شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۵:۵۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۸    
روزنامه دنیای اقتصاد در صفحه خودرو گفت و گویی را با ژان کریستف کمار درباره قرارداد میان ایران خودرو و پژو منتشر کرد و به ابهاماتی در این باره پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۳    
سخنان حسن روحانی درباره رییس دولت اصلاحات در گزارش ها و یادداشت های امروز طنین بیشتری ایجاد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به تحلیلی درباره سخنرانی اخیر رییس جمهوری در یزد اختصاص داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۷    
روزنامه جام جم در صفحه فرهنگ و رسانه درباره بررسی چرایی و علل بروز وابستگی به فضای مجازی به عنوان معضلی در سطح جامعه و عوارض و تبعات فردی و اجتماعی آن و راهکارهای مقابله و کم اثر کردن نتایجش با حسین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۴    
روزنامه شرق در شماره سه شنبه 18 اسفند نوشت: نخستین نشست خبری اصولگرایان بعد از ناکامی در تهران را می شود این طور تفسیر کرد که حالا زعامت از حداد به دست باهنر افتاده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
روزنامه دنیای اقتصاد در شماره سه شنبه 18 اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: پنج مسیر بابت پرداخت تسهیلات جدید مسکن، از ابتدای سال آینده و در فواصل زمانی مختلف، برای متقاضیان مصرفی باز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۵    
مردم با حضور همیشگی خود در صحنه های مختلف نشان دادند که با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها به آینده کشور امیدوار هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند. در بخشی از این پیام آمده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۶    
روزنامه آرمان در صفحه گزارش اجتماعی به گفت وگو با سیامک مره صدق، برای ارزیابی فعالیت دولت در حوزه بهداشت و درمان در سال 94 پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۳    
روحانی در جمع مردم یزد در حالی برای چندمین بار از اداره کشور با نفت 25 دلاری گفت که میانگین قیمت نفت در دولت او 72 دلار بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۷    
ادعای زلمای خلیل زاد درباره گفت وگوی محرمانه ایران و آمریکا پیش از حمله ایالات متحده به عراق و سرنگونی صدام حسین که در کتابی به نام عنوان فرستاده منتشر شده است، پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۴    
دولت در دوران انتخابات بارها اعلام کرد که قرار است علاوه بر چرخ سانتریفیوژها چرخ زندگی مردم نیز بچرخد و بر همین اساس کارگران می گویند مسئولان باید امسال براساس همین گفته عمل کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۸    
مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد دمای هوای کشور از 20 اسفند 94 تا 10 فروردین 95 به طور میانگین حدود 1 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۵    
سرپرست هیات کاوش اضطراری در خیابان مولوی تهران، از احتمال وجود تاریخ 10 هزار ساله برای پایتخت خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۹    
زنان پیشتازی وجود دارند که اقدامات تاثیرگذاری را در حوزه های مختلف علم آغاز کرده اند؛ ولی نام آنها کمتر شنیده شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۶    
گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدئویی در فضای مجازی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تهدید به قتل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۷    
قیمت انواع نفت خام با افزایش بیش از پنج درصدی از مرز بشکه ای 40 دلار عبور کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۱    
پارک گئون هی رئیس جمهوری کره جنوبی روزسه شنبه از پارلمان این کشور خواست تا لایحه طرحی را که به واسطه آن پزشکان می توانند از طریق اینترنت با بیماران خود در ارتباط باشند، به تصویب برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۸    
دبیر نخستین جشنواره تخم مرغ های غول پیکر شهری ارس سطح هنری آثار ارسالی به این جشنواره سراسری را بالا دانست و گفت که رقابت 540 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
پلیس بلژیک روز سه شنبه یک کانتینر حامل 3 تن کوکایین را کشف و ضبط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۵    
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بود که پشتوانه امنیت ملت ایران شد، گفت: امروز دولت و مردم اهتمام ویژه ای به شهدا و خانواده های آنان دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۲    
