جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 18 مهر 1398 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 تیر 1398 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری آنا 30 آذر 1398 خبرگزاری آنا 30 دی 1398 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 1 مهر 1398 خبرگزاری آنا 2 مهر 1398 خبرگزاری آنا 3 مهر 1398 خبرگزاری آنا 4 مهر 1398 خبرگزاری آنا 5 مهر 1398 خبرگزاری آنا 6 مهر 1398 خبرگزاری آنا 7 مهر 1398 خبرگزاری آنا 8 مهر 1398 خبرگزاری آنا 9 مهر 1398 خبرگزاری آنا 10 مهر 1398 خبرگزاری آنا 11 مهر 1398 خبرگزاری آنا 12 مهر 1398 خبرگزاری آنا 13 مهر 1398 خبرگزاری آنا 14 مهر 1398 خبرگزاری آنا 15 مهر 1398 خبرگزاری آنا 16 مهر 1398 خبرگزاری آنا 17 مهر 1398 خبرگزاری آنا 18 مهر 1398 خبرگزاری آنا 19 مهر 1398 خبرگزاری آنا 20 مهر 1398 خبرگزاری آنا 21 مهر 1398 خبرگزاری آنا 22 مهر 1398 خبرگزاری آنا 23 مهر 1398 خبرگزاری آنا 24 مهر 1398 خبرگزاری آنا 25 مهر 1398 خبرگزاری آنا 26 مهر 1398 خبرگزاری آنا 27 مهر 1398 خبرگزاری آنا 28 مهر 1398 خبرگزاری آنا 29 مهر 1398 خبرگزاری آنا 30 مهر 1398 
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۵:۰۵    
در این بسته دانستنی درباره نحوه برخورد معلمان و والدین با دانش آموزان بیش فعال خواهیم گفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۱    
رئیس اداره و بهداشت درمان نیروی هوایی ارتش گفت: تاکنون بیش از 9 هزار نفر زائر توسط تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش ویزیت و خدمات درمانی سرپایی در یافت کرده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۱    
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: زائران قبل از سفر به مرزهای چذابه و شلمچه وضعیت راه ها را از خبرگزاری های مجاز و یا رادیو اربعین استعلام کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۹    
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: 140 زائر گمشده تا صبح دیروز با تلاش و پیگیری مددکاران مستقر در ستاد این اداره کل در مرز مهران ساماندهی و تحویل خانواده هایشان شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۹    
تعداد اسامی ثبت نام شده در سامانه سماح از مرز سه میلیون و 83 هزار نفر گذشت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: جلوگیری از خروج سرمایه و توجه به عوامل بنیادی شکل دهنده نرخ ارز دو راهبرد اصلی بانک مرکزی در مقابله با تحریم ها بوده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۶    
فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار به جشنواره ای در استونی رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۷    
مدرسه 6 کلاسه شهر معمولان در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح و به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: به مناسبت اربعین حسینی برای اقامت و اسکان زائران اربعین161 واحد اقامتی و پذیرایی در استان آمادگی کامل را دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تأکید بر اینکه سیب زمینی از کشاورزان با قیمت هزار تومان خریداری می شود در حالی که قیمت تمام شده آن بسیار بالاتر است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بر خدمت رسانی کامل و جامع به زوار اربعین توسط موکب های این دانشگاه تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به شتاب گیری روند احداث پروژه طرح ملی خودکفایی بذر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی گفت: امکانات باید به سمت امور دانش بنیان برود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۵    
علی رغم تلاش رسانه های خاص برای حاشیه سازی درباره حضور زنان در استادیوم و بهره برداری سیاسی اما کاربران شبکه های اجتماعی از جمله بانوان حاضر در ورزشگاه بیشتر پرداخت طنزآمیز به نتیجه فوتبال داشته اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۳    
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا و قرچک گفت: حضور میلیونی انسان های عاشق در پیاده روی اربعین حسینی پاسخ به هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۴    
نفرات برتر مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۲    
در آخرین روز هفته فیلم کودک ، فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی سیدجواد هاشمی روی پرده رفت.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در توئیتی از ساخت مستندی در دولت درباره دختر آبی و فشار بر صدا و سیما برای پخش آن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۴    
سرمربی ایتالیایی استقلال برنامه ویژه ای برای استفاده از گری هوپر دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۲    
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که دانشگاه آزاد با نگاه مأموریت گرا و به دور از نگاه های سیاسی فعالیت می کند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۱    
عصر امروز مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (جام اربعین) با حضور مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و قهرمانی مسابقات به تیم ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۱    
