چهارشنبه ۲۴ مردادساعت ۱۳:۳۳Aug 2018 15

خبرهای برترین ها 15 اسفند 1393 - bartarinha.ir

برترین ها 30 دی 1393 برترین ها 30 بهمن 1393 برترین ها 1 اسفند 1393 برترین ها 2 اسفند 1393 برترین ها 3 اسفند 1393 برترین ها 4 اسفند 1393 برترین ها 5 اسفند 1393 برترین ها 6 اسفند 1393 برترین ها 7 اسفند 1393 برترین ها 10 اسفند 1393 برترین ها 11 اسفند 1393 برترین ها 12 اسفند 1393 برترین ها 13 اسفند 1393 برترین ها 14 اسفند 1393 برترین ها 15 اسفند 1393 برترین ها 16 اسفند 1393 برترین ها 17 اسفند 1393 برترین ها 18 اسفند 1393 برترین ها 19 اسفند 1393 برترین ها 20 اسفند 1393 برترین ها 21 اسفند 1393 برترین ها 22 اسفند 1393 برترین ها 23 اسفند 1393 برترین ها 24 اسفند 1393 برترین ها 25 اسفند 1393 برترین ها 26 اسفند 1393 برترین ها 27 اسفند 1393 برترین ها 28 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۹    
وزیر خارجه فرانسه می گوید تعهداتی که ایران در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 ارائه کرده کافی نیست و نیاز به کار بیشتری است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۹    
تشکیل محور سیاسی و اقتصادی روسیه، چین و ایران، طرح های گسترش حضور آمریکا در آسیا را به مخاطره خواهد انداخت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، مسئولان این باشگاه باید هرچه سریع تر بدهی رودریگو توزی، هافبک پیشین استقلال را پرداخت کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، اعضای تیم استقلال قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان هم قسم شده بودند در صورت پیروزی در این بازی راهی بازراچه خیریه شوند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، وحید طالب لو پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات با بیان اینکه در40 سال آینده جزء 3 کشور اول مصرف دخانیات در جهان خواهیم شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری تسنیم: در زمان صحبت های سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری تبلیغات پشت مربیان دیده نشد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، امیر قلعه نویی به دلیل برخی مسائل مطرح شده از سوی عادل فردوسی پور از او به دادگاه شکایت کرده است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۶    
خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم استقلال در جریان دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان فرصت را مغتنم دانسته و به پرسپولیسی ها کنایه زدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
تهران - ایرنا - ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به طور رسمی از سوئیس درخواست پناهندگی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در هیچ جایی هواداران تا این اندازه علیه ما فحاشی نکردند و الفاظ نامناسب به کار نبردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، هواداران استقلال با شعار یک افتخار در آسیا، حسرت پرسپولیسی ها نسبت به قهرمانی آبی پوشان در قاره کهن برای پرسپولیسی ها کری خواندند در حالی است که سرخپوشان در دو ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد عباس زاده پس از مصاحبه امروز خود با خبرگزاری فارس ، که گویا پس از انتشار آن پشیمان شده بود در رختکن پرسپولیس پس از تمرین این تیم در اتاق مربیان به درخشان گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۶    
خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد در دیدار مقابل سایپا به پیروزی برسد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه مستحق پیروزی در برابرسپاهان بودیم، گفت: کمی کسالت دارم و پس از حضور در ملوان 2 بار عمل جراحی داشتم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
ملوان انزلی در ادامه روند خوب خود با فیروز کریمی چهارمین برد متوالی خود را مقابل سپاهان اصفهان به دست آورد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۴    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، فرهاد کاظمی پس از شکست یک بر صفر راه آهن مقابل صبا اظهار داشت: بازی خوبی بود ما در چند نکته تاکتیکی دچار اشتباه شدیم و همین موضوع باعث شکست ما شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری تسنیم: کامرزبانک آلمان به دلیل نقض تحریم های آمریکا علیه ایران به 1.4 میلیارد دلار جریمه محکوم شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
بجنورد - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری حدود 400 هزار شغل در واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۹    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با خود پرچم برزیل را در ورزشگاه آورده اند و شعار خوزستان برزیلته سر می دهند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، امید ابراهیمی هافبک استقلال با دریافت کارت زرد در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان سه اخطاره شد و بازی هفته بیست و سوم استقلال مقابل نفت تهران را از دست داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۳    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی سپاهان اصفهان گفت: ملوان به خاطر دروازه بانش و بخت بد سپاهان و اشتباه داوری پیروز شد و امیدوارم که ترکی داور این دیدار اشتباه نکرده باشد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۷    
