دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 9 آبان 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 2 آبان 1397 بازار نیوز 3 آبان 1397 بازار نیوز 4 آبان 1397 بازار نیوز 5 آبان 1397 بازار نیوز 6 آبان 1397 بازار نیوز 7 آبان 1397 بازار نیوز 8 آبان 1397 بازار نیوز 9 آبان 1397 بازار نیوز 10 آبان 1397 بازار نیوز 11 آبان 1397 بازار نیوز 12 آبان 1397 بازار نیوز 13 آبان 1397 بازار نیوز 14 آبان 1397 بازار نیوز 15 آبان 1397 بازار نیوز 16 آبان 1397 بازار نیوز 17 آبان 1397 بازار نیوز 18 آبان 1397 بازار نیوز 19 آبان 1397 بازار نیوز 20 آبان 1397 بازار نیوز 21 آبان 1397 بازار نیوز 22 آبان 1397 بازار نیوز 23 آبان 1397 بازار نیوز 24 آبان 1397 بازار نیوز 25 آبان 1397 بازار نیوز 26 آبان 1397 بازار نیوز 27 آبان 1397 بازار نیوز 28 آبان 1397 بازار نیوز 29 آبان 1397 بازار نیوز 30 آبان 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۳۵    
ساخت و ساز های جنجالی و ویلا های مجلل در منطقه کوهستانی اوشان و فشم در روز های اخیر به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۸    
سید کمال الدین شهریاری گفت:بطورکلی همیشه بخش خصوصی میدان دار اصلی سرمایه گذاری بخش مسکن در کشور بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۳:۱۵    
تا پایان مهر ماه سال جاری صادرات ایران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 13.35 درصدی از نظر ارزش دلاری داشته است. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۳۶    
رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ترافیک مکالمه در اربعین حسینی گفت: زوار ایرانی امسال در بازه زمانی دوهفته ای بیش از 26 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۱    
براساس اعلام رسمی وزارت تعاون در پایان سال گذشته نزدیک به 214 شغل خانگی شناسایی شده است که بیش از 90 درصد شاغلان آن را زنان تشکیل می دهند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۳:۵۱    
یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی: بالارفتن قیمت یکی از دلایل کاهش مصرف ماهی است از قبل هم ایرانی ها مصرف ماهی بالایی نداشتند و این موضوع به مزاج ما برمی گردد
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۷    
روزگذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات پنج متهم ارزی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام به صورت علنی برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۳۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفته آمریکا نمی خواهد با اعمال تحریم های نفتی علیه ایران به دوستان و متحدان این کشور لطمه بزند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس جمهور سوریه گفت که آمریکا از دهه هشتاد تاکنون تندروی را برای گسترش جهل و فقر ترویج می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا می گوید تصور نمی کند عربستان در ماجرای قتل خاشقجی وی را فریب داده باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده شرکت معروف لبنیاتی با تخلف 20 میلیارد ریالی که سابقه جریمه 3 میلیاردی نیز در پرونده اش وجود دارد، به اتهام گرانفروشی به تعزیرات استان البرز رفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به 5 سناریوی احتمالی درباره تحریم اینترنت گفت: تهدید تحریم اینترنت خطر جدی برای ایران نیست اما باید گسترش زیرساخت های اتصالی به جهان را در دستور کار قرار دهیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل شرکت ویزاکارت به تازگی از احتمال پشتیبانی از ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده سخن گفته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۷    
از دهه چهل میلادی تاکنون دلار مهم ترین ارز در سراسر جهان است. روند سلطه دلار بر جهان بیش از اینکه دلایل اقتصادی داشته باشد دلایل سیاسی داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۰    
متهم ردیف اول پرونده صرافان متخلف گفت: من اصلا نمی دانم دلال چیست، هر کس داخل مغازه می شد به او ارز می دادیم. اختلاف ارز مداخله ای با ارز آزاد نیز بسیار ناچیز بود و تنها 5 الی 10 تومان بود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۰    