قائم مقام پیشین وزارت امور خارجه هند معتقد است اعتبار بین المللی و داخلی ایران از زمان روی کار آمدن دولت روحانی و بویژه پس از امضای توافقنامه هسته ای با کشورهای گروه پنج بعلاوه یک افزایش یافته است .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان جهانی جهانگردی گفت: ایران یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین میزبانان گردشگری در سطح جهانی خواهد بود و پیش بینی من این است که در آینده نزدیک باید آماده پذیرایی میلیون ها گردشگر باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این ملت به مسئولانی راستگو، دلسوز و آماده به خدمت نیاز دارد، گفت: باید با تمسک به راه شهدا به دنبال خدمتگزاری واقعی و خداپسندانه باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید گلوگاه ها و منافذ بروز فساد شناسایی شود، گفت:براساس گزارش های مستند دستگاه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی، بخش های فساد خیز در کشور مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۸    
کمار همچنین عنوان کرده که این دو شرکت پیش از این قرار بود خودرویی در کلاس C در سایپا تولید کنند که به دلیل تشدید تحریم ها این قرارداد عملی نشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۵    
گمرک ایران از کشف حدود 290 تن انواع مواد مخدر و پیش سازهای آن در سال 1394 خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۲    
شرکت BMW در آستانه 100امین سالگرد تاسیس اش قرار دارد و به همین مناسبت از طرح مفهومی خودروی Vision Next 100 رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
با وجود تلاشهای دولت برای گرفتن مصوبه برنامه ششم توسعه، این لایحه به دلیل تعارض جدی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شرایطی که اشباع بازار منجر به کاهش مشترکان تلفن همراه گردیده، اما ارائه خدمات OTT نیز بی تاثیر نبوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: نمی شود وام بزرگ ندهیم زیرا اصل 44 قانون اساسی به معنای این است که بخش خصوصی به هر میزان که بخواهد می تواند پولدار شود و هیچ کس نمی تواند سقف برای سرمایه دار شدن مردم تعیین ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
از بهبهانی درباره شایعات درباره نسبت فامیلی با آیت الله شاهرودی سئوال شد که وی چنین پاسخ داد: هیچ نسبت فامیلی با بیت آیت الله شاهرودی از نظر سببی و نسبی ندارم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۲    
معاون منابع هیدروکربوری مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از افزایش 0.28 درصدی ضریب بازیافت از مخازن نفتی کشور در سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۱    
جشنواره خانوادگی عترت با حضور کارکنان بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه و خانواده های آنان برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
هم زمان با فرارسیدن سال نو و در پیش بودن روزهای تعطیل، شعب 37 گانه شرکت بیمه معلم در سراسر کشور به خدمات رسانی خود ادامه می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
طرح های ویژه نوروزی شرکت بیمه کوثر در راستای ارایه خدمات ویژه، ایجاد آرامش در میان آحاد جامعه و رفاه حال هموطنان اجرایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
مهلت مراجعه متقاضیان برای استفاده از تسهیلات طرح کرامت 2 که تا 16 اسفندماه مهلت داشت، به دلیل استقبال متقاضیان و مشتریان بانک تا 28 اسفندماه تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
وزیر انرژی امارات می گوید: قیمت های کنونی پایین نفت بسیاری از تولیدکنندگان را مجبور کرده تولید خود را متوقف کنند ولی اصلاح قیمت ها زمان می برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۶    
به منظور جلب رضایت هموطنان و خدمات رسانی مطلوب به آنها، ساعت کاری شعب بانک مسکن در روزهای پایانی سال جاری افزایش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۳    
این توافقنامه را دکتر احمد شفیع زاده مدیرعامل بانک دی، علیرضا عاطفی فر معاون اعتبارات و بازاریابی بانک و علی جهاندیده عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
شعب منتخب موسسه طبق لیستی که در سایت موسسه www.kosarfci.ir قابل مشاهده است ، در روز دوم، سوم، چهارم فروردین ماه 95، از ساعت 9 تا 12:30 آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خواهند بود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۸    
بازارچه زمستانه موسسه خیریه زنجیره امید با حمایت بانک سامان از 12 تا 14 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی - تربیتی قدس تهران برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
