سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۵۴    
در بازار امروز - شنبه - سکه تمام طرح جدید با روند صعودی قیمت نسبت به اواخر هفته گذشته، یک میلیون و 211 هزار تومان فروخته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۴    
این وضعیت باعث می شود هر جریانی برای به دست آوردن رأی مردم، بیشتر روی 'احساسات' آنها حساب کند و 'برنامه و عقلانیت'، به حاشیه می روند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۴    
براساس آمار ارائه شده در وب سایت شرکت آب و فاضلاب استان تهران، سرانه مصرف آب در تهران 320 لیتر (حدودا 2 برابر استاندارد جهانی) است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۳    
گفته می شود گوشی متفاوت اپل مطابق برنامه ریزی قبلی عرضه نخواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۲۷    
به گزارش روابط عمومی،در راستای عملیات بانکی بدون ربا،نرخ حق الوکاله به سپرده های سرمایه گذاری(کوتاه مدت و بلندمدت) بانک حکمت ایرانیان در سال 1396،به میزان 3 درصد تعیین گردید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۴    
بالاخره طی چهار فصل سریال متوجه شدیم که مایکل یکی از باهوش ترین آدم های روی زمین است و حالا این نابغه به داعش پیوسته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۵    
البته از همین حالا به شما این خبر خوب را می دهیم که راه حل همه ی این اشتباهات چندان هم سخت نیست. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید چطور می توانید به ساده ترین روش ممکن بیمه ی مورد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۲    
کارشناسان بازار کار می گویند جریمه کارفرمایان متخلف در استفاده از اتباع غیرمجاز خارجی بی فایده است و وزارت کار باید پروانه کار آنها را لغو کند یا جریمه های سنگین تری در نظر بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۶    
مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعلام فراخوان ثبت نام از روحانیون واجد شرایط برای اعزام به حج تمتع 96 گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کاهش توقف نمادها را سبب افزایش نقدشوندگی بازار دانست و گفت: این سازمان امسال لایحه اصلاحی بازار سرمایه را تدوین می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
مساجدی که در سال های گذشته بیمه بوده اند و یا مساجدی که برای اولین بار مراسم اعتکاف را در مسجد خود برگزار می کنند به جهت جلوگیری از هر حادثهی احتمالی غیر مترقبه جهت بیمه مسجد، اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از اهداف مهم این سازمان، ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و ایجاد رضایت ذی نفعان است تا بتوانند با کمترین صرف زمان و هزینه خدمات موردنیاز خود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۷    
به دنبال حذف کلمه ارشاد از پوسترها و بیلبوردهای فیلم گشت 2 ، سخنگوی ناجا و مدیرعامل ناجی هنر توضیحاتی را ارائه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۳    
هنگام تردد در شهر گاهی کوچه هایی دیده می شود که ابتدای آن ها همچون درب خودرویی ادارات توسط نگهبان و گیت یا زنجیر مسدود شده است و شهروندان اجازه دسترسی به این کوچه ها را ندارند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف 705 تن انواع موادمخدر در سال 95 خبر داد و گفت: میزان کشفیات سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 (620 تن) رشد 14 درصدی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به کاندیداها توصیه کرد با رفتارهای نادرست سیاسی به سلامت روان مردم آسیب نزنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت راه اندازی سامانه جامع دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: برای سال جاری در این مرحله استقرار سامانه فارغ التحصیلان برای پایه های پایین تر را دنبال می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۶    
فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن بادیگارد ، سخنگوی جنگل ، برادران باد ، آقای گل ، زاپاس ، آقا معلم ، رسوایی 2 ، سقفی برای زندگی ، من شگفت انگیز 1 ، مجرد 40 ساله ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۵۸    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه افزایش امتیاز شغلی در مصوبه دولت به معنای افزایش حقوق نیست، گفت : این هفته احتمالا پیشنهاد ضریب حقوق 96 کارمندان مشخص می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۰:۵۲    
