جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بسیج 19 فروردین 1399 - basijnews.ir

بسیج 25 فروردین 1393 بسیج 22 دی 1394 بسیج 26 فروردین 1395 بسیج 13 خرداد 1396 بسیج 27 فروردین 1397 بسیج 29 اسفند 1398 بسیج 31 اردیبهشت 1399 بسیج 31 خرداد 1399 بسیج 31 تیر 1399 بسیج 31 مرداد 1399 بسیج 31 شهریور 1399 بسیج 30 مهر 1399 بسیج 30 آبان 1399 بسیج 30 آذر 1399 بسیج 1 دی 1399 بسیج 30 بهمن 1399 بسیج 30 اسفند 1399 بسیج 1 فروردین 1399 بسیج 2 فروردین 1399 بسیج 3 فروردین 1399 بسیج 4 فروردین 1399 بسیج 5 فروردین 1399 بسیج 6 فروردین 1399 بسیج 7 فروردین 1399 بسیج 8 فروردین 1399 بسیج 9 فروردین 1399 بسیج 10 فروردین 1399 بسیج 11 فروردین 1399 بسیج 12 فروردین 1399 بسیج 13 فروردین 1399 بسیج 14 فروردین 1399 بسیج 15 فروردین 1399 بسیج 16 فروردین 1399 بسیج 17 فروردین 1399 بسیج 18 فروردین 1399 بسیج 19 فروردین 1399 بسیج 20 فروردین 1399 بسیج 21 فروردین 1399 بسیج 22 فروردین 1399 بسیج 23 فروردین 1399 بسیج 24 فروردین 1399 بسیج 25 فروردین 1399 بسیج 26 فروردین 1399 بسیج 27 فروردین 1399 بسیج 28 فروردین 1399 بسیج 29 فروردین 1399 بسیج 30 فروردین 1399 بسیج 31 فروردین 1399 
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۲۱:۳۵    
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی زابل گفت: 193 سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان سیستانی اهدا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
در پی فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت (عج)، حجت الاسلام مسلم محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دالاهو نیز در پیامی این عید بزرگ را تبریک گفتند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۹:۵۴    
فرمانده حوزه های بسیج اصناف ،ادارات وکارگری سپاه ناحیه اسلام آباد غرب از کشف بیش از 7 تن مرغ قاچاق خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۸:۰۵    
نقویان از فعالیت 8 هزار و 673 نفر در قالب یک هزار و 6 گروه جهادی در استان خراسان شمالی در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۵    
آیین ذبح و قربانی 15 گوسفند و یک گوساله برای نیازمندان، در کشتارگاه میانه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۶    
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابرکوه گفت: به طور میانگین روزانه 3000 ماسک توسط مجتمع پژوهشی یزد وابسته به سازمان انرژی اتمی توسط اشعه استریل شده و به شهرستان تحویل داده می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۴    
جلسه بررسی مرحله دوم بازرسی از اماکن و باشگاههای ورزشی در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۲    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: در یازدهمین مرحله 2 تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به شهرستان سلسه اعزام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: در رزمایش یک روزه جهادگران خواهر بسیج خرم آباد 21 هزار ماسک استاندارد تولید شد و این روش تولید انبوه روزانه با فراهم نمودن تجهیزات ادامه خواهد داشت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
مسئول بسیج کارمندان لرستان با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن در مرکز بسیج کارمندان گفت: تعدادی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جمع آوری شده و بین کارمندان اداره و مناطق محروم توزیع شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۸    
دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: جامعه سنتی ایران در ایام پسا کرونا تبدیل به یک جامعه به روز تر و هماهنگ تر با امکانات جهانی خواهد شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از پخش زنده جشن نیمه شعبان از طریق اینستاگرام خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای پخش برنامه زنده تلویزیونی از طریق شبکه استانی اصفهان و رادیو نیز به عمل آمده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۸:۱۳    
