سه شنبه ۳۰ مردادساعت ۰۵:۰۴Aug 2018 21

خبرهای برترین ها 23 شهریور 1395 - bartarinha.ir

برترین ها 29 اسفند 1393 برترین ها 29 اسفند 1394 برترین ها 31 فروردین 1395 برترین ها 31 اردیبهشت 1395 برترین ها 31 خرداد 1395 برترین ها 31 تیر 1395 برترین ها 31 مرداد 1395 برترین ها 30 مهر 1395 برترین ها 30 آبان 1395 برترین ها 30 آذر 1395 برترین ها 30 دی 1395 برترین ها 30 بهمن 1395 برترین ها 30 اسفند 1395 برترین ها 1 شهریور 1395 برترین ها 2 شهریور 1395 برترین ها 3 شهریور 1395 برترین ها 4 شهریور 1395 برترین ها 5 شهریور 1395 برترین ها 6 شهریور 1395 برترین ها 7 شهریور 1395 برترین ها 8 شهریور 1395 برترین ها 9 شهریور 1395 برترین ها 10 شهریور 1395 برترین ها 11 شهریور 1395 برترین ها 12 شهریور 1395 برترین ها 13 شهریور 1395 برترین ها 14 شهریور 1395 برترین ها 15 شهریور 1395 برترین ها 16 شهریور 1395 برترین ها 17 شهریور 1395 برترین ها 18 شهریور 1395 برترین ها 19 شهریور 1395 برترین ها 20 شهریور 1395 برترین ها 21 شهریور 1395 برترین ها 22 شهریور 1395 برترین ها 23 شهریور 1395 برترین ها 24 شهریور 1395 برترین ها 25 شهریور 1395 برترین ها 26 شهریور 1395 برترین ها 27 شهریور 1395 برترین ها 28 شهریور 1395 برترین ها 29 شهریور 1395 برترین ها 30 شهریور 1395 برترین ها 31 شهریور 1395 
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۴۷    
سرمربی لسترسیتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بروخه حاضر شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری ایسنا: بسیاری از کاربران خبر داده اند که هنگام آپدیت آیفون یا آیپد به ای او اس 10 که ساعتی پیش منتشر شده، دستگاهشان از کار افتاده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۵    
در مراسم زادروز جهان پهلوان تختی، پیشکسوتان و اهالی کشتی با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار ثبت روز ملی کشتی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: از ثبت روز ملی کشتی در شورای عالی انقلاب فرهنگی حمایت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری تسنیم: رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم هیرنوین مورد تمجید فوک بوی، سرمربی پیشین تیم اوترخت قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۱۰    
ملی پوش بسکتبال ایران برای بررسی مصدومیتش به بیمارستان منتقل شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۳:۰۲    
دیدار امشب تیم های منچسترسیتی و مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان، به دلیل وضعیت نامساعد جوی به تعویق افتاد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۴۴    
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در روز نخست رقابت های جهانی این رشته در گرجستان صاحب یک مدال طلا و دو مدال نقره شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۷    
عنوان دومی تورنمنت چهارجانبه چین که در استادیوم شهر کیوجینگ در جریان بود به تیم ملی جوانان ایران رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۶    
وبسایت رسمی برنامه نود - ترکیب رسمی تیم های بایرن مونیخ و روستوف اعلام شد. به گزارش وبسایت نود، تیم های بایرن مونیخ و روستوف از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانز آرنا به مصاف هم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - از ساعت 23:15 دو تیم آرسنال و پاریسن ژرمن در یکی از حساس ترین بازی های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت که این کشور از طریق دیپلماسی و نه جنگ برنامه هسته ای ایران را متوقف کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۴    
وبسایت نود: ترکیب تیم های بارسلونا و سلتیک برای دیدار دو تیم از دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان که ساعت 23:15 در نیوکمپ برگزار می شود اعلام شد. بارسلونا: ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۱۳    
شهرآورد تهران با منحل شدن شاهین در سال 46 و شکل گرفتن پرسپولیس از سال 47 شروع شد. در طول این سال ها بازیکنان ویژه ای برای هر دو تیم به میدان رفته اند و رکوردهایی را به نام خود ثبت کرده اند که در قلب ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۴    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۲:۰۲    
تیم روستوف با بازیکنان ایرانی خود وارد ورزشگاه آلیانس آره نا مونیخ شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۵    
لوییس فیگو، اسطوره سالهای نه چندان دور فوتبال پرتغال اذعان داشت که اگرچه کیفیت رونالدو را تحسین می کند، اما اوزه بیو را بهترین فوتبالیست تاریخ پرتغال می داند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۲    
