پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۴May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 25 فروردین 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 فروردین 1399 بسیج 2 فروردین 1399 بسیج 3 فروردین 1399 بسیج 4 فروردین 1399 بسیج 5 فروردین 1399 بسیج 6 فروردین 1399 بسیج 7 فروردین 1399 بسیج 8 فروردین 1399 بسیج 9 فروردین 1399 بسیج 10 فروردین 1399 بسیج 11 فروردین 1399 بسیج 12 فروردین 1399 بسیج 13 فروردین 1399 بسیج 14 فروردین 1399 بسیج 15 فروردین 1399 بسیج 16 فروردین 1399 بسیج 17 فروردین 1399 بسیج 18 فروردین 1399 بسیج 19 فروردین 1399 بسیج 20 فروردین 1399 بسیج 21 فروردین 1399 بسیج 22 فروردین 1399 بسیج 23 فروردین 1399 بسیج 24 فروردین 1399 بسیج 25 فروردین 1399 بسیج 26 فروردین 1399 بسیج 27 فروردین 1399 بسیج 28 فروردین 1399 بسیج 29 فروردین 1399 بسیج 30 فروردین 1399 بسیج 31 فروردین 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رزمایش "کمک مومنانه" برای خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده از کرونا درشهرستان شادگان آغاز شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۳    
امام جمعه شهر الوند و فرمانده سپاه شهرستان البرز به همراه جمعی از پاسداران و سربازان سپاه این ناحیه، بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند خون در قزوین اهدا کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۱۶:۰۶    
اولین جلسه قرارگاه رزمایش مواسات در نصرآباد جرقویه با همکاری خیران برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۳    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: فعالیت شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) برای مقطع ابتدایی از امروز دوشنبه و همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۳    
فرمانده ناحیه مقاومت بروجن از توزیع 2هزار و 500 سبد غذایی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۳    
سرهنگ امام بخش از احداث 30 واحد سرویس بهداشتی در منطقه سیل زده زهکلوت به همت بسیجیان شهرستان ارزوئیه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۹    
رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از تصویب طرح بخشودگی یک ماه اجاره فروردین 99 مستاجرین شهرداری اردکان و همچنین تعویق دوماهه اجاره آن ها خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۸    
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان از راه اندازی واحد نمونه گیری کووید 19 در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و از مرکز فرهنگی و یادمان شهدای گمنام و مقاومت شهرستان سنندج بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط بسیج نجف آباد گفت:با توجه به شرایط به وجود آمده حلقه های صالحین تبدیل به حلقه های خدمت و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۳:۰۵    
12 گروه سرود به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) به اجرای برنامه پرداختند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۸    
استاندار آذربایجان غربی گفت: همراهی خیران و افراد نیکوکار در برهه کنونی ارزشمند است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۵۰    
سرهنگ مهدی ابراهیمی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه که به صورت سراسری ابلاغ شده قبلا هم در اردستان این کار انجام می شده و طبق شناسایی نیازمندانی که بیماری کرونا آن ها را مجبور کرده درآمدهایشان کاهش ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از تامین کالاهای اساسی و ارزاق عمومی برای عرضه در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۵    
رییس جمعیت هلال احمر کاشان از کشف جسد مرد جوانی در محدوده رودخانه خزاق این شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کاهش ورودی بیمارستان ها را نتیجه ماندن مردم در خانه دانست و گفت: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا تا زمان کشف واکسن یا داروی قطعی درمان این بیماری ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۴    
فرمانده سپاه ریگان از کشف 157 کیلو گرم تریاک توسط گشت های عملیاتی رضویون بسیج سپاه شهرستان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۴۱    
رئیس پارک علم و فناوری البرز روزانه 40 هزار ماسک، 90 هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده و 3000 دست لباس بیمارستانی در پارک علم و فناوری البرز تولید می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: وفاق نسبی و همدلی و همکاری خوبی در مجموعه استان برقرار است که این از نکات مهمی است که جای شکر گذاری بسیار دارد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۹    
مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: تاکنون 200 اثر در قالب های مختلف هنری توسط هنرمندان بسیجی خوزستان درباره کرونا تهیه و تولید شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۶:۳۴    
در این روز های کرونایی هر کسی به هر روشی که از دستش برمی آید به کمک کادر درمان و هم نوعان خود شتافته که سلاله سادات 8 ساله مهریزی نیز از این جمله است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۴۷    
خبرگزاری بسیج: معاون بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری از اجرای عملیات سه راه گیری و لوله گذاری به طول 200 متر به منظور تامین بخشی از کسری منابع و افزایش کیفیت آب روستای مرتضی گرد در جنوب تهران خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای سیاست های قوه قضاییه به خصوص اجرای برنامه چهارم توسعه قضایی و روزآمد کردن بهره برداری از فناوری های نوین ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۰۳    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده اند با محوریت پایگاه های ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۵    
