شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۰May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر اترک 11 تیر 1397 - atraknews.com

عصر اترک 29 اسفند 1393 عصر اترک 29 اسفند 1394 عصر اترک 30 اسفند 1395 عصر اترک 1 فروردین 1396 عصر اترک 31 فروردین 1397 عصر اترک 1 اردیبهشت 1397 عصر اترک 31 خرداد 1397 عصر اترک 31 مرداد 1397 عصر اترک 31 شهریور 1397 عصر اترک 1 مهر 1397 عصر اترک 30 آبان 1397 عصر اترک 30 آذر 1397 عصر اترک 30 دی 1397 عصر اترک 30 بهمن 1397 عصر اترک 29 اسفند 1397 عصر اترک 1 تیر 1397 عصر اترک 2 تیر 1397 عصر اترک 3 تیر 1397 عصر اترک 4 تیر 1397 عصر اترک 5 تیر 1397 عصر اترک 6 تیر 1397 عصر اترک 7 تیر 1397 عصر اترک 8 تیر 1397 عصر اترک 9 تیر 1397 عصر اترک 10 تیر 1397 عصر اترک 11 تیر 1397 عصر اترک 12 تیر 1397 عصر اترک 13 تیر 1397 عصر اترک 14 تیر 1397 عصر اترک 15 تیر 1397 عصر اترک 16 تیر 1397 عصر اترک 17 تیر 1397 عصر اترک 18 تیر 1397 عصر اترک 19 تیر 1397 عصر اترک 20 تیر 1397 عصر اترک 21 تیر 1397 عصر اترک 22 تیر 1397 عصر اترک 23 تیر 1397 عصر اترک 24 تیر 1397 عصر اترک 25 تیر 1397 عصر اترک 26 تیر 1397 عصر اترک 27 تیر 1397 عصر اترک 28 تیر 1397 عصر اترک 29 تیر 1397 عصر اترک 30 تیر 1397 عصر اترک 31 تیر 1397 
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۹    
حضور تیم ملی فوتبال ایران در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی نه تنها باعث درآمد بالای فدراسیون شد بلکه برای باشگاه هایی هم که در تیم ملی سهمیه داشتند درآمدزایی داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۲    
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری ساعاتی قبل، در کیلومتر 40جاده سبزوار- شاهرود، 6 کشته و 23 مصدوم برجا گذاشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۴:۳۳    
درپی گرانفروشی های اخیر در آشفته بازار تلفن همراه، نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی وضعیت این بازار و موضوع گرانی گوشی را با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، بررسی می کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۴:۰۳    
معاون وزیر نیرو با بیان اینکه امسال اولین مرحله افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف اجرا خواهد شد، گفت: برای آغاز این کار تعرفه برق ادارات دولتی که الگوی مصرف را رعایت نکنند 20 درصد افزایش یافته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۳:۵۱    
رئیس کمیته قطر برای بازسازی غزه ادعا کرد، مذاکرات غیرمستقیم میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی وجود دارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۳:۳۶    
ورزش فوتبال ملی - یک تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش پرسپولیس شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۳:۲۱    
یکی از مقامات اروپایی در گفت وگو با یک روزنامه آلمانی گفت که اروپا می خواهد با کشورهای آفریقایی در زمینه مراکز پذیرش پناهجویان مذاکره کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۳:۰۹    
بین الملل دیپلماسی - سفیر پیشین آمریکا در ناتو، میزبانی اتریش و سوئیس از رئیس جمهوری ایران را پیامی برای دولت ترامپ دانست و گفت این دیدار می تواند تلاشی برای جلوگیری از تحقق سیاست انزوای ایران و ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۲:۵۴    
انتشار فیلم پرتاب ناموفق یک موشک از ناوچه آلمانی در جریان یک رزمایش و آتش گرفتن آن پس از شلیک، بازتاب زیادی در رسانه های اجتماعی داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۲:۳۹    
پژوهشگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از وضعیت ناکامی عربستان در یمن، در پژوهشی اعلام کرد سران این رژیم باید تمرکز خود بر دریای سرخ و تهدیدات احتمالی در این منطقه را افزایش دهند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۲:۱۲    
دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی گفت: آموزش حفظیات به جای تفکر، آموزش تقلیدی، ممنوع بودن پرسشگری، فرصت نداشتن و زمان ندادن، آموزش عدم مدارا، نبود هنر، جای خالی شادکامی ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۱:۵۸    