وزارت اقتصاد به اعلام بدهی700 هزار میلیاردی تومانی دولت واکنش نشان داد و توضیحات مبسوطی ارایه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد که ادعای بقایی در مورد پرداخت یارانه 250 هزار تومانی فریبکارانه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۲    
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران ارشد صنعت بیمه در خصوص مسائل و مباحث روز این صنعت و از برنامه های خود برای ساماندهی فعالیت های سندیکا سخن گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۹    
ساعت کار ستاد و شعب استان ها و شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر در سال 1396 اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۹    
آپارتمان نوساز در منطقه 5 تهران محدود شهران متری 5 میلیون تومان قیمت گذاری شده و برای خرید یک واحد 165 متری به سرمایه 825 میلیون تومانی نیاز است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۹    
جمع زیادی از سپرده گذاران کاسپین از صبح امروز به خیابان صوراسرافیل رفته و در تلاش هستند تا با تجمع مقابل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی صدای اعتراض شان را به گوش وزیر اقتصاد هم برسانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۶    
عظیم قیچی ساز پرافتخارترین کوهنورد ایران بامداد امروز با بدرقه هواداران، تهران را به مقصد نپال ترک کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۳۵    
در سال گذشته ارتقای سطح کیفی خدمات نوین و افزایش ظرفیت در بخش IT کمک موثری به خدمات رسانی بانک کرده به طوری که بانک ملی ایران با ثبت 50 میلیون تراکنش روزانه در ایام پایانی سال بدون لحظه ای مشکل و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶    
اکتبر 2015 بود که سرفیس پرو 4 عرضه شد و کاربران منتظر ورود قریب الوقوع تبلت سرفیس پرو 5 هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۰    
سینمای ایتالیا پس از پنج دهه دوباره با یک پروژه سینمایی به ایران بازمی گردد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان در مراسم افتتاح نیروگاه بروجرد از به بهره برداری از دو نیروگاه دیگر در لرستان در یک ماه آینده خبر داد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همزمان با صدور نخستین دستور برای مداخله نظامی در سوریه به دو تن از دستیاران ارشدش شامل استیو بنن، استراتژیست ارشد دولت و جارد کوشنر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۴    
قیمت مواد غذایی در ماه مارس(11 اسفند 1395 الی 11 فروردین 1396) به دلیل فراوانی عرضه و پیش بینی ها درباره برداشت مناسب محصولات با روندی نزولی مواجه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۴    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهرن در سوگ مادر بزرگ خود نشست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۱    
لیست زوجین شرکت کننده در مراسم جشن ازدواج دانشجویی مشهد مقدس درحال تنظیم و ارسال به دفتر سخنگوی دولت است تا در اولین فرصت پس از دریافت هدیه، این هدیه تقدیم زوجین شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۵    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - به بهانه راه اندازی تاکسی اینترنتی توسط شرکت تاکسیرانی، مهدی عزیزی این کارتون را در شرق منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۹    
با توجه به آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، دولت از طریق مالیات واردات خودرو، در مجموع یازده ماه نخست سال 95، بالغ بر 2 هزار و 700 میلیارد تومان درآمد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۶    
رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از پیشرفت پروژه های منطقه بازدید و تسریع کارها را درخواست کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۶    
با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، شبکه بانکی کشور در سال جاری بیش از پیش بر بهبود روند اشتغال و افزایش تولید کشور تمرکز و مطابق سال های گذشته برای بهبود شاخص های اقتصاد و تولید داخلی در کشور تلاش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۳    
بانکداری ایرانی -بررسی های بانک مرکزی از آخرین وضعیت شاخص های پولی کشور، نشان می دهد بدهی شرکت ها و موسسه های دولتی به سیستم بانکی در بهمن 95 برای سومین ماه متوالی منفی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۰    
بانکداری ایرانی - بانک مرکزی با اعمال نظارت موثرتر بر صورت های مالی بانک ها و موسسات اعتباری مجاز، سلامت و پایداری مالی آنها را کنترل می کند و از این بابت جای نگرانی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۷    