گام اول رزمایش کمک مومنانه و لبیک به فرمان فرمانده کل قوا؛ به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام در شهرستان نجف آباد با توزیع 1000 بسته غذایی آغاز شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از تعویض 952 سنگ فرسوده مزار شهدا در گلزار شهدای شهر قزوین خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۶    
مسگری گفت: از 16 اردیبهشت کرایه تاکسی ها 30 تا 35 و اتوبوس 25 تا 30 درصد افزایش خواهد یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۱    
سبحانی گفت: تاکنون سه مورد شهدای مدافع سلامت در قم داشتیم که پیشنهاد می کنیم خیابانی تحت همین عنوان نام گذاری شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۶    
نیکوکلام با اشاره به رسالت بسیج مهندسین برای کمک به تولید داخلی گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا که جامعه با کمبود ماسک مواجه شد وظیفه ذاتی بسیج مهندسین تولید و توزیع این اقلام بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
سیلاب در روزهای گذشته به 57 دستگاه پل ها و ابنیه فنی استان قزوین خسارت وارد کرد که عمده این آسیب ها در شهرستان آوج بوده است و میزان این خسارت ها 12 میلیارد تومان برآورد شده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۷    
3 هزار نفر از مداحان بسیجی و جامعه هیأت های مذهبی کشور به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون تبیینِ نقشه راهِ فعالیت های جهادگران در عرصه مواجهه با کرونا، نامه نوشتند .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۷    
فرمانده سپاه گالیکش گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان گالیکش با هدف حمایت از محرومین و نیازمندان اجرا خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۱    
با حضور سردار رفیعی فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهداء استان البرز 3 کارگاه تولید ماسک و یک کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده در حصارک کرج آغاز به کار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۱    
حجت الاسلام و المسلمین کولیوند از فعالیت 140 نفر از سازمان بسیج طلاب و روحانیت سپاه استان البرز در غسل و کفن اموات کرونایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۴    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: با استفاده از تجارب گذشته و اتکا به دانش و توان داخلی و بها دادن به جوانان مطمئن باشید که می توانیم بر کرونا غلبه کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۴    
سرهنگ شیری فرمانده پلیس راهوار استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد پلاک های غیر بومی تا آخر فروردین ماه در استان خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۴    
محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: جامعه پزشکی کرمانشاه اولین شهید خدمت خود راتقدیم پاسداری سلامت مردم کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۴    
حجت الاسلام شریفی نیا گفت: بانک اطلاعاتی نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در آرادان تشکیل شود تا بتوانیم بهتر به این اقشار کمک کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۱    
آیت الله مکارم شیرازی به سؤالی درباره روزه ماه رمضان در دوران شیوع کرونا پاسخ داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۰    
فرمانده سپاه خلیل آباد از آغاز رزمایش کمک مومنانه با اهدای یک روز حقوق پایوران سپاه خلیل آباد در این شهرستان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۸    
استاندار اردبیل با تاکید بر ضرورت ساماندهی کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه یک رزمایش جهادی و مردمی است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۸    
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با همکاری و مشارکت خیران تاکنون بیش از 150 میلیارد ریال کمک مردمی برای رزمایش کمک مومنانه در سطح استان اردبیل جمع آوری شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۸    
ساماندهی رزمایش کمک مومنانه در استان اردبیل ضروری است چراکه رزمایشی جهادی و مردمی برای خدمت به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۸    
فرمانده سپاه اردبیل گفت: زیرساخت های لازم برای عملیاتی کردن رزمایش کمک مومنانه در سطح استان فراهم شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۸    
در حوزه رسانه تلاش خواهیم کرد تا تمامی فعالیت ها در راستای رزمایش کمک های مومنانه که از تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری هست به درستی و همه جانبه پوشش داده شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۹    
فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اهدای لوح سپاس و یک تابلوی نفیس از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر و کارکنان این دانشگاه در نقاط مختلف استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا تقدیر ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۴    
علی نوری زاده گفت: 18 منطقه حاشیه نشین در یزد شناسایی شده و مشکلات اجتماعی آن ها احصا و اقداماتی جهت رفع آن انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۶:۳۴    
آیت الله سید محمدکاظم مدرسی به سوره قلم در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: هیچ گاه بین علم و دین تضادی وجود ندارد و اصلا دین ما با علم شروع می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۸    