بانک شهر می تواند با استقرار باجه هایی در مراکز بخش ها، منابع دهیاری ها را نیز مدیریت کرده و تسهیلاتی با نرخ سود پایین تر در اختیار آنها قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۹    
وی به لزوم اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی دولت با بیان اینکه اهداف سهام عدالت در عمل و اجرا محقق نشد، گفت: لازم است که ساز و کار سهام عدالت تغییر کند که این موضوع در دستور کار دولت قرار گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
طلای جهانی در پی ضعیف شدن ارزش دلار و امیدواری بازار به عدم افزایش نرخهای بهره آمریکا در آینده ای نزدیک، به بالاترین قیمت در 13 ماه گذشته صعود کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
بعد از حدود 9 سال ممنوعیت ورود بانک های ایرانی در عرصه بین الملل با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها برقراری روابط کارگزاری از اهم دستاورهای شبکه بانکی از مذاکرات هسته ای خواهد بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۹    
وزیر ارتباطات با بیان این که امواج رادیو تلویزیون بیشتر از موبایل است، گفت: جای هیچ نگرانی برای مردم نیست و به صورت مداوم امواج در کشور به کمک رگولاتوری و سازمان انرژی اتمی پایش می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۵    
یک کارشناس طب سنتی گفت: در فصل بهار باید از زیاده روی در خوردن, شادی و خشم پرهیز کرد، همپنین از مصرف غذاهای تولید کننده خون مانند گوشت، شیرینی و چیزهای گرم، تلخ و شور اجتناب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۲    
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 2844 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 518 میلیارد تومان در 137 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
مدیرعامل شرکت بورس با اشاره به این که سرمایه گذاران خارجی بورس ایران را نمی شناسند گفت: اگر به دنبال جذب سرمایه خارجی هستیم باید بلد باشیم به زبان آنها صحبت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
شکایت مشترکان موبایل نسبت به درج هزینه در قبوض بابت اینترنتی که استفاده نکرده اند، پیامک ارزش افزوده ای که درخواست نداده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۴    
تقویم ایرانی که برگرفته از گاه شماری جلالی است یک تقویم خورشیدی است که به دقت از فصل های نجومی تبعیت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۹    
طی یازده ماهه سال 94، 10میلیون و 238 هزار تن کالا از 32 مرز فعال زمینی و آبی کشور ترانزیت شد، رقمی که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته کاهش بیش از یک میلیون تنی آمار ترانزیت را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۶    
قیمت نفت خام آمریکا با 5,5 درصد افزایش در معاملات بالاترین سطح خود را در سال جاری میلادی تجربه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۳    
سازمان ملل متحد فراخوانی را برای دانش آموزان جهت دریافت کمک هزینه تحصیلی و جایزه نقدی در راستای آرمان توسعه پایدار منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۱    
بازارهای سهام آسیا در پی اقدام معامله گران برای سودبری و انتشار آمار کاهش صادرات چین و صعود ارزش ین در سطح پایین تری قرار گرفتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۲    
یک مقام مسئول بابیان اینکه همزمان با افزایش قیمت دلار و تورم باید قیمت بنزین سالانه افزایش یابد، گفت: سال آینده با هماهنگی بیمه ها،سهمیه گازوئیل 100هزار خودروی فاقد بیمه شخص ثالث قطع می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۲    
نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با سفیر عراق در تهران دیدار و درباره همکاری های بیمه ای دو کشور بحث و تبادل نظر کرد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۱    
بانک تجارت باشگاه مشتریان را با سبد خدمات نوین و امتیازات ویژه برای مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک رونمایی و فراخوان انتخاب شعار این باشگاه را برگزار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۷    
وزیر دادگستری گفت: اگر بابک زنجانی همکاری کند، در حکمش تاثیرگذار است؛ حرف، شعار و شماره حساب دادن و خواستن یعنی کلاهبرداری جدید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
در سطح جهان قیمت مجوز استفاده از باند برای پرواز یا فرود به بیشینه وزن مجاز برای پرواز بستگی دارد که برای هر سری و هر مدل هواپیما از سوی شرکت سازنده مشخص شده است. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۴    
