شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۱۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 31 شهریور 1394 بانکداری ایرانی 30 مهر 1394 بانکداری ایرانی 30 آبان 1394 بانکداری ایرانی 30 آذر 1394 بانکداری ایرانی 30 دی 1394 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1394 بانکداری ایرانی 1 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 8 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 9 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 10 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 11 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 12 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 13 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 14 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 15 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 16 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 17 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 18 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 19 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 20 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 21 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 22 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 23 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 24 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 25 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 26 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 27 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 28 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۶    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 13 و 14 اسفندماه و با شرکت 12 کشور خارجی در خانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
مدیرعامل بانک شهر از تجهیز تاکسی های پایتخت به دستگاه های کارتخوان(POS) خبر داد و گفت: این اقدام هم اکنون در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۱    
الکساندرا آندرسون، دختر سوارکار نروژی، با ثروتی بالغ بر 1.2 میلیارد دلار، جوان ترین میلیاردر جهان معرفی شد. او هنوز بیستمین سال تولد خود را جشن نگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یکی از چالش های اقتصاد ایران را موضوع تامین مالی اعلام کرد و گفت: سطح دسترسی به منابع و فزونی تقاضا، از سال 1391 بر این عامل(تامین مالی) اثر گذاشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
سوئیفت که خود را به عنوان یک ابزار بی طرف برای اعضایش توصیف می کند، می گوید تنها برای عمل به مقررات اتحادیه اروپا دسترسی بانک های ایرانی به خدماتش را قطع کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۸    
افزایش تعداد این سایت ها و شبکه های اجتماعی با انتشار قیمت های جذاب و وسوسه برانگیز و البته ارزان تر از محصولات دفاتر خدمات مسافرتی سبب گرایش بسیاری از مردم به این سایت های اینترنتی و حتی تبلیغ در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۲    
وقتی که قیمت نفت به حدود 100 دلار در هر بشکه رسید سرمایه های سرسام آوری صرف اکتشاف و استخراج نفت از منابع غیر اقتصادی مثل منطقه ماسه ای آلبرتای کانادا و صخره ای ایالت های داکوتا و اوکلاهوما و تگزاس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
وزارت جهاد کشاورزی امسال 65 هزار تن سیب و پرتقال را برای تنظیم بازار شب عید خریداری و در استان های مختلف ذخیره سازی کرده است که قیمتی حدود 2000 تا 2500 تومان دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت اخیرا از علاقه مندی رومانی به دریافت گاز ایران خبر داده و اعلام کرده است شرکت های رومانی برای حضور در بخش های دریایی و خشکی و همچنین ساخت تجهیزات اعلام آمادگی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
قیمت جهانی طلا در بازار معاملات روز جمعه با کاهش نسبی روبرو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
، قیمت جهانی نفت در ساعات اولیه بازار معاملات آتی روز جمعه در منطقه آسیا به دلیل انتشار آمار تولید نفت خام آمریکا که به کمترین میزان از نوامبر سال 2104 میلادی به بعد رسیده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شد تیم راه آهن را شکست بدهد و صدر جدول را از تیم استقلال خوزستان پس بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
برخی بانکداران با اعمال فرمول های عجیب و غریب، نرخ های سود تسهیلات بانکی را چندین درصد افزایش می دهند و مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار را دور می زنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه تمام تلاش مان را برای نهایی کردن کار بررسی لایحه بودجه 95 تا پایان اسفندماه انجام می دهیم، در عین حال گفت: دولت نباید در این باره لجاجت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۶    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد فروش نفتی با شل و برتیش پترولیوم انگلیس امضا نکرده ایم، گفت: تاکنون فقط با توتال فرانسه به توافق رسیده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۳    
در حالی افزایش وام مسکن تا رقم 160 میلیون تومان فعالان بازار مسکن را نسبت به رونق در این بازار امیدوار کرده اما پرداخت اقساط این نوع وام از توان قشر زیادی از متقاضیان بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۷    
رییس کل بانک مرکزی از مذاکره با سه بانک متقاضی برای دریافت تسهیلات بلند مدت از بازار بین بانکی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۴    
سرمایه گذاران مالزیایی از نظر بدهکاری رتبه نخست آسیا را به خود اختصاص دادند و بیش از دو سوم سرمایه گذاران این کشور بدهکارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