پروژه آبرسانی روستایی به عنوان یکی از طرح های مهم وزارت نیرو شمرده می شود و بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری 1600 روستا با جمعیت دو میلیون نفر از نعمت آب بهره مند خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۷    
در اطلاعیه امروز سازمان خصوصی سازی نحوه دریافت شماره حساب برای مشمولین و ارائه آن به سامانه سهام عدالت درج شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۴۱    
مدیر عامل شرکت بیمه آسیا اعلام داشت: مادامی که بخش خصوصی در صنعت بیمه، هزینه نگاه اجتماعی دولت در این بخش را می پردازد، این صنعت راهی برای تنفس خود نخواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
مدیرعامل بورس تهران با بیان این که تاکنون 800 کد معاملاتی برای سرمایه گذاران خارجی در بازار سرمایه ایران صادر شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
صرافان ارز و سکه امروز (یکشنبه) هر دلار آمریکا را با 21 ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز (شنبه) 37 هزار و 561 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش دو هزار و 500 ریالی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
نائب رئیس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از حضور 351 شرکت داخلی و بین المللی در دهمین نمایشگاه بورس ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
شاخص کل بورس امروز (یکشنبه) با 55 واحد رشد در جایگاه 77 هزار و 860 واحدی ایستاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۵    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 55 واحد رشد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۹    
بانکداری ایرانی - اداره نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی اعلام کرد نسبت سپرده قانونی انواع سپرده های بانک سینا به جز انواع سپرده های قرض الحسنه پس انداز معادل 11.25 درصد تعیین شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۹    
نایب رئیس هیئت مدیره سازمان بورس بحث سهام عدالت و انتخابات را از جمله ویژگی های متمایز دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برشمرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
بانکداری ایرانی - دو بلوک 4.5 و 5 درصدی بیمه البرز دیروز توسط دو صندوق سرمایه گذاری عرضه شد و به ارزش تقریبی 70 میلیارد تومان فروش رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
شرکت قدیمی معروف به داروگر یا سهامی عام کف با قدمت بیش از90 سال به دلایلی نامشخص برای سال جدید کارگران خود را پذیرا نبوده و گفته می شود که تعطیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۶    
مدیر گروه بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی دلایل احتمال کاهش نرخ سود بانکی را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران با برپایی غرفه در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از 26 تا 29 فروردین امسال، در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۳    
آیت الله رئیسی در اولین بیانیه انتخاباتی خود با اشاره به اینکه "نجات کشور" با تحول در مدیریت اجرایی ممکن است تاکید کرد: باید قفل رکود و بیکاری را باز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
باید دید "نه" تیم اقتصادی دولت یازدهم به مناظره با اقتصاددانان در روزهای باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری تا چه زمانی استمرار خواهد داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۰    
قالیباف با تاکید بر اینکه معضل اشتغال جوانان یک سونامی بزرگ در کشور است گفت: اگر برای اشتغال جوانان چاره اندیشی نکنیم این سونامی دولت را با خود خواهد برد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۷    
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه مردم خیلی به بیمه فکر نمی کنند چون درگیر نیازهای اولیه زندگی اند، درباره اینکه چرا مردم هر چه از بیمه بگیرند باز ناراضی اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۵    
در حالی وزیر راه و شهرسازی بهمن سال 94 از آغاز عملیات اجرایی برقی کردن راه آهن تهران-مشهد خبر داده بود که امروز و پس از گذشت حدود 13 ماه معاون وی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات اجرایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۲    
سیدمرتضی آوینی هجدهم فروردین ماه 1372 عازم فکه شد. چند روز پیش از آن و در سفر اولی که به فکه داشت، مقاله انفجار اطلاعات را در فراغتی کوتاه نوشته بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۹    