سپ بلاتر با اشاره به حضور سال گذشته خود در ایران، حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال را خواستار شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۶    
خبرگزاری تسنیم: ملوان با شکست سپاهان به چهارمین پیروزی پیاپی خود رسید و صبا نیز موفق به شکست راه آهن شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۳    
خبرگزاری تسنیم: ذوب آهن در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا به برتری دست یافت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، فرزاد حاتمی در جریان دیدار ملوان و سپاهان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و بازی هفته بیست و سوم ملوان مقابل سایپا را از دست داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
خبرگزاری تسنیم: نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تعهداش نسبت به این شرکت عمل نکرد و با شکایت ما راهی زندان شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که از این تمرین حدود 30 هوادار دیدن کردند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۶    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تونی کروس و کریستیانو رونالدو قصد دارند به صورت مشترک در اقدامی خیرخواهانه سهیم شوند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، پدیده مشهد و استقلال خوزستان در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14 و 35 دقیقه امروز در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
محمد عباس زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: حرفهایی که من به خبرگزاری فارس زدم بیشتر ناشی از محرومیتی بود که برایم اعلام شده بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: کهکشانی ها برای جذب دفاع راست برزیلی جوان تیم فوتبال پورتو با این باشگاه به توافق نهایی دست پیدا کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۰    
روزنامه گاردین انگلیس به گسترش رفتارهای زشت در فوتبال واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، در بازی منچستریونایتد و نیوکاسل در هفته بیست و هشتم لیگ برتر یک اتفاق زشت فوتبالی رخ داد و در آن جانی اوانز و ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۴    
تهران - ایرنا - کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا قیمت بلیت های دیدارنهایی این رویداد مهم را در سال 2015 اعلام کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، رود بروت، در گفت وگویی با مجله فوتبال هلند اظهار داشت: هنوز قهرمان نشده ایم. اما در تدارک این هستیم که اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
با داشتن این اپلیکیشن می توانید از جدیدترین مطالب کاربردی در حوزه زیبایی و سلامت بهره مند شوید،ضمن آنکه هر روز با مطالب جدید به روز رسانی می شود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
این اپلیکیشن تجربه ای لذت بخش از بارداری و زایمان را برایتان فراهم میکند و راهنمای شما برای داشتن فرزندی سالم است
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
اسکی روی آب با اسب !!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
شش سال پیش 5 زن مسن چینی تصمیم گرفتند که پناهگاهی برای سگ های بی خانمان بسازند. اکنون آنها که در دهه ششم و هفتم زندگی خود هستند سرپرستی 1300 سگ را بر عهده دارند و هر روز از آنها مراقبت می کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
رقابت شش هزار نفر در زیر یک سقف برای امتحان ورودی هنر یک دانشکده در چین + تصاویر
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
اتفاق جالب یخ زدن توپی موج دریا!!!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
ادعای نامساعد بودن حال رهبر معظم انقلاب شانتاژ خبری و کذب محض است. می خواهند تلقی کنند که حال رهبر معظم انقلاب مساعد نیست و دروغ های این چنینی انهم با در نیت خالی کردن دل مذاکره کنندگان و مردم و دولت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۱    
امروز 15 اسفند برابر با 6 مارس تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می پردازیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که خودش را برای بازی سوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کرد، نمی تواند مقابل النصر به میدان برود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری تسنیم: وکیل سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا این لحظه هیچ ابلاغی به من یا موکلم در رابطه با تبرئه شدن جواد نکونام داده نشده است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیته فوتسال AFC، درباره تاییدیه برگزاری میزبانی جام باشگاه های آسیا در ایران، گفت: میزبانی این جام در گذشته در حد حرف بود که امروز نامه موافقت آن به دستمان رسید. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک گاراژ در جنوب پایتخت خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان است و امیر قلعه نویی 11 بازیکن اصلی خود را به شرح زیر اعلام کرد: ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۴    
فدراسیون جهانی والیبال طی نامه ای برزیل را به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی معرفی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۶    