آیین استقبال از پذیرفته شدگان جدید دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور والدین دانشجویان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: دانشجویان فعل خواستن را صرف کرده اند تا بتوانند به تعالی علمی برسند، بنابراین باید بر مطالبات علمی خود پافشاری کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۲    
تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه دور از انتظار 14 بر صفر از سد کامبوج عبور کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۲    
مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها گفت: لازم است که ارتباط و تعامل مستمر بین دانشگاه و اولیای دانشجویان برقرار باشد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین گفت: جوانان ما به این باور رسیده اند که می توانیم در رقابت با کشورهای پیشرفته و در تأمین نیازهای کشور گام های اساسی برداشته و بدرخشیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
معاون علمی آستان قدس رضوی گفت: تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال علم نافع و علم نافع مرجع ساز هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: این دانشگاه تاکنون 44 هزار فارغ التحصیل داشته که بخش عمده ای از مدیران استان قم فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: شنیده شده که کرایه ها تا مرز 700 هزار تومان نیز افزایش داشته اما تلاش می کنیم بتوانیم با اتوبوس های ایرانی عملیات نقل وانتقال زائران را انجام دهیم
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۲    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: فعالیت علمی، دینی، فرهنگی و مذهبی در محیط دانشگاه خوب بوده و جوانان را رشد می دهد ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
آنالیزور جدید تیم فوتبال پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۱    
تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان سومی بخش سازه محافظ تخم مرغ EPD را در مسابقات ملی کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود به استان اردبیل از ناحیه صنعتی رضی و طرح صنعتی حدید مبتکران بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که باید جایگاه مرجعیتی اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها تقویت شود ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۲    
دستگاه سیرکولاسیون هوا ساخته شده توسط مرکز تحقیقات کشاورزی در ملکان رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۰    
نمایندگان در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بررسی و اتخاذ تصمیم برای فروش املاک مجلس شورای اسلامی را در دستور کار دارند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ناچار شد دست به ترکیب تیمش پیش از شروع بازی با کامبوج بزند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۷:۱۱    
رئیس اطلاعات اندونزی تأیید کرد که عوامل حمله مسلحانه به وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و حقوقی این کشور تحت تأثیر داعش بوده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۹    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای دو فیلم دوچ و اینجا هم باران می بارد مجوز نمایش صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۰    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارزه گفت: در انتخابات مجلس از تمام جریان ها و تشکل های سیاسی انقلابی حمایت خواهیم کرد و دنبال ائتلاف حداکثری هستیم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مارک ویلموتس در دیدار با کامبوج، تیم ملی فوتبال ایران را با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی با هنگ کنگ وارد زمین خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم روبوکاپ این دانشگاه در مسابقات بین المللی، توانسته با وجود تحریم ها محصولاتی بسازد که تنه به تنه این تیم ها زده و آن ها را شکست دهد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق بر مخالفت کشورش با عملیات نظامی ترکیه در شمال شرق سوریه تأکید کرد و درباره پیامدهای آن هشدار داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۹    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساماندهی آموزش عالی با تکیه بر محور آمایش یکی از برنامه های مصوب در جمع این وزارتخانه است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۱    
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رعایت تکریم و حفظ شأن و منزلت شما بر تمامی مسئولان دانشگاه ضروری است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۱    
بازیگر سینما و تلویزیون با دیدن برنامه ای تلویزیونی از خودش که 21 سال پیش پخش شده بود، غافلگیر شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از نفوذ ایران در منطقه گفت که ایران تلاش می کند تا جایگاه خود را در لبنان، یمن و نوار غزه تقویت کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 11 بازیکن ایران برای دیدار با کامبوج را مشخص کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: بودجه دولت به دلیل وابستگی به درآمدهای نفتی با مشکل مواجه است با این وجود دولت مصمم است برای جبران کسری بودجه به سمت منابع بانک مرکزی نرود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۸    
