یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۷    
تفریح امیرحسین مدرس و همسرش در کیش را می بینید. فردا تفریح امیرحسین مدرس و همسرش در کیش را می بینید. فردا
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۰۰:۴۷    
دختر اتریشی که ملکه زیبایی داعش نام گرفته، در سوریه برای جهاد نکاح حضور یافته بود تا این که زمان مرگش فرا رسید و به طرز عجیب و مشکوکی جان خود را از دست داد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۶    
صِنف یا رَسته انجمنی است که از سوی گروهی از افراد دارای یک حرفه و پیشه تشکیل می شود تا از این راه به بهبود کیفیت و بالابردن سطح کیفی مجموعهٔ واحدها، در کنار تعیین تدابیری برای مقابله با تخلفات ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۴    
برای خرید لوازم استاندارد شنا باید از حدود قیمت 35 هزار تومان تا رغم 255 هزار تومان هزینه کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۸    
پس از تصویب قانون تخفیفات بیمه ای ناشی از عدم تصادفات رانندگی، دیگر به خودرو تعلق نمی گیرد و انتقال دهنده یا به بیان دیگر راننده ملاک اصلی برای بهره مندی از تخفیفات است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در پاسخ به سوالی درباره اینکه واشنگتن چه اقداماتی برای جلوگیری از نقض قطعنامه شورای امنیت توسط ایران در دستور کار دارد گفت: عاشق تحریم ایران هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه پایان بحث برانگیز سریال زیر پای مادر و حذف شخصیت رخساره و ازدواج مجدد خلیل با آتنه!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۶    
زلاتان ابراهیموویچ و دیگو کاستا هر دو به دنبال باشگاه جدید! سوژه چند روز قبل سایت گل.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۰    
محققان دانشگاه آستین تگزاس می گویند گوشی های هوشمند توانایی ما را برای تفکر و تمرکز کاهش می دهد، به خصوص زمانی که آن را خاموش می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
اسپرینت، غول مخابراتی آمریکا، ادغام با تی موبایل آلمان را متوقف کرده و قرار است شراکت استراتژیکی در بخش شبکه وایرلس با چارتر/کام کست آغاز کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۷    
در حاشیه خطر ورشکستگی دو بانک ایتالیایی و مشکلات مالیاتی، سایت کگل این کارتون را با عنوان ریسک بانکهای ایتالیا منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۸    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه مناقشه عربستان و قطر، سایت کگل این کارتون را با عنوان فینال در خاورمیانه منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۳    
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ادغام وزارتخانه های بازرگانی و صنعت و معدن نتیجه ای جز کاهش دو وزیر به یک وزیر نداشت، گفت: کوچک سازی دولت که از اهداف ادغام بود محقق نشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۰    
عضو انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با اشاره به کاهش 20 درصدی تولید لوازم خانگی در 3 ماهه ابتدایی امسال، گفت: اکنون نزدیک 40 درصد ظرفیت صنعت لوازم خانگی فعال است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۵    
فعالان بخش کشاورزی می توانند حساب ویژه ای روی ساماندهی بازار کشاورزی از طریق بورس کالا باز کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۷    
در شرایطی که نظام بانکی نمی تواند پاسخگوی صنعت باشد، بهره گیری از ابزارهای بازار سرمایه می تواند کمک خوبی برای رونق و رشد تولید باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۴    
در سال 2016، رشد اقتصادی جهان به میانگین بازه بلندمدت خود رسید، نرخ بیکاری به سمت ارقام کم قبل از بحران مالی کاهش یافت و نرخ تورم جهان نیز به اهداف بانک های مرکزی نزدیک تر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۳۴    
انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) در گزارشی وضعیت صنعت هوانوردی جهان در سال گذشته میلادی و پیش بینی وضعیت این صنعت در سال های آینده را تشریح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۴    
آژانس استاندارهای روسیه اعلام کرد، شرکت خودروسازی نیسان موتور در حال فراخوان 17 هزار و 778 دستگاه از خودروهای داتسون خود در بازار این کشور است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل شرکت رزنفت روسیه گفت، در صورتی که قیمت نفت برای مدتی طولانی در سطح 40 دلار باقی بماند، تمام تولید کنندگان به استثنای ایران، روسیه، عربستان، آمریکا و چند کشور دیگر باید از بازار بیرون بروند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۱    
اعضای نمایندگی کشورها نزد اوپک گفتند، این سازمان برای کاهش بیشتر تولید خود یا پایان دادن به معافیت برخی کشورها از توافق کاهش تولید عجله نخواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۸    
رگولاتورهای مقابله انحصار تجاری اتحادیه اروپا شرکت گوگل را 2.42 میلیارد یورو (2.7 میلیارد دلار) جریمه کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۸    
واردات چین از ایران در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 58 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 8 میلیارد دلار رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۵۵    
مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای مازندران با اشاره به پیش بینی افزایش 45 سانتی متری سطح تراز آب دریای خزر طی سه سال آینده گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۶    
