شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 7 آبان 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 2 آبان 1397 بازار نیوز 3 آبان 1397 بازار نیوز 4 آبان 1397 بازار نیوز 5 آبان 1397 بازار نیوز 6 آبان 1397 بازار نیوز 7 آبان 1397 بازار نیوز 8 آبان 1397 بازار نیوز 9 آبان 1397 بازار نیوز 10 آبان 1397 بازار نیوز 11 آبان 1397 بازار نیوز 12 آبان 1397 بازار نیوز 13 آبان 1397 بازار نیوز 14 آبان 1397 بازار نیوز 15 آبان 1397 بازار نیوز 16 آبان 1397 بازار نیوز 17 آبان 1397 بازار نیوز 18 آبان 1397 بازار نیوز 19 آبان 1397 بازار نیوز 20 آبان 1397 بازار نیوز 21 آبان 1397 بازار نیوز 22 آبان 1397 بازار نیوز 23 آبان 1397 بازار نیوز 24 آبان 1397 بازار نیوز 25 آبان 1397 بازار نیوز 26 آبان 1397 بازار نیوز 27 آبان 1397 بازار نیوز 28 آبان 1397 بازار نیوز 29 آبان 1397 بازار نیوز 30 آبان 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۵    
قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه آذری تهران طی آبان ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۴۷    
بر اساس گزارشات اخذشده از سامانه جامعه آمار های ثبتی تعاون، در مهر ماه سال 97، تعداد 276 شرکت تعاونی در این ماه تشکیل و ثبت شده اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۲    
در نیمه اول سال جاری 390 نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در کشور جان خود را از دست دادند که از این تعداد 248 نفر مرد و 142 نفر زن بودند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی روزهای آینده با اطلاع از آمار مربوط به حوزه تولید ، صادرات و واردات و .. درباره واردات بدون انتقال ارز تصمیم گیری خواهیم کرد .
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۹    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نقش بافت فرسوده تهران در افزایش میزان تلفات و خسارت های زلزله را تشریح و گفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در مورد فوت دو کودک اهوازی، آزمایش هایی در اهواز، شیراز و تهران انجام شده که نشان می دهد مسمومیت غیر دارویی سهوی اتفاق افتاده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۱    
قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران که ملاک قیمت گذاری در شهر تهران است برای فاصله زمانی7 تا 13 آبان ماه سال جاری اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۶    
دو روز دیگر رسماً گوشی هوآوی آنر مجیک 2 رونمایی می شود، اما با انتشار تیزر رسمی و تصاویر آن، معلوم شده است که سازنده چینی، گوشی جدید را در رقابت با شائومی می میکس 3 وارد بازار می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۳    
شرکت مهندسی و ساخت هیوندای کره جنوبی امروز اعلام کرد قرارداد 521 میلیون دلاری احداث مجتمع پتروشیمی در ایران را رها کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۳    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از ثبات قیمت اکثر خودروهای داخلی دارد به نحوی که پراید 111 با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۱۳    
قیمت انواع سکه، طلا و ارز تا ساعت 16 را مشاهده می نمایید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۸    
هیات گذرگاه های مرزی عراق اعلام کرد که دولت این کشور توانسته با ورود یک میلیون و 800 هزار زائر به عراق به مناسبت برگزاری مراسم اربعین امام حسین (ع)، 80 میلیون دلار درآمد کسب کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۳    
قیمت طلا روز دوشنبه که نگرانی ها نسبت به درآمد های شرکت های آمریکایی و کندی رشد اقتصادی جهانی روی بازار های سهام آسیایی سنگین کرد، ثابت ماند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۰۳    
شرکت ملی نفت و گاز اندونزی پرتامینا اعلام کرد: در پی راهکاری است که هزینه های دلاری خود را کاهش دهد و از این رو درصدد است تا نفت خام را در بازارهای جهانی یا منطقه ای با ارزهای دیگری غیر از دلار ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۸    
قائم مقام خانه کشاورز گفت: قیمت کیوی ایران در بازار جهانی 5 برابر قیمت آن در بازار داخلی است، در صورت تسهیل و رفع موانع صادرات این محصول برای کشور بسیار سودآور است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۳    
کارکنان بانک تجارت در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در تامین اقلام دارویی مورد نیاز زائران امام حسین (ع) در اربعین حسینی مشارکت کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۳    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد بارسلون در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۴۳    
معاون وزیر جهادکشاورزی با انتقاد از واردات بی رویه گیاهان دارویی، خواستار اعمال تعرفه افزون تر بر میزان تعیین شده برای جلوگیری از واردات شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۸    
منابع موردنیاز برای طرح حمایت غذایی از اقشار کم درآمد از محل مابه التفاوت تسعیر قیمت خوراک کارخانه های پتروشیمی و تغییر قیمت گاز مصرفی کارخانه های فولاد تأمین می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به این که در پنج روز گذشته حدود 400 هزار زائر به کشور بازگشته اند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
رویترز طی گزارشی نوشت: چند روز مانده به اعمال تحریم های جدید علیه ایران، واقعیت این است که 3 تا از بزرگترین مشتریان ایران_ هند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی، از عملکرد شرکت بیمه ایران در زمینه ارایه خدمات بیمه تکمیل درمان به اعضای خود اظهار رضایت کرد اما نگرانی اصلی وی از نبود فرهنگ درست استفاده از بیمه تکمیل درمان ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۸    
