جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهار نیوز 21 اسفند 1394 - baharnews.ir

بهار نیوز 29 اسفند 1393 بهار نیوز 31 فروردین 1394 بهار نیوز 30 اردیبهشت 1394 بهار نیوز 31 خرداد 1394 بهار نیوز 31 تیر 1394 بهار نیوز 31 مرداد 1394 بهار نیوز 31 شهریور 1394 بهار نیوز 30 مهر 1394 بهار نیوز 30 آبان 1394 بهار نیوز 30 آذر 1394 بهار نیوز 30 دی 1394 بهار نیوز 30 بهمن 1394 بهار نیوز 1 اسفند 1394 بهار نیوز 2 اسفند 1394 بهار نیوز 8 اسفند 1394 بهار نیوز 9 اسفند 1394 بهار نیوز 10 اسفند 1394 بهار نیوز 11 اسفند 1394 بهار نیوز 12 اسفند 1394 بهار نیوز 13 اسفند 1394 بهار نیوز 14 اسفند 1394 بهار نیوز 15 اسفند 1394 بهار نیوز 16 اسفند 1394 بهار نیوز 17 اسفند 1394 بهار نیوز 18 اسفند 1394 بهار نیوز 19 اسفند 1394 بهار نیوز 20 اسفند 1394 بهار نیوز 21 اسفند 1394 بهار نیوز 22 اسفند 1394 بهار نیوز 23 اسفند 1394 بهار نیوز 24 اسفند 1394 بهار نیوز 25 اسفند 1394 بهار نیوز 26 اسفند 1394 بهار نیوز 27 اسفند 1394 بهار نیوز 28 اسفند 1394 بهار نیوز 29 اسفند 1394 
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۸    
گروه سیاسی: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران بیشترین مشارکت جهان را برای شکل گیری نهاد قانونگذاری کشور از خود نشان دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۵    
گروه جامعه: معاون اطلاع رسانی و وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه فردا 22 اسفند هیچ مدرسه ای تعطیل نیست، گفت: مدارس تا 26 اسفندماه دایر هستند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۲    
گروه سیاسی: گاف سنگین احمدی نژاد، خبرگزاری و سایت های اصولگرا و پایداری را به دردسر انداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۷    
گروه بین الملل: شورای وزرای خارجه اتحادیه عرب در ادامه اقدامات خصمانه علیه محور مقاومت، حزب الله لبنان را تروریستی خواند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۵    
گروه ورزشی: دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس در شرایطی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار خود را به رده سوم جدول رده بندی برسانند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۵    
گروه سیاسی: یادگار امام خمینی بر توجه جایگاه مبارزان و همراهان نهضت اسلامی در روزهای سخت تأکید کرد و گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۹    
گروه بین الملل: نماینده سازمان ملل در سوریه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه بعد از 18 ماه از پایان مذاکرات برگزار خواهد شد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۸    
گروه فرهنگی: علی نصیریان گفت: در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه می رود و متدهای جدید یاد می گیرد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
گروه حوادث: رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: روزانه به دلیل تصادفات 100 معلول به جمعیت معلولان کشور اضافه می شود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
گروه اقتصادی: معاون اول رئیس جمهور در ایلام با بیان اینکه مشکل ارتباط ایران با سوئیفت برطرف شده است گفت: حبس اقتصاد ایران درون کشور به معنای نابودی آن است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۹    
گروه فرهنگی: پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در پست اینستاگرامی خود کمپین تحریم چهارشنبه سوزی راه انداخت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۶    
گروه اقتصادی: وزیر نفت ایران خواب هایی برای سال 94 داشت که شاید بخشی از آن روی تحقق به خود ندید اما سوال اینجاست که خواب های او برای سال جدید چیست؟
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۵    
گروه فرهنگی: رییس انجمن خوشنویسان ایران از برگزاری جشنواره بین المللی خوشنویسی حمد و فرصت حضور آثار هنرمندان 45 کشور در ایران خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۲    
گروه فرهنگی: در ادامه سلسله نشست های یکصد معمار، یکصد انتخاب آثار شاخص معماری دیگری معرفی شدند و نام آرامگاه خیام نیز در میان آن ها به چشم می خورد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶    
گروه فرهنگی: غیبت روزنامه ها در چند روز تعطیلی متوالی از موضوعاتی است که نگاه های متفاوتی به آن وجود دارد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۳    
گروه ورزشی: اشکان دژاگه و جواد نکونام، 2 ستاره ایرانی العربی قطر در تمرین این تیم حضور پیدا نکردند تا احتمال غیبت آنها در دیدار حساس برابر الجیش زیاد باشد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۰    
گروه ورزشی: سرمربی لیورپول پیروزی دو بر صفر تیمش برابر منچستریونایتد را به هو اد ا ران تیم خود تقدیم کرد که در ورزشگاه حمایت بی نظیری از لیورپول انجام دادند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
