جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آناج 5 دی 1396 - anaj.ir

آناج 29 اسفند 1394 آناج 30 آبان 1396 آناج 1 آذر 1396 آناج 30 بهمن 1396 آناج 1 اسفند 1396 آناج 1 دی 1396 آناج 2 دی 1396 آناج 3 دی 1396 آناج 4 دی 1396 آناج 5 دی 1396 آناج 6 دی 1396 آناج 7 دی 1396 آناج 8 دی 1396 آناج 9 دی 1396 آناج 10 دی 1396 آناج 11 دی 1396 آناج 12 دی 1396 آناج 13 دی 1396 آناج 14 دی 1396 آناج 15 دی 1396 آناج 16 دی 1396 آناج 17 دی 1396 آناج 18 دی 1396 آناج 19 دی 1396 آناج 20 دی 1396 آناج 21 دی 1396 آناج 22 دی 1396 آناج 23 دی 1396 آناج 24 دی 1396 آناج 25 دی 1396 آناج 26 دی 1396 آناج 27 دی 1396 آناج 28 دی 1396 آناج 29 دی 1396 آناج 30 دی 1396 
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۰    
نخستین پرچم هیئت های آذربایجانی های مقیم مشهد به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۵    
پایگاه اینترنتی "راکورس تی وی" از احتمال افزایش مدت محکومیت زندان 20 ساله حجت الاسلام طالع باقراف، رهبر جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به خاطر یافته شدن کارت حافظه حاوی صوت های مذهبی نزد وی در ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۵    
تأخیر در معرفی فرماندار جدید خسارات زیادی را متوجه این شهرستان در زمینه های مختلف از جمله شاخص های توسعه شهرستان خواهد کرد که آثار آنها را در اندک زمان می توان به چشم دید.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۵    
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما در نیم فصل دوم متحول شده و فوتبال جذابی ارائه می دهد و انرژی مضاعفی که هواداران به تیم می دهند باعث می شود کسی نتواند مقابل این تراکتور ایستادگی کند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۰    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در قائله فتنه 88 تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم باعث بوجود آمدن روشنگری در جامعه شد و این بصیرت و روشنگری چهره های منفور و ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
نفسهای پایانی دریاچه ارومیه و التماس های بی جوابی که پایانی ندارد، بیراه نیست که در حال حاضر حتی از نام برکه برای این دریاچه استفاده شود؛ برکه اورمیه ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۵    
وزیر کشور از تعیین 22 استان برای پشتیبانی و ارائه خدمات در شرایط خاص به تهران خبر داد و گفت: فرمانداران باید قدرت تعامل و هماهنگی در استان داشته باشند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۵    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه سیاست دولت بر کنترل بازار است، اعلام کرد که رییس جمهور دستور داده مشکل افزایش قیمت تخم مرغ رسیدگی و حل شود.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰    
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان اینکه 'سرانه مطالعه کتاب در ایران در هفته 7 دقیقه است'، گفت ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۰    
مخالفت جدی کمیسیون های اصلی مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه 1397، پرونده بنزین 1500 تومانی را در مراحل اولیه بررسی مختومه کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۰    
این مراسم روز نهم دی ماه سال جاری در سالن سینمای کانون جوانان بسیج واقع در خیابان حافظ تبریز ، از ساعت 18 برگزار خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۵    
رحیم احمدی روشن گفت: باعث افتخار من است که چنان عرصه را بر دولتمردان تدبیر و امید تنگ کرده ام که نمی توانند من را تحمل کنند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۹:۲۰    
نشست هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی عصر امروز سه شنبه با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۵    
شاگردان بناکار در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال برای تثبیت جایگاه دومی خود مقابل میهمانشان سایپا به میدان می روند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۰    
نخستین دوره مسابقات رنکینگ استانی پاکت بیلیارد در تبریز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۱    
برنامه های تئاتر شهر تبریز و آخرین فیلم های در حال اکران بر روی پرده سینماهای تبریز به شرح زیر می باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۱    
مساله "حصر" موضوعی بود که نه بعد از انتخابات و اغتشاشات آن اتفاق افتاد بلکه یک سال 89 بعد از مشخص شدن تلاش ها برای سرایت ناامنی منطقه ای به ایران به وقوع پیوست.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۶    