وبسایت رسمی برنامه نود - وضعیت بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در دربی تا پنجشنبه مشخص می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس باشگاه رم گفته امیدوار است استادیوم تیمش تا سال 2019 به بهره برداری برسد. به گزارش کاپ ، رم تلاش های زیادی برای ساخت استادیوم جدید کرده و به نظر می رسد در این راه موفق هم بوده و به زودی صاحب ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۷    
دولت بهار: رسانه های صهیونیستی خبر داده اند رئیس سابق این رژیم ظاهراً به دلیل سکته به بیمارستان منتقل شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۳    
ژولیت بینوش بازیگر زن برنده جایزه اسکار تصویری از عباس کیارستمی در حال عکاسی منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۴۱    
فیلیپو اینزاگی، مهاجم گلزن ایتالیا و میلان در سالهای دور، اعتراف کرد که علاقمند بود سالهای بیشتری در کنار زلاتان بازی می کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۳۴    
به گزارش خبرگزاری فارس مراسم روز کشتی امشب در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. در این جشن تعداد قابل توجهی از پیشکسوتان و کشتی گیران و اهالی کشتی حضور داشتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۲    
آرماندو پرز، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین معتقد است که علیرغم مصدومیت پیش آمده، باز هم به تیم ملی کشورش متعهد است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۱    
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان امشب در گفت و گو با خبرنگاران در تالار خاقانی تبریز با اشاره به مطالب و گفت و گوهای قبلی خود در خصوص معاهده FATF اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۷    
رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان از یک شرکت تخصصی پزشکی هسته ای بلژیک بازدید و با مدیران ان گفت وگو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۱۷    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم بینایان کشورمان که با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه اول موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بازی های پارالمپیک ریو شده ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۱    
جنان حرب زن فلسطینی که همسر مخفی ملک فهد ، پادشاه پیشین عربستان بوده در چند مصاحبه و یک کتاب اخیراً رازهایی از زندگی درون خاندان آل سعود افشا کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری تسنیم: فرید اصلانی در مورد پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی مشکلی بود ژاپن یکی از تیم های خوب آسیا است و ما می دانستیم دیدار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۹    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، یک مقام سعودی در وزارت خارجه عربستان سعودی سه شنبه (امروز) اعلام کرد که این کشور از آتش بس در سوریه استقبال می کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۷    
حواشی مربوط به سلامتی هیلاری کلینتون، کاریکاتوریست ها را دست به کار کرد به طوری که سایت politicalcartoons.com آثار متعددی در این باره منتشر کرد که در ادامه دو کاریکاتور را می بینید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۵    
بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما هر 3 بازی قبل خود را با اختلاف زیاد برده بودیم و به همین خاطر پیروزی مقابل ژاپن چندان به چشم نیامد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۴    
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس ، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور در آیین تجلیل از افتخارآفرینان المپیادهای علمی کشور که عصر امروز در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد با بیان ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۹    
ورزش سه: بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد خاطراتش می گوید: افتخار می کنم که در دربی گل زنم برای من افتخاری است که در دهه ای در پرسپولیس بازی کردم که بازیکنانی مثل میناوند، عابدزاده ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۳    
خبرگزاری تسنیم: نعمت الله ترکی در هجدهمین جشنواره رجایی استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۴۲    
برخی منابع آگاه خبر می دهند که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اعطای بزرگ ترین بسته کمک نظامی آمریکا به این رژیم به ارزش دستکم 38 میلیارد دلار به توافق رسیدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۹    
سرمربی تیم پیکان گفت:همه ما در کنار بهادر عبدی مثل یک برادر می مانیم. مجید جلالی در گفت و گو با کاپ،درباره اتفاقی که برای بازیکن تیمش رخ داده است اظهار داشت:واقعا مصیبت بزرگی است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۸    
