سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۲    
در حال حاضر محورهای اشنویه پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی و آذرشهر عجب شیر واقع در استان آذربایجان شرقی به دلیل سیلاب و 11 محور دیگر به دیل شرایط نامساعد جوی مسدود است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۵    
محققان امنیتی بدافزاری را شناسایی کرده اند که دستگاه های اینترنت اشیاء را هدف حمله خود قرار داده و به جای تبدیل این دستگاه ها به بات نت به منابع این دستگاه آسیب می رسانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۹    
حسین پیرموذن در نشست مشترک فعالان اقتصادی اردبیل با هیات فرهنگی، اقتصادی اتریش گفت: تلاش بخش خصوصی ایران این است که با سرمایه گذاران اتریش روابط اقتصادی داشته و مراودات و مبادلات اقتصادی بیش از گذشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۷    
موضوع اختلاف میان قوه مجریه و صدا و سیما نه تنها مسئله تازه ای نیست بلکه بارها و بارها طی سال های اخیر و دولت های مختلف مطرح شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۳:۵۷    
بانکداری ایرانی -جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک (سهامی خاص) با حضور نمایندگان قانونی 99 درصد سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت شاپرک، برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۰    
سال نو شد اما برخی از ما همچنان در کهنه جانی مانده ایم. حرف های کهنه می زنیم و نیش عقده های کهنه و کینه های قدیمی از کلام مان بیرون می زند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۱۸    
هر ساعت که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شود، معضلات بیشتری از لفافه جبهه مردمی نیروهای انقلاب یا همان جمنا بیرون می زند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۱:۰۶    
بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۶    
اولین گردهمایی روسای شعب سراسر کشور در سال 96 و دیدار نوروزی کارکنان استان تهران، روز جمعه 18 فروردین با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۰    
بانک ایران زمین در راستای دسترسی آسان و ارائه خدمات بهینه به مشتریان منطقه یک، شعبه ولنجک خود را با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران و مشتریان افتتاح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: ارزش سرمایه گذاری های خارجی در طرح های جدید بیش از 11 میلیارد و 333 میلیون دلار و افزایش سرمایه گذاری خارجی در بنگاه های موجود سرمایه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۷    
مشرق نیوز در یادداشتی آورده است:Tomahawk نام یک تبر مخصوص سرخپوستان آمریکایی است که امروزه به دقیق ترین موشک کروز ارتش آمریکایی اطلاق می شود که هر کدام، حدود 1.3 میلیون دلار قیمت دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۱    
مدیریت سیاسی منطقه ای روحانی با همه دسیسه چینی های بازیگران و متحدان آن ها قابل تحسین است. نه تنها جایگاه خود را از دست ندادیم بلکه در مذاکرات بین المللی موقعیت بهتری را تثبیت کردیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - حسن کریم زاده این کاریکاتور را در شهروند منتشر کرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۷    
پنوکیا پرچم دار 2017 خود را در فصل سوم سال مالی در بازار جهانی به قیمت 699 دلار عرضه می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۷    
در ماه ژانویه وزارت کار آمریکا گوگل را متهم کرد که از حسابرسی دولتی فرار کرده و از دادن اطلاعات ریز پرداختی به کارمندان خود طفره می رود و میان پرداخت های خود به زنان و مردان شاغل در این کمپانی تبعیض ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۴۲    
غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به نطق امروز محمود صادقی نماینده تهران، واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۰    
میلاد مولود کعبه در ماه نزول برکات الهی، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به سهم بهره وری در رشد اقتصادی گفت: از رشد هشت درصدی اقتصاد ایران، 2.8 درصد باید از طریق بهره وری تامین شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۶    
شاخص کل فرابورس (آیفکس) امروز ( دوشنبه) همزمان با بازار بورس رشد قابل توجهی را تجربه کرد و با 9 واحد رشد به مرز 900 واحدی نزدیک شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۳۳    
از اطلاعات جمع شده شرکت های بیمه جز در گردش کار جاری استفاده نمی شود و بیمه مرکزی باید با داده کاوی، از اطلاعات موجود برای بهبود استانداردها، مدیریت ریسک و اصلاح نرخ ها استفاده کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