بانوان بسیجی و تعدادی از کارکنان سپاه میانه با اهدای یک واحد از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند./ عکس ها از: وحید زیدالله پور
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۴۶    
مسئول گروه جهادی شهیده واعظی گفت: به همت این گروه جهادی و جمع آوری کمک های نقدی از مردم، توانستیم اجاره بهای معوق برخی مغازه ها را در ایام کرونایی پرداخت کنیم.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۳۱    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: گام اول اقتصاد مقاومتی اعتقاد، ایمان و باور وگام بعدی اقدام است، در موضوع تولید که جهت دهنده همه موضوعات اقتصادی دیگر است گام نخست باید اعتقاد و تکیه به داخل باشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۱:۰۳    
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی از برگزاری دومین یادواره شهدای هنرمند آذربایجان شرقی با عنوان شاهدان شیدایی خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۴۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آذربایجان شرقی در نامه ای به رهبر فرزانه انقلاب از بذل توجه معظم له به روحانیون تبریزی تقدیر و برای مقابله با ویروس کرونا جهت تداوم اقدامات جهادی اعلام آمادگی ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۰:۳۴    
هر یک از بسیجیان به نیابت از یک شهید به تهیه و دوخت ماسک مشغول می شوند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۴    
رئیس جمعیت هلال احمر سرخه گفت: از دهم اسفند ماه سال گذشته تا دوازدهم فروردین ماه بیش از 10 هزار نفر از مسافرین و اهالی شهرستان سرخه مورد تست غربالگری قرار گرفتند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از 354 مورد تذکر و 94 پلمب در طرح فاصله گذاری اجتماعی در شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: از پنجم اسفند ماه سال گذشته و هم زمان با ابلاغ تشکیل ستادهای مقابله با کرونا ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با اصحاب رسانه شهرستان درباره اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا و توضیح رزمایش کمک مومناته در شهرستان برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۰    
حجت الاسلام مهران مردانی،رعایت دستورالعمل های بهداشتی و معنویت و توکل و توسل را لازمه سلامت جسم و و روح دانست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۲    
حبیبی گفت: کنترل 38 نقطه ورودی و خروجی استان و توقیف و جریمه نیم میلیونی حدود 400 خودرو که به توصیه ها و تذکرات بی توجه بودند، تنها بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در این مدت بوده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
حبیبی گفت: 250 تیم کنترل بهداشتی توسط بسیج ادارات در راستای اقدامات مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۴    
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از تولید 4 هزار ماسک به همت خواهران بسیجی پایگاه های تابعه این حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۴    
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) از آمادگی پایگاه های بسیج مساجد برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۴    
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به آغاز مرحله دوم غربالگری گفت: این مرحله با نقش آفرینی 600 پایگاه بسیج و قرارگاه های محله ای و همکاری با مراکز سلامت دانشگاه های علوم پزشکی استان انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۰    
جلسه ای در خصوص نحوه ی اجرای رزمایش کمک مومنانه در ستاد سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۰    
در مرحله دوم طرح کرامت در ماه مبارک شعبان،204 بسته معیشتی شامل گوشت گرم گوسفندی و اقلام بهداشتی در میان اقشار نیازمند گلپایگان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۰    
مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با حضور سردار فداء در سالن همایش بصیرت برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۴    
مسؤول کمیته خادم الشهدا برادر استان سمنان گفت: تاکنون 10 هزار بسته بهداشتی و هزار بسته معیشتی در سراسر استان توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
فرمانده سپاه سلماس گفت: بیش از 10 هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سلماس با جدیت تلاش می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۹    
فرمانده سپاه تکاب بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان تاکید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
سردار معروفی اظهار داشت: با توجه به گرمی هوا تمام تلاشمان بر این است تا قبل از ماه مبارک رمضان 900 چشمه را بر اساس قولی که فرماندهان به ما دادند تمام و در اختیار مردم قرار داده شود و ما بتوانیم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور اقشار مختلف مردم به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری با یک دیگر همدل شدند، در این بین بسیج کارمندی استان کرمان هم با ورود به میدان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۴    
گر چه ویروس کرونا باعث شد تا مردم از هم دور شوند ولی حسنی که داشت این بود که همدلی، محبت و همراهی را بین مردم زیاد کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
کبیری پور گفت: حمایت از کالای ایرانی کلید رهایی کشور از اقتصاد غربی و بیگانه است و تحقق این امر همت مردم را می طلبد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۶    
بسیجیان پایگاه ها و حوزه های ناحیه امام حسن مجتبی (ع) پردیسان در قالب گروه جهادی حاج قاسم، پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسکری (ع) و گردان بیت المقدس در مسیر مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۴    
