شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۴۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما هر انتخاباتی که داریم عده ای به دلیل اینکه بلاتکلیف هستند ثبت نام می کنند و رد می شوند و این برای جمهوری اسلامی خوب نیست که افراد را ناراحت کند و باعث آزردگی آن ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
دو سفیر پیشین آمریکا در آنکارا در تحلیلی اعلام کردند، ترکیه تحت رهبری رجب طیب اردوغان به تدریج به سمت خودکامگی و بی ثباتی حرکت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
بهره مندی از فناوری پیشرفته اینترنت اشیا(Internet of Things) - آی او تی - برای ساخت خانه هوشمند در سال های گذشته موضوعی دور از ذهن بود اما با هوشمندی برخی لوازم مانند تلویزیون ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۶    
آدرس زیربنا طبقه قیمت کل جردن آفریقا بالاتر از بلواراسفندیار خ عاطفی 105 2 1,522,500,000 جردن خ فرزان 106 5 1,166,000,000 ولیعصر نرسیده به طالقانی 123 4 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۳    
قیمت نمایندگی قیمت بازار مدل خودرو 36,693,000 36,900,000 پژو 206تیپ 5 با دو ایربگ 30,420,500 31,200,000 پژو 405 GLX دوگانه سوز 28,882,700 29,200,000 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۳    
رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک سنگین در باند شمالی آزاد راه قزوین - کرج خبر داد و گفت: از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
آمارهای ارائه شده از سوی وزارت کار بیانگر این است که نزدیک به چهل و هفت درصد طرح های مشاغل خانگی متوقف شده و عملکرد 5 ساله این طرح اشتغال زایی نشان می دهد در حال حاضر تنها 53 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
شهردار شیراز گفت: نقشه شهر شیراز به همراه اطلاعات کامل این شهر از طریق اینترنت تلفن همراه در اختیار مسافران قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
برخی اشتباهات ساده در بازاریابی رسانه های اجتماعی با تحقیقات صورت گرفته احصاء شده که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۵    
تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیدار برگشت مقابل لیورپول در لیگ اروپا به تساوی دست یافت و از گردونه مسابقات حذف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش عملیات طرح ملی امداد و نجات نوروزی در 24 ساعت گذشته، گفت: بیش از 1800 مسافر نوروزی از خدمات امدادی در شبانه روز گذشته بهره بردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۹    
در بخشی از حکم استاندار قزوین خطاب به صدیقه ربیعی آمده است: در اجرای ماده 6 مصوبه شورای عالی اداری کشور و مستند به تفویض اختیار مقام عالی وزارت کشور و با توجه به پیشنهاد فرماندار شهرستان البرز ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
دولت هر ساله در اسفندماه، نسبت به تعیین میزان تعرفه واردات کالاها تصمیم گیری کرده و در نهایت، جزئیات تعرفه ها را در کتاب مقررات واردات و صادرات به چاپ می رساند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
در 11ماهه سال جاری درآمد عمومی استان تهران 245 هزار و 401 میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15.7 درصد افزایش نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حقوق اسفند ماه تمامی بازنشستگان کشوری شب گذشته به حساب آنها واریز شد و از امروز قابل برداشت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۰    
به گفته محققان از آنجائیکه میتوکندری، نیروگاه سلول های انسانی، به شدت از طریق ساعت بیولوژیکی بدن تنظیم می شود، زمان غذا خوردن بسیار حایز اهمیت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۴    
این بخشی از صحبت های یکی از بازیکنان پرسپولیس بعد از شنیدین خبر فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیمش بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
29 اسفند ، نمادهای شهری از جمله برج پل طبیعت، برج میلاد، برج آزادی، گنبد مینا و برج طغرل به مدت یک ساعت خاموش خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
بار سنگین ترافیک ورودی شهرها از جمله تهران حکایت از پر رنگ شدن سفرهای نوروی دارد طوری که پلیس هم از افزایش 70 درصدی ثبت تعداد ترددها در مقایسه با روزهای گذشته خبر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۱    
حمید سوریان فرنگی کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان در دور نخست رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا نتیجه را به حریف ژاپنی واگذار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۸    
آیت الله سید حسن ابطحی صبح امروز، جمعه، دار فانی را وداع گفت. به گزارش آنا، آیت الله ابطحی، پدر محمدعلی ابطحی، معاون دولت اصلاحات است که از چندی پیش در بیمارستان بستری بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
انتشار اطلاعات مربوط به کاهش فعالیت های کارخانه های چین، رشد تولید نفت اوپک، برگزاری جلسه چهارم دسامبر اوپک و به توافق نرسیدن اعضا بر سر کاهش تولید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۲    
با توجه به مصادف شدن ثبت نام استخدام پست بانک ایران با تعطیلات پایان سال 1394 و ایام نوروز و همچنین لزوم فراهم نمودن شرایط ثبت نام برای عموم هموطنان واجد شرایط ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۹    
دکتر سیف، طی نامه ای به مدیر عامل بانک پارسیان، از همکاری و همراهی این بانک با سیاست های دولت و بانک مرکزی در حوزه بین الملل و صرافی تقدیر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
سقف برداشت وجه از خودپردازهای کارآفرین در ایام نوروز از 2 میلیون ریال به 5 میلیون ریال افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۶    
سه عضو جدید هیأت مدیره بانک سرمایه به پیشنهاد هیأت مدیره این بانک و تأیید بانک مرکزی آغاز به کار نمودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
