سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۴    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 221 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3769 تومان قیمت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در چند روز آینده گزارشی از تخلفات مالی در سازمان دانش آموزی تهیه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۷    
با قطعیت یافتن زنده بودن مناظره های انتخاباتی، این برنامه در طول روزهای تبلیغات نامزدها از چهار شبکه رادیو و تلویزیونی پخش خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
عارف لرستانی می گفت هنوز به جایگاهی می خواسته، در زندگی نرسیده است ولی در آن مسیر قرار دارد و احساس خوشبختی می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
فعالیت ضد تولید و بنگاه داری بانک ها و ورود پررنگ و ادامه دار آن ها در ساختمان سازی و حتی دلالی برای خرید خانه های خالی در شرایط فعلی اقتصادی کشور رکود حاکم بر بازار را تشدید می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
تردد خودرو در محور کندوان از ساعت 14 تا 23 روز آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 17 تا 23 فردا، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۵    
آمازون با راه اندازی این سرویس، به مشتریان این امکان را می دهد تا از طریق حساب آمازونشان، بتوانند پرداخت سرویس و کالای موردنیازشان بر روی وب سایت فروشنده طرف سوم (Third party) انجام دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۲    
بانکداری ایرانی - شرکت Bottomline Technologies راهکار جدیدی برای جلوگیری از تقلب در پرداخت در شبکه سوئیفت راه اندازی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 9 ردیف اعتباری به حوزه نوسازی و بهسازی شهری در بودجه سال 96 خبر داد و گفت: تاکنون 140 میلیارد تومان از این مبلغ به صورت نقدی و اسناد خزانه اسلامی محقق شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۴    
پرونده فروردین ماه بورس با رشد شاخص ها بسته شد و سهامداران، بیش از یک میلیارد و 259 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2 هزار و 863 میلیارد ریال در 79 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
دولت یازدهم کار خود را با شعاری شروع کرد که با بیشترین اقبال در میان رای دهندگان مواجه شد: تدبیر و امید .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵    
مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه در مراسم معارفه حسن تلیکانی به عنوان عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
اخیرا جمعی از فعالان اصلاح طلب با نگارش نامه ای دغدغه ها وحساسیت هایی را نسبت به دقت در بستن لیست اصلاح طلبان برای انتخابات پیش رو مطرح کرده اند که ضمن تایید چنین رویکردی درجریان اصلاح طلبی لازم است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
در دیدار با فعالان اقتصادی اصفهان و بازدید از کارخانه های ذوب آهن و فولاد مبارکه؛ آمادگی بانک پاسارگاد برای حمایت از تولید، اشتغال و ارایه انواع خدمات ارزی اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
در حالی که تنها یک ماه به آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم باقی است فضای سیاسی و اجتماعی کشور به سمت انتخاباتی شدن در حرکت است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۶    
شعار انتخاباتی یک نامزد رییس جمهوری چه می تواند باشد؟ برای پاسخ باید به چند عامل توجه کرد. ابتدا تعیین مشکلات جامعه و اولویت آنهاست. عامل بعدی گرایش های نامزد ریاست جمهوری است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۵    
علی کریمی برای پست دردناک هانی نوروزی کامنت گذاشت. کریمی برای هانی نوشت: دنیا همیشه اینجوری نمی مونه. به امید روزی که به آنچه که می خواهی خودت برسی و نیاز به من و امثال من نداشته باشی.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۲    
دکتر جعفری دولت آبادی به همه کسانی که در فکر انجام اقدامات غیرقانونی پس از اعلام احراز صلاحیت کاندیدها هستند هشدار داد با هرگونه تجمع، فراخوان های غیرقانونی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
پزشک و متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: چاقی یک بیماری است و در جهت درمان این بیماران، باید سبد غذایی خانواده ها را کنترل و رژیم درمانی را بدون دلسوزی های بی مورد، آغاز کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۹    
مدیر سابق بانکی نتیجه درماندگی برخی بانک ها در اتاق پایاپای، ناتوانی انتقال پول به بانک دیگر، نبود تعادل در منابع و مصارف ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
خوشحالی پیراهن زردها بیشتر از ما بود و مدال من را روی هوا زدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
توقف تولید شرکت های خودروساز در پی آتش سوزی شرکت قطعه ساز کروز ادامه دارد و در پی توقف خط تولید برخی محصولات سایپای کاشان، امروز خط تولید تندر 90 در پارس خودرو هم متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق 10 میلیارد ریالی طلا و جواهرات منزلی در قم خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس صندوق توسعه ملی درباره میزان حقوق گفت: حقوق بنده براساس مصوبه جدید شورای حقوق دستمزد است، عدد دقیق آن معلوم نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع بسته حمایتی سبد غذایی جدید در فصل بهار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم نفت تهران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۰    