اولگا توکارچوک و پیتر هاندکه برندگان نوبل ادبیات 2018 و 2019 شدند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه شکوفایی و به فعلیت رسیدن استعدادهای بالقوه جوانان ایرانی را که پیش از انقلاب سرکوب می شدند، فراهم کرده است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۸    
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برای دانشجو و طلبه فارغ التحصیلی معنا ندارد، چراکه علم هیچ وقت تعطیلی ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۹    
ملی پوش والیبال ایران گفت: از اینکه ایگور کولاکوویچ به من اعتماد کرده و با جلب اعتماد او در جام جهانی به میدان رفته ام، خوشحالم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
ارسال پیام مستقیم اینستاگرام احتمالاً به نسخه وب و دسکتاپ آن نیز خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
همزمان با اجتماع جهانی پیاده روی اربعین، پویش زائران مسجدی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
یک وکیل دادگستری گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی دادیاری این است که مقررات کلی و نظامات حاکم بر دادرسی انتظامی به صورت اجمالی بیان شود و دستورالعمل پیشنهادی که برای امضاء به رئیس محترم قوه قضائیه ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
کاپ های قهرمانی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور تولیت آستان قدس رضوی و رئیس این دانشگاه به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۸    
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا با هدف ایجاد زمینه تشکیل کارگروه مهندسی معکوس و طرح های اقتصادی دانش بنیان به امضای طرفین رسید.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
در آستانه اربعین حسینی انتشارات شهید کاظمی از این ستون به آن به ستون شامل خرده روایت هایی از سفر پیاده روی اربعین را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
نخستین دیداری که علیرضا فغانی در لیگ فوتبال استرالیا قضاوت خواهد کرد، مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۹    
دوازدهمین جشنواره فناوری نانو با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد. محصولات این نمایشگاه حوزه های آب و محیط زیست، انرژی، مراقبت های بهداشتی، خودرو، ساخت وساز، نساجی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۹    
مارک ویلموتس احتمالاً تیم ملی ایران را با ترکیبی متفاوت با هنگ کنگ به مصاف کامبوج می فرستد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نی ریز، کسب عناوین توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره های فرهنگی را نشان دهنده حرکت رو به جلوی دانشگاه به سمت برنامه های فرهنگی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۹    
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: برتری برابر تونس احساس خوبی به من داد و آماده بازی بعدی هستم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
معاون آموزش های عمومی و مهارتی سمای واحد ساوه گفت: انجمن اولیا و مربیان موجب ارتقای کیفی فعالیت های آموزشی، پرورشی و پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش آموزان می شود.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۸    
محسنی اژه ای گفت: نباید در جامعه به گونه ای القاء شود که فساد در برخی از دستگاه ها سیستماتیک است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در دیدار با کامبوج مشکل خاصی نداریم و با ارائه نمایشی برتر برنده می شویم.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر گفتگوی میان کردها و نظام سوریه گفت: عملیات نظامی ترکیه در شمال شرقی سوریه بازتاب سیاست های آمریکا در منطقه است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۷    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار کرد: دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از امکانات تجهیزات جوشکاری، ورقکاری، تکنولوژی ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در کشور همه ظرفیت برای پیشرفت علم و فن آوری را روی دوش دولت می گذاریم درحالی که بخش خصوصی در پیوند با دانشگاه نقش بسیار اساسی در پیشرفت علم و فن آوری در کشور دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت سازمان هلال احمر گفت: مراجعه به مراکز درمانی هلال احمر در سفر اربعین به دفترچه بیمه نیاز ندارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۶    
نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با حضور نماینده مجلس و جمعی از مسئولان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۷    
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مصاف کامبوج می رود که 6 بازیکن اسبق آن چهره در نقاب خاک کشیده اند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۷    
پس از اینکه علی اصغر فانی دوران مدیریت خود را بهترین دوره مدیریتی در آموزش و پرورش عنوان کرد؛ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان وی را دعوت به مناظره کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۷    