وزارت بازرگانی آمریکا امروز (جمعه) از افزایش کسری تجاری این کشور در ماه ژانویه (دی/بهمن) سال جاری خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
هفته گذشته بازار پرثباتی را در بازار داخلی طلا شاهد بودیم و قیمت ارز هم با نوسان چندانی روبرو نبود که طبق پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر در هفته آتی نیز همین روند باثبات را در پیش خواهیم داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز مرحله نخست طرح نوروزی پلیس از 15 اسفند ماه تا پایان این ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
وی افزود: مسئله مهم دیگر، حجم نقدینگی بسیار بالا در کشور است که مسکن می تواند بخش عمده ای از این نقدینگی را صرف خود کند و عملا با جذب نقدینگی در بازار مسکن خطر تورمی را خنثی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از پیش بینی های دو منبع نزدیک به شرکت ملی نفت ایران گزارش داد که صادرات نفت خام جمهوری اسلامی ایران به اروپا در ماه مارس (اسفند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
درحالی شورای پول و اعتبار به تازگی با پرداخت وام 160میلیون تومانی موافقت کرده که اقساط 2.3میلیونی و سود 171میلیونی این وام خارج از توانایی پرداخت زوج های جوان بوده و عملاً این اقدام دولت برای رونق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۶    
نرخ سود باز پرداخت تسهیلات فعلی برای متقاضیان مسکن زیاد است و دولت بهتر است به جای اعلام ارقام جدید وسوسه کننده برای وام مسکن، میان عرضه و تقاضا در بازار مسکن تعادل برقرار کند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
قیمت نمایندگی قیمت بازار مدل خودرو 36,693,000 37,000,000 پژو 206تیپ 5 با دو ایربگ 30,420,500 31,400,000 پژو 405 GLX دوگانه سوز 28,882,700 29,500,000 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
وی شعار محوری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان را "حق الناس بر حق الله مقدم است" دانست و در ادامه افزود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس اتحادیه قنادان با بیان اینکه قیمت انواع شیرینی نسبت به اردیبهشت ماه امسال هیچ تغییری نخواهد داشت و انواع شرینی شب عید نیز با قیمت ثابت طول سال به مشتریان عرضه خواهد شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۱    
به گفته مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری، مواردی چون کارآفرینی، اقتصاد خانوار، ارتقای سطح فرهنگی و همراه شدن با جریان های آن بیش از پیش مورد توجه ستاد ملی بازآفرینی شهری قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۸    
رئیس شورای شهر تهران گفت: کاهش تعداد اعضای شوراها را مجلس به تصویب رسانده اما با توجه به ایرادی که شورای نگهبان از این طرح گرفته همچنان طرح مسکوت مانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۰    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای برخی از دارندگان طرح ترافیک به دلیل یک اشکال سیستمی تعدادی جریمه ورود به محدوده زوج و فرد ثبت شده بود که این جرائم حذف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۷    
بهای نفت برنت سبک دریای شمال در بورس لندن به 33.27دلار در هر بشکه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۴    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با اشاره به ارزیابی عملکرد سال 94 گفت:تاپیان بهمن ماه سال جاری برای 159 پرونده به ارزش 1.751.148 میلیون ریال ضمانت نامه صادر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۷:۵۱    
دبیر جشنواره رالی تور کیش گفت: بزرگترین تور گردشگری کشور در قالب رالی تور خانوادگی به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۳۵    
کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد امارات 436 عراقی را که بیشتر آنها از پیروان یک مذهب مشخص می باشند از خاک خود اخراج کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۳۵    
نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه اینجانب در میان شور و شوق انتخاباتی هواداران، به مزاح، یک شوخی را بیان کردم که متأسفانه به صورت بدی این شوخی انعکاس پیدا کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۹    
یکی از مراجع تقلید، با بیان اینکه نظام بانکی به شدت ربوی شده است، گفت: متأسفانه برخی بانک ها فقط در ظاهر اسلامی هستند و به شدت درگیر نظام ربوی شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۹    
پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ان تی وی (n-tv ) آلمان خبر داد که نخستین بانک این کشور فعالیت خود با ایران را از سر گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به استفاده مجرمان از روش های جدید در کلاهبرداری، از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه های پلیس، مراقب شیوه های جدید کلاهبرداری مجرمان حرفه ای باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۳    
در برخی نقاط شهر تهران می توان خانه هایی با ارزش یک میلیون تومان در هر متر مربع پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۲۰    
قائم مقام معاون بهداشت وزارت بهداشت از تسویه بدهی بیمه ها با پزشکان خانواده استان های فارس و مازندران تا پایان دی ماه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۷    
کانال تلگرامی غلامعلی حدادعادل ساعت 3:52 بامداد جمعه 14 اسفند از درگذشت آیت الله عباس واعظ طبسی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۷    
دبیرکل اتاق تعاون ایران توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی را مهمترین اولویت دولت در دوران پساتحریم ذکر کرد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۶:۱۷    
منابع آگاه شامل مقامات کشورهای خاورمیانه می گویند: کشورهای عضو اوپک همچون عربستان می خواهند قبل از هرگونه اقدام بیشتر برای ایجاد ثبات در قیمت ها تعهد روسیه به توقف سطح تولید نفت را بسنجند.