جامعه آموزش - دانشگاه علم و صنعت، سومین دانشگاهی است که پس از تهران و علامه با اعتراض به احکام سنگین دانشجویان همراه شده و روز گذشته تجمع اعتراضی آنها برگزار شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۱:۴۳    
سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان گفت: پس از بررسی های سازمان حمایت، درخواست تایرسازان موافقت شد و ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش حدود 9 درصدی قیمت تایر را صادر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۱:۰۲    
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم امضا کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۷    
شرایط تغییرات در وزارت خارجه فراهم شده است و دستگاه دیپلماسی می تواند با انتخاب سفرایی که درک اقتصادی دارند، گام جدی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۲    
سیاست احزاب و شخصیت ها - جماران نوشت: یادگار گرامی امام با اشاره به دعواهای سیاسی جناح چپ و راست، گفت: برای عبور از این انشقاق، شجاعت لازم است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۱۷    
بین الملل خاورمیانه - ایسنا نوشت: یک روزنامه انگلسی افشا کرد، نیروی هوایی این کشور در حمله ژوئن گذشته علیه نیروهای دمشق در نزدیکی پایگاه التنف دست داشته است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۰    
رییس انجمن تولیدکنندگان نرم افزار تلفن همراه گفت: نقض قانون کپی رایت و ارایه رایگان محتوای داخلی در پیام رسان ها چالش مهم این روزهای صنعت محتوای دیجیتالی است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۳۵    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آموزش و پرورش تاثیرگذارترین کانون گفتگوست و نهادینه کردن فرهنگ مدارا باید از اینجا آغاز شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۰    
دانش فناوری - ایسنا نوشت: پزشکان دانمارکی برای کمک به بچه دار شدن زنان بعد از درمان سرطان و سایر درمان هایی که به باروری آنها آسیب می زند، یک تخمدان مصنوعی از بافت و تخمک انسان ساختند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۸    
تیم فوتبال اشتوتگارت با ارقام کم مدافع ملی پوش و فرانسوی خود را به تیمی دیگر واگذار نمی کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۳    
ستاره مصری لیورپول با این باشگاه به مدت 5 سال دیگر تمدید کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۸    
مصرف سبزیجاتی که با آب های آلوده و فاضلاب آبیاری می شوند، می تواند منجر به بروز بیماری های خطرناکی همچون اسهال و استفراغ و تب روده شود که تهدید جدی برای سلامت افراد تلقی می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۴۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سه ماه گذشته 201 واحد از واحد های داخل شهرک ها و نواحی صنعت که تعطیل شده بودند به چرخه تولید بازگشتند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: از روز چهار شنبه به مدت 12 روز در تهران اردوی خود را برگزار می کنیم و در این مدت با 4 تیم لیگ برتری دیدار خواهیم داشت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۲    
ایران در جام جهانی روسیه به بهترین نتیجه اش در تاریخ جام جهانی دست پیدا کرد؛ کسب چهار امتیاز.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۰    
نزدیک به 10 ماه است که قالیباف از شهرداری تهران رفته ولی اصلاح طلبان با تمامی ادعاهایی که در مدیریت اجرایی داشتند، تاکنون نتوانسته اند کوچکترین دستاورد شهردار سابق را تکرار کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با تکذیب ادعای امارات درخصوص متوقف کردن تجاوزگری خود علیه استان الحدیده یمن گفت که هدف امارات از طرح این ادعا گمراه کردن افکار عمومی بین المللی بوده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۷    
شرکت کنندگان در اجلاس اتحادیه آفریقا در موریتانی با پیشنهاد تشکیل کمیته ای جهت حل منازعه مغرب و جبهه پولیساریو بر سر صحرای غربی موافقت کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۵    
در مورد رسمی شدن خبر ازدواج مریم رجوی با ترکی فیصل ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اولین بار خبر مربوط به ازدواج مریم رجوی با ترکی الفیصل در تیرماه سال 1395 منتشر شد .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