دو هزار و 820 بسته بهداشتی و غذایی بین خانوارهای کم برخوردار کاشان توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
رئیس بسیج جامعه پزشکی کاشان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکان این شهرستان دوشادوش مدافعان سلامت هستند، گفت: 120 بسیجی به بخش درمان شهرستان کاشان اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۲۱    
رییس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: خوی به صورت فوری برای افزایش و تأمین تجهیزات پزشکی نیازمند است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۴    
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تولید روازنه 2 هزار ماسک با کمک بسیج خواهران در 2 کارگاه تولیدی این شهر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۳۱    
خواهر پرستار شهید فوزیه شیردل با بیان اینکه بنده در ادامه راه خواهرم با دوستان و آشنایان در تماس هستم و همگی را به با رعایت چند نکته بهداشتی ساده به خصوص عدم خروج غیرضروری از منزل و اجتناب از حضور در ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۱    
رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت امروز در قاین با هدف ضد عفونی مراکز تجمعی شهرستان و نمایش اقتدار و توان عملیاتی سپاه در راستای مقابله با تهدیدات بیولوژیک و نوین با به کارگیری رده های تخصصی جنگ ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۸    
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین گفت: هزینه های مناسبت های ماه رجب و شعبان موسسه فرهنگی بین الحرمین برای تهیه اقلام بهداشتی و موادغذایی اختصاص یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۲    
سرمست گفت:یکپارچه سازی بانک اطلاعات نهاد های مختلف حمایتی از خانواده های آسیب پذیر استان قم در دستور کار قرار بگیرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف موتور سیکلت یک میلیاردی در ملایر خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۵۱    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه در کارگاه تولید ماسک خواهران و برادران در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت می کنند اعلام کرد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۱    
ابراهیم متولیان گفت: قریب به 170 هزار پزشک بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی کشور در حال خدمت به بیماران کرونا هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: این مجموعه حامی تولیدات هنری با محوریت مدافعان سلامت است و در فرصت مناسب آثار تولیدی هنرمندان بسیجی این استان معرفی می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۲    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه بیمارستان های مجهز ارتش در اختیار مردم قرار گرفته است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۲    
در پی کمبود شدید ماسک و دستکش در دو بخش درگیر در بیمارستان ابوالفضل(ع) میناب، گردان امام حسین(ع) به نمایندگی از سپاه این شهرستان، 500 عدد ماسک را به در اختیار این دو بخش بیمارستانی تحویل داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۷    
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، جزییات مشارکت روحانیت این استان در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۱    
ماسک های دولایه استریل توسط خواهران بسیجی روستای سلطان آباد رخ در یک کارگاه کوچک در این روستا برای کمک و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا تولید شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب تربت جام با اشاره به مشکلات بوجود آمده توسط چادر نشینان حاشیه شهر گفت: دوره گرد های چادرنشین غیرمجاز درحاشیه شهرجمع آوری شدند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۱    
شهید صیاد از ابعاد شخصیتی برجسته ای برخوردار بود، یکی از بارزترین آنها بعد دیانت و تقوا بود، شهید صیاد شیرازی الگو و سمبل خدا ترسی بود و تعهد وی در اقامه نماز اول وقت بود .