براساس این گزارش در آستانه عید نوروز و سال نو ،سقف برداشت از خودپردازهای بانک پارسیان برای دارندگان کارت های شبکه بانکی از تاریخ 26 اسفندماه به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش یافت .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
دکتر کورش پرویزیان روز چهارشنبه 26 اسفند 94 به صورت سرزده از شعبه فردوسی بانک پارسیان بازدید کرد و در جریان وضعیت و پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، برداشت وجه بدون کارت بر روی پایانه های خودپرداز در سامانه کارت پرداخت بانک رفاه امکان پذیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
صبح امروز، مدیر عامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک ضمن بازدید از بعضی بخش های بانک، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد بررسی و نظارت قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
روابط عمومی بانک مسکن از افزایش سقف برداشت روزانه وجه نقد از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۲    
علی رستگار در نشست مدیران ارشد بانک، از شعار جدید این بانک با عنوان"بانکی با اندیشه جهانی"رونمایی و تاکید کرد که این شعار برگرفته از فکر و خواست همه همکاران در سراسر کشور است و به گونه ای هوشمندانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۹    
مدیر عامل بیمه ایران از آزادی 70 زندانی دیگر بیمه توسعه در آستانه شب عید خبر داد و افزود: در مدت دو ماه اخیر 140 زندانی بیمه توسعه از بند رها شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
هوانگ کیو آهین نخست وزیر کره جنوبی تاکید کرد که کشورش نیازمند توسعه روابط با ایران در تمامی عرصه ها بویژه زمینه های اقتصادی و تجاری است و برای تحقق این مهم تمامی تلاش خود را بکار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
وزیر صنعت و تجارت خارجی مالزی روز جمعه از اقدام این کشور برای تقویت روابط تجاری با ایران در دوره پسابرجام خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۶    
شرکت پالایشی هلنیک پترولیوم یونان (ELPE) که قرار بود مستقیم از تهران نفت بخرد، اکنون باید برای دریافت محموله های نفت خام ایران با توتال وارد معامله می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
تغذیه نقش اصلی در در توانمندی یک فوتبالیست دارد و به اعتقاد متخصصان 30 درصد از موفقیت یک ورزشکار، به واسطه پیروی از تغذیه اصولی و با برنامه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
کاهش ملانین پوست و نانوایان و کشاورزان باعث بروز عارضه ها و بیماری های پوستی به ویژه سرطان های پوست در آنها می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۰    
امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان قانون منع ازدواج های فامیلی و استفاده از اسم های عربی که پیشتر در پارلمان این کشور تصویب شده بود را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
دولت ژاپن امروز پنجشنبه اعلام کرد که با اجرای سیاست های اصلاحاتی در اقتصاد کشور موفق شده است به بیشترین مازاد تجاری چهار سال گذشته دست یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۷    
دستگاه قضایی- امنیتی عربستان حکم اعدام این دو عرب را در منطقه عسیر در جنوب غربی عربستان و در نزدیکی مرز یمن، اجرا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر کرج به چالوس با توجه آغاز تعطیلات نوروزی سنگین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۸    
وی گفت: هم اکنون همکاران ما در وزارت ارتباطات، در حال شناسایی شهرها و مکانهایی هستند که بیشترین تجمع در ایام نوروز به آنها اختصاص دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
سبد نفت اوپک به قیمت35.23 دلار در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفت. سبد نفت اوپک به قیمت35.23 دلار در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفت. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که سال 94 بی پول ترین سال دولت را تجربه کردیم، گفت: با توجه به سابقه فعالیت دکتر روحانی در بخش پدافند هوایی، وی توجه ویژه ای به موضوع حمل ونقل هوایی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۵۲    
با اشاره به تلاش بانک مرکزی در سال 94 برای کنترل و نظارت بر نرخ ارز گفت: در 6 ماه دوم سال 95، قطعاً شاهد یکسان سازی نرخ ارز خواهیم بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
در سال آینده برنامه ریزی هایی برای افزایش اعتبار و طولانی تر شدن دوره بازپرداخت این کارت ها در نظر گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
سال 94 با همه حوادث و اتفاقات تلخ و شیرینش به انتها رسید و صفحه دیگری از عمر ما بسته شد. به جز آنچه در عرصه زندگی فردی هریک از ما رخ داد و می تواند چراغ راه آینده ما باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۹    
در حالی"هما"در دیماه امسال 23 درصد تاخیرات پروازی را کاهش داده بود که در بهمن ماه با 67 درصد به صدر فهرست پروازهای تاخیردار بازگشت، ضمن این که کیش ایر، آتا ایر، معراج، ایرتور،کاسپین، تابان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۹    
در کنار عدم همکاری دولت در واریز سهم بیمه کارفرما برای بیمه تاکسی ران ها امروز اخبارهای رسیده بیانگر این است که تعاونی تاکسیرانی حق بیمه هایی که از تاکسی رانان را دریافت کرده اما به صندوق تأمین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۶    
شرکت بیمه “ما” در طرح ویژه مشترک خود با ایرانسل، تمامی دارندگان این خط ارتباطی که متقاضی بیمه نامه سفر می باشند را تحت پوشش خود قرار می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۳    
ماده 616 قانون مجازات اسلامی از بین بردن تمام دندان های دائم بیست و هشت گانه دیه کامل دارد و شکستن و معیوب کردن شامل ارش می شود که ترتیبات آن در قانون مجازات اسلامی تشریح شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از صبح جمعه با مراجعه به بانک ها حقوق اسفندماه خود را برداشت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۱    
بانک ها مجاز شدند امکان برداشت از خودپردازها تا سقف 500 هزار تومان را برای مشتریان خود تا پایان روز 14 فروردین ماه 1395 فراهم کنند.