عضو سابق شورای شهر تهران از آتش سوزی 11 پله برقی خط 7 مترو تهران در انبارهای شرکت مترو خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
ورزش فوتبال ملی - آیا تیم ملی دفاعی محض بازی می کند و برنامه دوم برای گلزنی ندارد؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در مرزهای خراسان رضوی ورود و خروج کالای قاچاق در حجم بالا نداریم و بیشتر پارچه و بدلیجات است که به صورت چمدانی جابه جا می شوند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۲    
سریال جدید پلیسی مهمانی پردردسر به کارگردانی حمید منوچهری از روز سه شنبه دوازدهم تیر ماه در شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس خانه احزاب دلایل گرانی های اخیر را تشریح کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۰    
دانش فناوری - ایسنا نوشت: بنیاد گیتس حمایت مالی خود را از ساخت یک میکروتراشه به اندازه یک دانه فلفل قابل تعبیه در بدن بیماران برای ثبت اطلاعات زیستی اعلام کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۵    
کرج - رئیس سازمان دامپزشکی کشور میزان تلفات سال جاری را 450 هزار قطعه طیور اعلام کرد و افزود: این آمار به شکل پراکنده از 17 استان کشور به دست آمده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۰    
اقتصاد اقتصاد سیاسی - خبرهای موثق حکایت از آن دارد بخش عمده ای از فشار برای ایجاد تغییرات در تیم اقتصادی کابینه از سوی حزب کارگزاران وارد می شود .
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۶    
بین الملل دیپلماسی - ایسنا نوشت: دبیرکل بنیاد هابیلیان، با اشاره به تهیه طوماری از امضای خانواده های شهدای ترور توسط منافقین در کشور برای پیگیری رسیدگی به جنایت های این گروهک تروریستی در عرصه بین ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و اعضای شورای سیاست گذاری سومین دوره دو سالانه نشان شیرازه منصوب شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
چند سال بعد از جنبش مشروطه رضاخان پهلوی با کمک انگلستان و روشنفکران تجدد خواه بر قدرت تکیه زد و مجلس را به نهاد صوری تبدیل کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۰    
جامعه شهری - ایسنا نوشت: استاندار تهران از طرح پیشنهاد خاموشی سیستم های سرمایشی از ساعت 13:30 به بعد در دستگاه های دولتی با هدف کاهش مصرف برق خبر داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۵    
دستور بازداشت 68 نفر دیگر از مقامات ترکیه از جمله فرماندهان ارتش این کشور به اتهام ارتباط کودتای جولای 2016 صادر شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۰    
کارشناس اقتصاد مسکن با اشاره به این که لابی های قدرتمند حاکمیتی مانع بزرگ دریافت مالیات بر عایدی سرمایه هستند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۸    
تابستان های گرم و طولانی معمولا باعث تعریق شدید بدن و خیس و بدبو شدن افراد می شوند. اما حالا یک داروی پارچه ای برای حل این مشکل ابداع شده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۳    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با حضور در باشگاه پرسپولیس برای دو فصل و نیم از زمان پایان محرومیت سرخپوشان، قرارداد بست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۳    
نمایش ناتمام به نویسندگی و کارگردانی مشترک پیمان یاحقی و پیمان می آبادی از 13 تیر روی صحنه می رود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۹    
دبیرکل حزب مؤتلفه در دیدار سیدحسن خمینی گفت: در شرایط حاضر، مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظّم رهبری سینه سپر کنند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۴    
تمرین تیم فوتبال امید در شرایطی امروز برگزار شد که بیش از 10 بازیکن غایب بودند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۸    
یک روزنامه سوئیسی در یادداشتی با اشاره به پیام تبریک دونالد ترامپ به رئیس جمهوری جدید مکزیک نوشت که شهروندان مکزیک در شرایط کنونی به تنها چیزی که فکر نمی کنند، ترامپ است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: هزار و 872 پروژه عمرانی ناتمام در استان وجود دارد که این پروژه ها به علل تورم اقتصادی، کمبود اختصاص اعتبارات و ضعف مالی پیمانکاران هنوز در دست اجرا هستند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی لار حین گشت و کنترل با یک صیاد غیرمجاز مواجه شده و جهت برخورد قانونی با متخلف وارد عمل شدند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۴    