سازمان خصوصی سازی اسامی بانکها و موسسات اعتباری مورد تائید بانک مرکزی برای دریافت شماره حساب مشمولین سهام عدالت در راستای واریز سود سال مالی 95 را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۴    
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: وزارت نیرو تهیه ضمانت نامه های مالی شرکت های داخلی برای فعالیت در خارج از کشور را تسهیل می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۵    
شرایط پیش آمده بعد از برجام و همزمان با آن اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با چارچوب و ساختار جدید در صنعت آب و برق به اهداف کامل برای رفع مشکلات اقتصادی کشور بصورت کامل منجر نشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۶    
دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مصاحبه ای از وصول 1300 میلیارد تومان از معوقات بانک سرمایه خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۳۳    
شرکت بیمه ما جشنواره ما همراه دندانپزشکان را با تخفیفات ویژه ای برگزار می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۷    
در این مطلب می خواهیم چند شغل عجیب و غریب که انسان ها در آینده برای خود انتخاب می کنند را معرفی کنیم. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۲۴    
طی تفاهمنامه فی مابین موسسه اعتباری توسعه وموسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتباری وحدت) به زودی مجوز تغییر تابلو تعاونی وحدت به نام موسسه اعتباری توسعه صادر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۸    
در اوایل سال 95 از محصول MPOS این شرکت رونمایی شد و بارها نیز در نمایشگاه های مختلف این محصول را به نمایش گذاشتیم ،در کنار آن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵    
بانک گردشگری در اطلاعیه ای که منتشر کرد، سهامداران را به جلسه مجمع عمومی عادی سالانه فراخواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵    
بمنظور بهره برداری مناسب از خدمات تسهیلات امتیازی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشتریان میتوانند جهت کسب اطلاع از نحوه شرایط پرداخت و انجام محاسبات مربوطه به صفحه آن در پرتال بانک منوی خدمات بانکی طرح ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۹    
درآمد خانوارهای شهری کشور در سال 1394 معادل 27 میلیون و 887 هزار تومان بوده است که به معنای ماهیانه 2 میلیون و 323 هزار تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۹    
علی اکبر شامانی با اشاره به اینکه سال گذشته گمرک با مشکلات عدیده ای مواجه بود که با برنامه ریزی موفق شدیم این سال را با عملکرد خوبی پشت سر بگذاریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۶    
سارقی که به بهانه کمک به مستنمدان 20 میلیون تومان طلاهای یک زن در اردبیل را سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۶    
بررسی جزئیات آمار 11 ماهه درآمد مالیاتی از وصول نشدن 10 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در سال قبل خبر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از صدور 18 کد سهامدار خارجی جدید در اسفندماه ماه 95 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۳    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از آمادگی این صندوق برای حمایت از مهارت آموزان خبر داد و گفت: در این زمینه به 40 نفر برتر المپیاد تکنسین های برتر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۰    
در جلسه ای با حضور سرپرست، معاونان و مدیران ارشد این سازمان، اهداف ده گانه ای با در نظر گرفتن فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و نقاط ضعف و همچنین سرلوحه قرار دادن شعار سال تعیین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۰    
در حالی که افزایش تنش های ژئوپلتیک همچنان در حال افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلاست، قیمت فلز زرد امروز بدون تغییر باقی ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۷    
نخستین جلسه شورای مدیران با حضور معاونین و مدیران شرکت بیمه حافظ برگزار و برنامه و استراتژی های تدوین شده به مسوولین واحدها ابلاغ شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۴    