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۳    
دادستان استان کرمانشاه از کشف دومیلیون و 471 هزار و984 مورد اقلام بهداشتی احتکار شده در استان کرمانشاه خبرداد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
سرپرست اورژانس 115 بیجار از غرق شدن کودک 12 ساله در یک استخر آب کشاورزی و مرگ او خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۱    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ملاقات با بیمار را به دلیل احتمال سرایت بیماری به دیگران ممنوع بیان کرد و گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیادشیرازی، تاکید کرد: شهید سپهبد صیادشیرازی از مصادیق ریشه ها و رویش های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۷    
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 540 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 36 قاچاقچی در 24 ساعت گذشته خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۱    
مهندس امید محترمی گفت: خدمت به محرومان جامعه و محرومیت زدایی از افتخارات بسیج است و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس از عوامل اصلی نجات کشور بود. ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۱    
در این تماس ها، مراجع بزرگوار تقلید ضمن تبریک متقابل، از اقدامات انجام شده دستگاه قضایی در سال گذشته و در ارتباط با بیماری کرونا تقدیر و تشکر نموده و آن را مایه امید و دلگرمی مردم دانستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۵۷    
با توجه به شرایط کنونی جامعه و نیاز مبرم به ماسک، یک کارگاه خیاطی مردانه در بندرلنگه به تولیدی ماسک تغییر کاربری یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۱    
شب نیمه شعبان شب بزرگی است و جایگاه ویژه ای نزد خداوند دارد. او به نقل از امام صادق (ع) در فضیلت این شب گفت که شب نیمه شعبان بعد از لیالی قدر برترین شب است که خداوند گناه بندگانش را می بخشد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۱۲    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قم گفت: هنرمندان بسیجی نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۱:۳۶    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از استغاثه و قرائت خانوادگی زیارت آل یاسین و دعای فرج و طنین بانگ یا مهدی ادرکنی در سراسر کشور همزمان با شب نیمه شعبان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۴۶    
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود گفت: هنرمندان بسیجی شاهرود در راستای امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و در حمایت از جهادگران عرصه سلامت در این برهه فعالیت های هنری انجام داده اند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۳۶    
به همت بسیج ادارات و کارگری الحدید شاهرود و همکاری حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری، ضد عفونی اداره امورمالیاتی شاهرود در راستای مقابله با کرونا انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۶    
جلسه هماهنگی نهایی رزمایش بزرگ فرهنگی، بهداشتی و اجتماعی یاوران مهدی (عج) شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۱    
خبرگزاری بسیج: همزمان با ورود بیماری کووید 19 به کشور و اطلاع رسانی سراسری و بسیج عمومی، جلسات توجیهی برای مدیران و مددیاران مراکز اقامتی با، همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۱    
سردار حسن زاده در آئین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه پاکدشت، گفت: آنهایی که می گفتند با رایزنی باید مشکلات کشور را حل کرد، امروز شاهد این هستند که مدعیان رایزنی در غرب ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۱    
مقام معظم رهبری همواره با طرح کلیدواژه هایی انگیزه اقشار مختلف مردم را برای خدمت به همدیگر وبه مستضعفان صدچندان می کنند و در این میان رزمندگان و جوانان نسل های مختلف انقلاب گوش به فرمان فرمایشات معظم ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۱    
رئیس اداره بهزیستی ری به همراه فرمانده سپاه روح الله، شهردار و رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک با هدف ارزیابی نقاهتگاه ویژه سالمندان و معلولان مبتلا به بیماری ویروس کرونا از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۶    
ابتکار دانش آموزان بسیجی رفسنجان برای تولید دستکش/ از کار با هویه تا ساخت دستگاه تولید دستکش
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۰    
حبیبی گفت: حدود هفت هزار خبر، عکس، کلیپ های مختلف در حوزه اطلاع رسانی و آموزش اصول بهداشتی از ابتدای کار تا کنون تولید شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۷    
اجرای سرود خیابانی به مناسبت نیمه شعبان به همت بسیجیان سپاه امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) استان قم و گروه سرود میثاق در قم برگزار میشود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان ، روزانه 1000 عدد ماسک و گان بهداشتی توسط خانواده های پاسداران سپاه نینوا تولید و تحویل مراکز درمانی می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که رژه 29 فروردین برگزار نمی شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۲    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به فضیلت ماه مبارک شعبان و نزول رحمت الهی گفت ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۶    
