سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 5 آبان 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 2 آبان 1397 بازار نیوز 3 آبان 1397 بازار نیوز 4 آبان 1397 بازار نیوز 5 آبان 1397 بازار نیوز 6 آبان 1397 بازار نیوز 7 آبان 1397 بازار نیوز 8 آبان 1397 بازار نیوز 9 آبان 1397 بازار نیوز 10 آبان 1397 بازار نیوز 11 آبان 1397 بازار نیوز 12 آبان 1397 بازار نیوز 13 آبان 1397 بازار نیوز 14 آبان 1397 بازار نیوز 15 آبان 1397 بازار نیوز 16 آبان 1397 بازار نیوز 17 آبان 1397 بازار نیوز 18 آبان 1397 بازار نیوز 19 آبان 1397 بازار نیوز 20 آبان 1397 بازار نیوز 21 آبان 1397 بازار نیوز 22 آبان 1397 بازار نیوز 23 آبان 1397 بازار نیوز 24 آبان 1397 بازار نیوز 25 آبان 1397 بازار نیوز 26 آبان 1397 بازار نیوز 27 آبان 1397 بازار نیوز 28 آبان 1397 بازار نیوز 29 آبان 1397 بازار نیوز 30 آبان 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۱:۱۸    
بانک تجارت از آذرماه سال 1396 طی هماهنگی با بانک مرکزی و در سه مرحله اقدام به تعیین تکلیف حدود 98 درصد سپرده گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۵    
محمد اسلامی با کسب رای اعتماد از مجلس وزیر راه و شهرسازی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۰    
نمایندگان مجلس به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای دادند/ ندادند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۰    
وزیر دفاع قطر در واکنش به اظهارات اخیر ولیعهد عربستان درباره دوحه گفت: هرگونه راه حلی برای پایان یافتن تنش با کشور های تحریم کننده قطر باید با عذرخواهی آن ها از مردم ما آغاز شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۵    
روزنامه واشنگتن پست در تحلیلی با اشاره به قتل روزنامه نگار منتقد سعودی نوشته آمریکا بایستی به معیار های دوگانه اش در قبال ایران و عربستان سعودی پایان دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۵    
کرملین اعلام کرد مبادلات تجاری روسیه با آلمان در 8 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته میلادی 25 درصد افزایش یافته است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
مناقشات بودجه ای بین اتحادیه اروپا و ایتالیا بعد از مخالفت کمیسیون اروپایی با طرح پیشنهادی رم در این باره همچنان تشدید می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۰    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد این کشور برای ادامه همکاری با تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک آماده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
کمیته اقتصادی جمعیت پیشرفت و عدالت در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از وزرای معرفی شده، راهکار هایی برای اصلاح وضعیت فعلی این وزارتخانه ها ارائه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی به مجلس گفت: روند صعودی تورم ادامه نخواهد یافت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۵    
کارشناس بخش اقتصاد انرژی می گوید هر ایرانی سالانه معادل 14 تا 16 بشکه نفت انرژی مصرف می کند که اگر این رقم را در جمعیت کشور ضرب کنیم، معادل تولید 3 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۰    
بسیاری از افراد در ایران و جهان اسلام در مراسم پیاده روی اربعین شرکت می کنند. این سفر زیارتی با سایر سفر ها تفاوت های اساسی دارد و عمده ترین آن پیاده روی طولانی مدت است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۵    
جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۹    
هر چهار وزیر پیشنهادی دولت، موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس شدند .