یک شبکه خبری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، روز جمعه مبارزات و فعالیت های انتخاباتی خود را از سر می گیرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۷    
آقایان قاسم سلیمانی، علیرضا رشیدیان و محمد علی نجفی استانداران چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گیلان روز سه شنبه ضمن دیدار جداگانه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۶    
وب سایت آی تی ایران: قبلا شنیده بودیم که توییتر قصد دارد تا از محدودیت 140 کاراکتر برای هر توییت فراتر رود و به نظر می رسد حالا زمان عملی کردن آن وعده فرا رسیده و این شرکت از هفته آینده این تنظیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۳    
به گزارش پیک نکا ، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا،امشب لوکوموتیو و العین در ازبکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم اماراتی همراه بود. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۳۳    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از برتری ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساخت ورزشگاهی در ابعاد ورزشگاه آزادی در شهر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۶    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۵    
تیم ملی جوانان در سومین و آخرین بازی خود در تورنمنت چهار جانبه چین با نتیجه 5-1 از سد تیم قزاقستان گذشت و با 2 برد و یک باخت، 9 گل زده و 5 گل خورده به کار خود پایان داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان "رسول خادم" را رئیسی خستگی ناپذیر و پرتلاش دانست و برای او در هیئت رئیسه جهانی کشتی آرزوی موفقیت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۱۷    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، جیمز وولسی رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که از منتقدان جدی توافق هسته ای ایران و 1+5 به شمار می رود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان در مراسم بزرگداشت تولد جهان پهلوان تختی که توسط فدراسیون کشتی برگزار شد، شرکت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۶    
ساعت 24- کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری المپیک ریو امشب مهمان خندوانه خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۱    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مراسم روز جشن کشتی در حالی امروز در هتل پارسیان آزادی باحضور کشتی گیران، پیشکسوتان کشتی، مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان در حال پیگیری است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۲۰:۰۱    
وضعیت هافبک مصدوم پرسپولیس همچنان نامشخص است. به گزارش کاپ ، وحید امیری که در دیدار ایران و چین از ناحیه زانو آسیب دیده بود طی یک هفته اخیر درمان روی پای خود را پیگیری کرده است اما هنوز وضعیت او ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۹    
تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین دیدارش از رقابت های فیبا آسیا چلنج برابر ژاپن به میدان رفت و در دیداری دشوار به برتری رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۸    
سرمربی پرتغالی توضیح داده که چطور توانسته با اینتر از سد بارسلونا بگذرد. به گزارش کاپ ، ژوزه مورینیو که دو بار موفق به کسب جام قهرمانی اروپا شده در سال 2010 هدایت اینتر را بر عهده داشت و توانست در ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۶    
آئوریلو پریرا، کاشف کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید اذعان داشت که کریستیانو بعد از آمدن به لیسبون تا مدت ها گریه کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۲    
ایرنا نوشت: بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با صدور بیانیه ای عید قربان را تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۵۱    
ارتش رژیم صهیونیستی ماهواره جاسوسی افق 11 را به وسیله یک موشک ماهواره بر به فضا پرتاب کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۶    
دارنده مدال برنز دوی 1500 متر در پارالمپیک 2016 ریو گفت: باورم نمی شود که نقره را از دست دادم و دلم برای این موضوع سوخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۵    
علی کریمی به عنوان یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس اکنون به دنبال این است تا در کنار دوستان استقلالی اش از تماشای دربی لذت ببرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۲    
