سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 25 تیر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 تیر 1397 عصر اترک 2 تیر 1397 عصر اترک 3 تیر 1397 عصر اترک 4 تیر 1397 عصر اترک 5 تیر 1397 عصر اترک 6 تیر 1397 عصر اترک 7 تیر 1397 عصر اترک 8 تیر 1397 عصر اترک 9 تیر 1397 عصر اترک 10 تیر 1397 عصر اترک 11 تیر 1397 عصر اترک 12 تیر 1397 عصر اترک 13 تیر 1397 عصر اترک 14 تیر 1397 عصر اترک 15 تیر 1397 عصر اترک 16 تیر 1397 عصر اترک 17 تیر 1397 عصر اترک 18 تیر 1397 عصر اترک 19 تیر 1397 عصر اترک 20 تیر 1397 عصر اترک 21 تیر 1397 عصر اترک 22 تیر 1397 عصر اترک 23 تیر 1397 عصر اترک 24 تیر 1397 عصر اترک 25 تیر 1397 عصر اترک 26 تیر 1397 عصر اترک 27 تیر 1397 عصر اترک 28 تیر 1397 عصر اترک 29 تیر 1397 عصر اترک 30 تیر 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۴:۳۹    
هشتاد و نهمین یارانه نقدی مربوط به تیر ماه سال جاری ساعت 24 روز سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۳:۲۲    
اشتباه عجیب شورای المپیک آسیا در قرار ندادن نام دو تیم در لیست قرعه کشی مسابقات آسیایی 2018 باعث شده تا احتمال قرعه کشی دوباره این رقابت ها بالا برود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۲:۲۵    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با تعریف یک الگوی مصرف، قصد داریم تا در مهرماه تعرفه برق را برای مشترکین پرمصرف اصلاح کنیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۵    
زاهدان- معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهندس نقشه بردار طرح راه آهن در دست ساخت زاهدان- چابهار از چنگ آدم ربایان آزاد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۹    
همزمان با آغاز دهه کرامت دختران مشهدی حرم امام رضا(ع) را گلباران و فضاهای مختلف حرم توسط خادمان آستان گلباران شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۶    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با ایراد اتهاماتی دوباره علیه ایران، از باقی مانده نظامیان ایالات متحده در خاک سوریه خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۳    
اقتصاد بازرگانی - روزنامه اقتصاد حدول قیمت خودروهای وارداتی را منتشر کرد. طبق این حدول قیمت اکثر خودروها کاهش یافته بطوری که سانتافه که هفته قبل 550میلیون تومان قیمت خورده بود به 480میلیون رسیده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۲    
فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من ساخته رسول صدرعاملی و به تهیه کنندگی مسعود ردایی برای اکران در پاییز آماده شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۴    
معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از تحت پوشش قرار گرفتن 70 تا 80 هزار معلول پشت نوبتی تا پایان سال جاری خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۲    
قیمت هر کیلوگرم سیب فصل (گلاب) در میدان میوه تره بار به 8900 تومان رسید و در خرده فروشی های سطح شهر در محدوده 15000 تومان و در میدان مرکزی میوه در محدوده 6000 تا 18000 تومان قرار گرفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۸:۵۰    
امروز با وجود 33 روز جنگ و گذشتن 6 روز از آتش بس، هنوز نامی برای آن جنگ پیدا نکرده اند. البته رسانه ها بر اساس ترتب زمانی، نام جنگ دوم لبنان را بر آن نهاده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۶:۳۱    
جوان مشهدی بر سر اختلاف ملکی و در حمایت از مادر خود شوهر خواهرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان آخرین اخبار از تعیین قائم مقام جدید در این شورا را تشریح کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۳۱    
پایتخت نشینان انتظار دارند با توجه به اینکه فروشگاه های شهروند متعلق به شهرداری است، در قیمت هایی که برای اجناس در نظر می گیرند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۵:۱۶    
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید هنوز به تصویب نرسیده، گفت: اگر افزایشی باشد به طور حتم زیر خط تورم خواهد بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۳:۱۵    
تیتر روزنامه های ورزشی دوشنبه 25 تیر
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۳۳    
بندرعباس -رئیس کل دادگستری هرمزگان بابیان اینکه دربرخی پرونده های کلان قاچاق رد پای کارت های بازرگانی یک بار مصرف دیده می شود خواستار نظارت بیشتر بر صدور کارتها در اتاق بازرگانی بندرعباس شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۲:۱۸    