روزنامه دولت از انتصاب علی جنتی وزیر مستعفی فرهنگ، به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات روحانی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۳    
به نظر می رسد که مسوولین دولت احمدی نژاد در حال زدن نعل وارونه هستند، چنان به دولت حمله می کنند که یادشان رفته است اگر هم توصیف آنان از وضع جامعه درست باشد، محصول عملکرد خودشان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۳    
آنچه آمریکا در سطوح مختلف به دنبال اجرایی کردن آن است، عبور از دوران گذار نظام بین الملل و کنترل کنشگران در برابر آمریکا برای ورود به نظم آینده جهان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۰    
حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو 30 دی ماه 1395 اتفاق افتاد و توجه ملی را به خود جلب کرد. یکی از دلایل این امر شاید این بود که پای تمام سازمان ها و نهادها در این حادثه به میدان کشیده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۰    
نگاهی به تاریخچه انتخابات ریاست جمهوری در ایران نشان می دهد آرای سلبی مردم عمدتا زمان هایی به صندوق ها ریخته شده که گذار از فضای بسته سیاسی به فضای بازتر از سوی یک نامزد ریاست جمهوری وعده داده شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۴    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۴    
در برابر کاندیدای جمنا چهار مانع مهم وجود دارد. رویارویی با احمدی نژاد که به صورت یک علامت سوال بزرگ در برابر اصولگرایان درآمده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۴    
عده ای می گویند این خاصیت و طبیعت ایرانی هاست که برای روحیه دادن به خود و کم اهمیت جلوه دادن مصائب و مشکلات، خنده را دوای درد بی درمان می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۱    
رییس موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران از تاثیر مثبت افزایش سرمایه بانک مسکن در بالا رفتن میزان اطمینان متقاضیان تسهیلات در بازار مسکن خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۱    
ملک آباد هم شبیه نصیرآباد (جایی که روایت گورخواب ها رقم خورد) خیلی ها را به هوای جنس ارزان و مفت، به اینجا کشانده است! مشتری هایشان هم کم نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۱    
محرومیت از حقوق اجتماعی نیاز به قانون دارد، نیاز به حکم مراجع صالحه قضایی دارد. پس مادامی که کسی به موجب قانون یا به موجب حکم محاکم صالحه که مبتنی بر قانون باشد از یک فعالیت اجتماعی محروم شده باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۱    
به نظر می رسد انتخابات امسال هم شبیه به انتخابات 92 است. اگر روحانی بیش از 20 میلیون رأی کسب کند، کشور بهتر در مدار توسعه پایدار خواهد افتاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۸    
حضور فعال تعداد زیادی از چهره ها و شخصیت های سیاسی و غیرسیاسی در ستاد نام نویسی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران و اعلام خبرها و تصاویرش در شبکه های اجتماعی درنهایت کار را به جایی رساند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۸    
بانک صنعت و معدن تا 19 فروردین ماه جاری مبلغ 2 هزار و 90 میلیارد تومان تسهیلات در راستای طرح رونق تولید و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی به صنایع کوچک و متوسط کشور پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۸    
براساس تفاهم منعقده بین پست بانک ایران و بیمه تجارت نو، خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری از طریق باجه های خدمات بانکی منتخب شهری و روستائی این بانک به هموطنان ارائه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۸    
در کنار نزول شاخص تورم کل به زیر 10 درصد، دولت یازدهم دستاورد مهم دیگری داشت که به تک رقمی شدن تورم مواد خوراکی مربوط می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
در جمع اصلاح طلبان تنها نکته ای که همچنان در مورد آن ابهام وجود دارد، سیاست معرفی کردن یا نکردن کاندیدای پوششی برای روحانی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
بحران های جهان خصوصا آن چه امروز در کشورهایی از منطقه خاورمیانه در حال بروز است، ایجاب می کند که کشورهای مهم و تأثیرگذاری نظیر ایران درهنگامی که در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز به سر می برند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۵    
بارها رهبر انقلاب نسبت به عدم دخالت نهادها در فرایند انتخابات تذکر داده اند و عملکرد این روزهای صداوسیما علیه دولت، شائبه دخالت این نهاد را درمیان مردم قوی تر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۲    
