سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 2 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 3 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 4 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 5 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 6 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 7 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 8 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 9 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 10 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 11 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 12 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 13 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 14 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 15 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 16 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 17 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 18 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 19 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 20 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 21 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 22 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 23 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 24 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 25 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 26 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 27 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 28 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 29 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 30 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۹    
از برخی خوراکی ها می توانید مانند مکمل های درمانی برای زیبایی خود استفاده کنید و به جای صرف هزینه بالا با خوردن آنها طراوت و زیبایی را به موهای خود هدیه دهید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت انواع سکه بین 500 تا 4000 تومان کاهش یافت و نرخ دلار هم به 3760 تومان رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۶    
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 221 هزار تومان و دلار آمریکا 3761 تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
شرکت بیمه رازی به عنوان یک بنگاه اقتصادی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در عرصه های مختلف به خصوص هنر و ورزش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۱    
سقف پرداخت خسارت مالی بدون کروکی بیمه نامه های شخص ثالث درحوادث رانندگی به 7 میلیون تومان افزایش یافت؛این بخشنامه به واحدهای اجرایی ابلاغ شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۹    
بانک مرکزی امروز (شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش 21 ارز همچون یورو و پوند انگلیس نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش و در مقابل قیمت 13 ارز از جمله دلار آمریکا ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
دکترحسین زاده مدیرعامل بانک درجمع صمیمی همکاران بوشهری حضور یافته وبا آنان دیدار وگفت وگو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
اصولا وقتی استقلال بانک مرکزی مطرح می شود به این دلیل است که سیاست های پولی اصلا نباید تابع دستورات دولت باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران با تشریح زوایای پرداخت یارانه نقدی عنوان کرد: سوال اساسی این است که دولت آینده درباره یارانه ها چه سیاستی در پیش خواهد گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۴۴    
در راستای تحقق دولت الکترونیکی در کشور، برخی روستاها طبق قرارداد منعقد شده با پست بانک ایران، به دستگاه های خودپرداز (ATM) مجهز می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۹    
فرماندهان نظامی ارتش روسیه به تازگی اعلام کردند که در زمینه جنگ الکترونیکی مسکو ابزارهای پیشرفته ای در اختیار دارد که به راحتی می تواند هر گونه هدف نظامی از سیستم های کشتی های جنگی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۸    
یک زن تک تیر انداز روس به نام لیودمیلا پاولیچنکو در جنگ جهانی دوم 309 نفر را از پای درآورد و بانوی مرگ لقب گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
این طراح می گوید: همه مشتری های من آدم های معروف اما بسیار محتاط هستند که اغلبشان اهل کشورهای خاورمیانه مثل عربستان سعودی، قطر و عمان هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
رئیس جمهور ویتنام از تسهیل در صدور روادید برای گردشگران ایرانی خبر داد و از بانکهای کشورش خواست تا در تسهیل روابط با بانکهای ایرانی تلاش کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۱۴    
سیدکامل تقوی نژاد در بخشنامه ای، میزان معافیت بر درآمد حقوق سال 96 را بر اساس بند الف تبصره 6 قانون بودجه سال جاری ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۹    
این تفاهم نامه با حضور امیرحسین معماریان پور معاون بازاریابی شرکت تأمین خدمات کاسپین و علیرضا علیدوست مدیرعامل شرکت نیوُ به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران-سمگا(سهامی عام)، با حضور مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، مدیران ارشد و سهامداران این شرکت برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۳۲    
حمله تروریست ها به یک مرکز نظامی در سوریه منجر به مرگ افسر روس مامور خدمت در این مقر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۱    
پیش از دیدار برگشت بارسلونا - یوونتوس، کیلینی عنوان گفته بود مثلث MSN شبیه به کوسه هستند، اگر کمی دستپاچه شوید، کارتان را تمام می کنند؛ اما یوونتوس نه تنها به دور بعد صعود کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۲    
در حاشیه پیروزی تیم ملی فوتبال دستی ایران مقابل ایتالیا و قهرمانی در جام جهانی آلمان...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۷    
طبق ماده 66 قانون انتخابات؛ از هم اکنون آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بلامانع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۴    
به راستی چرا دولت حجت الاسلام روحانی حاضر به برگزاری مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت زنده از رسانه ملی نشد. تسنیم در گزارشی به بررسی چرایی این موضوع پرداخته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۴۱    
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری از مناظرات زنده داوطلبین انتخابات استقبال کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۳۸    
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری نسبت به لغو زنده مناظرات انتخابات اعتراض کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۳۸    
