سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 30 تیر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 تیر 1397 عصر اترک 2 تیر 1397 عصر اترک 3 تیر 1397 عصر اترک 4 تیر 1397 عصر اترک 5 تیر 1397 عصر اترک 6 تیر 1397 عصر اترک 7 تیر 1397 عصر اترک 8 تیر 1397 عصر اترک 9 تیر 1397 عصر اترک 10 تیر 1397 عصر اترک 11 تیر 1397 عصر اترک 12 تیر 1397 عصر اترک 13 تیر 1397 عصر اترک 14 تیر 1397 عصر اترک 15 تیر 1397 عصر اترک 16 تیر 1397 عصر اترک 17 تیر 1397 عصر اترک 18 تیر 1397 عصر اترک 19 تیر 1397 عصر اترک 20 تیر 1397 عصر اترک 21 تیر 1397 عصر اترک 22 تیر 1397 عصر اترک 23 تیر 1397 عصر اترک 24 تیر 1397 عصر اترک 25 تیر 1397 عصر اترک 26 تیر 1397 عصر اترک 27 تیر 1397 عصر اترک 28 تیر 1397 عصر اترک 29 تیر 1397 عصر اترک 30 تیر 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۳    
امام رضا علیه السلام در روزی که اموال خود را به فقرا بخشید در پاسخ به سهل بن فضل فرمودند هرگز خسارت نشمار آنچه را که به عنوان اجر (الهی) و یا کرم و بخشش داده ای.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۲۱    
بین الملل اروپا - ایرنا نوشت: ارزیابی اندیشکده آلمانی آی.اِم.کِی نشان می دهد که تعرفه های تجاری دولت آمریکا در مجموع بیش از 20 میلیارد یورو از درآمدهای امسال صنایع آلمان را کاهش می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۳۶    
بین الملل آمریکا - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در ادامه افشاگری رسوایی های اخلاقی ترامپ، شبکه بی بی سی جهانی قصد دارد مستند جنجالی خود در این باره را برای مردم آمریکا پخش کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۲۱    
قاطبه ی غربیانی که نام فیلسوف را از قرن بیستم به بعد بر خویش نهاده اند، استراتژیست های تئوریزه کردن سلطه ی ابرقدرت ها بر خلق خدایند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۴:۴۸    
اهواز- مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: موضوع سه رأس گاومیش که در هورالعظیم که به هر دلیلی دچار سوختگی شده بودند، دیر به دامپزشکی اطلاع رسانی شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۸    
ای ضریح سراسر نور! حرمت هر لحظه و زمان زادگاه ابرهای بی قرار است و خانه تو زادگاه آفتاب است، باید هم این گونه باشد، به خاطر برکت وجود شماست که مشهد قطعه ای از بهشت شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
هدف از انجام این پژوهش بررسی جایگاه و نقش تزکیه در سه گفتمان تربیتی سعادت، ریاضت و سلامت و مقایسه آن با گفتمان تربیتی قرآنی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۳    
بازیکن ایرانی سابق پرسپولیس در دیدار شب گذشته دیناموزاگرب دچار مصدومیت شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۴    
رژیم صهیونیستی و حماس بعد از حملات شامگاه جمعه جنگنده های اسرائیلی به نوار غزه با آتش بس موافقت کرده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۷    
محققان عنوان می کنند افزایش قرارگیری در معرض اشعه ناشی از تلفن های موبایل بر حافظه نوجوانان تاثیر دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۴    
محققان دریافتند ریسک ابتلا به اختلال اوتیسم در کودکان از طریق میکروبیوم های روده مادر در طول بارداری قابل تعیین است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: در سمپوزیوم خودمراقبتی پژوهشگران، مردم و مسئولین مخاطبین ما هستند و انتظار داریم با برگزاری این همایش باعث ارتقاء آگاهی سلامت جامعه شویم .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۸    
جامعه آسیب ها - روزنامه جوان نوشت: بزرگراه فتح، احمدآباد مستوفی، شهریار و خیابان های فرعی اش با باغ های خلوتی که در میان آن ها جا خوش کرده اند، حالا به ظرفیت اقتصادی قوی و جدید تبدیل شده اند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۹    
نام گذاری بسیار نیک و مبارک دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت رضا(ع) می تواند سرآغاز تحول جدی در فلسفه وجودی کرامت و رفتار شهروندی شهروندان و ساکنین این کره خاکی و ایرانیان عزیز باشد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
زیبایی های معماری ایرانی- اسلامی را در خانه های تاریخی می توان به تماشا نشست؛ خانه هایی با پنجره های رنگی، حیاط دل باز، حوض آبی و آسمانی آبی تر؛ اینجا آرامش و رنگ موج می زند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۲    
دردسرهای رابطه نامشروع رئیس جمهور آمریکا ادامه داشته و به تازگی فایل مکامله تلفنی از ترامپ یافته شده که ثابت می کند وی در جریان پرداخت حق السکوت به یک مدل نشریات غیر اخلاقی قرار داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
لااقل از این پس هرچند دیر شده! با یاری گرفتن از نیروهای مردمی و بسیج و رسانه ها، نظام کنترل و بازرسی را قوی تر کنند و برخی آقایان از برج عاج خود فاصله بگیرند و بیایند بین مردم و در بازار ببینند که چه ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۶    
سلبریتی و مجری هایی که می گویند: ایران آفریقاست و مردم شاد نیستند!