در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2017 که با حضور دکتر عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار شد با اعطا تندیس ویژه از بانک صادرات ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۲    
رایزنی صورت گرفته و جمع بندی این بوده که این سهمیه 30 درصدی درباره حضور زنان در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان اعمال شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۳۲    
یکی از مهم ترین کارنامه های دولت یازدهم در حوزه روستاهاست. این مسأله را کارشناسان به اتفاق مورد تأکید قرار می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۹    
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران که یکی از چاپخانه های برتر کشور است و اسناد بهادار در آن چاپ می شود، تحت نظارت کامل هیأت های نظارت شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور صورت می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۹    
مهم ترین ویژگی شخصیتی سیدمرتضی آوینی احتمالاً جست وجوگری او برای حقیقت است. دقیقا به دلیل همین ویژگی، پس از سقوط خرمشهر به این شهر رفت تا حقیقت ماجرا را بفهمد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۶    
من فکر می کنم کاندیداتوری آقای رئیسی برای روحانی خیلی مثبت است. آقای روحانی از کاندیداتوری آقای رئیسی ضرر نمی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶    
مرکز آمار دولتی روسیه اعلام کرد یک دهم از کارکنان موسسات و سازمانهای بزرگ روسیه پول کافی برای خرید غذا ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶    
براساس سند اهداف و سیاست های توسعه صنعت خودرو در افق 1404، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به اصلاح ساختار صنعت خودرو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس ابزار نظارت بر بانک مرکزی ندارد، گفت: سود واقعی که بانکها از فعالان اقتصادی دریافت می کنند بیشتر از مصوبات شورای پول و اعتبار است و این گونه نمی توان شاهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۳    
ارائه خدمات به مشتریان از طریق سامانه ساتنا در بانک سینا در تمام ایام سال 95 استمرار داشت و با محدودیت و قطعی از سوی بانک مرکزی همراه نشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نقدینگی بهمن ماه سال گذشته به 1211 هزار میلیارد تومان رسیده است که رشد 19.1 درصدی در یکساله را از خود نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
مهاجم رئال مادرید کلکسیونی از ماشین های گرانقیمت داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس سازمان حسابرسی با بیان اینکه صورتهای مالی بانکها دارای اشکال بود و همین امر، بانک مرکزی را بر آن داشت که دستور اصلاح صورتهای مالی را بدهد، گفت: بانکها باید بازسازی مالی شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۷    
معاون نظارتی بانک مرکزی از همکاری با دستگاه قضایی برای حل مشکلات موسسات مالی غیرمجاز خبر داد و گفت: پرونده 250 موسسه مالی و اعتباری در دست بررسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
افسردگی از شایع ترین اختلالات روانپزشکی است که سلامت روان جامعه را تهدید می کند. اما، نکته ای که بیش از پیش می بایست به آن توجه داشت، شناخت علائم افسردگی و درمان آن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
حمایت های بی قید و شرط و بدون تعهد برای اصلاحات ساختاری از خودروسازهای ایرانی تنها به رفع مقطعی مشکلات آن ها و استمرار چالش های ساختاری منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۱۱    
شرکت چینی نوبیا از دوربین کوچک واقعیت مجازی خود رونمایی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی از تعیین تکلیف کاسپین تا آخر فروردین خبر داد و گفت: برخی بانکها و مؤسسات مالی تا 21 درصد سود سپرده می دهند که این مسئله خلاف مصوبه شورای پول و اعتبار است و خط کش ما در این نرخ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
تعداد مسافران ایرانی که تعطیلات نوروزی امسال را در سواحل جنوبی ترکیه سپری کردند، بسیار کمتر از جمعیتی بود که هر سال به این کشور سفر می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به سامانه مدیریت پژوهشی، گفت: این سامانه به گردآوری، بررسی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۳    
محمدهاشم اکبریانی با بیان این پرسش که چطور کتاب های موراکامی فروش می رود اما از کتاب های نویسندگان داخلی استقبال نمی شود، ضعف نویسندگان را علت اساسی تیراژ پایین کتاب در ایران دانست.
  • ۱