قیمت سکه، طلا و انواع ارز امروز 9 آبان را در ادامه مشاهده نمایید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۵    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۵    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی در حکیمیه با قیمت یک میلیارد و 40 میلیون تومان و آپارتمان 50 متری در بریانک با قیمت 90 میلیون تومان معامله شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه همه قوانین برابر ماده 2 قانون مدنی، ظرف 15 روز پس از انتشار در روزنامه رسمی لازم الاجرا هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۵    
بانک مرکزی چین دیروز از طریق فعالیت در بازار آزاد 120 میلیارد یوآن (حدود 17 میلیارد دلار آمریکا) را از سیستم مالی این کشور بیرون کشید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان در منطقه 22 تهران طی آبان ماه 97 است. بنابر عرف بازار، در ازای کم کردن یک میلیون تومان از ودیعه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۵    
قیمت انواع تور های گردشگری به مقصد بالی در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از تهدیدات آمریکا هراسی ندارد گفت: مطمئنا آمریکا در این توطئه جدید علیه ایران پیروز نخواهد شد کما اینکه قدم به قدم دارند عقب نشینی می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۰    
یک کارشناس خودرو در واکنش به آزادسازی قیمت خودرو اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان گریزناپذیر است و چاره ای جز اجرای آن نداریم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۵    
تأمین ارز مورد نیاز درخواست های واقعی جامعه همواره در دستور کار بانک مرکزی بوده و این بانک تلاش مضاعفی برای اجابت تمامی درخواست های واقعی را به موقع انجام داده است در این راستا شایعه کمبود تأمین ارز ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: آشفته بازار کنونی خودرو حاصل عملکرد نادرست شورای رقابت است که سبب ایجاد قیمت های کاذب در بازار شده و در نتیجه سود های کلان به جیب دلالان می رود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۵    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی ماهیان سردآبی کشور گفت: در حال حاضر پرورشدهنگان ماهی قزل آلا خوراک آغازین ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
امروز همزمان با رشد کم رمق شاخص ها تعداد توقف ها و بازگشایی های بورس و فرابورس نیز کم بود؛ به طوریکه تنها شش نماد متوقف و 10 نماد بازگشایی شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۵    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: گوشی هایی که اکنون در بازار به صورت محدود توزیع می شوند، ارتباطی با گوشی های ثبت سفارش شده قبلی که توقیف شده ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۰    
در جریان معاملات آخرین روز هفته، شاخص کل در تلاش برای عبور از کانال 183 هزار واحد ناکام ماند و به رشد 147 واحدی اکتفا کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۵    
وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرد: مسکو قصد دارد دوباره از آمریکا به سازمان تجارت جهانی در موضوع اعمال تعرفه بر واردات فولاد و آلومینیوم شکایت کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۵    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 5 متهم ارزی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام و به صورت علنی برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۹    
وزیر نفت درباره ورود روسیه به موضوع فروش نفت ایران، گفت: این ادعا هایی را که رویترز و برخی خبرگزاری ها مطرح کرده اند، تکذیب می کنم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به اتهامات اخیر دانمارک علیه ایران گفت که اتحادیه اروپا همچنان از برجام حمایت می کند و درباره این اتفاق اعضا منتظر اطلاعات بیشتر هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ساز و کار تامین مسکن اقشار کم درآمد و متوسط را در هفته های آینده ابلاغ می کنیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۹    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور گفت: به دلیل مشکلات متعدد، طی چهار سال بیش از پنج هزار مرغداری در کشور تعطیل شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۳    
زائرانی که مابه التفاوت هزینه ثبت نام اربعین را هنوز دریافت نکرده اند، 12 آبان ماه به شعب بانک ملی مراجعه کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۸    