اقتصاد از اجزا و مکانیزم ها یا ساز و کارهای بازار و برنامه ریزی همراه با سازماندهی تشکیل می شود که هدف تامین حداکثر نیازهای انسانی (مادی و ایمنی) را دنبال می کند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۸:۴۳    
پس از نهایی شدن قراردادهای خرید 260 فروند هواپیما از سوی دو ایرلاین وابسته به دولت ایران در طول هفته های گذشته این بار نوبت به شرکت های هواپیمایی رسیده که به شکل مستقل وضعیت بازار را رصد کرده و به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۱:۴۲    
نخستین ATM به نام سوراخ روی دیوار ، در 27 جون 1967 توسط بانک انگلیسی بارکلیز در شمال لندن افتتاح شد. امروز پنجاهمین سالگرد این دستگاه است!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۱:۴۲    
اولین فرزند حاصل ازدواج پسر احمدی نژاد و دختر مشایی به دنیا آمد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۱    
همواره درختکاری به عنوان یک روش مناسب برای کاهش ریزگردها و تثبیت شن و ماسه معرفی می شدند ولی به گفته پرفسور کردوانی پدر علم کویرشناسی ایران به دلیل احداث بی رویه چاه های متعدد سطح آب های زیر زمینی در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۸    
نیروی دریایی ارتش انگلیس اولین ناو هواپیمابر خود موسوم به "ملکه الیزابت" را به آب انداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۸    
این روزها سالن های سینمایی و تئاتری همزمان با تعطیلات عید سعید فطر پذیرای علاقه مندان به سینما و تئاتر هستند و فرصت خوبی برای تماشای فیلم ها و تئاترهای جدید فراهم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۸    
یکی از محققان دانشگاه UCLA کالیفرنیا معتقد است ریزگردها علاوه بر معلول، خود از علت های تغییر اقلیم هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۲    
دو مجموعه ایرانی پنچری به کارگردانی برزو نیک نژاد و پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی سریال های جدید تلویزیون هستند که پس از ایام رمضان به روی آنتن می روند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۶    
سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه شورای راهبردی سازندگی سپاه در سخنانی اظهار کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۶    
حسین علیزاده با بیان نظراتش درباره استفاده از موسیقی مینیمالیستی در سینمای ایران، اعلام کرد که زمستان امسال کنسرت برگزار خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۶    
کارت عروسی لیونل مسی ؛ این مراسم ساعت 19:00 به وقت بوینس آیرس و 2:30 بامداد به وقت تهران برگزار می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۳    
امانوئل مکرون رییس جمهور جدید فرانسه به مناسبت روز جهانی المپیک با قرار گرفتن روی ویلچر به صورت نمایدن بازی تنیس روی ویلچر را انجام داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۳    
گلاره عباسی بازیگر سریال شهرزاد عکسی از کوهنوردی خود و همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۴    
این روزها به زعم برخی کارشناسان، حال و روز نظام بانکی کشور اصلا خوب نیست و حوادث اخیر، باعث شده تا مردم سپرده های خود را از بانک ها بیرون آورده و به فکر سرمایه گذاری در سایر بازارها باشند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۱    
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از شعب کشیک این بانک در ایام تعطیلات عید فطر، از رونمایی از نرم افزار موبایلی "شهرنت وی" به عنوان خدمت جدیدی از بانک شهر خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۸    
پیام های دو پهلو در آخرین نشست گروه اقدام مالی (FATF) در اسپانیا نمی تواند دسترسی ایران به سیستم بانکی بین المللی را ارتقاء دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۵    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی به بیان توضیحاتی درباره ی خرید کالا از فروشگاه های مرزی پرداخت و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۲    
با اینکه دولت یازدهم تلاش کرد رقم وام مسکن را تا هشت برابر بالا ببرد و نرخ سود آن را برای اولین بار تک رقمی کند، استقبال از تسهیلات مسکن یکم چندان بالا نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۲    
براساس نمودار قیمت جهانی طلا این فلز گرانبها بعد از افتی که دو روز پیش تجربه کرد، مجددا امروز با افزایشی 10 دلاری همراه بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۹    
رسانه های روسی از بازگشت سردار آزمون به تیم سابق خود یعنی روبین کازان خبر دادند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۶    
گردن درد یکی از مشکلات اصلی افرادی است که مدت زمان زیادی پشت میز می نشینند و زیاد با کامپیوتر کار می کنند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۸    
مشاور وزیر صنعت معدن تجارت گفت: متأسفانه بازارهای خارجی به رقابت بین برندهای ایرانی با یکدیگر تبدیل شده که این موضوع به لحاظ اصول تجاری درست نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۸    
مدیر عامل بورس کالا گفت: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی، جایگزین خرید تضمینی شده که این امر، بار مالی دولت را برای حمایت از اشتغال کشاورزان، تا یک سوم کاهش داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۵    
با توجه به آنکه بودجه محدود صندوق بیمه کشاورزی جوابگوی حوادث غیر مترقبۀ بخش نیست، از این رو اصلاح ساختار بیمه، امری ضروری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۲    
ساخت قطعه سوم آزاد راه تهران ،شمال بسیار زمان بر است و باید با برنامه ریزی و نیز حمایت مالی کافی بتوانیم، این قطعه مهم را به پایان برسانیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۰    
مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت از تغییر شیوه انتخاب مدیران پروژه ها و طرح های نفتی بر اساس مجموعه ای از توانمندی ها، مهارت ها، دانش و تجربه به جای مدرک گرایی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۰    
ترکیه با مصرف میانگین سالانه 107 هزار تن پسته بزرگترین مصرف کننده این مغز خوراکی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۰    
بانک مرکزی اعلام کرده که صورتهای مالی سال 95 نظام بانکی باید با الزاماتی که برایشان تعیین شده، تدوین شود؛ اکنون بانکها در تب و تابند که گزارشهایی را ارایه دهند که منجر به توقف نمادشان نشود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۹    
ترکیه بیش از یک میلیون بچه ماهی زنده به ارزش 500 هزار دلار را از استان موغله به عمان صادر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۶    
برنامه پروازی ای.تی.آرهای هما تنها با سفر به 7 استان مازندران، خوزستان اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی، گیلان و مرکزی آغاز شده و تا کنون پروازی به سایر استان ها اختصاص نیافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۶    
بر اساس داده های شرکت بریتیش پترولیوم، ایران با 33.5 تریلیون مترمکعب بیشترین مقدار ذخایر تثبیت شده گاز طبیعی در جهان را به خود اختصاص داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۳    
یک تحلیلگر اقتصادی نوشت: سهم دولت در حداقل ممکن 30 درصد از اقتصاد را شامل می شود و در حالت حداکثری این سهم بالغ بر 85 درصد اقتصاد ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به قاچاق گسترده پوشاک به کشور گفت: بالغ بر 75 درصد از کارگاه های تولید پوشاک کشور تعطیل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۷    
آخرین وضعیت قیمت پایانی هر سهم در بورس تهران نشان می دهد سهام 40 شرکت بیش از 10000 ریال، 131 شرکت بین 3000 تا 10000 ریال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۴    
قانونگذاران آمریکایی گفتند، نمی دانند مصوبه تحریم های جدید علیه ایران و روسیه چه زمانی ممکن است برای رای گیری به صحن علنی مجلس نمایندگان بیاید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۶    
دولت دونالد ترامپ حمایت خود را از تصمیم گروه کاری اقدام مالی مبنی بر تمدید تعلیق اقدامات متقابل علیه ایران به دلیل پیشرفت نسبی این کشور در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریزم اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۳    
صرافان بازار ارز پیش بینی می کنند با آغاز هفته آینده و کاهش مسایل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ماه مبارک رمضان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران از آمادگی کشورمان برای ایجاد روابط و همکاری با سایر کشورها در زمینه های انرژی و حوزه اقتصادی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۹    
کاهش زمان ترخیص کالاهای صادراتی و ترانزیتی در گمرک استان با اجرای سامانه جامع امور گمرکی در دولت یازدهم به چهار ساعت رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۹    
ترافیک درحال حاضر در محدوده بیلقان محور کرج - چالوس سنگین و در سایر مقاطع این محور نیمه سنگین است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا در اکثر نقاط کشور هوا صاف و آفتابی خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
بدنبال دستور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان اصفهان برای پیگیری حادثه آتش سوزی پالایشگاه اصفهان اعلام شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۰    
تعداد کارت های بانکی تراکنش دار در اردیبهشت ماه 96 معادل 79 میلیون و 500 هزار و 483 کارت بوده است که از این میزان بانک ملی با 20.72 درصد بیشترین سهم را داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۰    
این موضوع بویژه با تحریم ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه به اوج خود رسید؛ با این وجود رفع برخی نقیصه ها و مشکلات می تواند به بهبود این فرآیند و حضور سرمایه گذاران خارجی در کشور بیانجامد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹    
دانشگاه ها و شرکت های اروپایی و آمریکایی حتی در بدترین شرایط سیاسی در روابط با دولت ایران اما از جذب نخبگان ایرانی در حوزه های فناوری اطلاعات و مخابرات غافل نمی شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه ریزی هایی صورت گرفت تا بتوان با شناسایی تاسیسات حساس نسبت به برق تجهیزات اضطراری را وارد مدار کرد تا در تابستان درپی قطع برق دچار بحران بی آبی نشویم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۶    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی معتقد است در طرح کارورزی نباید کارورزان جای نیروهای شاغل را بگیرند و موجب اخراج آنها شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
با صدور مجوز جهت واردات آب های بسته بندی آشامیدنی، در حال حاضر محصولات فرانسوی با قیمت 15 تا 20 هزار تومان در بازار عرضه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۳    
یک کارشناس صنعت خودرو درباره تولید خودروهای با سطح کیفی تک ستاره از سوی شرکتهای ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو، از این خودروسازان خواست تا خودروهای با کیفیت پایین را بازنشسته کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی تولید محصولات باغی از جمله انواع میوه را در سال جاری مناسب عنوان و پیش بینی کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روند اجرای طرح پرداخت مستمری به کم درآمدها را تشریح کرد و گفت: این طرح را با مدنظر قرار دادن شیوه های مختلف ثبت نام شروع کردیم ...