در آستانه ولادت خجسته حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی پنجمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، باعنوان لبخند زیر یک سقف ، روز دوشنبه،21 فروردین ماه سال جاری در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی امروز در نشستی خبری با رسانه های داخلی و خارجی تاکید کرد : من کلمه بحران را در مورد بانک های کشور به هیچ عنوان قبول ندارم و یکی از افتخارات دولت این است که نرخ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۸    
بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان با حضور و مشارکتی گسترده در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سالن شماره 38، غرفه 432 آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار می دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۴۵    
جشن میلاد مظهر علم و عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت حضرت علی(ع)، و روز مرد با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد موسسه در نمازخانه اداره مرکزی برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۸    
دنیای اقتصاد: رئیس کل بانک مرکزی در اولین اظهارنظرهای رسمی خود در سال جدید، به بیان دغدغه هایش در دو حوزه اقتصادی و سیاسی پرداخت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۵:۰۰    
گزارش از نحوه اجرای مسکن اجتماعی در سال 96
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۷    
در ایران چند سالی است نسل جدیدی از کسب وکارها ایجاد شده که به آن ها فین تک گفته می شود. فین تک ها دسته بندی متنوعی دارند. طیف وسیعی از کسب وکارها در محدوده فین تک می گنجد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۷    
یک نماینده مجلس با تأکید بر اینکه مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را نداده و سیاست دو نرخی آن را نیز مردود می داند گفت: سامانه هوشمند سوخت باید حفظ شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۱    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس،گفت:درحالی که اکنون نرخ تورم تک رقمی شده ،نرخ سود بیش از 20 درصد اعمال می شود که این نشان از غلط بودن مدیریت ها و سیاست های بانکی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۵۱    
دنیای اقتصاد: در میان بازیکنان کریکت و مهمانان شام در مارالاگو در فلوریدا، در حالی که هیاهوی میهمانان فضای ساختمان را پر کرده بود، یک راز مگو آشکار شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۴۸    
دنیای اقتصاد: سه تشکل بزرگ غیردولتی در بیانیه ای مشترک که خطاب به سیاست گذاران اقتصادی نوشته شده است، خواستار هفت اقدام برای تقویت اقتصاد ایران شده اند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه ایران همچنین وقوع حمله شیمیایی در سوریه را تایید کرده و به خانواده قربانیان آن تسلیت گفته و برای پذیرش و معالجه مصدومان نیز اعلام آمادگی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۰    
با اعلام استقلال رییسی و اینکه مستقل از جناح های سیاسی وارد انتخابات می شود. اصول گرایان می توانند نامزد و حتی نامزدهایی را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم معرفی کنند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۷    
نخستین نشست کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران در سال جدید به بررسی عوامل موثر بر سرمایه گذاری از منظر مجامع بین المللی و راهکارهای جذب سرمایه گذار خارجی بعد از رفع تحریم ها اختصاص داشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۴    
سید رسول تاجدار، مدیر عامل بیمه البرز در دیدار نوروزی با کارکنان اعلام کرد: تقویت مزیت های نسبی بیمه البرز در صنعت بیمه از جمله برنامه های عملیاتی شرکت در سال جاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
هر گرم طلا 18 عیار امروز در بازار جهانی کاهش 0.08 درصدی داشته و بازار سکه نیز نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی افزایش قیمت داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۱    
جلسه ای مشترک با حضور خواجوئی مدیریت شعب استان کرمان و مدیرعامل شرکت کوکاکولا کیش تشکیل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۸    
در سال 95 ما به اهداف تعیین شده مان بسیار نزدیک شدیم. رشد 18/75 درصدی در حق بیمه و رشد منفی در خسارت بخشی از هدفی بود که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۸    
شاخص بورس و اوراق بهادار در بیست و یکمین روز فروردین ماه سال 96، با رشد 247 واحدی به پله 78 هزار و 107 واحدی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
در سال 95، بالغ بر 139 هزارتن چای از چایکاران خریداری شده که این رقم افزایش 60 درصدی تولید نسبت به سال 94 را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
