جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 4 تیر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 تیر 1397 عصر اترک 2 تیر 1397 عصر اترک 3 تیر 1397 عصر اترک 4 تیر 1397 عصر اترک 5 تیر 1397 عصر اترک 6 تیر 1397 عصر اترک 7 تیر 1397 عصر اترک 8 تیر 1397 عصر اترک 9 تیر 1397 عصر اترک 10 تیر 1397 عصر اترک 11 تیر 1397 عصر اترک 12 تیر 1397 عصر اترک 13 تیر 1397 عصر اترک 14 تیر 1397 عصر اترک 15 تیر 1397 عصر اترک 16 تیر 1397 عصر اترک 17 تیر 1397 عصر اترک 18 تیر 1397 عصر اترک 19 تیر 1397 عصر اترک 20 تیر 1397 عصر اترک 21 تیر 1397 عصر اترک 22 تیر 1397 عصر اترک 23 تیر 1397 عصر اترک 24 تیر 1397 عصر اترک 25 تیر 1397 عصر اترک 26 تیر 1397 عصر اترک 27 تیر 1397 عصر اترک 28 تیر 1397 عصر اترک 29 تیر 1397 عصر اترک 30 تیر 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۸    
تصویربرداری فاز دو سریال بچه مهندس این روزها در خانه خورشید (لوکیشن اصلی) ادامه دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۶    
کنکور سراسری 97 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های مختلف با رقابت بیش از یک میلیون و 11 هزار نفر در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه 97 برگزار می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۷:۵۴    
یک کارشناس بهداشت مواد غذایی گفت: غذاهای وارداتی و آلودگی های ناشناخته ای که به همراه خود به کشور میآآورند هر یک به نحوی می توانند سلامتی مصرف کننده را به مخاطره بیندازند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۰۳    
وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد این کشور قرار است ماه آینده میلادی ماهواره بومی خود با نام 'PakTES-1A 'را وارد مدار کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر عراق در نشستی با فرماندهان امنیتی و نظامی عراق خبر داد که اقدامات فوری برای مقابله با تروریست هایی که در اطراف شهرها دست به عملیات تروریستی می زنند صورت گرفته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۶    
شاهرود - عضو پیوسته فرهنگستان زبان فارسی بر ضرورت زنده نگه داشتن گویش های قدیم استان سمنان تاکید کرد و گفت: 30 جلد کتاب در رابطه با گویش های مختلف کشور در فرهنگستان زبان چاپ شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۷:۱۲    
یک تهیه کننده و ناشر از انتشار آلبوم گروه هشتگ تهران و آلبوم کودکانه یه سر و دوگوش با هنرمندی نجوا خبازیان و حبیب بدیری خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۳:۳۶    
اقتصاد بازرگانی - دنیای افتصاد جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار را منتشر کرده.این جدول نشان می دهد تغییرات شدید قیمتی،مهار شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۰:۳۳    
رژیم صهیونیستی با انتشار عکس های چهار نفر از کسانی که بادبادک و بالن های آتش زا به هوا می فرستند، آنها را به صورت غیرمستقیم تهدید به ترور کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سیاست تعیین نرخ چهار هزار و دویست تومانی دلار در اقتصاد کشور معکوس عمل کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۰۱    
تبریز- عکاس پیشکسوت مطبوعات و خبرگزاری های تبریز دار فانی را وداع گفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۶    
در پی تلاطم های بوجود آمده در بازار، خرید و فروش سکه و طلا در این بخش فعلاً متوقف شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴    
رئیس کل سازمان مالیاتی گفت: هرکس اقدام به خرید و فروش 5 هزار دلار یا بالاتر نماید مشخصات او در سامانه اطلاعاتی جامع کشور ثبت می گردد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به بررسی موضوع بازار ثانویه در ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهور، گفت: این بازار در حال تعیین تکلیف است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۴    
موشک باران ریاض و هدف قرار گرفتن مرکز اطلاعات وزارت دفاع عربستان و هم چنین اجرای عملیات تبادل اسیران در جبهه ساحل غربی از جدیدترین اخبار امنیتی یمن است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۷    
اختلافات محلی مانع اجرای شبکه انتقال آب به روستای عرب خنیمه شده و اهالی این روستا در یک ماه گذشته با مشکلات کمبود آب روبه رو بوده اند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۸    
رقابت به حدی تنگاتنگ و امتیازات نزدیک به هم بود که تیم داوری تصمیم گرفتند ده عنوان کتاب را به عنوان کاندیدای جایزه قلم زرین معرفی کنند تا در نهایت، در روز چهاردهم تیرماه، معرفی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۸    
استاد احمد شاهد شاعر، ادیب و پژوهشگر اسفراینی روز گذشته بر اثر سکته قبلی در سن 89 سالگی دراسفراین در گذشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲    
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن روز ملی جمهوری کرواسی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۷    
اقتصاد مسکن - دنیای اقتصاد جدول زیر را منتشر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۲    