قرارگاه کمک های مومنانه با حضور فرمانده ناحیه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه مسئول شورای مبلغان ومسئول کلیه طلاب در مبارزه با کرونا وجمعی از مسئولان جهادی ومردمی میبد برگزار گردید.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۴    
جلسه هماهنگی رزمایش خدمت مومنانه با حضور شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهداء منطقه کلاته خیج در محل این حوزه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۹    
جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سازمان اطلاعات سپاه در یک اقدام جدید پنج هزار عدد محلول به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داد تا در بین مراکز درمانی شهرستان ها توزیع شده و مورد استفاده قرار ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
اعضای شورای شهر کوشک با حضور در کارگاه آماده سازی ماسک در پایگاه بسیج حضرت مریم( س ) و دیدار با جهادگران خواهر بسیجی مدافع سلامت، ضمن قول مساعدت و همکاری ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
خواهران جهادگر بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم (سلام الله علیها) در شهر کوشک با حضور خستگی ناپذیر خود توانسته اند آمار بسته بندی و آماده سازی ماسک را به مرز 6 هزار عدد در روز برسانند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
بسیجیان خمینی شهری با دوخت پرچم هایی با موضوع مهدویت و نصب در درب منازل جلوه هایی از انتظار را در سطح شهرستان به منصه ظهور گذاشتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
بسیجیان پایگاه مقاومت ولی امر در ضد عفونی اماکن و معابر عمومی خمینی شهر در هفته آخرین فروردین حضوری جهادی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
فرمانده بسیج حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهرستان تفت اظهار داشت: در پی کمبود خون، جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون، اقدام به اهداء خون به بیماران نیازمند کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از زحمات پرتلاش و مسئولیت پذیر بسیجیان شهرستان تفت در کنترل و غربالگری مسیر های ورودی در سطح شهرستان تفت تشکر و قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۴    
ضد عفونی شهرک صنعتی شاهرود به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کارگری الغدیر سپاه ناحیه شاهرود انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۰    
با توجه به تاکیدمقام معظم رهبری امام خامنه ای مبنی بر کمک مومنانه به قشر آسیب دیده بر اثر بیماری کرونا رزمایش همدلی توسط گردان فاتحین لشکر 14 امام حسین علیه السلام برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۵    
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در سپاه استان اصفهان از آغاز رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه در این استان خبر داد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۴    
مسئول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از توقیف دو کامیون پرتقال تنظیم بازار خارج از سیستم در شاهرود به همت این حوزه و اطلاعات سپاه ناحیه شاهرود خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۴    
چون این وام به عنوان بهبود وضعیت معیشتی مردم می باشد، لذا در قالب عقود مضاربه و مشارکت و وکالت قرار نمی گیرد، لذا دریافت سود از این وام شرعا جایز نیست.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۸    
حضور سردار سالاری در اولین جلسه کمیته مرکزی و اجرایی کمک مومنانه
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:44 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در لرستان طی 24 گذشته اضافه شد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
به همت اداره کل نوسازی مدارس لرستان،یک باب مدرسه 9 کلاسه در سایت مسکن مهر منطقه دره گرم خرم آباد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان بنام شهید سلیمانی ساخته خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار نمایندگان منتخب مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: دخالت اشخاص در انتخاب مدیران سدی در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۷    
تقی پور گفت:جهت مراجعین در بدو ورود به دادگستری از محلول ضدعفونی استفاده می گردد. از سوی دیگر صندلی اصحاب دعوی در محاکم به فاصله مناسب 2 متری قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۴    
جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه و مواسات با حضور مسئولین شهرستان و استانی بصورت ویدئو کنفرانس در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با اشاره به حمایت دولت از کارگران بیکار در قالب بیمه بیکاری گفت: اقدمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان شاهرود الگویی برای شهرستان های استان سمنان است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۴    
رئیس ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با بیان اینکه نباید از سلامت معنوی و فرهنگی جامعه غافل بود گفت: برای حمایت از کسبه باید دولت وام های بلندمدت با بهره کم و تنفس یکساله را در نظر بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۳    
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به منظور دیدار با فرماندهان و پاسداران از پایگاه های عملیاتی شهرستان سقز بازدید کرد
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان از کارگاه تولید ماسک سپاه ناحیه لالی بازدید کردند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۹    
سرهنگ حاجتی گفت: بنا بر آن شد تا بسیج جامعه پزشکی از کادر درمانی فعال در بخش بیماران کرونایی به پاس تلاش هایی داشتند، تقدیر و تشکر کند.