سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 9 تیر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 تیر 1397 عصر اترک 2 تیر 1397 عصر اترک 3 تیر 1397 عصر اترک 4 تیر 1397 عصر اترک 5 تیر 1397 عصر اترک 6 تیر 1397 عصر اترک 7 تیر 1397 عصر اترک 8 تیر 1397 عصر اترک 9 تیر 1397 عصر اترک 10 تیر 1397 عصر اترک 11 تیر 1397 عصر اترک 12 تیر 1397 عصر اترک 13 تیر 1397 عصر اترک 14 تیر 1397 عصر اترک 15 تیر 1397 عصر اترک 16 تیر 1397 عصر اترک 17 تیر 1397 عصر اترک 18 تیر 1397 عصر اترک 19 تیر 1397 عصر اترک 20 تیر 1397 عصر اترک 21 تیر 1397 عصر اترک 22 تیر 1397 عصر اترک 23 تیر 1397 عصر اترک 24 تیر 1397 عصر اترک 25 تیر 1397 عصر اترک 26 تیر 1397 عصر اترک 27 تیر 1397 عصر اترک 28 تیر 1397 عصر اترک 29 تیر 1397 عصر اترک 30 تیر 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۲۰    
علی شکوری راد دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در تازه ترین اظهاراتش مدعی شده در انتخابات سال 92 نمی دانسته که روحانی عضو اعتدال و توسعه است و بعد از انتخابات این حزب به رئیس جمهور وصل شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۵    
اقتصاد اقتصاد کلان - بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن نرخ 17 ارز از جمله دلار نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت 19 واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۶:۱۳    
محققان می گویند جنبه انسانی درمان که باعث نجات جان بیماران می شود تا به حال نادیده گرفته شده و باید اولویت بیشتری برای آن قائل شد، بنابراین ادامه درمان با یک پزشکاحتمال مرگ زودرس را کاهش می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۷    
به پیشنهاد وزیر امورخارجه و تصویب رئیس جمهور، اسماعیل بقایی هامانه به عنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو تعیین شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۰    
دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: پیکرتراشی و سایر روش های زیبایی تضمینی برای سلامتی فرد و رهایی از چاقی نخواهد بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۴۴    
AV-TEST در تازه ترین گزارش خود به معرفی بهترین راهکارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید پرداخته است که می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای گوشی یا تبلت شما باشد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس عید نیایش را تا 14 تیرماه تمدید کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۸    
فیروزکوه- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: 75 درصد صنایع دستی کشور را بانوان تامین می کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۸    
اواخر سال 96 بود که ادعاهایی از جانب هواداران دولت مبنی بر تلاش منتقدان برای کنار زدن روحانی و به دست گرفتن قدرت مطرح شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۲    
معاون حفاظت و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با دستور معاون دادستان تهران پاساژ دراکولا پرخطرترین ساختمان تجاری تهران پلمب می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۱    
وزیر بهداشت با بیان اینکه صرفه جویی در هزینه های درمانی با اجرای سیستم ارجاع امکان پذیر است، گفت: طرح پزشک خانواده به تدریج اجرا می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۶    
آژانس بین المللی تحقیقات سرطان یکی از واحدهای سازمان جهانی بهداشت است که مهم ترین برنامه آن اجرای تحقیقات بین المللی در حوزه سرطان است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۰    
زیباکلام می گوید آدام اسمیت هم نمی تواند کاری برای اقتصاد انجام دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۱    
واتس اپ قابلیت جدیدی به پیام رسان خود اضافه کرده که فقط به ادمین ها اجازه ارسال پیام می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۱    
طبق فرمان رئیس جمهور روسیه، به پدر بزرگ رئیس جمهور ترکمنستان به دلیل مردانگی، شجاعت و دلاوری حین دفاع از میهن در سال های جنگ نشان نظامی دلاوری اعطا شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۱    
محمدرضا سعادتی در روز 6 مرداد 1360 همزمان با فرار رجوی به پاریس، به اتهام تشویق کاظم افجه ای به ترور محمد کچویی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۴    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: نمی دانم شایعه تغییر مدیریت در استقلال از کجا آب می خورد اما الان اصلا زمان خوبی برای طرح این موضوع نیست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۹    
سمندر لرستانی به عنوان نماد و لوگوی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزی پسران کشور در رشته کشتی نونهالان (متوسطه اول) انتخاب شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۷    