قیمت طلا در معاملات امروز به علت افزایش ارزش دلار به1284.98 دلار کاهش یافت اما نگرانی های ژئوپلتیکی مانع از کاهش بیشتر قیمت ها شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
بنابر اعلام بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات با حضور در غرفه هایی چون شرکت کارگزاری این بانک، انجمن مالی اسلامی ایران و شرکت داتکس به گفت وگو با مراجعان پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان بورس از نهایی شدن اوراق منفعت به عنوان یک ابزار مالی اسلامی در کمیته فقهی خبر داد و گفت: سال گذشته موافقت برای انتشار یک میلیارد یورو اوراق قرضه با کره جنوبی نهایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۹    
ابوالقاسم شیرازی با اشاره به اینکه اجرای این طرح قاچاق را از بین خواهد برد، افزود: طرح کدگذاری پوشاک به زودی اجرایی و پوشاک وارداتی قابل رهگیری و شناسایی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای، اخبار مبنی بر صدور مجوز جدید به پروژه پدیده شاندیز را کذب خواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
با اعلام آمادگی نخست وزیر ترزا می جهت برگزاری انتخابات عمومی و قبل از موعد در 8 ژوئن، قیمت استرلینگ به بالاترین سطح قیمتی خود از ماه فوریه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
دادستان عمومی و انقلاب بابلسر از دستگیری دو تن از کارمندان یکی از ادارات دولتی این شهرستان خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
مارس امسال شاهد واردات شدید مواد اولیه و محصولات مصرفی توسط چین بوده ایم و شاید بهترین کار ممکن این باشد که به این مسئله بجای این که به عنوان یک نشانگر رویه آینده این محصولات بنگریم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۹    
وجود خاکریزهای مصنوعی با فواصل معینی از یکدیگر و برج های سنگیِ ناشناخته که روی آنها دو نوع آتش روشن می شد، از احتمال وجود تلگراف نوری در دوران هخامنشی حکایت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۲    
امروزه کارکرد دسترسی به اطلاعات از طریق فناوری اطلاعات بر همگان روشن شده و نقش آن در افزایش سرعت خدمات رسانی به مردم و فعالان اقتصادی مبرهن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۲    
تعداد کاربران اینترنت کشور در دوره دولت یازدهم به حدود 43 میلیون نفر رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۹    
یک فروند کشتی باربری بانام قهرمانان آرسنال در دریای سیاه غرق شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه بزرگ ریلی قزوین- رشت اعلام کرد: در آخرین پیشرفت ثبت شده در این پروژه طولانی ترین پل ریلی کشور آماده بهره برداری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
احمدی نژاد: ترامپ کجاش شبیه منه؟ این اظهار نظر سوژه کاریکاتور امروز روزنامه نوآوران شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۵    
رئیس کل بیمه مرکزی با تشریح شرایط اصلاح صورتهای مالی شرکتهای بیمه گفت: تفکیک حسابهای بیمه های زندگی و غیر زندگی و افشای آن در صورت های مالی شرکتهای بیمه در حال انجام است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۰:۰۲    
رئیس سازمان بورس از تصویب اوراق منفعت توسط کمیته فقهی و آماده شدن این اوراق جدید برای انتشار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۹:۵۹    
نمایندگان مجلس کلیات طرح یک فوریتی تنقیح قوانین مالیاتی و ماده واحده این طرح را به تصویب رساندند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۹:۱۱    
گزارش زیر به تصاویری از متروی شهر پیونگ یانگ در کره شمالی اختصاص یافته که پیشتر به عنوان یک پناهگاه کاربرد داشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۲    
از ورود بانوان به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و پدیده جلوگیری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
همه دانشجویان بدون محدودیت در رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل می توانند بلیت های نمایش های تئاتر مولوی را با 60 درصد تخفیف بخرند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۹    
جسد یکی از جان باختگان سیل اخیر پس از گذشت پنج روز از حادثه سیل آذربایجان شرقی در مخزن سد قلعه چای عجبشیر پیدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۶    
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
کره جنوبی، آمریکا و ژاپن روز چهارشنبه به صورت یکصدا، مخالفت خود را با سیاست های تلافی جویانه اقتصادی چین علیه کره جنوبی به دلیل تصمیم این کشور برای استقرار سامانه موشکی پیشرفته آمریکایی تاد در شبه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۵۰    
نخست وزیر ژاپن برای کاهش مرگ و میر شهروندان این کشور ناشی از انجام اضافه کاری بیش از حد، سقف آن را 100 ساعت در ماه قرار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۷    
فردوسی پور از ترسش،برای گزارش بازی پرسپولیس و پدیده زودتر راهی آزادی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۸    
شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت ایرانی، با توجه به شرایط تحریم، زیر ساخت های خود را به گونه ای طراحی کرده اند که علاوه بر نگهداری سرویس ها در سطح لازم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۶    
مشمولان سهام عدالت از امروز می توانند با مراجعه به سامانه این سهام و ورود شماره شبای حساب بانکی خود جهت دریافت سود سهام عدالت اقدام کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
دور نهم از سری سوم قرعه کشی وین کارت بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و برنده بجنوردی جایزه 500 میلیون ریالی اسفندماه این قرعه کشی انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین به روزرسانی گزارش "دورنمای اقتصاد جهانی" پیش بینی کرد قیمت های نفت در سال 2018-2017 در حدود 55 دلار در هر بشکه می ماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۰    
این روزها انتقادات زیادی به بخش کشاورزی دولت می شود، اما به جرات می توان گفت عملکرد دولت یازدهم در بخش کشاورزی موفقیت آمیز بوده و می توان نمره 19 از 20 را برای این بخش از دولت قائل شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
حدود سه سال از شروع و شدت گرفتن انتقادات به ماجرای بنگاه داری بانک ها و ابلاغ دستورالعمل هایی برای واگذاری اموال مازاد و منجمد شده آنها می گذرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
یک کارشناس مسکن با بیان این که بحثی به عنوان اشباع در بخش مسکن وجود ندارد گفت: بر اساس طبقه اجتماعی، محل سکونت، وضعیت جغرافیایی و اتفاقات درون سیستم اجتماعی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۴۴    
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با هدف گره گشایی از مشکلات احتمالی هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر بانک صادرات ایران پیشقدم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۴۴    
با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانکهای سپه و قرض الحسنه مهر ایران مراسم معارفه حسن تلیکانی عضو جدید هیات مدیره این بانک برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۵    
"فنسر" که لقب برگزیده برای جنگنده بمب افکن سوخو 24 است، از نظر لغوی به معنای "شمشیر باز" می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
آب مصرفی برای تولید محصولات مختلف شاید در ابتدا مهم تلقی نشود ولی با تشدید بحران کم آبی در کشور تولید برخی محصولات تحت الشعاع قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
زمان فصل صید ماهی هرساله از 20 مهر ماه تا اواسط فروردین ماه سال بعد ادامه پیدا می کند اما در سال جاری برودت هوا باعث شد تور صیادان تا پایان فروردین ماه باز بماند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۰    
قیمت مصوب برنج ایرانی با توجه به نوع آن از حدود 5 هزار و 300 تا بیش از 10 هزار تومان متغیر بوده و ممکن است در خرده فروشی های سطح شهر با قیمت های بیشتری به فروش برسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
آمار 7600 نفری زندانیان چک که دو سوم محکومان را شامل می شود تنها گزارش عددی از محبوسانی است که نه با نیت مجرمانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
باگذشت 3 ماه از حادثه پلاسکو همچنان تسهیلاتی به آسیب دیدگان پرداخت نشده و کاسبان پلاسکو در انتظار معرفی به بانک ها توسط اتحادیه های مربوط هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
پایگاه خبری هیل در مطلبی ضمن پشتیبانی از حمله موشکی متجاوزانه آمریکا به خاک سوریه مدعی شد که برای سرنگونی دولت سوریه باید متحد اصلی آن یعنی ایران را از این کشور به عقب راند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد وزش باد شدید در تهران از عصر امروز هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
معامله 16.51 درصد سهام داروسازی جابرابن حیان که دومین عرضه بلوکی سال جدید بورس بود، دیروز قطعی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
مدیرعامل هتل پارسیان کوثر اصفهان از عرضه اولیه 15 درصد سهام به عنوان اولین هتل فرابورس در آینده ای نزدیک خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
صندوق بین المللی پول با پیش بینی 4 متغیر مهم ایران در سال 2017 اعلام کرد در برابر کاهش رشد اقتصادی ایران تورم دو رقمی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۰    
قائم مقام بانک مرکزی از برنامه متعادل کردن نرخ سود پرداختی خودروسازان با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۱    
برای حفظ محیط زیست و صرفه جویی کاغذها امتحانات را به صورت الکترونیکی برگزار می کنیم و برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا تعداد آن را درسال افزایش دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل دفتر نوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر تعیین ضریب حقوقی سال 96 برای کارکنان شهرداریهای کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۹    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که تضمین امنیت، عزت و سلامت زائران ایرانی در حج تمتع مورد پذیرش عربستان قرار گرفته است، گفت: برگزاری حج عمره منوط به موفقیت آمیز بودن برگزاری حج تمتع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، بخش تعاون را دارای ظرفیت بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست و توجه بیشتر به جایگاه تعاونی ها و نقش آن ها در اشتغال زایی را امری ضروری عنوان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: بروز مشکلات جزئی در زمان یکپارچه سازی و ارتقاء سامانه های بانکی در شبکه بانکی امری طبیعی است و تا چند روز آینده بطورکامل مشکلات سامانه جدید این بانک مرتفع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