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، رحمتی، حسینی و ارشیا بابازاده سه دروازه بان تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 17:30 در کمپ زنده یاد حجازی تمرین کردند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اخبار منتشره شده مبنی بر هماهنگی ایران و آمریکا پیرامون آتش بس در سوریه با تکذیب رد این ادعا اظهار داشت: ایران و آمریکا اساسا هیچگونه تماس ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۳۰    
از امشب لیگ قهرمانان فصل 2016-2017 شروع خواهد شد؛ رقابت هایی که تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و باید دید کدام تیم ها به فینال کاردیف خواهند رسید.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۲۰    
دستیار سردبیر روزنامه اسپورت یادداشتی کوتاه درباره ستاره رئال مادرید نوشته است. به گزارش کاپ ، لوئیس ماسکارو، دستیار سردبیر روزنامه هواداری بارسلونا، اسپورت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۲    
.jwplayer{ display: inline-block; } ابراهیم رنجبر و غلامرضا رحیمی در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات حذفی ریکرو تیراندازی باکمان بازی های پارالمپیک به مرحله حذفی راه یافتند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۰    
با گذشت دو هفته از اکران فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، وب سایت معتبر پیش بینی نامزدهای جایزه اسکار، عناوین فیلم هایی را که شانس بالایی برای نامزد شدن دارند، منتشر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۱۰    
مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سیستم عامل iOS 10 تا چند ساعت دیگر عرضه می شود. همین موضوع باعث شده تا این سوال برای بسیاری از کاربران به وجود بیاید که چه مدل هایی از آیفون و چه مدل هایی از آیپد و حتی ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۵    
مهاجم ایرانی روستوف طبق پیش بینی سایت های معتبر خارجی در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد. به گزارش کاپ، امشب شب مهمی برای فوتبال ایران است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۳    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با داد و بیداد نمی توان کشور را مدیریت کرد و باید با داشتن اطلاعات کامل، شفاف و دقیق این امر را انجام داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۹:۰۱    
مراسم قرعه کشی لیگ جهانی والیبال در لوزان سوییس انجام شد و ایران با تیم های ایتالیا، لهستان و برزیل بازی خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۹    
ملی پوش بسکتبال ایران در گفت و گو با سایت فدراسیون جهانی از وضعیت تیم ملی و شرایط خودش صحبت کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۷    
احسان خواجه امیری که دوشنبه شب مهمان خندوانه بود، با حضور در پشت صحنه برنامه، عکسی سلفی با محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان انداخت.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۲    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش سوریه در 24 ساعت گذشته به طور کامل به آتش بس در سوریه پایبند بوده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۵۰    
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مسابقات ششمین روز از بازی های پارالمپیک 2016 ریو در حالی از صبح امروز آغاز شد که در رقابت های وزنه برداری ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۹    
ورزش سه: تعدد بازی ها در لیگ برتر و عدم وقفه در این لیگ باعث شده تا هر از چند گاهی مربیان حاضر در فوتبال انگلیس به برنامه ریزی اتحادیه فوتبال این کشور انتقاد وارد کنند. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۸    
تیم مردان ایران به عنوان شانزدهمی المپیاد جهانی شطرنج رسید تا بهترین نتیجه ایران در تاریخ این رقابت ها رقم بخورد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۷    
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه تنی چند از ستارگان این تیم، با حضور در تمرینات تیم نابینایان اسپانیا که عازم پارالمپیک ریو 2016 هستند، در کنار آنها تمرین کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۵    
یکی از منابع نزدیک به وزارت خارجه سوریه اعلام کرد در صورت انجام عملیات نظامی جنگنده های ترکیه در آسمان سوریه، دمشق با این اقدام مقابله خواهد کرد و به آن واکنش نشان خواهد داد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز سه شنبه را پس از جلسه فنی با بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۴    