دولت بر مبنای ارزیابی هایی که داشته، توانسته سه میلیون خانوار را برای دریافت سبد کالا شناسایی کند. برخی کارشناسان به دولت توصیه می کنند از همین رویکرد در موضوع یارانه های نقدی استفاده کند تا از اتلاف ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۷    
ستاره پرتغالی رئال مادرید با خبرنگار تلویزیون مکزیک نامزد کرد. به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو که به تازگی از نامزد روسی سابقش جدا شد با یک روزنامه نگار مکزیکی به نام "وانسا پاپنکوته" نامزد کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ ، نفت برنت دریای شمال طی روز جاری افزایش نسبی قیمت را در بازارهای جهانی تجربه کرد و به 60.79 دلار در هر بشکه رسید. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۳    
علی کفاشیان در هفتمین سال ریاست در فدراسیون فوتبال، رکورددار مدیریت پیوسته در فدراسیون فوتبال، از سال 1325 به بعد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه تهران با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گفت ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: برنامه ثبت سرطان جمعیتی یکی از زیر ساخت های اصلی برنامه ملی کنترل سرطان است که در تهران و در 10 استان کشور اجرا خواهد شد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۸    
قزوین - ایرنا - استاد بزرگ شطرنج ایران خواستار توجه مسوولان به همه رشته های ورزشی شد و گفت : ورزش تنها فوتبال یا چند رشته خاص دیگر نیست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۵    
وزیر حج عربستان برای رفع سریع مشکل صدور ویزای عمره گزاران ایرانی قول مساعد داد. به گزارش خبرنگار حج و زیارت ایسنا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس ، شاید شما هم از جمله انسان های دغدغه مندی باشید که رفتارهای اطرافیانتان برایتان اهمیت دارد و در صورت مشاهده عدم رعایت یکی از احکام الهی رنجیده خاطر شده و ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
جانشین فرمانده انتظامی شهریار از دستگیری 14 عضو یک شرکت هرمی در این شهر خبر داد. سرهنگ فریدون جوزانی در گفت وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۵    
براساس اعلام عباس آخوندی، سال 93 افزایش قیمتی در بخش مسکن رخ نمی دهد اما از آنجایی که ثبات قیمت ها ناشی از رکود در این بخش است، بنابراین به نظر می رسد رکود بازار مسکن در سال آینده هم ادامه یابد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری تسنیم: رده بندی برترین کشتی گیران فرنگی کار جهان در ماه فوریه اعلام شد که در رده بندی سبک وزن ترین ها، حمید سوریان در صدر قرار دارد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۸    
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، برخی منابع خبری هم می گویند اگر چه به زودی در مورد ویژگی های این تبلت اطلاع رسانی خواهد شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
رحمت الله حافظی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به جلسات مستمر اعضای هیأت مدیره کارخانه روغن نباتی قو با فرمانداری تهران ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۴    
هواپیمای شخصی هریسون فورد - بازیگر معروف مجموعه فیلم های جنگ ستارگان و ایندیانا جونز - در یک زمین گلف سقوط کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا شمس در حاشیه جلسه هماهنگی مسابقه تیم های فوتبال صبای قم و راه آهن تهران که صبح امروز در هتل پارسیا قم برگزار شد اظهار کرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نفت ارزان قیمت به نفع تولیدکنندگان است، تاکید کرد: تا دو سال آینده قیمت نفت به بیش از 60 دلار افزایش نمی یابد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰    
العالم - پایگاه اجتماعی توییتر صفحه کاربری "مجتهد" فعال مشهور سعودی که اطلاعات محرمانه درون خاندان آل سعود را برملا می کرد، بست.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، محمدحسین نژادفلاح، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم گفت: خوشبختانه با عملکرد خوب بازیکنان و کادر فنی نمایش خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم ما هم از عملکرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، دفتر هماهنگی فعالیت های دولت رژیم صهیونیستی در مناطق کوغات اعلام کرد که مشتریان از هفته آینده خیار و گوجه فرنگی غزه را در بازارهای اسرائیل خواهند یافت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۲    
تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: محور گرگان - شاهرود (توسکستان) به علت بارش برف شدید و جهت حفظ ایمنی مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۹    
یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد که از فدارسیون فوتبال ایران نامه ای دریافت شده است که در آن خواسته شده است که علاء عبدالزهراء به ایران برگردد تا در آنجا دادگاهی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، دادگاه عدالت اروپا (ECJ) روز گذشته (پنج شنبه) درخواست یکی از بانک های ایرانی در هامبورگ برای خروج از فهرست تحریم های این اتحادیه را رد کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۰    