محمدباقر قالیباف درحالی در آخرین دقایق مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به ستاد انتخابات رفت و نام خود را به عنوان یکی از 1636 نامزد این انتخابات به ثبت رساند که برخی معتقدند او قرار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
مدیریت شعب بانک در استان سمنان برنامه تعهدات ارزی خود در سال 1395 را 103 درصد محقق کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
تمامی مشتریان بانک مسکن موظف هستند تا نیمه اردیبهشت ماه سال جاری برای تکمیل اطلاعات شناسایی خود به شعبه محل افتتاح حساب در سراسر کشور مراجعه کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
بازیگر ایتالیا ایتالیا در جزیره کیش غواصی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
یک رسانه غربی از برنامه ویژه پنتاگون برای انجام دو آزمایش با هدف مشخص شدن اینکه آیا آمریکا توانایی هدف قرار دادن موشک های کره شمالی را دارد یا خیر، خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سفیر کره شمالی در سازمان ملل از احتمال جنگ هسته ای خبر داد. به گزارش سی ان ان کره شمالی در چند دهه اخیر مدام ایالات متحده را تهدید به جنگ کرده اما ترامپ گفته است خط بطلانی بر استراتژی صبر در برابر ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، تندیس و مدال نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را به بانک ملت اعطا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
راهکارهای رفع موانع تجاری و روند پیشرفت فرآیندهای بانکی پس از لغو تحریم ها در چهارمین همایش ایران و اروپا بررسی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
دنیای اقتصاد: بازار معاملات واحدهای مسکونی لوکس، بزرگ متراژ و گران قیمت در حالی از حدود 3 سال گذشته در رکود به سر می برد که عمده واحدهای معرفی شده به این بازار با قیمتی به مراتب بالاتر از عرف منطقه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
فعالان اقتصادی در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 50 مطالبه از دولت آینده را در قالب بیانیه ای اعلام کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
درحالی که حدود یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، گویا برخی خودروسازان خارجی برای نهایی کردن حضور خود در ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۹    
دنیای اقتصاد: بانک جهانی در گزارش جدید خود با عنوان رصد اقتصاد منا چشم انداز اقتصاد کشورمان را بررسی کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
منظور این است که رفتار رئیس جمهور آمریکا باید غیرقابل پیش بینی و به گونه ای باشد که ایجاد ترس و واهمه در رقبا و رقبای خارجی و داخلی نماید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۴    
سپرده گذاران یک تعاونی جدید اعتباری به تجمع کنندگان معترض به سیاست های بانک مرکزی پیوستند تا عیار تدبیر بانکی دولت یازدهم بیش از پیش عیان شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۵    
به نظرم اگر از شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به طور صحیح استفاده شود، این استفاده بسیار مفید است؛ ان شاءالله روزی استفاده از فضای مجازی بدرستی اتفاق بیفتد و از حضور در آن لذت ببریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۲    
تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بازار تالار های عروسی داغ است؛ تالار هایی که بسیاری از آنها از همین حالا به ویژه برای اعیاد و روز های تعطیل رزرو شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۹    
بعد از توفیق در برجام و برداشته شدن تحریم ها در دولت یازدهم، وزارت نفت با سرعتی بیش از آنچه انتظار می رفت توانست میزان تولید و فروش نفت را به دوران قبل از تحریم ها بازگرداند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
این روزها که رفته رفته فضای انتخاباتی داغ تر می شود اقشار و اصناف مختلف هم در این راستا فعال تر می شوند و هرکس حول محور جریان یا احزاب و اشخاص مورد نظر خود به کنشگری سیاسی می پردازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
تولید در ایران سال هاست حال خوشی ندارد. نفسش به شماره افتاده؛ قدم هایش می لرزد و گام هایش استوار نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۳    
با آغاز ماراتن انتخابات همیشه موضوع اخلاق انتخاباتی و رعایت اصول و قواعد حرفه ای حاکم بر آن، به مسئله روز و مورد علاقه کنش گران سیاسی بدل شده و هر گروه سعی می کند تا دیگری را به رعایت آن ملزم و وادار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۰    
افرادی که در عرصه سیاست فعالیت می کنند در واقع انعکاسی از گروه ها، جماعت و مجموعه ای از افراد هستند ولی شدت و ضعف داشته و مورد به مورد متفاوت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
صندوق بین المللی پول از وخیم تر شدن وضعیت اشتغال در ایران خبر داد و اعلام کرد 7 کشور در حل مشکل بیکاری خود از ایران در سال 95 پیشی گرفته اند.
  • ۱