جلسه فنی سرمربی پرسپولیس با سرخپوشان برگزار شد. به گزارش کاپ،پیش از آغاز تمرین امروز پرسپولیس،برانکو ایوانکوویچ جلسه ای را با شاگردان خود برگزار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۴    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:اگر کسی دلسوز استقلال است می تواند انتقادات خود را برای پیشرفت تیم به شکلی مطرح کند که به گوش کادر فنی نیز برسد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۳    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، سامح شکری وزیر خارجه مصر اعلام کرد که کشورش امیدوار است آتش بس جاری در سوریه ادامه پیدا کند و به آتش بس کامل در سراسر این کشور تبدیل شود تا بتوان کمک های بشر ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۴۱    
مهدی طارمی یکی از امیدهای پرسپولیسی ها برای دربی روز جمعه است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۸    
پیشکسوت استقلال گفت: استقلالی ها از نظر روحی هم دچار مشکل هستند. هادی طباطبایی در گفت و گو با کاپ،درباره دربی و وضعیت استقلال توضیحاتی داده است که در زیر می خوانیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۷    
فرارو- آتش بس جنگ داخلی سوریه که توسط روسیه و آمریکا مذاکره شد، رسماً از غروب روز دوشنبه و پس از یک هفته جنگ شدید آغاز شد و رئیس جمهور سوریه قول داد تمام کشور را پس بگیرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۶    
تایلند نگرانی شدید خود را نسبت به آزمایش هسته ای اخیرکره شمالی که در روز جمعه انجام شد، ابراز کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۵    
وب سایت پدال - امیر دهقان: شورولت کوروت یکی از قدیمی ترین خودروهای اسپرت دنیا است که همچنان در حال تولید است. این خودروی افسانه هم اکنون در نسل هفتم خود قرار دارد که با کد C7 شناخته می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۲    
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس ، برنامه دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی پنج شنبه ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۳۲    
سامانه 3040 فعلا فعالیتی نخواهد داشت. امیر عابدینی در گفت وگو با کاپ ، با اشاره به نشست مهم امروز اظهار داشت ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۸    
پلیس پاکستان اعلام کرد، در جریان انفجار یک بمب کنارجاده ای در شهر کویته امروز (سه شنبه) دو مأمور پلیس کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۲۲    
مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: HTC در توییتر تیزر جدیدی را در رابطه با مراسمی که قرار است سی ام شهریور برگزار کند، منتشر کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۱۱    
بی تردید بازی روز 15 مهرماه سال 1362 را که استقلال در آن 1-0 برنده شد،مهم ترین بازی تاریخ دربی است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۹    
رسانه ها از ادعای ترکیه درباره ارسال 20 کامیون حاوی غذا، لباس و اسباب بازی به استان حلب واقع در شمال سوریه خبر می دهند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۸    
فرمانده شورشیان جدایی خواه شرق اوکراین روز سه شنبه به طور یک جانبه از نیمه شب چهارشنبه در این منطقه آتش بس اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۷    
تهران – ایرنا – 'دالایی لاما' رهبر دینی بودائیان تبت، روز سه شنبه خواستار مذاکره با گروه تروریستی داعش و کمک به پناهجویان شد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۷    
تهران - ایرنا - عربستان به واسطه کاهش تعداد زائران حج در سال جاری متحمل زیان مالی فراوانی شده است.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۲    
پادشاه سعودی در سخنانی مضحک مدعی شد ما افتخار می کنیم خادم حرمین شریفین هستیم و تمامی امکانات را برای آرامش ضیوف الرحمن به کار بسته ایم!
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۸:۰۰    
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران با کسب تساوی مقابل برزیل به عنوان تیم دوم گروه A به نیمه نهایی پارالمپیک صعود کرد.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۸    
برترین ها - امیررضا شاهین نیا : سلام. به چهره ها در شبکه های اجتماعی خوش آمدید. ممنون از اینکه بار دیگر ما را لایق نگاه های با ارزش خود دانسته اید و این افتخار را به ما داده اید که در خدمتتان باشیم ...
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۵    
با افزایش فشار مخالفان مدیریت قلب اینترنت به جامعه جهانی از سوی سیاسیون آمریکایی، کمپانی هایی مانند گوگل، فیس بوک و توئیتر از ضرورت انتقال آیکان به جامعه جهانی سخن گفتند.
  ۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۵    
وب سایت کلیک: قطعا تا به امروز نام عنوان موفق و بی نظیر اورواچ به گوشتان رسیده است. عنوان ویدیویی که کمپانی بیلیزارد انترتیمنت پس از گذشت چند سال طولانی شاهد عرضه آن هستیم به طوری که آخرین اثر این ...