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: متأسفانه در روزهای گذشته برخی از خیابان های شاهرود شاهد حضور پرشمار مردم است و این حضور به دلیل افزایش شیوع کرونا در شهرستان نگران کننده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۵۱    
مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، 7 هزار عدد ماسک بهداشتی با همکاری زنان روستایی تولید شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۲    
محبی گفت: رزمایش فرهنگی-جهادی با نام جشن امام مهربانی ها در قم برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
توزیع بسته های معیشتی به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت به همت حوزه 14 حمزه سید الشهداء ( علیه السلام) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) انجام گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از برگزاری صدها برنامه فرهنگی معرفتی بسیج، همزمان با نیمه شعبان در شرق شهرستان اصفهان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان و با توجه به ایجاد محدودیت ها، برنامه های استغاثه به حضرت مهدی( عج) ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۶    
آئین تکریم و معارفه فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و فرمانده سپاه استان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۲    
امام خامنه ای (مدظله العالی) روز پنجشنبه، 21 فروردین 1399 مصادف با نیمه ی شعبان، با ملت شریف ایران مستقیم سخن خواهند گفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۲    
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار ملک ؛ فرمانده سپاه نینوا در مرکز انتقال خون گرگان به منظور اهدای خون سالم حضور یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
کارگاه تولید ماسک پایگاه امام جواد (علیه السلام) حوزه 14 حمزه سید الشهدا (علیه السلام) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) با حضور پرشور بسیجیان برپا شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
دراعیاد شعبانیه بسیجیان پایگاه های مقاومت شهید بهشتی و فاطمیه(س) روستای ویست خوانسار اقدام به بسته بندی ماسک و تهیه پک بهداشتی نمودند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
بازرسی وآموزش کسبه به خصوص میوه فروشان در مورد ویروس کرونا با حضور مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئول اصناف، مسئول بازرگانی و مسئول بسیج اصناف خوانسار صورت گرفت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی با کمک گروه های جهادی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی روستای ویست خوانسار انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
رزمایش بیولوژیک با عملیات ضدعفونی معابر و اماکن توسط لشگر 8 زرهی نجف اشرف با همکاری سپاه ناحیه خوانسار در روستاهای دوشخراط، سنگ سفید و تیدجان شهرستان خوانسار اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۶    
مسئول درمانگاه ولیعصر(عج) سپاه ناحیه ملایر ضمن بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) ملایر از زحمات پرسنل زحمتکش و مدافعان سلامت این بیمارستان در مقابله با کرونا و خدمت رسانی به همشهریان تقدیر کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۲۰:۰۶    
برای پیشگیری از بیماری کرونا با کمک خیرین و فرمانده پایگاه بسیج شهید باهنر خوانسار و دهیاری روستا، رایزنی هایی برای تهیه ماسک ومواد ضدعفونی کننده انجام شد که بر همین اساس بیش از 500 ماسک و مواد ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
صبح امروز سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از فعالیت پایگاه ها و گروه های جهادی ناحیه بسیج صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم در مقابله با ویروس کرونا بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
جلسه ای در خصوص هماهنگی ایست و کنترل در پایگاه شهید رجایی روستای رحمت آباد با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، پاسگاه روستای رحمت آباد، دهیار و امام جماعت این منطقه برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
با حضور فرمانده و بسیجیان پایگاه بسیج شهید رجایی رحمت آباد، مامورین پاسگاه و دهیار و اهالی این روستا طرح ایست و کنترل سلامت اجرا شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
گروه جهادی سفیران خدمت ناحیه مقاومت بسیج خوانساربا حضور در محل استقرار تورهای ایست و کنترل ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار تبریک گفته و ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
بسته بندی ماسک های تولید شده توسط بسیجیان پایگاه شهید بهشتی و پایگاه فاطمیه روستای ویست خوانسار که با همراهی و همکاری نیروهای داوطلب مردمی در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستای انجام شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