اولین یارانه نقدی سال 96، شنبه 26 فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
مظاهریان معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: رشد 5.6 درصدی بخش مسکن در اسفند ماه 95 رشد مطلوبی است و ما خواهان رشد ناگهانی این بخش که با تورم همراه است، نیستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب از آغاز ساخت 100 هزار واحد مسکن اجتماعی در کشور خبر داد و گفت: امسال 4500 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
مارکو روبیو ، سناتور ارشد آمریکایی موضوع لغو قرارداد بوئینگ را بار دیگر به میان آورد و این بار قرار است مقامات آمریکایی علاو ه بر ایران، روسیه را هم در آماج تحریم های خود قرار دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل خبر داد که قرارداد "هما" با شرکت هواپیماسازی ATR برای خرید 20 فروند هواپیمای ATR 72-600 به امضای مقامات دو کشور رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
شعارهای ضدتجاری در اتخاذ سیاستهای تجاری و تاثرات احتمالی برگزیت که نگرانی هایی را در مورد آینده آرایش تجاری در اروپا به وجود آورده، بر چشم انداز آینده تجارت جهان اثر منفی داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
جشن میلاد امام علی (ع)، روز پرکار گل فروشی ها و شیرینی فروشی ها را رقم زده و این درحالی است که در کنار مغازه ها، دستفروشان گل در چهارراه ها نیز بازار گرمی دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس کل بیمه مرکزی از رفع تدریجی مشکل همکاری بیمه های اتکایی بین المللی با ایران پس از برجام خبر داد و گفت: دو شرکت خارجی برای حضور در بازار ایران در حال رایزنی هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۶    
قائم مقام بیمه مرکزی با رد ادعای محسوس نبودن رشد اقتصادی کشور در سال 95 تاکید کرد: پویایی های جریان سپرده های بانکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۳    
علاوه بر شبکه اختصاصی و داخلی در نظر گرفته شده برای برگزاری انتخابات الکترونیک، از سایر زیرساخت های ارتباطی موجود در داخل نیز به عنوان شبکه های جایگزین در صورت لزوم استفاده خواهد شد و در این رابطه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰    
نشست خبری حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور نمایندگانی از رسانه های داخلی وخارجی آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
موج های بلند تغییر در قیمت برابری ارزهای عمده، با آغاز اجرای برجام، رفع موانع بانکی و دسترسی کامل بانک مرکزی به منابع خود همسو با اقتصاد مقاومتی، در پایان سال به ساحل آرامش رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: ما اعتقاد داریم برخی کارها، صحبتها و مباحث تحت الشعاع مسائل سیاسی قرار گرفته است و دور از شائبه نیست که عدم حذف سه دهک ثروتمند از دریافت یارانه بخاطر نزدیکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
در حالی که مسئولان بانک مرکزی بارها از مردم خواسته اند، ریسک سپرده گذاری در تعاونی های اعتباری غیرمجاز را نپذیرند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۷    
ارتش سوریه پیشروی های گسترده ای در مناطق شرقی دمشق داشته و در استان حماه نیز نیروهای ارتش در حال آماده شدن برای انجام عملیات جدید هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
نگهداری ارز به صورت اسکناس از این پس حداکثر تا سقف مبلغ 10 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها بلامانع و بالاتر از آن مشروط به ارایه مستندات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
فردی که ادعای خدایی در روی زمین می کرد طبق اعلام نظریه پزشکی قانونی تحویل مرکز روان درمانی امین آباد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۵۱    
خلیل اللهی از صدور کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی خبر داد و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک استان، مطرح رسیدگی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۴    
هر طور به این حمله نگاه کنیم این کار محکوم است و ما به عنوان نیروی مقتدر زمین در سوریه اجازه نخواهیم داد معادله بعد از حلب در سوریه عوض شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۸    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به شروع ثبت نام سری جدید مشمولین از اواخر سال جاری گفت: افرادی که ثبت نام آنها در دوره قبل تکمیل نشده در حال حاضر امکان ورود به سامانه سهام عدالت را ندارند و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۵    