یک پ ژوهشگر مسکن گفت : میزان خانه های خالی در ده سال اخیر 4 برابر شده و رشد خانه هالی سالیانه 17 درصد بوده است .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۱:۲۳    
17 سال از کلنگ زنی راه آهن سراسری مراغه ارومیه می گذرد؛ یعنی عمر 4 دولت، و حالا باید منتظر ماند و دید دولت دوازدهم به این خواست عمومی مردم ارومیه جامه عمل می پوشاند؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۸    
جامعه حوادث - ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس مطالعات صورت گرفته در پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۴۱    
وزیر نفت هفته گذشته طی حکمی احمدی را به عنوان مدیر کل بازرسی وزارت نفت منصوب کرد؛ احمدی پیشتر معاون این مدیریت بود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۹    
مرد جوانی که طی یک نقشه شیطانی 11 پسر نوجوان را فریب داده و با تهدید چاقو به آنها تعرض کرده بود صبح دیروز درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۱:۰۴    
اقتصاد اقتصاد کلان - ارز 4200 تومانی این روزها جنجال فراوانی در فضای اقتصادی و سیاسی ایران به پا کرده است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۳۷    
براساس اطلاعات به دست آمده، خسارت های سنگینی به این پایگاه وارد شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۲    
ملی پوشان جوان بدمینتون ایران صبح امروز تهران را به مقصد اندونزی ترک کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۰:۱۱    
فرهنگ سینما - ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار قهرمانی فرانسه را در جام جهانی فوتبال 2018 تبریک گفت. او در پیام تبریک خود به تنوع در ترکیب فرانسه اشاره کرد و آن را ستود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۴    
مقامات رژیم صهیونیستی، جاسوسی ادعایی گونن سگو وزیر اسبق انرژی این رژیم برای ایران را ننگ بزرگی برای اسرائیل و یک کودتای اطلاعاتی برای تهران توصیف می کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۷    
پس از اظهارات روز گذشته غلامحسین اژه ای و رونمایی از باند مظلومین یک منبع آگاه به فارس از جزئیات دستگیری این فرد به همراه پسرش در بحران ارزی سال 90 و 91 خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۲    
علی اصغر محمدخانی به تشریح دستاوردهای سفرش به همراه مصطفی مستور به بوسنی و شرکت در جشنواره ادبی ملی سارایوو پرداخت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۸:۰۲    
رئیس جمهوری روسیه با تبریک به رهبران فرانسه و کرواسی برای راهیابی به فینال جام جهانی 2018 و نمایش یک بازی عالی، گفت: کشورش به اینکه توانسته به بهترین نحو این مسابقات را سازماندهی کند، افتخار می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۴    
بدهکار معروف بانکی که سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری روز گذشته خود (24 تیر) به وی اشاره کرده، با پرونده جدیدی مواجه شده که شاید برای چندین سال او را پشت میله های زندان نگه دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۲    
جامعه محیط زیست - تسنیم نوشت: توله خرسی که آبان 96، بر اثر برخورد شدید با یک خودروی زانتیا در محور کرج- چالوس دچار آسیب هایی جدی از جمله خونریزی مغزی، خونریزی ریوی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۷    
یک جامعه شناس با اشاره به آسیب های ناشی از فضای مجازی برای جوانان گفت: آسیب های نوین بر آسیب های سنتی تأثیر گذار است. به این شکل که فضای مجازی قبح انجام آنها را می شکند
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱    
فرهنگ موسیقی - شاهین فرهت آهنگساز و استاد موسیقی با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر سی وچهارمین دوره جشنواره موسیقی فجر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۸    
حجاب به عنوان نماد دینداری یک جامعه با هویت دینی است. نمی توانیم به راحتی بگوییم حجاب مسأله نیست یا یک مسأله دست چندم است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۱۶    
طی سال های اخیر، فیلم هایی به اسم کمدی و سرگرم سازی مردم، به سندرومی تکرارشونده تبدیل شده اند. کمترین خلاقیت و نوآوری در این گونه آثار دیده می شود و همه آنها به چند شوخی پیش پاافتاده خلاصه می شوند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۶    
در آستانه ایام حج ابراهیمی و آغاز اعزام حجاج بیت الله الحرام به سرزمین وحی، دست اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۵۰    