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
رسانه های صهیونیستی بامداد شنبه از مرگ نظامی صهیونیست که هدف تک تیراندازان فلسطینی در شرق غزه قرار گرفته بود، خبر دادند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
آمریکا مثل گذشته شانس تحمیل سیاست های خود به کشورهای جهان را ازدست داده و قطب های پرقدرتی با هدف رویارویی با راهبردهای انحصارطلبانه کاخ سفید در حال شکل گیری هستند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۹    
به پیشنهاد استاندار خراسان شمالی و با حکم وزیر کشور، رضا آذری به عنوان فرماندار جدید شهرستان جاجرم منصوب شد .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
مطالعه جدید نشان می دهد سی تی اسکن که عمدتا در تصویربرداری های پزشکی استفاده می شود ریسک تومورهای مغزی را افزایش می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۸    
قروه- معلولان قروه ای پس از تجمع اعتراض آمیز خود در شورای شهر باعث شدند حس مسئولیت مسئولان برانگیخته شده و با واکنشی متفاوت برای درک بهتر وضعیت غیراستاندارد مناسب سازی، ویلچرنشین شوند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۱۵    
آهن یکی از مهم ترین مواد معدنی در رژیم غذایی است که نقش مهمی در حفظ سطح انرژی ایفاء می کند. عدم دریافت آهن کافی می تواند منجر به کم خونی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۵:۳۰    
بین الملل آمریکا - جهانگیر کرمی، دانشیار روابط بین الملل دانشگاه تهران و کارشناس مسائل روسیه در کافه خبر خبرآنلاین به بررسی جزئیات دیدار ترامپ و پوتین در هلسینکی و پیامدهای آن در منطقه پرداخته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۴:۱۷    
تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا در اواخر سال 2011 و اوایل سال 2012 بخش انرژی ایران را هدف گرفت و تا سال 2015 صادرات نفت ایران عملاً به نصف رسید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۳:۵۹    
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از توافق این جنبش و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش بس در غزه خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۲:۲۰    
سیاست احزاب و شخصیت ها - روزنامه خراسان نوشت: بالاخره بعد از چند هفته به تعویق افتادن موضوع بررسی وضعیت سپنتا نیکنام در مجمع تشخیص ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۵۳    
اصلاح طلبان در حالی فرمان آماده باش برای انتخابات های پیش رو را دریافت کرده اند اما با 4 طرح نتوانستند وحدت در جبهه اصلاحات را رقم بزنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۵    
نویسنده رمان بی اسمی می گوید: آرمان های انقلابی ما بخشی از اندیشه دینی ماست و در ادبیات سیاه، این ها انکار می شود؛ وقتی انکار شد، نتیجه این می شود که ما در آثارمان برای دشمن مرثیه سرایی می کنیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۳    
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر آموزش هوش معنوی با تاکید بر آموزه های قرآنی، بر واکنش به استرس تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۵۲    
جنجال آفرینی های شکل گرفته علیه سفر ولایتی به مسکو، نه تنها منبعث از دغدغه مندی در حوزه منافع ملی و سیاست خارجی کشورمان نیست، بلکه متاثر از نگاهی خطرناک و بازدارنده در حوزه دیپلماسی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۳۷    
لوح محفوظ مفهومی بنیادین است و از آنجا که تنها یک بار در قرآن کریم به کار رفته، میان قرآن پژوهان در چیستی مفهوم آن اختلاف نظر وجود دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۲    
در آغاز مبارزات روز سوم از یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان تیم مردان ایران با کسب سه پیروزی متوالی راهی مبارزه نهایی شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۲    
این جوان خوش تیپ یک ساعتی از پیش ما رفت، وقتی برگشت درب خانه را همراهش آورده بود و از صاحب خانه پرسید: کلید خانه را می خواهید یا در آن را؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۲۰    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، استفاده از هر نوع نیکوتین در دوره بارداری یا در زمان شیردهی ممکن است ریسک سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را افزایش دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۵    
