شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۱۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
عضو تیم ملی والیبال بانوان در فرار از نقشه شیطانی جوان فروشنده داروهای توان افزا به کام مرگ فرو رفت. این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد جوان با فریب دادن دختر والیبالیست او را به آپارتمان خود کشانده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۲    
تاخیر بیمه ها در پرداخت پزشکان باز هم مشکل ساز شد و این بار جمعی از پزشکان خانواده استان فارس در انتقاد به تاخیر حدود پنج ماهه بیمه ها ویزیت خود را به صورت آزاد از بیماران دریافت کردند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: در صورتی که شرایط و مقدمات لازم برای وارد کردن ایرباس 380 فراهم نشود قرار داد خرید این هواپیما با یک هواپیمای دیگر تعویض می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۹    
سرهنگ احمد کرمی اسد افزود: رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020 با ارسال VIN خودرو، مبلغ جرایم خود را دریافت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۳    
با وجود گذشت بیش از یک ماه از اجرایی شدن توافق هسته ای روابط بانکی بین ایران و پاکستان هنوز برقرار نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
درحالی که با اجرایی شدن توافق هسته ای راه ورود پسته ایران به بازار آمریکا باز شده است وضع تعرفه 300درصدی بر پسته ایران از سوی دولت آمریکا مانع عمده ای در راه صادرات این محصول ایران به آمریکا در رقابت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
در هفته گذشته کشورهای چین، برزیل، امارات متحده عربی، جمهوری کره، از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار داشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۹    
ایران در هشت ماه امسال از راه صادرات خدمات بیش از 10 و نیم میلیارد دلار درآمد کسب کرده که گردشگری و توریسم با شش میلیارد و 150 میلیون دلار ارزآوری در رتبه اول خدمات صادراتی قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۸    
ماروتی سوزوکی که بزرگترین خودروساز هند از نظر میزان فروش است، در پی اعتراضاتی که عرضه بعضی از قطعات را مختل کرد، فعالیت کارخانه هایش در شمال این کشور را متوقف کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل بانک دی در دومین همایش نظام پیشنهادها در شبکه بانکی کشور ارائه پیشنهاد از سوی بخش های مختلف را یکی از عوامل استحکام بخش در نظام های مدیریتی دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۳    
بازدید مدیرعامل بانک اقتصادنوین از پنج شعبه این بانکمدیرعامل بانک اقتصادنوین همراه با معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب استان تهران این بانک از پنج شعبه این بانک در شهر تهران بازدید و با کارکنان این ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
این بانک در سال های تحریم مشکلی در تعامل با بانک های خارجی که تمایل به همکاری داشتند نداشت و سوئیفت این بانک در طول سال های گذشته همواره فعال بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۷    
دکتر نتاج با تأکید بر اینکه باید مأموریت ها و اهداف را در چارچوب محور های برنامه ریزی شده و براساس فرایند های باز تعریف کنیم در خصوص کسب و کار و ارائه خدمات متنوع در چارچوب چشم انداز و مأموریت های ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۴    
گروه بانک پارسیان خود را ملزم به حمایت از دولت در توسعه و بهبود بخشی امر درمان و بهداشت هموطنان می داند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
آمریکا به عنوان بزرگترین شریک تجاری آلمان در سال گذشته میلادی شناخته و حجم صادرات آلمان به این کشور 127 میلیارد دلار اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۲    
مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در بهمن ماه سال 1394 را منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۹    
یک مقام مسئول در وزارت کار از طرح آموزش ایمنی به یک میلیون نیروی کار خبر داد و گفت: نرخ بازگشت سرمایه در حوزه ایمنی کار 5 برابر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۷    
بانکداری ایرانی – سرانجام ، بعد از یک سال انتظار، افزایش سرمایه بیمه میهن عملیاتی شد و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 400 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۲    
با اولین افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در پساتحریم، عربستان سعودی با هماهنگی آمریکا موج جدید جنگ روانی علیه بشکه های نفت ایران در بازار به راه انداخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به بازدید خود از شرکت تولید کننده اتوبوس های اسکانیا در سمنان گفت: اسکانیای تولید داخل، از نظر سازمان استاندارد منعی برای شماره گذاری ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