دانشمندان اعلام کردند که با تجزیه آب و تولید اکسیژن و هیدروژن می توان به فضاهایی با مسافت طولانی تر سفر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۲:۳۵    
مربی پیشین استقلال می گوید مامه تیام مهاجم سنگالی با رفتارهایی که دارد برای استقلال سم شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۵۳    
تعرفه ثبت نام کارگران و کارفرمایان در سامانه جامع روابط کار نهایی شد و قرار است ثبت نام از هفته جاری در فاز نخست در استان تهران آغاز می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۰    
یه وا به کارگردانی آناهید آباد در پانزدهمین دوره از جشنواره زردآلوی طلایی در 2 بخش بهترین بازیگری و بهترین فیلم نشان این رویداد را به خود اختصاص داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸    
جامعه آموزش - بیش از 120 تن از اساتید دانشگاه های کشور طی نامه ای به رئیس جمهور، خواستار متوقف شدن روند قضایی پرونده های دانشجویان شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۰    
چند رسانه ای عکس - عکس امروز نشنال جئوگرافیک طلوع خورشید در خیابانی در شهر مورانداوا ماداگاسکار را نشان می دهد، جایی که بیش از 200 درخت بائوباب با شکوه در دو طرف جاده رشد کرده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۷    
یک جامعه شناس با مطرح کردن دلایل شهرت دو چهره علیرضا بیرانوند و مریم میرزاخانی در مقابل شاخ های اینستاگرام، تفاوت شهرت این افراد را با یکدیگر مقایسه و تحلیل کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۱    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلی ترین مشکل در وضعیت کنونی برق ؛ ضعف مدیریت است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۳۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از ارائه گزارش سوال جمعی از نمایندگان از رئیس جمهور به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۲۱    
ساری - فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدامات بی رویه، نگاه خسارت گونه برجان و پیکره منابع طبیعی را آسیب زا دانست و گفت: برای نابودی منابع طبیعی سبقت گرفته ایم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۶    
بین الملل آمریکا - ایسنا نوشت: در آستانه نشست دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین در هلسینکی، هیلاری کلینتون از ترامپ پرسید که در "تیم" چه کسی بازی می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۵۸    
محققان کانادایی موفق به کشف اسفنج گوشتخواری در اقیانوس آتلانتیک شمالی شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۷:۰۹    
ملکان- موی تای کار ملکانی مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۶:۱۰    
بین الملل خاورمیانه - ایسنا نوشت: امیر کویت در گفت وگویی تلفنی با نخست وزیر عراق آمادگی کشورش برای کمک به بغداد جهت عبور از پیامدهای ناشی از اعتراضات فعلی در عراق را اعلام کرد ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان می گوید که ایران به واسطه پوتین پیامی برای ترامپ ندارد و چنین بحثی با دولت روسیه نداشته ایم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۴۳    
یاسوج- مشاور امور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه بیشتر در حوزه پوشش خدمات دهی به جامعه ایثارگری و جانبازان استان ضروری است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۲۹    
حجم و سهم از تجارت جهانی به ویژه صادرات کالا با فن آوری بالا یکی از شاخصه های قدرت اقتصادی در نظم نوین اقتصاد جهانی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۰    
ثبت نام در سامانه جامع روابط کار که قرار بود از چهارشنبه هفته قبل آغاز شود، به دلیل تعیین نشدن تعرفه ثبت نام از سوی رگولاتوری به تعویق افتاد ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۵۱    
رزن - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه مدیران باید در بین مردم حاضر شوند، گفت: تا زمانی که وزیر هستم مشی رفتن به میان مردم و روستاییان را ادامه خواهم داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۳۹    
بین الملل دیپلماسی - *سید جعفر هاشمی
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۲:۲۳    
ساری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: دوری از قرآن کریم سبب بی بصیرتی، بی بندوباری و تفرقه در خانواده ها می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۵۶    
فوتبالیست بازنشسته و سرشناس آرژانتینی طی دیدار خود با رئیس تشکیلات خودگردان به حمایت از فلسطین پرداخت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۴۱    