امام خامنه ای در دیدار اخیر با اعضای هیأت دولت، یکی از شروط غلبه بر تنگناها را ارسال تصویری مقتدر از دولت دانستند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۵    
آیا ورود به مدیریت های کلان برای زنان جایز است یا خیر؟ برخی فقهاء ورود زنان را به سطوح کلان مدیریتی جایز ندانسته و منکر ولایت زنان هستند یکی از دلایل آنها ، روایات نقصان عقل زنان است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
یکی از مهم ترین تاثیرات سیاسی برجام که در دستور کار و اهداف فنی و حقوقی مذاکرات بیان نمی شد اما همواره مورد اشاره و تاکید کشورهای اروپایی و آمریکا قرار داشت انتظار این کشورها از برجام برای اثرگذاری ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۰    
میزان محبوبیت کالاهای "ساخت ایران" طی سال گذشته در کشور پاکستان با 41 درصد، بیشترین و در کشور فرانسه با 3 درصد، کمترین بوده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۲    
وزیر و مسئولان وزارت امور خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور، صبح امروز (شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۴    
خشک شدن باغات و درگیری بر سر آب بر اثر عدم برنامه ریزی وکوتاهی وبی توجهی مسئولان آب منطقه ای در شهر راز اتفاق افتاده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۴    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر حق دفاع از خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۱    
کارشناس بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی از سال 96 تا کنون تقریبا تولد نوزاد تالاسمی به صفر رسیده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
اسفندیار اختیاری از تایید نظر مجلس در بازگشت سپنتا نیکنام و تثبیت قانون شوراها درمجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از حمله تروریست های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت 10 تن از رزمندگان اسلام خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۷    
یاسوج- مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال استان در لیگ برتر جوانان کشور خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۷    
یاسوج- مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از آبرسانی به روستاهای "کوهسرک" و "فتح" در شهرستان باشت از طریق رودخانه شاه بهرام خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۹    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیش از 80 درصد مطالبات رانندگان خراسان شمالی تامین شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۲    
اقتصاد بازار مالی - روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از بحران صندوق های بازنشستگی به عنوان یکی از 5 بحران اساسی سال های آینده در ایران نام برده می شود ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۲    
مسابقات اتومبیل رانی استان خراسان شمالی روز گذشته با حضور 30 اتومبیل ران از بجنورد در چهار کلاس در جنب پتروشمی، جاده گیفان برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۹    
متخصصان هشدار می دهند دمای بالا هوا در تابستان بسیار برای افراد مسن خطرناک است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۴۹    
ملاصدرا شناخت حصولی ماهوی خدا را محال و شناخت حصولی اجمالی غیرماهوی را ممکن می داند. دیدگاه صدرالمتألهین در کنار عمق و دقتش، برخی کاستی ها نیز دارد که در این نوشتار بدان پرداخته ایم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۷    
سیدجواد طاهایی گفت: می توان رابطۀ اسلام و ایران را به ترتیب رابطۀ روح و جسم دانست؛ رابطه ای که یکی بدون دیگری قابل تصور نیست. چنین رابطه ای در واقع رابطه نیست بلکه یگانگی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۲    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تصویب قانون موسوم به کشور یهود در کنست رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۴:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد همتای روس خود را مسئول مداخله این کشور در انتخابات سال 2016 می داند.