ نصیرزاده در بازدید از پایگاه شهید یاسینی بوشهر ضمن ارزیابی توان عملیاتی این یگان با خانواده شهید خلبان شریفیان و سرباز شهید قهوه چی زاده دیدار و گفتگو کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بر پایه تضاد با مقررات و قواعد انسانی و مقررات بین المللی ایجاد شده و بر پایه همین تضادها ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۰    
در شرایطی که تروریسم اقتصادی و متحدانش تمام تلاش خود را به کار بسته تا کشورمان را ضعیف جلوه دهد، فیلم کوتاه استاندارد یک جوان ایرانی در صحنه بین المللی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۴۱    
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به اقدام های باشگاه شهر خوردو، پیگیری های خود برای حل مشکل هواداران جهت تهیه بلیت مسابقه را شدت داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نباید سیستم اجرایی دچار ناشنوایی سیستماتیک شود، هر کجا به مردم اعتماد کردیم توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد اوضاع در عراق در حال بازگشت به آرامش است و دیپلمات های روسی با مقامات عراق پیوسته در ارتباط هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۱    
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی امنیت و آرامش زوار اربعین را منوط به توجه دولت به توسعه راه های منتهی به شلمچه، چذابه، مهران و مرز خسروی کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و اصیل ایرانی بین جوانان تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۸:۰۲    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان(خوراسگان) گفت: دانشگاه محل آموختن است و دانشجو باید در دانشگاه به دنبال کسب علم و مهارت آموزی باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۵۰    
رئیس انجمن ملی بتن، حضور در هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویی را فرصتی برای کسب تجربیات و آموزه های سازنده و دستیابی به پیروزی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در رنکینگ جهانی صعود 110 پله ای داشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بر ضرورت شناسایی عوامل مؤثر بر ارتباط دانشگاه و صنعت تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۱    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: دانشجویان با استفاده از ظرفیت طرح هایی مانند طرح پویش به دنبال کارآفرینی و اشتغال مولد باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر بخواهیم از انحرافات جلوگیری کنیم باید از فرورفتگی در مادیات پرهیز شود ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۹    
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: با بررسی فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این نکته پی می بریم که چیزی به نام سازش با دشمنان وجود خارجی ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۰    
نشر اسلامیکا در آلمان کتاب گنجینه های ماه مبارک نوشته حجت الاسلام علیرضا پناهیان را به آلمانی ترجمه و منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۰    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت تسهیلات اربعین از امروز می توانند به بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مهم نیست که بازیکنانم من را دوست داشته باشند و یا نداشته باشند، مهم این است که به من ایمان داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعتقاد به این که عرضه نفت در بورس تعداد مشتریان را بیشتر و ردیابی خریداران را سخت می کند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۹    
هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان کشور صبح امروز باحضور 81 تیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۹    
با حضور رئیس کمیته امداد در استان مرکزی 300 فقره جهیزیه به نو عروسان استان مرکزی اهدا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۹    
تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران در مصاف با مغولستان دومین شکست خود در جام جهانی را تجربه کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۸    
کاپیتان تیم پرسپولیس مصدومیتش رفع شده و می تواند برابر شهر خودرو بازی کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۸    
امام جمعه ابرکوه از دانشگاه آزاد به عنوان یک مرکز موفق و عالی در سطح کشور یاد کرد که در زمینه علمی و آموزشی سرآمد دیگر مراکز است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۹    
کمیته استیناف درخواست تجدیدنظرخواهی مربوط به آرای کمیته انضباطی را مورد تأیید قرار داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۴۷    
فرهاد مجیدی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید استعفا داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر نتوانست با ائتلاف آبی و سفید به توافق بر سر تشکیل کابینه دست یابد و تلاش هایش در این زمینه ناکام ماند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۸    
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرعه کشی شد و استقلال با حریفی آسان و پرسپولیس با رقیبی سخت بازی خواهند کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۸    
مسابقه بزرگ ایرونی جات با هدف حمایت از تولید داخلی در شبکه ایران کالا روی آنتن می رود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم توجه به ساحت تربیت علمی در تربیت قرآنی تأکید و گفت: باید منطق آیات قرآن را در تربیت علمی به کار بگیریم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
وزارت امور خارجه کشورمان با توجه به ناآرامی های اخیر عراق به زائران اربعین توصیه کرد سفر خود را تا آرام شدن اوضاع این کشور به تأخیر بیندازند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
سرپرست فنی مسابقات والیبال قهرمانی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با غلبه بر قائم شهر به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال کارکنان و ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۱۷    
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان ما به دلیل بدقولی ها تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
سرمربی تیم پیکان گفت: نفت مسجدسلیمان با 5 مدعی بالای لیگ مساوی کرده و حتماً تیم قابل احترامی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
آیین بهره برداری از 254 فضای آموزشی استان خوزستان در قالب860 کلاس درس و با اعتباری بیش از 130 میلیارد تومان در اهواز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۸    