پس از انتشار داده هایی که نشان می داد اقتصاد آمریکا در وضعیت قدرتمندی است، با بازگشت سهام و رسیدن دلار به بالاترین سطح چند ماهه خود، قیمت طلا به پایین ترین میزان بیش از 2 هفته اخیر رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۸    
جف بزوس موسس آمازون تنها در ظرف 48 ساعت 19 میلیارد و 200 میلیون دلار از دارایی خود را از دست داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۸    
امروز بیشترین ارزش معاملات در حالی به استایرن منومر پتروشیمی تندگویان (به میزان حدودی 54.7 میلیارد تومان) اختصاص یافت. این محصول امروز شاهد تغییر قیمتی نسبت به معامله قبلی خود نبود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۳    
کشتی آرای با تاکید بر اینکه افزایش قیمت دلار عامل اصلی گران شدن قیمت سکه است، گفت: سکه 470 هزار تومان حباب دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که تصمیم جدیدی برای قیمت گذاری خودرو انجام نشده است، گفت:کارگروه های کارشناسی برای رفع دلایل افزایش قیمت خودرو تعیین کرده ام و به صورت جدی پیگیر آن هستم تا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۸    
پیش بینی می کنیم به مرور آمار گردشگر اروپایی به حالت نرمال بر می گردد که از هفته پایان شهریور سینگال هایش شروع شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۸    
Mate 20 Pro Huawei تازه ترین پرچم دار هوآوی به خاطر ویژگی های بسیار عالی دوربینش می تواند کیفیتی بی نظیر را در خصوص عکس برداری در شرایط مختلف ارائه دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تاکید بر اینکه بازار بدون اعتنا به تحریم در حال فعالیت است، گفت: دولت باید جلوی قاچاق قانونی را بگیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
ویلاسازی در ارتفاعات تهران در حالی رخ داده است که دستگاه های مختلفی پیش از ساخت ویلا می توانستند مانع از این اقدام و تخریب محیط زیست شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
روز چهارشنبه، با اعلام عزم چین برای حمایت از بازارهای داخلی، سهام آسیایی در پایان ماه از پایین ترین مقادیر 20 ماهه که در گذشته ثبت کرده بود، بازگشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است در این مورد در حال جمع بندی نهایی هستیم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به تاکید مجدد رییس جمهور در روز گذشته مبنی بر بازگرداندن ارز حاصل از صادرات ظرف مدت 3ماه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کار و طرح های اشتغال زا، تعداد 676 فقره تسهیلات طی شش ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۲    
اولین قطار باری که با 37 کانتینر بارگیری شده بود، این هفته شهر لیگ در بلژیک را ترک کرد تا به شهر مرکز استان هنان چین برود؛ این مسیر مهم، بخشی از پروژه راه ابریشم چین است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۷    
علی علیلو گفت:آلایندگی هوا در شهر های بزرگ ریشه در ناکارآمدی مدیریتی و عدم برنامه ریزی مناسب دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از شهروندان و مسافران مترو خواست که برای جلوگیری از زیاد شدن تعداد دستفروشان از آن ها خرید نکنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۷    
مرکز آمار در گزارشی شاخص قیمتی نهاده های ساختمانی در فصل تابستان را 315.4 اعلام کرد. این عدد نشان می دهد که قیمت نهاده های ساختمانی تابستان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر امور خارجه کشورمان بامداد چهارشنبه در صدر هیاتی وارد اسلام آباد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۲۲    
اکنون حدود سه دهه از تشکیل اولین مناطق آزاد تجاری-صنعتی می گذرد. پس از آن نیز برخی دولتمردان با استناد به تجربیات موفقی همچون چین، هند و آلمان تاسیس مناطق ویژه اقتصادی را در دستور کار قرار دادند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۷    
پس از گذشت دو ماه از استیضاح و برکناری مسعود کرباسیان از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرهاد دژپسند به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی با وعده های متنوعی در حوزه های مختلف از بانک و صادرات گرفته تا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۷    