شامگاه یکشنبه آخرین گروه از شبه نظامیان کُرد یگان های مدافع خلق (YPG) از شهر منبج خارج شده و به سمت شرق رودخانه فرات رفتند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۱۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال اعلام وصول سوال از رئیس جمهور پس از تعطیلات مجلس خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۱:۰۳    
چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور با حضور بیش از 4100 ورزشکار از چهارشنبه به میزبانی دانشگاه شیراز و توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم برگزار خواهد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۶    
بوشهر - مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هفته دولت امسال دو کارگزاری جدید تامین اجتماعی در استان بوشهر افتتاح می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۰:۱۶    
ششمین جایزه بین المللی باروت خیس بعد از شمارش آرای مردمی، به ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت و وی به عنوان منفورترین چهره جهانی معرفی گردید.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۵    
گناهی که جلوی روزی را می گیرد، زناست. گناهی که مرگ را شتاب می بخشد، قطع رابطه با خویشان است و گناهی که مانع استجابت دعا می شود و زندگی را تیره و تار می کند، نافرمانی از پدر مادر است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۳:۱۸    
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه صحبت های عضو هیات مدیره استقلال درباره مصدومیت علی کریمی ناجوانمردانه بود، گفت: او را می خواستیم اما دلش با سپاهان نبود و رفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۶    
پیشنهاد تازه یک فعال اصلاح طلب برای حل مشکلات: مردم ناراضی هستند اما اگر به ورزشگاه بروند، راضی می شوند!
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۳    
پسر جوان وقتی دریافت یکی از بچه محل ها قصد ازدواج با دختر مورد علاقه او را دارد سناریوی انتقامگیری از این پسر را با همدستی دوستانش کلید زد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۶    
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در دانشگاه علم و صنعت گفت: بازرسان از دانشگاه صنعتی شریف هم بازدید داشته اند ولی این موضوع رسانه ای نشده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۴    
ششمین جایزه بین المللی باروت خیس بعد از شمارش آرای مردمی، به ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت و وی به عنوان منفورترین چهره جهانی معرفی شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۶    
پارکی شناوری در شهر روتردام ساخته شده است. در این پارک بلوک هایی 6 ضلعی از زباله های بازیافتی ساخته شده اند که در برخی گیاه و در برخی دیگر نیمکت هایی نصب شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۷    
فرانسه در یک مسابقه جذاب 4-2 از سد کرواسی گذشت و برای دومین بار قهرمان جهان شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۱۳    
رسانه ها بامداد دوشنبه گزارش دادند پلیس فرانسه برای مهار شورش ها در شهر پاریس، همزمان با شادمانی های مربوط به قهرمانی فرانسه در جام جهانی فوتبال، گاز اشک آور پرتاب کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین در تل آویو و مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۴۶    
غزه یک بار دیگر اسرائیل را عصبی کرد. مجموعه جدید فعالیت هایی که از سوی غزه علیه صهیونیست ها رخ داده است سبب شده تا مقامات صهیونیستی با شدیدترین الفاظ نسبت به غزه سخن بگویند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۳۱    
براساس تازه ترین اطلاعاتی که محققان تایوانی به آن دست یافته اند، افرادی که برای درمان تبخال با داروهای ضدویروسی تحت درمان قرار دارند، با کاهش ریسک نسبی ابتلا به زوال عقل مواجه اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۶    
یک اندیشکده آمریکایی ضمن یادداشتی اذعان کرد که واشنگتن قادر نیست که ایران را به عقب نشینی کامل از سوریه مجبور کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۱    
چند سالی است به دلیل تحریم ها ایران بخشی از نفت خود را در مقابل تهاتر کالا با دیگر کشورها به فروش می رساند وعلیرغم اینکه ایران ترجیح می دهد تهاتر کالا در مقابل نفت کمتر باشد اما مجددا بحث تهاتر کالا ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۲    
معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام کرد که این باشگاه برای حفظ دو بازیکن خارجی اش منابع مالی لازم را تأمین کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۹    