رجب طیب اردوغان، با کسب بیش از 50 درصد آرای انتخابات دیروز، مجددا به عنوان رئیس جمهور ترکیه انتخاب شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۰    
براساس همه پرسی سال گذشته نظام سیاسی ترکیه تغییر کرده و از پارلمانی به ریاستی تبدل خواهد شد. این به معنای تقویت قدرت رئیس جمهور و افزایش اختیارات وی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۶:۱۴    
ورزش فوتبال ملی - تونی اولیویرا می گوید که پرتغالی ها کار سختی مقابل ایران خواهند داشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۴:۵۰    
فیلم سینمایی وقتی برگشتم... ساخته وحید موساییان به شبکه خانگی عرضه شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۴:۰۵    
با خروج آمریکا از برجام و اظهارات مسئولین آمریکا مبنی بر تغییر رژیم ایران، رویکرد دونالد ترامپ مقابل کشورمان مشخص است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۲۷    
بین الملل خاورمیانه - ایرنا نوشت: منابع خبری بحرین بامداد دوشنبه گزارش دادند، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین به دلیل وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان منتقل شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۱:۴۳    
روسای کمیسیون های تولید ملی و صنایع و معادن مجلس بر لزوم اتخاذ تصمیمات مدبرانه در شرایط جنگ اقتصادی و خودداری از تخصیص ارز به مسائل غیرضروری تاکید کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۴۷    
دولت حالا به سواری می ماند که از اسب افتاده ولی همچنان زین را رها نمی کند. چنین وضعیتی، ورای اینکه دولت معمولی روحانی را نامحبوب تر می کند، صورت منافع ملی را نیز با روی زمین کشیده شدن ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۳۵    
ورزش فوتبال ملی - آزمون می گوید: رونالدو خوب است ولی تیم ما بهتر است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۸    
کتاب کافکا در خاطره ها (از دبستان تا گورستان) نوشته هانس گردکوخ با ترجمه ناصر غیاثی توسط انتشارات فرهنگ نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۹    
سیاست احزاب و شخصیت ها - صادق جوادی حصار،نویسنده نامه 100امضایی در باره مذاکره با امریکل،مصاحبه ای با روزنامه اعتماد انجام داده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۳    
جامعه حوادث - ایران نوشت: شهریور دو سال قبل مرد میانسالی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت رفت و گفت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۴    
یک مقام ارشد پنتاگون بامداد دوشنبه گفته آمریکا به زودی تقویمی که شامل درخواست هایی مشخص است را به کره شمالی ارائه خواهد کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۷    
یکی از جنجال های رسانه ای در یکی دو ماه اخیر این بوده که موفقیت های منطقه ای ایران دستخوش ناملایماتی شده است که ممکن است آینده محور مقاومت را تحت الشعاع قرار دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۶    
گلپایگان - نماینده گلپایگان گفت: برای پیشگیری از شرایط بحرانی در این منطقه که در فصول سرما برودت آن بسیار بالاست اتصال به گاز سراسری ضروری به نظر می رسد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۳    
جامعه حوادث - خراسان نوشت:صبح روز گذشته، دو متهم یک پرونده جنایی که با توسل به ترفندهای خاصی، ماجرای قتل مرد 45 ساله را حدود شش سال پنهان کرده بودند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۳    
بازیکن سابق استقلال تهران گفت: پرتغال دیدار آسانی برابر ایران نخواهد داشت و هر نتیجه ای حتی پیروزی ایران در این دیدار دور از دسترس نیست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۶    
رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم علل و عوامل اعتیاد مانند فقر را درست کنیم،گفت: با دستگیرکردن معتادان و اینکه صورت مسئله را پاک کنیم، هیچ چیز درست نمی شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۱    
رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز سبب ایجاد تنش هایی در بازار شد، گفت: با این وجود گران فروشی و احتکار در بازار خراسان شمالی وجود ندارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۹    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، گفت: همانگونه که پرستاران برای پزشکان احترام قائل می شوند به تبع آن پزشکان نیز باید به پرستاران احترام گذاشته و جایگاه آنان را مورد احترام بدانند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۴    
کاپیتان تیم ملی فوتسال به مس سونگون پیوست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۲    
جامعه حوادث - شرق نوشت:مردان سارق که با ورود به مغازه فردی سرقت کرده بودند، بعد از دستگیری اعتراف کردند مردی را کشتند چون به مقدسات توهین می کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۲    
نتایج تازه ترین بررسی محققان نشان داده است، پیروی از یک رژیم غذایی متعادل می تواند خطر مرگ در اثر ابتلا به سرطان را تا 65 درصد کاهش دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با اشاره به شیوع شناسی مصرف مواد مخدر در استان طی سال های 90 تا 94 در جمعیت 15 تا 64 ساله استان، اعلام کرد: در سال 90، 2 ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۷    