وزارت امور خارجه کشورمان با ابراز نگرانی درباره حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است رفع تنش پیش آمده تنها با اقدامات مسالمت آمیز امکان پذیر است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۸    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد گفت: دانشگاه بستر رشد دانشجویان در تمامی زمینه ها است و باید دانشجویان در این فضای آموزشی از امکاناتی که در اختیار آنان گذاشته شده است ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۸    
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه باید حدود 70 هزار نفر به ظرفیت خوابگاهی افزوده شود ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: این دانشگاه موفقیت های زیادی در حوزه آموزش و پژوهش کسب کرده و دانشجویان برای تداوم این موفقیت ها نقش مؤثری هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نیروی قدس سپاه، نیروهای انتظامی عراق و حشدالشعبی، حافظ امنیت زائران در خاک عراق هستند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۶    
شورای نگهبان از مجلس شورای اسلامی خواست فرصت بیشتری برای بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی در نظر بگیرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامات ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برای تأمین امنیت محدوده پایتخت به خوبی در حال انجام است و امنیت، امروز تهران با ثبات و پایدار است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۶    
مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با اقدامی منطقی مسیر بازگشت مهدی تارتار به نیمکت تیم فوتبالشان را باز کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۴    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیرگذار باشد و اعضای هیئت علمی با همفکری و تعامل یکدیگر مشکلات جامعه را حل و فصل کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۵    
رئیس جمهوری عراق با هشدار درباره عواقب تجاوز نظامی ترکیه به شمال شرق سوریه، از جامعه جهانی خواست برای جلوگیری از بروز فاجعه موضع واحدی اتخاذ کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت:مرزهای غربی کشور در چند روز آینده سرد می شود به همین دلیل بهر است زائران همراه وسایل خود ژاکت داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: خیّران سهم بسزایی در در گرایش جوانان به ورزش ایفا می کنند و این موجب شده تا آنان وقت خود را صرف ورزش کنند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
در هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری کشور، از هشت کتاب دفاع مقدس به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دانشگاه شهید باهنر کرمان رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای اعتراف کرد که ارتش این کشور بیش از 180 نقطه را در شمال سوریه هدف قرار داده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در 24 ساعت گذشته بیش از 180 هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵    
به مناسبت هفته کودک جمعی از هنرمندان با حضور در موزه سینما با کودکان امروز و دیروز دیدار و گفتگو کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان به حدی رسیده است که هرکجا قدم می گذاریم دشمن سریعاً عقب نشینی می کند و دوستان آمریکا که سعودی ها و صهیونیست ها هستند ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری آسان به مصاف کامبوج می روند تا شیوه های مختلف گلزنی را تمرین کند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: پیوند و تعاملات نیروی انتظامی با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بسیار مناسب است و همکاری علمی و آموزشی این دو مجموعه مثال زدنی است.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یروهای امنیتی و انتظامی به خصوص در پلیس راهور تاکنون مسیر حرکت مردم را به خوبی تسهیل کرده اند و این تلاش تا بازگشت زائران به داخل کشور ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
سفارت روسیه در تهران از آزادی خبرنگار بازداشت شده این کشور در ایران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۴    
فرمانده کل ارتش از بخش های مختلف قرارگاه عملیاتی شمال غرب نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملایر، خواستار تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی در زمینه های مختلف از جمله کمک به برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت ...
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، نیروی انتظامی را امین و اعتماد و اطمینان مردم به نیروی انتظامی را یک سرمایه عظیم اجتماعی و ملی عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در مقاله ای علاوه بر تشریح ابتکار صلح هرمز نوشت: امنیت در خلیج فارس قابل تجزیه و تفکیک نیست، یا همه از امنیت در این منطقه بهره می برند یا همه از آن محروم می شوند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعداد های برتر علمی، انگشتر خود را به دانشجوی نخبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هدیه کردند.
آنا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به مشهد مقدس با معاونت علمی آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
  • ۱