دولت در تاریخ 5 آبان ماه سال جاری مصوبه شماره 102568 را با عنوان "طرح حمایت غذایی از گروه های کم درآمد جامعه" ابلاغ کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۳    
احیای کارت سوخت،یاهرتدبیر دیگه ای برای 1)کنترل مصرف 2)تعدیل قیمت 3)سیاست های بازتوزیعی(مالیات و یارانه بر مصرف سوخت) در اولویت نیست؟ فکرکنم ژنرال زنگنه برای این کار خیلی خسته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۸    
داده های رسمی نشان داد که سود شرکت های صنعتی مهم چین در 9 ماه اول 2018 میلادی، با رشدی 14.7 درصدی همراه بوده که نسبت به رشد 16.2 درصدی در بازه ژانویه تا آگوست، کند شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۳    
بر اساس مصوبه جدید دولت، کارکنان رسمی، پیمانی، کشوری و لشگری، کارکنان قراردادی و شرکتی و مستمری بگیران که حقوق آن ها ماهانه کمتر از 3 میلیون تومان است، جبرانی خواهند گرفت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی بر ارتقای زیرساخت های تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای کشور تاکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۳    
فهرست تجهیزات و ملزومات پزشکی گروه یک مشمول دریافت ارز با نرخ رسمی به روز رسانی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان چای کشور، از پرداخت 11 میلیارد و 125 میلیون تومان از مطالبات چایکاران خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس توافقی که به زودی با گمرک انجام خواهیم داد یک خط ویژه برای تسهیل ورود مواد اولیه و کالا های واسطه ای برای خط تولید ایجاد خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۸    
یکی از بانک های جمهوری چک به تازگی اعلام کرده که با توسعه سرویس و پلت فرم های جدید، قصد دارد برای نخستین بار به مشتریانش امکان بهره مندی از خرید و فروش و مبادلات ارز های دیجیتال رمزنگاری شده را بدهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۸    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شرق تهران طی آبان ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۳    
سفیر کره جنوبی در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر جغرافیایی موقعیت خوبی دارد و اگر به توسعه بخش تعاون توجه بیشتری داشته باشد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 15 سنت افزایش به 77 دلار و 77 سنت رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۳    
در نشانه ای از افزایش اختلافات در سیاست گذاری بین بانک مرکزی هند و دولت، یکی از مقامات برجسته بانک هشدار داد که تضعیف کردن استقلال بانک مرکزی می تواند به طور بالقوه، فاجعه بار باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۳    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از افزایش جزئی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی، به کیلویی 10 هزار و 300 تومان رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مرکز آمار اعلام اعلام کرد: درصد تغییر شاخص کل در مهرماه 97 نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوار های شهری کشور 32,4 درصد است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
مطابق با اعلام مرکز آمار، بیشترین افزایش قیمت در مهرماه امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل (مهر 1396) مربوط به رب گوجه فرنگی با 227,8 درصد افزایش بوده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر هایی که مسکن مهر به اتمام رسیده عملیات احداث واحد های مسکونی برای اقشار متوسط را آغاز کرده ایم که تا دهه فجر این تعداد به 50 هزار واحد می رسد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ارز رمز ها در سیستم مالی و پولی هر کشوری به نوعی کنترل گریز هستند، اما در بُعد خارجی می توانند برای ما فرصت باشند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۳    
یک کارشناس اقتصادی با مفید خواندن طراحی کانال مالی ایران و اتحادیه اروپا در شرایط تحریم گفت: با ایجاد کانال مالی با کشور های اروپایی ضمن تضمین فروش نفت ایران، کشورمان از نیاز های دلاری معاف خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۱۳    
رییس اداره گذرنامه و روادید وزارت خارجه اعلام کرد: بیش از دو میلیون روادید برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۸    
رشد ضریب فزاینده به ترتیب در دولت های یازدهم و دوازدهم و هفتم و هشتم از دیگر دولت ها بالاتر است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات از محکومیت 26 میلیاردی یک شرکت حمل و نقل بین المللی به اتهام قاچاق خودرو خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۸    
ابراهیم فراهانی کارشناس مسائل ترکیه به ارزیابی اجلاس چهار جانبه استانبول در مورد سوریه و همچنین نقش ترکیه در پرونده قتل خاشقچی پرداخته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۸    
دیپلمات های غربی گفته اند تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران گفت وگوها درباره ضروت راه اندازی سامانه های بدیل غیردلاری را تسریع خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۸    
بررسی قیمت نرخ ارز در چهل سال اخیر نشان می دهد ایران تا کنون سه شوک ارزی را تجربه کرده است و این روزها در حالی چهارمین شوک ارزی را تجربه می کند که وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی سکان این وزارتخانه ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۸    
آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در آبان ماه سال 97 معامله شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۳    