موجودی اشتغال کل کشور در سال 1393 به 21.3 میلیون نفر رسید که نسبت به سال 92 به میزان 36.2 هزار نفر به میزان 0.2 درصد کاهش نشان می دهد.در سال 1393، جمعیت بیکار با 1 درصد افزایش نسبت به سال 92 به 2 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۶    
استفاده سموم در محصولات کشاورزی میان سازمان استاندارد، وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی پاسکاری می شود و توپ را به زمین دیگری می اندازند و مردم از این موضوع ضرر می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
یک عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای(نصر) تهران، توانایی برنامه نویسان ایرانی در حوزه تولید نرم افزار را در حد نمونه های جهانی و رقابت با شرکت های خارجی در این حوزه را در صورت چابک بودن ممکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۳    
طرح کارت اعتباری خرید کالا که قرار بود رونق را به بازار برگرداند با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به بن بست خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است. قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار به شرح زیر است: نام خودرو شرکت سازنده کشور قیمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
طرح تولید جوجه یک روزه با ظرفیت 700 هزار قطعه در شهرستان بیضاء استان فارس با مشارکت بانک کشاورزی به مرحله بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
وی افزود: در ادامه این جلسه زمینه های همکاری بیمه دی و کارگزاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از نکات مثبت این جلسه تمایل کارگزاران به برقراری ارتباط بیشتر با بیمه دی بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
عملکرد مطلوب بانک ملی ایران درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 1393، از سوی ستاد اقامه نماز استان تهران شایسته تقدیر ویژه شناخته شد و در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و گروه همکاری شرکت های هلدینگ پروما و کیلر به منظور توسعه همکاری و مشارکت حداکثری منعقد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۳    
امکان واریز حق بیمه از طریق سامانه USSD بانک صادرات ایران برای تمام رشته های بیمه ای و با نام خود بیمه سرمد (برای حق بیمه عمر و پس انداز) از طریق همه خطوط تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
موسسه اروپایی کاپیتال اینتلیجنس رتبه بلندمدت ارزی بانک توسعه صادرات ایران را از " B+" به "BB-" ارتقا داد که نشان از ارتقای رتبه ارزی بلندمدت این بانک دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
رونمایی از مدل مفهومی ریل گذاری بانک ها برای نقش آفرینی در عرصه اقتصادمقاومتی که به همت شبکه بانکی کشور طراحی شده، توسط رییس کل بانک مرکزی از برنامه های این نشست بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۱    
دوره آموزش تخصصی مدیران روابط عمومی با حضور مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران، گفت: حقوق کارگران باید به شکل پلکانی و ظرف پنج سال افزایش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۵    
با صدور مجوز حساب امانی که طبق آن پول های پیش خریداران به بانک سپرده می شود و مطابق با درصد پیشرفت پروژه در اختیار سازندگان مسکن قرار می گیرد، قطعا بخش زیادی از مشکلات پیش فروش مسکن کاهش می یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی معتقد است: تثبیت تعرفه واردات خودرو تاثیرات مشخصی بر قیمت خودروهای داخلی و وارداتی خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۰    
مطابق با گزارش دریافت شده از مرجع معتبر Qualys، گواهی دیجیتال اینترنت بانک سینا در میان اکثر بانک های کشور حائز بالاترین رتبه امنیتی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۰    
در فروشگاه های زنجیره ای معروف کشور اما هرچه بخواهی با هر قیمتی هست اما تبلیغات دامنه دار و انبوه محصولات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۷    
نماینده کارگران با انتقاد از سیاست های دولت قبل خطاب به رییس جمهور گفت: سفره هایی که بوی نفت بدهد، نمی خواهیم بلکه سفره هایی رنگین با عقلانیت و تدبیر می خواهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۷    
صبح امروز برخی فعالان محیط زیست کشور در نشست مشترک با تعدادی از اعضای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان به طرح مطالبات زیست محیطی خود پرداختند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۴    
نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز خواسته ما از همه مردم حضور در پای صندوق های رای است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۴    
سرپرست اداره تشخیص جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به احتمال وقوع حمله هکرها به سیستم های انتخاباتی گفت: هکرها برای حملات گسترده خود از سوژه های خاص مورد توجه مردم استفاده می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۱    
در دوره 66 جشنواره بین المللی فیلم برلین 23 فیلم حضور داشتند و از میان آنها 18 فیلم بر سر کسب خرس طلایی و خرس های نقره ای برلیناله با یکدیگر رقابت کردند.