ایستگاه ایست و کنترل سلامت محور گلسار در روستای حسن آباد خوانسار که به صورت 24 ساعته و شیفت بندی شده توسط بسیجیان پایگاه های سه روستای ویست ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
برنامه های گروه رزمی کاران ذوالفقار خوانسار به جهت رعایت توصیه های بهداشتی و با شعار در خانه می مانیم تا کرونا را شکست دهیم، در فضای مجازی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
استاندار آذربایجان غربی از افتتاح 10 پروژه شاخص استان در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۶    
نبی پور با بیان اینکه روزانه 800 هزار ماسک وارد بازار یزد می شود گفت: از هفته آینده کمبود ماسک و قیمت بالای آن در استان یزد حل می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: رزمایش دفاع بیولوژیکی با عنوان طرح مطهر که ضدعفونی کلیه معابر اصلی و فرعی شهرستان ظرف مدت 48 ساعت انجام می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) با امام جمعه شهر رهنان دیدار کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
کارگاه تولید ماسک پایگاه امام جواد (علیه السلام) حوزه 14 حمزه سید الشهدا (علیه السلام) ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (علیه السلام) با حضور پرشور بسیجیان برپا شده است.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
معاون فرهنگی و امور جوانان استان همدان گفت: در راستای استمرار بخشی به نشست های سه شنبه ها با جوانان گفتگوی آنلاین مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از طریق مجازی برگزار می شود.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: در آستانه نیمه شعبان و جشن های میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان رنگ شور و شادی بخود می گیرند
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با اضافه شدن تعداد 20 نفر دیگر به تعداد بیماران مبتلا به کووید 19، شمار مبتلایان به این بیماری در استان زنجان به 708 نفر افزایش یافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به مناسبت نیمه شعبان، کاروان نسیم انتظار نوای یا مهدی را در کوی و برزن سر می دهند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
پاسدار نصرتی از تهیه و توزیع 140هزار ماسک توسط جهادگران سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
بسیجیان پایگاه شهدای رسالت حوزه 113بسیج شهید احسانی نژاد حدود 2000 بطری آبمیوه تازه از حدود 2 تا 3 تن میوه را برای استفاده بیماران و کادر درمانی بیمارستان شهید مدنی کرج تهیه و توزیع می کنند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
مدیریت شبکه بهداشت و درمان دهاقان و پرسنل همراه با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان دیدار کردند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
به همت برادران بسیجی پایگاه رضوی و خواهران کانون طلیعه ظهور پادکستی درباره رشادت ها و خاطره های سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
حاج سید عبدالله ابطحی؛ پدر شهید سید محمود ابطحی، اولین شهید خمینی شهر در سن 88 دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
مسجد فاطمیه حسن آباد شهر ابریشم که به کارگاه تولید و مونتاژ ماسک تبدیل شده است و روحانیون و بسیجیان در حال تولید و منتاژ ماسک ها هستند.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
با تلاش و رصد اطلاعاتی بسیجیان گمنام ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر، انبار احتکار انواع ماسک و دستکش بهداشتی کشف و ضبط گردید که در این انبار بالغ بر 65 هزار انواع ماسک و 4 هزار دستکش لاتکس احتکار شده ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
به همت قرارگاه شهید رضا رحیمی و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهید چمران سودرجان و شهید خرازی افجد ازحوزه شهید باهنر ایستگاه غربالگری و ضد عفونی ورودی شهر کلیشاد و افجد و همچنین امامزاده سودرجان ...
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۲    
فرمانده حوزه بسیج حضرت خدیجه (س) خواهران ناحیه امام رضا (ع) از تهیه و توزیع غذای گرم و میوه در محدوده حوزه خبر داد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنجان از ایستگاههای پایش سلامت در ورودی های شهرستان لنجان بازدید کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۶    
فرمانده سپاه ناحیه دامغان در نشستی با رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان ولایت دامغان از تلاش ها و خدمات بی دریغ آنان به سلامت جامعه و به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
دو هزار سبد کالای معیشتی بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند در سطح شهر و روستا های طرقبه شاندیز توزیع شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد و بسیج طلاب مراسم تقدیر از روحانیون و طلابی که در امر تغسیل و تدفین بیماران فوتی بر اثر بیماری کرونا شرکت داشتند امروز در گناباد برگزار شد.
بسیج   ۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۶    
در مراسمی با حضور مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) و مسئولان استانی 5 هزار محلول ضدعفونی کننده دست توسط سازمان اطلاعات سپاه انصارالحسین(ع) به مراکز درمانی استان اهدا شد./راضیه حاجیلویی