گروه ورزشی: اسطوره فو تبا ل برزیل بیش از دو هزار قطعه از خاطرات و یادگاری هایش را که مربوط به دوران فو تبا لی اش بوده شامل سه جام قهرمانی جهان و یک جام ژول ریمه را در مرکز خیریه ای در شهر لندن به ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۴    
گروه ورزشی: رییس آکادمی ملی فوتبال با اعلام خبر کاندیداتوری علی کفاشیان برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در دو سه روز آینده گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۸    
گروه سلامت: یک فوق تخصص بیماری های کلیه، دیالیز و پیوند با اشاره به عوامل سنگ سازی کلیه ها، گفت: یکی از شایع ترین علامت های وجود سنگ کلیه، درد پهلوها است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
گروه جامعه: رییس بنیاد امور بیماران خاص با اشاره به اینکه متاسفانه تعدادی از بیماران تالاسمی در اورژانس و بخش شیمی درمانی تزریق خون می شوند و لازم است این بیماران در محیط متناسب با شرایط شان تزریق ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
گروه حوادث: رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان پیشگو و رمال اقدام به فریب زنان و کلاهبرداری از آنان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
گروه جامعه: با وجود بسته شدن راه بالکان، مهاجرانی که در مرز یونان و مقدونیه در اردوگاه موقت ایدومنی برای هفته ها در انتظار اجازه عبور بودند، مصمم هستند که همچنان در این منطقه باقی بمانند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۴    
گروه اقتصادی: فرماندار تهران با اشاره به آمادگی شهر تهران برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد: سال 95 سال اتمام پروژه های نیمه کاره خواهد بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
گروه اقتصادی: بورس اوراق بهادار تهران در هفته سوم اسفند ماه روند متعادل تری را طی کرد و با کاهش شتاب حرکتی خود نسبت به بهمن ماه مواجه شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه از روزهای مذاکره و علت قدم زدنش با جان کری سخن گفت.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
گروه اقتصادی: شرکت دخانیات ایران با همکاری یک محقق ایرانی در حال سرمایه گذاری برای تولید بیوفیلتر و ایجاد انقلابی در سلامت سیگار در دنیاست که مدیر عامل شرکت دخانیات ایران از نیاز به سه تا چهار ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۵    
گروه اقتصادی: همزمان با کاهش تحریمهای آمریکا در قبال ایران جنرال الکتریک در حال برنامه ریزی یک استراتژی جدید برای تجارت نفت و گاز خود در ایران است.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۲    
گروه اقتصادی: رییس انجمن صنایع نساجی ایران معتقد است که با توجه به آسان بودن قاچاق محصولات نساجی و همراهی آن ها با برخی کالاهای گران قیمت، بعضا محصولات نساجی و پوشاک برای قاچاقچی رایگان درمی آید.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۶    
گروه فرهنگی: تهیه کننده سریال نوروزی شبکه سه، اصلاحات فیلمنامه این سریال که توسط بهرام توکلی نوشته شده است را ناچیز دانست و در عین حال گفت ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که تا پایان سال افزایش قیمت گوشت مرغ نخواهیم داشت و این محصول به میزان زیادی در بازار موجود است که پیش بینی می شود کیلویی 6200 تا 6500 ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۱    
گروه فرهنگی: همه بازیگران برگزیده جشنواره 34 فجر، در فیلم های اکران نوروز روی پرده خواهند بود.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۵    
گروه اقتصادی: سه میلون و 900 هزار بشکه؛ 10 سال پیش میزان تولید نفت خام ایران در این سطح بود، رقمی که ایران در حال حاضر با آن فاصله ا ی یک میلیون بشکه ای دارد و البته حالا برای رسیدن دوباره به چنین ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۹    
گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد در یادواره شهدای عملیات خیبر که در شبستان گلزار شهدای سید فتح الله ورامین برگزار شد ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۰    
گروه بین الملل: دادگاهی در نیویورک حکم داد که ایران باید 10.5 میلیارد دلار به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حادثه یازده سپتامبر بپردازد.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۷    
گروه بین الملل: وزرای خارجه اتحادیه عرب امروز احمد ابو الغیط را به عنوان دبیرکل آن به جای نبیل العربی انتخاب کردند.
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۲۲    
گروه بین الملل: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد با اشاره به شلیک آزمایشی موشک های سپاه پاسداران، از تهران خواست که احتیاط و اعتدال پیشه کند و از دیگر کشورها خواست که در برابر این آزمایش موشکی ...
بهار نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۹    
گروه سیاسی: سایت اینترنتی روزنامه محلی بشارت نو در استان یزد فیلتر شد.