رئیس جمهور به مصوبه امروز کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عزم جدی مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۲۰    
رسانه های رسمی کره شمالی به آمریکا درباره "حمله پیشگیرانه وحشتناک" هشدار دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر انتخاباتی دادستان کل کشور به دادگستری های کل گفت که در برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی با سیاست واحد عمل کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۴    
سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش مستحق پیروزی برابر استقلال بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است با توجه به محدودیت شغل دولتی و نیاز به سرمایه گذاری عظیم در حوزه صنعت برای ایجاد اشتغال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۱۴    
معمولا در بازرسی هایی که از سوی تعزیزات و سایر نهادها صورت می گیرد به قیمت توجه می شود، در حالی که ممکن است کم فروشی مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
بانک پارسیان با سهم 7.91 درصدی از کل تعداد تراکنش های پذیرندگی شبکه پرداخت، رتبه دوم را در بین تمامی بانک ها کسب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۳    
دارندگان سهام عدالت می توانند با معرفی شماره شبای حساب الکترونیکی خود در بانک صادرات ایران از سود سهام یاد شده بهره مند شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۸    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اشاره به تاتو یا خالکوبی که تزریق مواد رنگی به زیر پوست است، گفت: تاتو می تواند علائم بیماری سارکوئیدوز را که یک نوع بیماری سیستم ایمنی است، آشکار کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
جمعه گذشته و زمانیکه سیل آرزوهای مردم روستای چنار در آذربایجان شرقی را با خود به ویرانی برد و دلهره و ترس را در دل های روستاییان به جای گذاشت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت: مادر دانمارکی که صبح امروز توسط اورژانس این استان در حال انتقال به بیمارستان بود پیش از رسیدن به مرکز زایمان وضع حمل کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۷    
این سؤال مطرح است که چرا اقتصادی که به ریل برگشته، تندتر حرکت نمی کند؟ همین نشان دهنده تغییراتی ملموس نیست؟ سازندگی شاخص های کلان اقتصاد نیاز به زمان دارد ودر صورتی که به سیاست های فعلی این دولت فرصت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۱    
دولت حسن روحانی که ساختمان پاستور را با دلار 3 هزارو575 تومانی تحویل گرفته است، حالا در آخرین روزهای کاری کابینه یازدهم دلار را با متوسط قیمت 3 هزارو611 تومانی تحویل می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران به حاشیه های مطرح شده پیرامون ارائه وام به کاندیدای حضور در شوراها پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳    
پیشتازی یک نامزد دموکرات در انتخابات میان دوره ای مجلس نمایندگان در ایالت جورجیا به دردسر تازه دونالد ترامپ و جمهوریخواهان تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۰    
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از احداث طرح های فولادی در چند استان کشور خبر داد و گفت: در سال 96، حدود یک تا دو میلیون تن فولاد به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۴    
60درصد از اراضی سوریه در دست ارتش است و 40درصد آن در دست گروهک های تروریستی است و تروریستها هم بصورت پراکنده در شهرهای مختلف هستند و حتی در اطراف دمشق هم حضور دارند ودر اغلب شهرهای سوریه حضور دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
لیندسی گراهام سناتور ارشد آمریکایی از ترامپ خواستار حمله نظامی پیشدستانه به کره شمالی و بمباران این کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۵    
میزان فرار آب از سد لار در طول یکسال رقمی بین 220 میلیون مترمکعب تا 250 میلیون مترمکعب آب شیرین را شامل می شود که رقم بسیار بزرگی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
تنزل قیمت اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات بدون سپرده مسکن به کمتر از 71 هزار تومان، یک فرصت طلایی برای سه گروه از متقاضیان مصرفی مسکن فراهم کرده است تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتری از سقف وام خرید مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
تازه ترین آمار منتشر شده بانک مرکزی از کارگاه های بزرگ صنعتی کشور از میزان تولید و ارزش تولیدات آنها در سال 94 نسبت به سال 93 نشان دهنده کاهش تولید بیشتر بخش های صنعتی کشور است که از یک دهه گذشته در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۲    
برای برای خرید خودروی پراید 131 با کارکرد 70 هزار کیلومتر باید حدود 18 میلیون تومان هزینه کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۳    
زمان پرداخت معوقات فرهنگیان در سال 95 مشخص شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای اعمال مساعدت در جهت مرتفع نمودن مشکلات مالیاتی واحدهای کوچک و متوسط را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردا صبح جلسه فوق العاده شورای نگهبان برگزار می شود و اگر بررسی پرونده افراد به پایان برسد نتایج را فردا اعلام خواهیم کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
کره جنوبی از امروز (پنجشنبه) طرحی را به مرحله اجرا گذاشته است که در صورت موفقیت آمیز بودن آن می تواند زمینه حذف سکه در مبادلات اقتصادی این کشور را فراهم سازد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۰    
اعتبار سفر ریاست جمهوری 968 میلیارد تومان مصوب بود که قرار شد 420 میلیارد تومان در سال گذشته و مابقی در سال جاری تامین شود و در مجموع بیش از 68 درصد اعتبارات تعهد شده مربوط به این بخش نیز داده شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
با برنامه ریزی های انجام شده و افزایش تولیدی های پوشاک در قشم، تا سه سال آینده پوشاک چینی به جزیره وارد نخواهد شد و محصولات برند تولید شده قشم در مجتمع های تجاری به فروش می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در اولین جلسه شورای اداری شهرستان میناب، گفت: 1598 فرصت شغلی برای شهرستان میناب در سامانه ملی رصد در سال 95 به ثبت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
تعداد شرکت های تعاونی شهرستان قشم پس از تشکیل سازمان منطقه آزاد بیش از 135 برابر رشد داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
انتخابات بزنگاه کلیدی وحدت ملی است و باید بهترین عرصه برای به منصه ظهور رسیدن وحدت ملی باشد و می طلبد رویکرد ما نیز به انتخابات رویکردی وحدت آفرین باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به آلمان در مهرماه سال گذشته حاشیه های عجیبی بدنبال داشت که با گذشت هفت ماه هنوز برخی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۹    
فرمانده عملیات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس از آتش سوزی کارگاه صنایع چوبی در این شهرستان به علت بی احتیاطی کارگران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا از دستگیری عاملین تخریب پوشش گیاهی مرتعی در این شهرستان خبر داد.