زنجان - ایرنا - مسوول اداره مبارزه با بیماریهای طیور، آبزیان و زنبور عسل اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: ماهی قرمز و لاک پشت ناقل بیماریهای سالمونلا و سل پوستی به انسان هستند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۷    
یک روانشناس گفت: برای نوروز کودکانتان لباس قرمز، نارنجی، سبز و آبی بخرید. خدیجه باقرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۱    
پلیس چین از حمله دو مرد مسلح به چاقو به چند نفر در یکی از ایستگاه های قطار شهر گوانگ جو خبر داد. به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
قدس آنلاین: شاهزاده ای سعودی تصاویر آپارتمان اش در نیویورک را منتشر کرده تا خریداران به راحتی بتوانند با خانه آشنا شوند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۴    
براساس اعلام علی ربیعی، در نشست بعدی شورای عالی کار میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران مشخص می شود، با این حال طبق مهم ترین سناریوهای فعلی، حداقل مزد 94 بیشتر از 700 تا 720 هزارتومان نخواهد بود.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
جان کری پس از دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مونتروی سوئیس وارد ریاض شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۰    
جعفر محمدنژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس به دلیل نصب فن در تونل کندوان از روز شنبه 16 اسفند الی 25 اسفند ماه امسال خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۵    
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، یک مقام امنیتی عراقی مرتبط با مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ویژه عراق موفق شدند در عملیات تخریب مرکز مدیریت عملیات داعش ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
نیویورک - ایرنا - طرفداران قانون حمل سلاح در آمریکا ماشین های خودکاری را وارد بازار کرده اند تا حاملان اسلحه با سهولت بیشتری در هر زمانی که بخواهند به فشنگ و مهمات مورد نیاز برای سلاح های خود دسترسی ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۲    
ابراهیم رزم پا متخصص گوش و حلق و بینی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس تصریح کرد: پیرگوشی یک افت شنوایی تدریجی است که با افزایش سن اتفاق می افتد و نوعی معمول از کم شنوایی حسی عصبی است که به ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
یک روانپزشک گفت: فرزندآوری راهکاری مناسب برای حل مشکلات روحی، روانی و خانوادگی زوجین نیست. به گزارش خبرنگار سرویس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، دکتر لیلا جهانگرد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۵    
به گزارش گروه دانستنی های خبرگزاری فارس ، آدام وورِس عکاس آمریکایی است که برای یک مجله علمی آمریکایی کار می کند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۸:۲۸    
هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس و خانواده اش در تهران لحظات خوشی را سپری می کنند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۲    
رئیس اتحادیه طباخان تهران از کاهش قیمت خرید کله و پاچه برای واحدهای صنفی خبر داد و فروش هر دست کله و پاچه به قیمت بالاتر از 40 هزار تومان را تخلف عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۵:۴۹    
رئیس مرکز آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو از نصب چراغ راهنمای تغذیه روی محصولات غذایی خبر داد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۴۰    
بر اساس مطالعه جدید دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا، از چهار گروه مختلف ویروس ایدز انسانی، منشاء دو گروه در گوریل های اهل کامرون است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۳۵    
در تاریخ ورزش ایران ورزشکاران بسیاری بعد یا همزمان با دوران ورزش خود به پیشنهاد بزرگان عرصه سینما به سمت و سوی سینما رفته و برخی از آنها حتی در این عرصه نامی ماندگارتر از خود بر جای گذاشتند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۹    
این شما و این علیرضا اکبرپور که در دنیای خالی از شقفت، همچنان به عشق حریق زده اش می اندیشد و بهار را در زمستان این حوالی بر پوست رویاهایش خالکوبی می کند!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۶    
اگر نشانه هایی که گفتیم را در رابطه تان دیده اید اما دیرتر از آنکه بتوانید کمکی به رابطه تان بکنید متوجه خطرساز بودن شان شده اید، برای تان متاسفیم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۶    
نوشتن درباره آتیلا پسیانی سخت است، بازیگر توانمندی که نگاه به کارنامه، جوایز و افتخارات هنری اش، نشان از تلاش بی وقفه او دارد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۶    
درست است که سرانه مطالعه کشور چند دقیقه بیشتر نیست اما اگر نشسته اید و منتظرید که دیگران این آمار را برای تان تکان دهند بد نیست بدانید که خودتان هم دیگرانید!
  ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۳    
کسی که آرزوی رسیدن تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را برای مان محقق کرده، کسی نبود جز کی روش، مربی پرتغالی حرفه ای و محترمی که بعد از بازگشت از جام جهانی ...