در همین حال رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفته که اتحادیه اروپا می خواهد در پرداخت سه میلیارد یورو در رابطه با مهاجران تاخیر چهار ماهه بیندازد و این اقدام را به باد انتقاد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل دفتر فنی و اطلاعات بیمه مرکزی از شفاف سازی صنعت بیمه کشور خبر داد و گفت: با ارتقای سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی (سنهاب) آمار و اطلاعات صنعت بیمه کشور به طور کامل شفاف شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
سلامت پا و به ویژه کف پا یکی از مهمترین ارکان سلامت عمومی بدن است که اغلب نادیده گرفته می شود. نتیجه یک تحقیق نشان می دهد حدود سه چهارم افراد در طول زندگی خود یک مشکل جدی مرتبط با پا را تجربه می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
بورس بازار سرمایه آمریکا روز دوشنبه بر اثر تحولات بانکی درحوزه یورو و افزایش یک درصدی قیمت نفت، در بازار نیویورک سقوط کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
قیمت جهانی طلا در بازار معاملات روز سه شنبه به دنبال افزایش شاخص بورس کالا، اقدامات محرک اقتصادی چین و کاهش ارزش دلار آمریکا با روند صعودی آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با تشریح جزئیات افزایش درآمدهای گازی ایران، گفت: با وجود سقوط قیمت نفت، اما توسعه فازهای جدید پارس جنوبی متوقف نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
میزان صادرات و واردات چین دومین اقتصاد برتر دنیا بر اساس تازه ترین آمارهای منتشر شده، در ماه فوریه (بهمن - اسفند) با کاهش همراه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
به گفته مسئولان صنعت نفت، قرار بود فردای لغو تحریم ها این بدهی ها پرداخت شود، اما بعدها مشخص شد سازوکار رفع تدریجی محدودیت های بانکی، چنین امکانی را نمی دهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۰    
آمارها نشان می دهند میانگین افزایش دستمزد کارگران در هشت سال جنگ تحمیلی 3.5 درصد بود. از سال 1359 تا 1363 حداقل دستمزدها تغییری نکرد و در سال های 1363، 1365 و 1368 نیز دستمزد افزایشی نداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
در سال 1931، فردیناند پورشه شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی یا پورشه را با تمرکز بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس، در شهر اشتوتگارت تاسیس کرد و در زمینه طراحی و توسعه موتورهای اتومبیل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۷    
در جریان بررسی کلیات بودجه سال 1395 در کمیسیون تلفیق مجلس، اخیرا در رابطه با بخش هایی از تبصره هدفمندی یارانه ها تصمیم گیری شد، حذف یارانه بگیران اهم این مصوبات بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۱    
گلکسی S7 و S7 Edge، همان طور که از نامشان پیداست در صفحه نمایش معمولی و لبه دار بودن متفاوت هستند، اما این دو گوشی چه تفاوت های دیگری دارند؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۱    
گندم که به عنوان استراتژیک ترین محصول کشاورزی به شمار می رود، به گفته مشاور وزیر کشاورزی برداشت نوبرانه آن از روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان آغاز شده که با افزایش هفت درصدی عملکرد تولید و 12 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۲    
از سوی انجمن هوافضای ایران، پایان نامه کارشناسی دو تن از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پایان نامه برتر کشوری سال 1394 معرفی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۲    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از علاقمندی اسلواکی به خرید نفت خام از ایران خبر داد و گفت: پالایشگاه های ایران برای نوسازی به یک میلیارد و 700 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس مصوب کردند که قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه یک سال و تا پایان سال 95 تمدید شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
این بانک پیشاپیش ضمن تبریک آغاز سال جدید به هموطنان عزیز اعلام کرد همزمان با روزهای پایانی سال و لزوم تسریع در ارایه خدمت به مشتریان، ساعت کار شعب این بانک در تهران و کلان شهرها افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید نوروز و به منظور ارائه خدمات ویژه و ایجاد تعامل بیشتر، آن دسته از بدهکاران بانک صادرات ایران که تا پایان سال جاری نسبت به تسویه نقدی بدهی خود اقدام نمایند از 6 درصد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
