شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۲۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۱:۱۰    
روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با وانگ یانگو رئیس اتاق بازگانی بین المللی چین که در رأس یک هیئت هفده نفره به ایران سفرکرده است، دیدار و گفت و گو کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۴    
بررسی اطلاعات بازار اجاره بها حاکی از آن است که در حال حاضر رهن کامل یک واحد مسکونی 85 متری در تهرانسر 60 میلیون تومان بوده و رهن یک واحد 95 متری واقع در آزادشهر 50 میلیون تومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۹    
سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه ای به گمرک اجازه واردات بذر بامیه جهت کاشت از ایالات متحده آمریکا را صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۱    
حضور در این منطقه خوش آب و هوا باعث شده تا بازیکنان و کادر فنی سایپا به خصوص علی دایی تفریحات مختلفی را پشت سر بگذارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۵    
بعد از اولین استفاده های جنگی از مواد شیمیایی در جنگ جهانی اول و مشخصا از 1925 تا امروز، به کارگیری مواد شیمیایی و سلاح های ساخته شده در این زمینه ممنوع بوده و هست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۵    
این روزها که بحث ادغام بانکها مطرح است و به نظر می رسد اراده لازم برای اصلاح ساختار صنعت بانکداری در حال شکل گرفتن است٬ وقت مناسبی است برای بازنگری در سنتها و شیوه های اعطای اعتبارات در کشور.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۲    
در سال های اخیر و در پی قدرت گرفتن محمد بن سلمان در خاندان سعودی خصوصا ماجراجویی های وی در یمن، سوریه و بحرین خیلی ها بر این باورند این ولیعهد و وزیر دفاع بی تجربه به دنبال تشدید تنش با ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰    
با شروع فصل گرما مصرف برق افزایش میابد در همین زمینه شرکت توانیر بسته های حمایتی را برای مشترکان درنظر گرفت که تا کنون همکاری نزدیک به 2500 واحد صنعتی با طرح های تشویقی صنعت برق در تابستان امسال قطعی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۶    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: 72 هزار واحد مسکونی نیازمند اسکان مجدد در کل کشور وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۰    
مرز بین المللی مهران در ایام تعطیلات عید سعید فطر فعال است و مبادلادت اقتصادی در این مرز طبق روال روزهای عادی انجام می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۲    
تهمینه میلانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: به اتفاق اقای مسعود فروتن و همسرم شب گذشته شنبه 3تیرماه سینما فرهنگ نمایش خصوصی فیلم بیوگرافی بکارگردانی خانم فاطمه ثقفی.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۲    
لیلا خانم حاتمی با خنده های منحصر به فردش در مراسم اکران خصوصی "رگ خواب". لیلا در این فیلم غوغا کرده است. هم خود را ماندگار کرده و هم ماندگارترین روایتی که سینمای ایران از عشق یک دختر داشته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۹    
بانکداری ایرانی - بانک مرکزی نام بانک مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری ثامن را در بخش بانک ها و نهادهای پولی مجاز، بخش مؤسسات متقاضی اخذ مجوز، درج کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۳    
دبیر کل کانون بانک ها و موسسه های اعتباری خصوصی گفت: علت اصلی تغییر سود بانکی، مصوبه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از نشست هفته آتی برای بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری با رئیس مجلس خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ۱۰:۵۰    
رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی به مدیران و مشتریان برخی موسسات مالی که اقدام تبلیغاتی و رسانه ای در مورد ثبت نزد سازمان بورس می کنند، هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۴    
ستون طنز روزنامه شهروند، امروز به حواشی عجیب راهپیمایی روز قدس پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۱    
در حاشیه توهین به رئیس جمهور در روز قدس، مهدی عزیزی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۱    
سهم درآمدهای مالیاتی خود در تولید ناخالص کشور از 7 درصد به 12 درصد برسد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۸    
طاهری اعلام کرد: قیمت بیرانوند شش میلیارد تومان است! این خبر سوژه امروز محمدرضا میرشاه ولد برای خبر ورزشی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۸    
ایران در یک سال گذشته همکاری های لازم را داشته و از طرف دیگر، به سمت پاکیزگی نظام مالی حرکت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۵    
بانک مرکزی اروپا دولت دونالد ترامپ را به عنوان یکی از نگرانی های مهم در مورد چشم انداز رشد اقتصادی جهان معرفی کرده که باعث شده رشد اقتصاد جهانی به سمت کاهش متمایل شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۲    
اپلیکیشن های محبوب روی آی اواس اپل از 2013 بدین سو بسیار چاق شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
در جلسه عصر دیروز رییس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانکها و موسسات اعتباری تاکید شد که شبکه بانکی کشور همچنان با سلامت و ثبات در خدمت مردم و اقتصاد کشور است و مدیران و کارشناسان نظام بانکی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۲    