پلی اتیلن ترفتالات نساجی 641 پتروشیمی تندگویان روز گذشته حدود 4 میلیارد تومان ارزش داشت. این محصول به قیمت پایه کیلویی 12 هزار و 861 تومان به طور سلف فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود تغییر قیمتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۳    
شهردار تهران با ارسال نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد به درخواست نمایندگان مردم و بر اساس مسئولیت اجتماعی تا اعلام نتیجه به کار خود ادامه می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۳    
قیمت انواع تور های گردشگری به مقصد مالزی در آبان ماه97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد افراد بازنشسته ای که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند، در صورتی که استعفا ندهند، متصرف در اموال دولتی محسوب می شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۸    
تازه ترین گزارش فوکوس اکونومیکس، رده بندی فقیرترین کشور های جهان در سال 2018 را بر اساس سرانه تولید ناخالص داخلی منتشر کرده است. بر این اساس، کشور های کنگو، موزامبیک و اوگاندا در صدر این فهرست هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
باتوجه به افزایش شدید نرخ ارز در چند ماه اخیر به نظر می رسد دولت با اتخاذ دو راهکار گسترش و ساماندهی توریسم و تعیین سهمیه خروج کالا های اساسی می تواند در فعال کردن ظرفیت های صادارتی شهر های مرزی و ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: از این پس جذب نیروی قرارداد مستقیم در پتروشیمی جم و شرکت های تابعه ممنوع است مگر از طریق آزمون و مصاحبه و تائید هیأت مدیره شرکت پتروشیمی جم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
دولت برای سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران را در لایحه بودجه 98 به طور متوسط 20 درصد پیش بینی کرد. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۸    
پس از اجرای برجام روند مبادلات مالی و تجاری ایران رو به بهبود گذاشت تا کام تلخ تحریم های یک دهه قبل به شیرینی تبدیل شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۸    
آژانس امداد و نجات اندونزی اعلام کرد که یک هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به شرکت لیون ایر ، بامداد دوشنبه در آب های منطقه سقوط کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس اتحادیه پلاستیک و ظروف یک بار مصرف گفت: با اتخاذ برخی تصمیم ها در صادرات محصولات پلاستیکی مبنی بر فروش در ازای دریافت دلار، بازار ایران در کشور های همسایه از سوی ترکیه با تهدید مواجه شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۳    
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان گفت: قیمت خودرو ها در بازار، کاذب و ناشی از تقاضای غیرواقعی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۳    
وزیر خارجه کشورمان به ترکیه سفر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۳    
سردار تقی مهری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ویژه ترافیک برگشت زائرین اربعین حسینی با هماهنگی و همکاری همه دستگاه های امدادی و خدماتی با محوریت پلیس راهنمایی و رانندگی شروع شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۸    
بر اساس اعلام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری متوسط فرسایش آبی سالانه 16.7 تن در هکتار و خسارت ناشی از فرسایش خاک بیش از 10 میلیارد دلار در سال در کشور است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با استقبال از عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت: بااین اقدام چرخه ملی شدن صنعت نفت ایران کامل شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۸    
بانک ملی ایران به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله (ع) در شهر کربلا، به جهت تسهیل در امور، ارز مورد نیاز خود را در شهر های نجف و کاظمین تهیه کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۸    
مدیر بخش قاچاق اداره نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 4400 لیتر از 180 نوع روغن تقلبی از جمله روغن زالو، روغن جوجه تیغی، روغن هسته گوجه، روغن شحم گاو (چربی اطراف قلوه گاه گاو) ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۸    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، به تشریح خدمات امداد و نجات در توفان و سیل و آبگرفتگی از سوم تا هفتم آبان 97 در سطح 16 استان کشور پرداخت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۳    
سهام آسیایی جهش کرد و از افت شدید هفته گذشته خود بازگشت، اما حال وهوای بازار ها با تشدید نگرانی ها در مورد درآمد های شرکت ها و کند شدن رشد اقتصادی جهان، شکننده باقی ماند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اسامی 30 گزینه تصدی شهرداری تهران را اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۵۸    
فردا همزمان با اربعین حسینی هزاران نفر از دانشجویان از اعضای هیئات دانشجویی با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۸    
سعید جعفری از تحقق پذیری 800 فرصت شغلی از سوی این بنیاد در شهرستان راور استان کرمان خبرداد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۸    
سرعت اتوماسیون صنعتی در اغلب کشور های توسعه یافته در حال افزایش است. در سال 2015 به ازای هر 10000 کارمند، 66 ربات به کار گرفته شده بود که این عدد در سال بعد به 74 رسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۳۸    
سید موسی میرشاه ولایتی گفت: از وجود 190 طرح سردخانه ای و صنایع تبدیلی در این استان خبر داد.