اگر ناایمن بودن هواپیمایی در پروازهای مسافری ثابت و محرز شود، طبق قوانین صنعت باید آن هواپیما بلافاصله با نظارت حاکمیت صنعت حمل و نقل هوایی زمین گیر شود و در این موضوع برخورد جدی و مقتدرانه سازمان ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۴    
نوآوری و اصالت ؛ آنچه در آثار بزرگان ادبیات جهان یافت می شود، ترکیبی از این دو ویژگی است. چرا ادبیات ایرانی جهانی نشده است؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
رئیس باشگاه استرشوندس سوئد اعلام کرد که باشگاه بوردو فرانسه به دنبال هافبک ایرانی این تیم است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۵    
جامعه حوادث - روزنامه جام جم در گزارشی نوشت: از ده روز قبل و همزمان با ناپدید شدن مریم فرجی در فردیس کرج شایعاتی درباره علت ناپدید شدن او در سایت های معاند منتشر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۹    
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر با مشکلی به نام بازسازی ورزشگاه آزادی مواجه شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۷    
کتاب ... و دوباره خورشید شامل سروده های آزادگان درباره رحلت امام خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه ای رونمایی و معرفی می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۲    
بازیکن تیم ملی کرواسی به سوال خبرنگار ایرانی پاسخ داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۷    
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی، از فعالیت 120 کانون خادم یاری رضوی در شهرها و روستاهای استان خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۴    
رئیس مجلس طی تماسی تلفنی جویای حال ضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون شد که در بیمارستان بستری شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
دانش فناوری - اوبر و ایرباس در حالی باهم بر سر توسعه فناوری تاکسی های پرنده رقابت می کنند که گفته می شود رولز رویس نیز وارد میدان شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
ضرب الاجل 10 روزه کی روش به فدراسیون فوتبال برای تحقق خواسته هایش تا جام ملت های آسیا به پایان رسیده اما به نظر می رسد اتفاق مثبتی برای جلب رضایت کی روش رخ نداده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۴    
دومین جشنواره مالک اشتر با معرفی رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین برگزار شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۶    
رامین قهرمانی نوجوان اهل خراسان شمالی، عنوان قهرمانی بهترین چابکسوار بندر ترکمن را کسب کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: اکنون امریکایی ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را معامله قرن گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۹    
باوجود انتقاداتی که نسبت نحوه انتشار قراردادهای بازیکنان جدید باشگاه استقلال صورت گرفته بود، آبی ها باز هم قرارداد بازیکن جدیدشان را نیمه شب منتشر کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۳    
مسئول بهزیستی شهرستان رازوجرگلان از شروع به کار مرکز مداخله در بحران های اجتماعی با عنوان اورژانس اجتماعی در این شهرستان خبر داد .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۲    
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی با اشاره به فوت آیت الله مهمان نواز ، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در سال جاری ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۹    
به مرحله ای رسیدیم که شهید جهان آرا با بلندگوی دستی در اعلام تخلیه شهر را کرد و می گفت افرادی که نمی توانند اسلحه به دست بگیرند از شهر بروند و آن ها که می توانند سلاح در دست بگیرند بمانند و دفاع کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۴    
هافبک فصل گذشته تیم سپاهان شب گذشته با عقد قراردادی یکساله رسما به تیم استقلال پیوست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
هزینه عروسی چه گران و چه ارزان باشد، تاثیری در خوشبختی زندگی عروس و داماد نخواهد داشت. پس چرا عده ای اصرار بر تجملات با قیمت بسیار گزاف دارند؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۹    
فناوری اطلاعات اینترنت - برای اولین بار در تاریخ نظامی فرانسه، ارتش سایبری تازه تأسیس این کشور در خیابان شانزلیزه در کنار سایر واحدهای نظامی در روز ملی باستیل رژه رفت.
  • ۱