فعالان اکران سال 97 سینمای کودک و نوجوان طی مراسمی در بنیاد سینمایی فارابی معرفی خواهند شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان برومند کاشانی نقش بزرگ و سترگی در تاریخ ایران زمین به ویژه شهر کاشان داشته اند و نام این بانوان چون ریشه های قالی در فرهنگ ایران گره ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۶    
برنامه تیم ملی فوتبال کامبوج پیش از دیدار با ایران در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی قطر مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۸    
مربی دروازه بان های استقلال گفت: حکم محرومیت تماشاگران استقلال از سوی کمیته انضباطی سخت گیرانه بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۶    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت علمی و آموزشی این دانشگاه به سمت کارآفرینی حرکت می کنیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره واسطه قرار دادن کشورهای اروپایی درباره مذاکره با آمریکا، به این نکته اشاره کرد که ترامپ برای گرفتن یک عکس یادگاری خواهش نامه ارسال می کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵    
تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان ایران با متوقف کردن ژاپن به عنوان تیم اول گروه B از گروه خود صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵    
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های این دانشگاه برای تعالی علوم انسانی و هنر را تشریح کرد و روزآمدی، بومی سازی و توجه به حکمت اسلامی را از مهم ترین فعالیت ها در این زمینه برشمرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس کمیته امداد از فعالیت سه هزار مرکز نیکوکاری در سراسر کشور خبر داد و گفت: ساخت هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری استانداری در استان مرکزی به زودی آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در مصاف با آلمان شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج از برگزاری سمینار تخصصی فرصت ها و چالش های کارآفرینی و اشتغال زایی در صنعت اکوتوریسم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
شهردار منطقه 11 تهران گفت: به مناسبت آغاز هفته تهران (12تا 18 مهر)، موزه دخانیات تهران فردا جمعه 12 مهر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری و شرکت دخانیات بازگشایی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از چاپخانه این دانشگاه بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۷    
دویست وچهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله با عنوان فقط جهادی ها می توانند منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۵    
یکی از فرماندهان تشکیلات حشدالشعبی با توجه به افشای دست داشتن آمریکا در توطئه های اخیر عراق گفت که نظامیان تروریست آمریکایی در پوشش برگزاری رزمایش در غرب کشور تلاش می کنند تا عناصر داعش را که از ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۶    
اسامی ملی پوشان هندبال برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک از سوی کادر فنی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور جمعی از مسئولان استانی دانشگاه معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۴    
دستاوردهای جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در حوزه رزم زمینی با حضور جانشین فرمانده کل ارتش رونمایی شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پس از آنکه ائتلاف سعودی به حملاتش به برخی نقاط این کشور ادامه داد، گفت که نیروهای انقلابی یمن آمادگی دارند ضربات نامحدود و شدیدی به ائتلاف سعودی وارد کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز هوانیروز در بهترین شرایط طی 40 سال گذشته قرار دارد، ولی توانسته موتور جت بسازد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس با 19 بازیکن برای دیدار برابر شهر خودرو راهی مشهد خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس سازمان اطلاعات سپاه امروز در حالی از خنثی شدن طرح ترور سردار سلیمانی، فرمانده قدس سپاه در کرمان خبر داد که چندی پیش بنیامین نتانیاهو خواستار ترور این فرمانده سپاه شده بود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۴    
سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال به ایران باز خواهد گشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۶    
سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تسهیل گری در روند ایده تا محصول وظیفه مدیران و مسئولین دانشگاه است که این مسیر با برگزاری چنین مسابقاتی هموارتر می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: برگزاری مسابقات دانشجویی در ایجاد هم افزایی و فضای مناسب تحقیقات علمی موثر است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۳    
دست اندرکاران کنگره 6200 شهید استان مرکزی روز دوشنبه 8 مهر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۴    
هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویان کشور صبح امروز باحضور 81 تیم کار خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل عنوان کرد که در هر دوره برداشت از قلمستان این دانشگاه تعداد 30 هزار نهال زیتون باکیفیت و مقاوم با شرایط محیطی سیستان برداشت می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۲    
داور بخش ویدیو آرت جشنواره خورشید معتقد است که باید کمک کنیم تا جشنواره های مستقل ادامه داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۳    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد توجه ویژه به موضوعات فرهنگی و برنامه ریزی برای تقویت امید در دانشگاه را کلیدواژه اصلی ورود به گام دوم انقلاب دانست.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شرح حال و زندگانی شهیدان، جانبازان و رزمندگانی که در این مسیر درخشان قرار دارند، سراسر درس، و نشان دهنده مراتب بالای معنوی آنان است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۳    
مراسم رونمایی و تحویل تجهیزات و دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سازمان تحقیقات و جهاد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۱    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درباره نحوه جلوگیری از ورود پول های کثیف به انتخابات مجلس ارائه داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۱    
مجید عمیق و سید امیر موسوی به عنوان فعالان حوزه ژورنالیسم علمی در میزگردی در خبرگزاری آنا به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.
  • ۱