عباس جهانگیریان می گوید: ما نویسندگان کودک و نوجوان باید جمع شویم و ببینیم چه کاری می توانیم در زمینه پیشگیری از آزار جنسی بچه ها انجام دهیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۵    
فرهنگ تجسمی - مهر نوشت: رییس انجمن عکاسان سینمای ایران علت انتخاب نیکی کریمی برای دبیری چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران را آشنایی او با فضای عکاسی دانست.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۹    
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: جوان 28 ساله ای به علت نداشتن مهارت شنا کردن، روز گذشته در استخر آبی یکی از روستاهای شهرستان بجنورد غرق شد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه پنجمین آزمون استخدامی کشور از فردا سه شنبه، 12 تیر ماه توزیع می شود.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه ای در این خصوص انجام داده اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می کند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۷    
در حالی که دیگر تفکر پشت میزنشینی از رده خارج شده، ضرورت دارد، فارغ التحصیلان دانشگاه ها مهارت لازم را به منظور خروج از صف بیکاری کسب کنند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۵    
رییس کل بانک مرکزی به اظهارات اکبر ترکان واکنش نشان داد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۰    
مسئولان ذیربط در عراق برای محکوم کردن دخالت آمریکا در کشورشان و محکومیت اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مسئله فلسطین، تابلوهای "مرگ بر آمریکا" در خیابانهای بغداد نصب کردند.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۳    
هرچند نشانه های روشنی از اشتراک منافع سازمان مجاهدین خلق و حکومت عراق وجود داشت ولی کتاب سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام زمینه های هم کاری این سازمان با عراق را به سال 1357 ارجاع می دهد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۳    
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که در خراسان شمالی باید اقتصاد شهری، اقتصاد سبز و اقتصاد هنر رشد کنند ...
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در یک عقب نشینی آشکار در خصوص سوریه گفت که واشنگتن با باقی ماندن بشار اسد در قدرت مشکلی ندارد، اما خواهان کمک روس ها برای بیرون راندن ایرانی ها از سوریه هستیم.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۸    
دیدم سرگرد عبدالحسین شاهین فرمانده گردان تانک، پیاله های مشروب را سر می کشد. به او گفتم: قربان، آیا این موقعیت برای نوشیدن مشروب مناسب است؟
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۶    
شرکت های لوازم خانگی علاوه بر کاهش وحتی توقف عرضه محصولات در بازار، فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی را هم متوقف کرده اند که این امر سرگردانی مردم را تشدید کرده است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۳    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان خراسان شمالی گفت: افزایش دما در استان متوقف شده است و طی امروز و روزهای آینده دما یک تا سه درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
مسئول واحد سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت بجنورد گفت: احتمال به دنیا آوردن بچه های نارس یا کم وزن در زنان بارداری که هروئین یا کوکائین مصرف می کنند 2تا6برابر بیشتر از مادران سالم است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
ستاره تیم ملی فوتبال مصر پیامی ابهام آمیزی منتشر کرد.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳    
نخستین تالار سرمایه گذاری بین المللی مذاکرات سرمایه گذاری اقتصاد شهری با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای چین، یونان، ایتالیاف قرقیزستان و قطر در بجنورد در حال برگزاری است.
عصر اترک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۸    
معاون سازمان توسعه تجارت پول ها و نقدینگی سرگردانرا عامل گرانی در بازار دانست و گفت: از آنجاکه هماهنگی میان نرخ رسمی و آزاد ارز وجود ندارد ...