تصمیم اخیر ترامپ در مورد قدس فتنه ای در قبال جهان اسلام بود و کسانی که دست به این اقدام زدند به عقیده من مغلوب شدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۶    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی مقابل استقلال خوزستان نشان داد که تیم ما روزبه روز هماهنگ تر می شود و مشخص شد که قدرت واقعی تراکتور هنوز نمایان نشده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۶    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان هفته هفدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۱    
زلزله و بلایای طبیعی از جمله حوادثی هستند که نمی توان از به وقع پیوستن آنها جلوگیری کرد اما با ایمن سازی و پیشگیری می توان تلفات جانی و خسارات مالی آن را به حداقل رساند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
رنجی پو گفت: حضور آگاهانه و به موقع قاطبه ی مردم در صحنه فتنه 88 را ابتر گذاشت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۶    
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۱    
تمرین امروز شاگردان یحیی گل محمدی به کار با وزنه اختصاص یافت.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۶    
تراکتورسازی و گسترش فولاد در تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان صعود کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۱    
عزیز زاده گفت: مراکز روانشناسی بدون مجوز اما دارای صلاحیت علمی می باشند با تشویق سازمان بهزیستی و استفاده از دانش آنها دارای مجوز می شوند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۱۶    
حمایت ترکیه از جنبش اخوان المسلمین و همچنین حمایت این کشور از قطر در برابر برنامه سرنگونی حکومت آن توسط عربستان و امارات، باعث شده است آن ها هم زمان با دشمنی شدید علیه ایران ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۶    
آیت الله پورمحمدی گفت: در پشت فتنه 88 آمریکا و اسرائیل قرار گرفتند و عوامل داخلی با دیدن این قضایا، کوتاه نیامدند و لجاجت کردند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۶    
داود آزاد فردا (سه شنبه) در زندان تبریز کنسرت اجرا می کند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۶    
حجت الاسلام عبدالله موحدی گفت: سینه تاریخ کشور مملو از خیانت های خباثت آمیز و مخرب جبهه استکبار از وقایع جنبش مشروطه گرفته تا سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد بویژه پس از انتخابات شکوهمند 22 ...
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
جلالی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری تعداد 55 دستگاه اتوبوس جدید وارد شبکه حمل و نقل عمومی کلانشهر تبریز خواهد شد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۶    
نزدیکی مواضع مسکو، تهران و آنکارا در خصوص حل و فصل مناقشه قره باغ می تواند در رسیدن به یک نتیجه ایده آل و صلحی پایدار تاثیرگذار باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
ساعی گفت: بعد از گذشت 9 ماه از سال 96 اعتبار 200 میلیاردی برای احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شده که سهم آذربایجان شرقی از آن جهت اجرای طرح ها 50 میلیارد تومان می باشد.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
کشته شدن سه سرباز ارتش ترکیه در استان حکاری و مصونیت قضایی برای شهروندانی که در 15 و 16 جولای با کودتا مبارزه کرده اند مهمترین تیتر روزنامه های امروز ترکیه بوده اند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
شهرتی فر گفت:گفته می شود که شیئی نورانی به رنگ بنفش ساعت 6:45دقیقه صبح در آسمان تبریز دیده شده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۴۹    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: برای تبریز 2018 مبلغ 10 میلیارد تومان بودجه دولتی در نظر گرفته اند که بودجه 3 میلیاردی بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان نیز در همان ردیف آمده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در نه ماهه سالجاری 115 قلم دارو و مواد اولیه دارویی تحت نظارتهای کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان مجوز ترخیص دریافت کرده است.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۹    
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که کاندیدا شده بودند و رای کافی نیاوردند بهانه کردند که تقلب شده است و به جای اینکه از راههای قانونی وارد شوند مردم را به خیابان ها کشیدند.
آناج   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۴    
حوالیس ساعت 7 صبح امروز، شی نورانی در آسمان شهرهای تبریز و ارومیه دیده شد و توجه شهروندان را به خود جلب کرد.