جامعه سلامت - ایسنا نوشت: به دنبال شوری منابع آب شرب خرمشهر و آبادان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به تغییر الگوی مصرف آب در این مناطق، عوارض شوری آب برای بدن را تشریح کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طبق دستور العمل جدید وازتخانه صنعت، معدن و تجارت صدور مجوز فروشگاه های زنجیره ای، بزرگ و مجازی پس از این با هماهنگی ادارات کل صنعت ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۷    
مجموعه تفریحی توچال، خبر و تصاویر حضور روحانی و هیئت همراهش در این مجموعه را از روی خروجی سایتش حذف کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۷    
سرمربی تیم استقلال امروز پیگیر وضعیت چمن محل تمرین تیمش شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
محققان دانشگاه ام آی تی موفق به تولید تراشه ای بسیار باریک و 20 میلیمتری برای استفاده در پهپادها شده اند که مصرف برق کمی هم دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
حرف های سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از دیدار با تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه بازتاب گسترده ای داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۴    
اگر دکتر لاریجانی در مجلس بخواهد بماند باید یک طرف را انتخاب کند! اگر در وسط قرار گیرد به طوری که هم رأی اصلاح طلب ها و هم اصولگرایان را داشته باشد، در مجلس شدنی نیست!
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۸    
عکاس خراسان شمالی و نویسنده و کارگردان فیلم تولیدی مورد نظر گفت:فیلم مستند ساخته شده از زندگی پیرمردی ترکمن بنام اولیا قلی در روستای سوخسو هاشم شهرستان رازوجرگلان با عنوان "قارلاواج" در بجنورد اکران ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۰    
رئیس فدراسیون هندبال به دنبال درخواست سرمربی خارجی تیم بزرگسالان برای انجام بازی ها و اردوهای تدارکاتی بیشتر گفت: در حال رایزنی برای انجام چند بازی بیشتر هستیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۵    
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به عنوان یکی از رقبای اصلی تیم ایران در رقابت های جهانی 2018 مجارستان مشخص شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۰    
قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با ذخیره سازی مناسب گوشت قرمز و مرغ در استان هیچ کمبودی در تامین این کالاهای اساسی در قزوین نداریم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه بازی امشب ایران در جام جهانی، هادی لطفی این کارتون را در نیشخط منتشرکرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۹    
چند رسانه ای عکس - در اینفوگرافیک زیر وضعیت قصور پزشکی در سال 96 را می بینید. با وجودی که بیشترین پرونده ها در رشته جراحی زنان و زایمان تشکیل شده اما این دندانپزشکان هستند که در سال گذشته بیشترین ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۲    
مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه در آستان مقدس آن حضرت برگزار می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۲    
نویسنده کتاب بنیان های وهابیت گفت: مشکل ما، مشکل تکفیر و ترور و آدم کشی و کارهای ضدبشری است. من این را با توجه به شناختی که از وهابیت دارم، رسماً اعلام می کنم: در میان وهابی ها ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۲    
مربی تیم فوتبال استقلال برای شرکت در تمرینات این تیم به تهران بازگشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۰    
آمار نشان می دهد آزمون در 2 بازی گذشته 4 شوت زده و در نقطه مقابل رونالدو 10 شوت و 4 گل را ثبت کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۰    
با برگزاری 4 مسابقه پرونده گروهای A و B جام جهانی روسیه بسته خواهد شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۷    
کمیسیون انتخابات ترکیه رسماً رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور مستقر این کشور را پیروز انتخابات جدید ریاست جمهوری اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل بورس کالای ایران در خصوص اینکه گفته می شود بازار سکه از بازار آتی الگو می گیرد، گفت: این موضوع به هیچ وجه پیش فرض درستی نیست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۷    
آموزش خدمات اولیه اورژانسی با همکاری مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت برای کارگزاران حج برپا می شود تا در مواقع اضطراری پیش از رسیدن نیروهای امدادی، امکان مداوای اولیه وجود داشته باشد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: افراد درخواست کننده طرح مذاکره مجدد ایران با آمریکا خود فروخته یا دست نشانده ی دشمن هستند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۰    
یک عضو شورای شهر بجنورد از واسپاری برگزاری دوره آموزشی به حسابداران شهرداری بجنورد بدون برگزاری مناقصه و البته با ترک تشریفات که از مصوبات شورای شهر بجنورد نیز بوده است ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۴۴    
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهمترین بازی های تاریخ خود امروز (دوشنبه) به مصاف پرتغال می رود.