در راستای تنظیم بازار شب عید، مجوز برای واردات پرتقال از کشورهای مصر و ترکیه صادر شد و این درحالی است که واردات پرتقال از کشور ترکیه حرف و حدیث هایی به همراه داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
فعالان اقتصادی به نامزدی در انتخابات رای می دهند که بتواند سیاست آزادسازی اقتصادی و شفاف سازی اقتصاد کشور مانند تک نرخی شدن ارز را در اولویت خود قرار دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۲    
در سال 96 یکی از اولویت های ما کیفیت بخشی به ساعات درسی تربیت بدنی و چگونگی ارائه دروس به دانش آموزان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۱    
مدیریت شعب استان کرمان با حضور در دفتر شرکت خدمات صنعتی این استان با مدیرعامل این شرکت مهندس ابراهیمی دیدار و گفتگو کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۴۸    
نخستین و بزرگ ترین کشتی کروز تفریحی مسافری اقیانوس پیما در کشور تحت پوشش بیمه کوثر قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۹    
کارکنان بانک ملی ایران به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و ترویج حقوق شهروندی در حرکتی ابتکاری و خودجوش اقدام به راه اندازی کمپین های اجتماعی با موضوعات مختلف کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۳۶    
شعبه جدید بانک ملت در استان البرز با حضور مدیر امور ناحیه یک و چند تن از مسوولان این بانک به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۷    
بانک مرکزی امروز (دوشنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش 14 ارز همچون دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به دیروز افزایش و 20 ارز دیگر از جمله یورو کاهش یافت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۲    
من خودم با تمام شرکت های بیمه بزرگ مذاکره کرده ام؛ موضوع بیمه ها در اینجا هم با بانک ها فرق می کند؛ من با شرکت های اتفاقاً خیلی بزرگ بیمه ای در دنیا مذاکره کرده ام ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: دستورالعمل استفاده از تلگرام در انتخابات اردیبهشت ماه در این کمیته تدوین شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۰۹    
درباره ویژگی های شخصیتی و سیاسی امیرمومنان بسیار می توان سخن گفت. وقتی ایشان به خلافت رسیدند، وارث اوضاع و شرایط نابسامانی به لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه اسلامی بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۷    
بزرگسالان کوتاه قامتی که دستی به نام کار این بار نه پنهان و نامریی ،که مشخص و مریی، آن ها را از مسیر عادی آموزش و زندگی کودکانه بازداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۷    
شورای شهر باید ماهیت نظارتی خود را تخصصی تر و قوی تر کند تا به شهرداری تبدیل به یک حزب سیاسی نشود. شهرداری جای سیاسی کاری نیست
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۴    
منتقدان تندی که در دوره فعلی به دولت حمله می کنند، در دوره فعالیت دولت های نهم و دهم که به مراتب اقتصاد با معضلات عمیق تر و جدی تری مواجه بود، سکوت اختیار کرده بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
صنعت نفت کشورمان این روزها خود را برای یک جشن ملی آماده می کند؛ جشن افتتاح همزمان 5 فاز از میدان گازی پارس جنوبی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
افرادی در لیست شورای شهر قرار خواهند گرفت که سوابق گذشته آنها نشان دهد کاملا پاکدست هستند و به هیچ وجه اهل سوء استفاده و حتی استفاده از امکانات عمومی جایگاه خود نباشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
در شرایطی که هنوز چند روزی از اعلام نظر نهایی مجمع جمنا در مورد کاندیداهای این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نگذشته است، به نظر می رسد که جمنا یی ها که برای وحدت اصولگرایی دور هم جمع شدند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
اقتصاد به شکل جالب توجهی، مهم ترین مساله این روزهای ایران شده است. در نامگذاری سال، به شکل بی سابقه ای نام دوسال با گزاره اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب انتخاب شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۸    
زیاد موافق نامزد پوششی نیستم. خودم هم تا این لحظه هنوز تصمیمی در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری نگرفته ام، ولی اگر وارد عرصه انتخابات شوم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۴۵    
هر سال با فرا رسیدن فصل بهار، بسیاری از مردم به انواع آلرژی و حساسیت ها مبتلا می شوند و با علایم آب ریزش شدید بینی، عطسه های پی در پی و خارش های پوستی به پزشک مراجعه می کنند.
  • ۱