گروه فولادی میتال بزرگترین و مطرح ترین شرکت تولید کننده فولاد جهان طی قراردادی با گروه مالی گردشگری که با حضور مهدی جهانگیری رییس این گروه و هیات همراه به امضا رسید مدیریت بهره برداری و تولید شرکت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
دلالان بازار آزاد اسکناس نو، به هر تعداد و بدون محدودیت با قیمت های بالا اسکناس های تانخورده را به متقاضیان می فروشند و سودهای بالایی را به جیب می زنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
یکی از این لوایح لایحه حمایت از بزه دیدگان اجتماعی است که در دولت قبل قرار شد 3 وزیر آن را بررسی کنند و رای آنها مورد تائید هیئت دولت است اما این بررسی به نتیجه نرسید و به دولت یازدهم محول شد و حالا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
در شب انتخاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران، برنامه نود سورپرایز ویژه ای برای سرمربی تیم ملی رو کرد و البته عادل فردوسی پور واکنش تندی به اقدام عجیب بازیکن استقلال داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲    
بانکداری ایرانی – با اقدامات نظارتی مناسب و اجرای سیاست های پیشگیرانه از طریق اصلاح فرایندها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مرتبط ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۳    
بانکداری ایرانی – هرچند که این تصویب این لایحه ، برای همه بیمه گرها جذب مشتری را در پی نخواهد داشت اما در نوع خود مبارک بوده و می تواند به حمایت این نوع بیمه در سطح جامعه منجر شود .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۵    
فرمانده ناجا با تأکید بر استفاده از ظرفیت پلیس های افتخاری در طرح نوروزی از به کارگیری این ظرفیت در بخش شهری و برون شهری به تناسب نیاز استان های کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۱    
در حالی پیش قرارداد خرید 118 فروند هواپیمای ایرباس اخیراً نهایی شده که خبر می رسد سال آینده در مرحله اول 4 فروند هواپیمای ایرباس330 به ایران ایر تحویل می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۸    
سه تن از روزنامه نگاران و فعالان مطبوعاتی که آبان ماه امسال بازداشت شده بودند، در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی مقیسه محاکمه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۱۲    
به هیچ وجه و با هیچ توجیهی دو هفته تعطیلی روزنامه ها برایم قابل درک نیست. اگر مملکتی بتواند دو هفته بدون روزنامه باشد، می تواند 50 هفته دیگر آن هم بدون روزنامه باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۳    
نامزدهای بخش ویژه دهمین جایزه شعر خبرنگاران معرفی شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۰    
پژوهشگران آمریکایی دریافتند سیستم عصبی انسان و سایر جانداران برخلاف باور موجود از سلول های عصبی گوناگونی ساخته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۰۰    
مدیر یک گالری هنری اظهار کرد: در تجربه های اولیه ی حضورم در آرت فرهای میامی یا وین، حضور یک گالری دار ایرانی در چنین رویدادهایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۷    
این یافته ها بر اساس داده هایی از 90 هزار و 534 زن که در Nurses' Health Study II ،( یک مطالعه طولانی مدت از عوامل تاثیرگذار بر سلامت زنان) شرکت کرده بودند، بدست آمده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۴    
وزیر امور خارجه کشورمان، با "تارمان شانموگاراتنام" معاون اقتصادی نخست وزیر و رئیس بانک مرکزی سنگاپور ملاقات و در خصوص همکاری های دو کشور در زمینه اقتصادی و بانکی گفت وگو و تبادل نظر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۱    
سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که نتیجه حکم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشور او مهم نیست چرا که در هیچ حالتی در ایران به میدان نخواهند رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۵    
در آیین نامه جدید قید شده است که اصل موسیقی از نگاه مدیریت حوزه فرهنگی کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی که مرجع تصویب است، مطرود نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۴۲    
طی بخشنامه ای که از سوی سازمان امور مالیاتی ابلاغ شده، قرار است برخی مشاغل تا سقف معینی از درآمد، که در آن بخشنامه معین شده است، از شمول تنظیم دفتر مالیاتی خارج شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۹    
متاسفم که نوروز امسال کلاه قرمزی و پایتخت نیستند. امیدوارم فضایی ایجاد شود که دوستان حداقل بتوانند نوروز سال آینده یا در طول سال کلاه قرمزی را برای تلویزیون تولید کنند.
  • ۱