اعلام نرخ تورم خردادماه نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به خردادماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به خردادماه 1395 معادل 10.2 درصد است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۹    
اللهم اهل الکبریاء و العظمه... سپاس آن دانای بی نیاز را که لطف و کرمش را بر ما بندگان تمام نمود و نعمت حضور بر خوان ضیافتش را در ماه صیام به ما ارزانی داشت. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۳    
اولین مرحله از پیش آزمون المپیاد علمی بانکها و موسسات خصوصی، با حضور بیش از 350 نفر از پرسنل بانک ایران زمین بصورت مجازی در مدیریتهای ستادی، استانها و شعب سراسر کشور برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۳    
سامانه پرداخت اینترنتی حق بیمه بیمه نامه های غیرنقدی شرکت بیمه کوثر در راستای گسترش خدمات غیرحضوری راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۵    
در حالی که موضوع فساد و رشوه توتال در ایران به اثبات رسیده، قرار است توسعه فاز11پارس جنوبی در قالب قراردادهایIPC به توتال واگذار شود؛ حال آنکه چارچوب این قراردادها نیز اشکالات متعددی دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۵    
در آستانه آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، ثبات بر بازار کالاهای اساسی حاکم بود و تنها دو گروه کالایی برنج و گوشت قرمز، افزایش را تجربه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۵    
با شدت گرفتن تحریم های عربی علیه قطر، اقتصاد این کشور همچنان در مسیر خود با صلابت در حال حرکت است و صادرات انرژی قطر به امارات، بی وقفه انجام می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
روس ها به دنبال اتمام پروژه گاز ال ان جی یامال در قطب شمال هستند تا عنوان بزرگ ترین صادرکننده گاز طبیعی مایع را به خود اختصاص دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲    
نوسازی تجهیزات و ماشین آلات معادن، یکی از شروط اصلی برای حفظ ایمنی محیط کسب و کار و معدن کاران است؛ اما این موضوع پیش شرط های بسیاری دارد که یکی از آنها، تامین مالی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
پایبندی کشورهای شرکت کننده در توافق کاهش تولید در اوپک، به 106 درصد رسیده است که بیشترین رقم از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون، محسوب می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۹    
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: طرح اصلاح آئین نامه صدور و تمدید کارت بازرگانی، از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هیات دولت ارسال شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه تاکنون 50 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: تا امروز 125 هزارتن کلزا از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۳    
هرگونه افزایش قیمت خودروهای تولید داخلی، باید مصوبه شورای رقابت و مراجع ذیربط دیگر را داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از ابتدای امسال 25 هزار و 377 فقره تسهیلات پرداخت شده است گفت: سهم تسهیلات بخش اشتغال حدود 18 هزار فقره بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۲۷    
تصمیم استرالیا برای اعمال مالیاتی 6.2 میلیارد دلار (دلار استرالیا) بر بانک های مهم خود، در بین سرمایه گذاران خارجی وضعیتی مبهم و نامعین به وجود آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۵    
محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با انتشار پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به کارکنان سیستم بانکی و هموطنان تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۲    
نسل جدید صندوق های امانات الکترونیک در بانک ملت، به بهره برداری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۹    
طرح احیای جاده ابریشم و تبدیل آن به کُریدُر مبادلات تجاری و اقتصادی ،با مخالفت های بسیاری همراه شده،ساز مخالفی که عده ای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۳    
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند به دلیل هزینه بالای تولید و بهره وری در کشور و ناتوانی در جذب سرمایه گذاران نمی توان چشم انداز روشنی را برای این بازار متصور شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۰    
توجه به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط موجب رشد اقتصادی خواهد شد، چرا که این بخش بیشترین اشتغالزایی و تولید را به همراه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۷    
طبق اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می شود، در برخی مناطق به ویژه در زابل سبب ایجاد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۷    
زمینه های تولید مسکن برای تولیدکنندگان انبوه ساز و شرکت های ساختمانی باید فراهم شود که در این بین ضروری است کیفیت در اولویت قرار بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴    
بانکداری ایرانی - بانک سینا از جمله بانکهایی خصوصی کشور است که نسبت به اجرای دستورالعمل های بانک مرکزی و سازمان بورس و حسابرسی اهتمام زیادی دارد و به نوعی از شفاف ترین شرکتهای بورسی کشور شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