بر اساس مصوبه هیئت وزیران، کمک های جبرانی دولت به حساب مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری و صندوق ها واریز میشود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سایپایدک با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه در محل شرکت سایپایدک برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از بازگشت 400 هزار زائر از مرز مهران به داخل کشور از اول ماه صفر تا کنون خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۲    
دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی گفت: در نشستی که با بانک مرکزی داشتیم، قرار شد مطالبات وزارت نیرو از عراق بابت فروش برق به این کشور، با بدهی ایرلاین ها به فرودگاه نجف تهاتر شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
وزرای جدید دولت چه برنامه ای دارند؟
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۷    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو های کارکرده و دست دوم بازار تهران طی آبان ماه 97 است که با 100میلیون تومان می توان خرید ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رییس کل گمرک ایران جزییات تجارت خارجی کشور را در هفت ماهه سالجاری تشریح کرد و گفت:واردات ایران در این مدت نسبت به هفت ماهه سال گذشته 8.68درصد از نظر وزنی و 11.7درصد از حیث ارزش دلاری کاهش داشته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۷    
روسیه و امریکا ابرقدرت های نفتی جهان هستند. عربستان سعودی نیز 12.9 درصد از تولید نفت جهان را به خود اختصاص داده است. با این حال تمایز مهمی میان هر سه آنها وجود دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات، با اشاره به این که قیمت موتورسیکلت با رشد 30 تا 40 درصدی همراه بوده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲    
قیمت انواع تور های گردشگری به مقصد قونیه در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۲    
تالار محصولات صنعتی و معدنی روز چهارشنبه 9 آبان ماه میزبان عرضه سه هزار تن مس مفتول، 200 تن مس کاتد و دو هزار تن مس کاتد2 است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
هیئت های نمایندگی حاضر در نشست سالانه اتحادیه بازار طلای لندن پیش بینی کردند که قیمت طلا تا اکتبر سال آینده به 1532 دلار خواهد رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
چندی پیش مرد دوره گردی در خیابان های شمال تهران مشاهده شد که اقدام به فروش اسلحه به طلافروشان کرده بود که این مخفیگاه او توسط پلیس شناسایی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در محور های مسیر بازگشت زوار خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد آلانیا در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان متراژ بالا در مناطق شهری تهران طی آبان ماه 97 است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۷    
کارشناسان معتقدند افزایش تولید و عرضه مسکن و همچنین مقابله با سوداگران بازار از طریق تکمیل سامانه املاک و وضع مالیات برعایدی مسکن می تواند راه نجات بازار مسکن از شرایط فعلی باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۲    
دادگاه رسیدگی به اتهامات 5 صراف متهم به اخلال در نظام اقتصادی در شعبه سوم دادگاه ویژه اخلالگران اقتصادی آغاز شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
از مجموع 20.3 میلیمتر بارش های سال آبی جاری، 10.1 میلیمتر در 7 روز ابتدایی آبان ماه به ثبت رسیده که این میزان بارش در یک هفته، آبان را تا امروز به ماهی پرباران تبدیل کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۷    
با نزدیک شدن نرخ ارز چین به نرخ مقاومت فنی آن، بانک های دولتی بزرگ چینی در حال سوآپ یوآن با دلار به صورت پیش خرید دیده شده اند، هرچند هیچ شواهدی از فروش دلار در بازارهای نقدی دیده نشده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
بازارهای جهانی طلای سیاه امروز شاهد نوسان های محدود و صعودی قیمت است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۷    
بر اساس آمار ترانسفرمارکتدر 5 لیگ بزرگ اروپا شاهد یک انفجار در هزینه ها هستیم. در فصل 2018-19 ارزش بازیکنان این 5 لیگ به 23.5 میلیارد یورو رسید که 5 برابر فصل 2008 است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۳۷    
محمدرضا جعفریان گفت:قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور به شکل اصولی و صحیح اجرا نمی شود.