نهمین حراج تهران شب گذشته 8 تیرماه در حالی برگزار که اقبال اشخاص و مجموعه داران خصوصی به آثار هنری این دوره بیشتر بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۸    
به دستور رئیس جمهور قزاقستان، وزارت امور دین و جامعه مدنی این کشور به وزارت توسعه اجتماعی تغییر نام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۱    
نشست خبری محمد شریعتمداری وزیرصنعت،معدن و تجارت صبح امروز شنبه با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۲    
مدیر بخش زلزله و رانش زمین مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: به دلیل برداشت گسترده از آب های زیرزمینی در دشت های تهران، زمین پایتخت از سال 95 به بعد سالانه 36 سانتیمتر فرونشت داشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۷    
فرهنگ سینما - سوزان ساراندون بازیگر سرشناس سینمای آمریکا یکی از نزدیک به 600 نفری بود که پس از بست نشستن مقابل ساختمان سنای آمریکا بازداشت شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۰    
در حالی طی یکی دو سال گذشته یک ژن خوب 38 ساله از ولی الله سیف حکمی برای هدایت بازار ارز و طلای کشور گرفت که بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند، وی از تجربه کافی برای این کار بهره مند نیست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۵    
ورزش فوتبال ملی - علیرضا بیرانوند حالا مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۳    
عضو شورای شهر تهران گفت: منشا اصلی ریزگزدهای شهر تهران در خارج از کشور است و توافقات بین المللی باید در راستای کاهش این پدیده اجرایی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۸    
ورزش فوتبال ملی - آزمون از تصمیم خود برای خداحافظی منصرف شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۳    
حسن عابدینی معتقد است امپراتوری رسانه ای نامی است که به رسانه های همسو گفته می شود. رسانه هایی که بعضا در چارچوب یک شبکه مادر فعالند یا از یک خط مشی واحد نوشته یا نانوشته پیروی می کنند و زمان چاره ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۶    
دومین تیزر فیلم مستند برسد به دست آقای بنان به کارگردانی و تهیه کنندگی زهره محقق رونمایی شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۸    
مستندهای کوهستان های کویر و سفرنامه زاگرس از شبکه مستند پخش می شوند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۳    
معاون درمان اعتیاد سازمان بهزیستی، به تشریح برنامه های حمایتی از معتادان بهبود یافته پرداخت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۸    
تهران- استاندار تهران گفت: کامیون های بالای 50 سال نباید اجازه تردد در تهران داشته باشند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۶    
چندی پیش پیشنهادی از سوی دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی بر راه اندازی تراموا در مسیر اتوبوس های تندرو مطرح شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۱    
بین الملل دیپلماسی - گروه ویژه اقدام مالی FATF ضمن ابراز ناامیدی از اینکه ایران برنامه اقدام خود را کامل اجرا نکرده است ولی با توجه به تداوم تلاشهای دولت ایران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: اگر شما ایستادید، نسل های آینده به قله دست خواهند یافت؛ آن ها به قله می رسند اما ایستادگی و افتخار مال شماست. انقلاب، ریشه دار و آینده دار است به شرط صبر و تقوا .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۲    
ورزش فوتبال ملی - گوچی به تازگی از تیم ملی ایران خداحافظی کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
در حمله مسلحانه به مقر نیروهای مشترک پنج کشور ساحل آفریقا در مرکز مالی، 6 نفر کشته شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۵    
شرکت آدیداس این هفته به مشتریان خود در امریکا در مورد سرقت اطلاعات خصوصی آنها به علت یک حمله هکری هشدار داده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۰    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف اصلاح الگوی مصرف، برق تولیدی نیروگاه های خورشیدی شمال تهران را خریداری کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش بینی کرد که حداکثر تا 10 روز آینده، بازار گوشی تلفن همراه در کشور به حالت تعادل برسد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا با اشاره به انتشار ناقص لیست خبرنگاران دریافت کننده آرم طرح ترافیک گفت: به نظر می رسد ابهامات زیادی وجود دارد ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۱    
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اسکان تابستانی فرهنگیان در تهران آغاز شده است، گفت: 6 پایگاه پذیرش و 15 مرکز رفاهی آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۲    
استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: برخی از مدیران استان نتوانستند اسناد خزانه را جذب کنند که کارت زرد برای آنان صادر کردیم و درصورتیکه نتوانند در مهلت مقرر این اسناد را جذب کنند کارت زرد دوم را دریافت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصویب یک بسته حمایتی از ایران در راستای ادامه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۴    
دروازه بان تیم ملی فوتبال می گوید با گرفتن پنالتی رونالدو، انگار آن لحظه دنیا را بغل کرده و جواب تمام سختی هایش را گرفته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
سمنان - با صدور حکمی از سوی منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دوازدهم، مسعود نصیری زرندی به عنوان رئیس دانشگاه سمنان منصوب شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
مراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۴    
افشاگری خبرنگار زن BBC درباره پشت پرده شعار دروغین نه غزه نه لبنان بسیاری از اعضای ضدانقلاب در شبکه اجتماعی توئیتر را عصبانی کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۱    
روستای گردشگری درکش برخی زیرساخت های اساسی در آن به فراموشی سپرده شده و توسعه و آبادانی آن در جلسات مسئولان مطرح و بدست روستائیان زحمت کش پیش می رود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۸    
شهردار بجنورد با اشاره به سفر25 سرمایه گذار خارجی طی روزهای آینده به استان، مهمترین هدف این سفر را معرفی ظرفیت ها و پتانسیل استان عنوان کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۹    
مجتهد به نقل از خانواد های فعالان حقوق بشری عربستان که اخیرا بازداشت شده اند گفت که زنان این خانواده ها در زمان ملاقات با زندانیان از سوی مسئولان زندان مورد آزار قرار گرفته اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۳    
ورزش فوتبال ملی - قدوس در جام ملت ها بیشتر شانس بازی به دست می آورد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۵    
با رسیدن پیک مصرف برق به محدوده قرمز و نگرانی از بروز خاموشی ها در کشور به دنبال افزایش افسارگسیخته مصرف برق در ساعات پیک، مدیریت مصرف برق و کاهش مصارف غیرضروری تنها راهکار جلوگیری از قطعی برق است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
برای ایجاد کارآمدی مربیان امور تربیتی ضرورت دارد که یک نوع همکاری و تشریک مساعی در بین سه عنصر ارزشمند مدیر، معلم و مربی در مدرسه شکل واقعی بگیرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶    
در شرایطی که تمام مسئولان و صاحبنظران مشکلات اقتصادی در کشور را موضوع غیر قابل انکار می دانند، در عین حال معتقدند، قبل از طرح یک اعتراض می بایست افراد آرامش خود را حفظ کنند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با اشاره به اینکه برخی خانواده ها حاضرند برای ثبت نام فرزندشان در مدارس غیردولتی چک سفید امضا کنند، گفت: در مدارس دولتی اگر خانواده ها پولی نپردازند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۸    
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از برگزاری همایش بزرگ گرامیداشت روز ملی صنعت ومعدن دراستان از سوی اتاق بازرگانی در 13 تیرماه امسال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان خبرداد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۹    
فروش رنو فرانسه به ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی با افت 2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 55 هزار و 773 دستگاه رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۳    
کارآفرین موفق بجنوردی نزدیک به 15 سال است که در رشته معرق ساقه گندم فعالیت دارد و برای اولین بار موفق شده است که ساقه های گندم را رنگ آمیزی و طرح های متنوعی را تولید کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۵    
به نظر می رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شرایط خاص بازار مسکن و نظر مثبت مراکز پژوهشی، باید در آینده نزدیک منتظر بررسی طرح دوفوریتی قانون مالیات بر عایدی املاک در مجلس شورای اسلامی باشیم ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۵    
در حالی فهرست کالاهای ممنوع الصدور منتشر شده که برخی از این کالاها مانند مشروبات الکلی و تریاک امکان تولید و عرضه قانونی را در کشور ندارند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۱۰    
اغلب گفته می شود که تصمیم آمریکا به خروج از برجام و بی اثر شدن این قرارداد پس از آن، دلیل به هم ریختن بازارهای مختلف بوده است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۵۸    
روژه گاردی بر این باور است که اراده سیاسی ایالات متّحده برای سلطه جهانی نوعی همگونی است که از طریق مداخله مستقیم یا از طریق دست نشاندگان حائل، شدیدترین تلفات انسانی در سراسر تاریخ را به بار آورده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۷:۴۳    
دولت آقای حسن روحانی رئیس جمهور از مدتی پیش برای آرام کردن وضعیت بازار ارز، سیاست دلار تک نرخی را در پیش گرفت ولی اصلاح طلبان که سهم عمده را در نابسامانی امروز اقتصاد کشور دارند ...