عضو شورای عالی کار گفت: علت درست اجرا نشدن قراردادهای موقت کار عدم وجود قوانین مکمل است. اصلی ترین عامل برای آنکه کارفرمایان دنبال نیروی رسمی نروند وجود نقص در قوانین پشتیبانی سیستم تامین اجتماعی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۳    
دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران دوره تربیت مدیران راهبردی ویژه بخش کشاورزی برگزار می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که پاشنه آشیل اقتصاد کشور رقابت منفی بین اجزای رسمی و غیررسمی بازار پول با افزایش نرخ سود سپرده ها بوده است گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به ایجاد دفتر مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی در این سازمان گفت: با کمک این دفتر توانستیم در سال 95 بیش از 300 هزار مودی جدید را شناسایی کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۱    
عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهای نزدیک به دولت است و نقش دولت در تمام دوره ها برای این سازمان اثرگذار بوده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۲    
بیمه ملت بعنوان اولین و تنها شرکت بیمه خصوصی از طرف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز قبولی اتکایی خارجی را در سال 1393 دریافت نمود و توانست این مجوز را تا پایان سال 1396 تمدید نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رمضان ماه مهربانی و پایان آن امتداد مهربانی است. بی شک نیکوکاریتان، شروع زندگی کودکان بیشماری خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۴    
راهبرد نوین بانک صادرات ایران استفاده بهینه از زیرساخت های موجود و سرمایه گذاری مشترک در خدمات نوین با مشارکت سایر بانک ها است که در این راستا این بانک و بانک ملی ایران و همچنین با مشارکت شرکت داده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
هیچ کدام از ادعاهای این دانشجویان مستند و منطقی نیست و اگر هر دانشجویی درخصوص ادعای خود مدرکی دارد آن را به دانشگاه ارائه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۲    
نامش روز قدس است. روز وحدت و همبستگی مسلمانان. اما در همین روز عده ای شعار نفاق سر می دهند. به رئیس جمهور قانونی کشور با پشتوانه 24 میلیون رای توهین می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۹    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید دلیل اجرای شتابزده طرح کارورزی این است که دولت تحت فشار است و می خواهد بازار کار را ولو به شکل مُسکن موقتی تحریک کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۱    
بر اساس آخرین گزارش انجمن جهانی فولاد، ایران در پنج ماهه اول سال 2017 توانست تولید فولاد خام خود را به هشت میلیون و 159 هزار تن برساند که نسبت به زمان مشابه نزدیک به یک میلیون تن رشد را ثبت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۱    
نداشتن آنتی ویروس، تعلل در به روزرسانی نرم افزارها، باز کردن فایل های پیوست شده به ایمیل و دانلود نرم افزارهای غیرقانونی از راه هایی است که می تواند به سادگی به آلوده شدن سیستم شما به انواع ویروس و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۱    
آنچه درباره آلودگی جگر گوسفند به میکروب بیماری تب کریمه کنگو مطرح می شود، قطعا شایعه بوده و حتی وزارت بهداشت هم عدم صحت این موضوع را اعلام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۸    
محققان دانشگاه های علم و صنعت ایران و کاشان با سنتز یک نانوکاتالیست، توانستند گاز متان را به یک ترکیب گازی با ارزش برای تولید محصولات شیمیایی تبدیل کنند که با صنعتی شدن این فرایند می توان از گازهای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۸    
تا پایان سال جاری میانگین مصرف سوخت خودروهای تولید داخل باید به هفت لیتر در صد کیلومتر کاهش یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۵    
طرح توسعه فناوری و تولید سیستم اسپکتروکم بی سیم جهت کاربرد در سنجش از دوربرد کوتاه از سوی ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد حمایت قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۵    
مشاور موسسه بین المللی مطالعات انرژی با اشاره به شرایط بازار بین المللی نفت و کاهش متمادی قیمت نفت بر لزوم برگزاری جلسه ای بین اعضای اوپک و غیراوپک تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۳    
مدیر گروه بانکداری اسلامی معتقد است اگر دولت اقدام به پرداخت بدهی های بانکی کند ، دارایی های بانک ها که امروز در قالب املاک باقی مانده به وجه نقد تبدیل شود و جلوی درآمدهای موهومی بانک ها گرفته شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۰    
دکتر مهدی فراهانی/ اقتصاددان
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۲۰    
سیدکمال سیدعلی/رئیس سابق بانک ایران زمین
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۱:۱۷    
رشد قارچ گونه موسسات مالی غیرمجاز به ویژه در دولت های نهم و دهم، از جمله بی انضباطی های پولی در آن دوره محسوب می شود که به میراثی پردردسر برای دولت روحانی تبدیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۳۲    
بانکداری ایرانی - در خرداد ماه ، یکی از نشریه های معتبر بیمه ای آسیایی به نام اینشورنس آسیا نیوز که در هنگ کنگ منتشر می شود اعلام کرده است که شرکتهای بیمه گری ایرانی از محل بیمه شخص ثالث نزدیک به 3 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۲۹    
شرکت بورسی تجارت الکترونیک پارسیان بهمراه 5 شرکت فرابورسی زمان و مکان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.