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۹    
شرکت خودروسازی هوندا قصد دارد به منظور توسعه فناوری هوش مصنوعی با دانشگاه های ایالات متحده امریکا وارد همکاری شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در حوزه صنایع دستی و گردشگری با 50میلیون تومان می توان شغل ایجاد کرد، درحالی که در سایر صنایع این رقم گاه به 10 برابر نیز می رسد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۹    
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو گفت: میزان گرم آلایندگی خودروها متفاوت است. به عنوان مثال خودروی پیکان هم وزن خود، (یک و نیم تن) سالانه آلودگی تولید می کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۶    
فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم آمادگی و پیش بینی افزایش 15 درصدی بازگشت زائران از پایانه مرزی تأکید کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۱    
عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی کاهش مالیات، کاهش سهم تولیدکننده در بیمه تامین اجتماعی و پرداخت آن از سوی دولت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۱    
احسان سلطانی نمودارهای زیر را در رابطه با روند و نرخ رشد روزانه قیمت دلار بازار آزاد در کانال تلگرامی خود منتشر کرد:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۱    
مرکز ماهر در گزارش جدید درباره وضعیت آلوده شدن روترهای میکروتیک به استخراج رمز ارزها در ایران از افزایش قربانیان و تعداد دستگاه های آلوده خبر داده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۱    
مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی درباره علت ناراحتی جهانگیری از روحانی نوشت: چرا جهانگیری از دست دولت شاکیست؟ چون روحانی منشی جهانگیری ( معاون هماهنگ کننده جهانگیری- رضا ویسه-) را وزیر صمت نکرد او ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۱    
رییس انجمن صنفی مرغ گوشتی ایران گفت: ظرفیت صادرات صنعت مرغ گوشتی کشور 300 هزار تن در سال است و می توان هر کیلوگرم مرغ را در بازارهای هدف بیش از 2 دلار به فروش رساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، از ورود یک میلیون و 400 هزار زائر ایرانی اربعین حسینی تا صبح امروز شنبه از سه مرز ورودی به کشور عراق خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۱    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، عباس خبازی را به سمت مدیر حراست بانک صنعت و معدن منصوب کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: شریعتمداری در این دولت حداکثر تلاشش را انجام داد، اما نمایندگان از اینکه اوضاع ارزاق مردم مستضعف نا بسامان شد ناراحتند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس جزئیات استفساریه بازنشستگی شهردار تهران را تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۹    
آگهی مرسدس S500، 2014 با قیمت 6 میلیارد و پانصد میلیون تومان در یکی از سایت های آگهی خودرو را ببینید
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۴    
فرمانده ناجا از کاهش 50 درصدی جانباختگان و 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۴    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس سناریوی پیش روی ایران در سال جاری حداقل 75 هزار میلیارد تومان کسری خواهیم داشت.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۹    
فرستاده هند که به ایران آمد تا درباره جزئیات قرارداد توسعه چابهار با طرف ایران و افغان، به گفت وگو بنشیند، درباره اهمیت دو پروژه ریلی چابهار-زاهدان و مشهد- هرات سخن به میان آورد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روند تردد در مرز بین المللی شلمچه ابراز رضایت کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
زنی که با همدستی دو نفر از مردان خانواده اش اقدام به اخاذی از مردان ثروتمند می کرد، با شکایت مال باختگان از سوی پلیس بازداشت و برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۴    
روابط عمومی وزارت خارجه خبر منتشر شده مبنی بر مذاکره با آمریکا در عمان را به شدت تکذیب و اعلام کرد این وزارتخانه تابع اوامر رهبر انقلاب در برخورد با دولت آمریکا است و گامی فراتر یا عقب تر برنمی دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
علی وقف چی گفت:دولت باید به عنوان تسهیل گر مسیر داوطلبان برای سرمایه گذاری در بخش کشت فراسرزمینی عمل کند، در برخی از موارد شاهد هستیم که در این زمینه رانت ایجاد می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به این نکته که فرستنده بسته های مشکوک و حاوی بمب لوله ای به آدرس تعدادی از منتقدان برجسته دموکرات از حامیان جمهوریخواه اوست، گفت که در این قضیه، بی گناه است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کاخ سفید بطور رسمی از رئیس جمهور روسیه برای سفر به واشنگتن دعوت کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی چین روز شنبه گزارش کرد ارزش هر دلار آمریکا در برابر یوان به 6.97 یوان رسیده است که پایین ترین رقم در دو سال گذشته محسوب می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۹    
وزیر امور خارجه با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: با تصویب این قانون ، تنها 3 سفیر از وزرات خارجه بازنشسته خواهند شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴    
قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد هندوستان در آبان97 به شرح جدول زیر است؛
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴    
آهنگ افزایش قیمت ها تندتر از ماه های قبل در حال نواختن است. مرکز آمار نرخ تورم نقطه به نقطه مهرماه را 32 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۸    
رنو فرانسه با پیروی از تحریم های آمریکا علیه صنعت خودرو ایران فروش محصولات خود به ایران در سپتامبر 2018 را به صفر رساند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۳    
بر اساس گزارش عملکرد بازار ثانویه، از نیمه مرداد ماه تاکنون حدود 4.4 میلیون یورو ارز حاصل از صادرات به این بازار تزریق شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۸    
قیمت سوخت در ژاپن به بالاترین میزان خود در 3.5 سال اخیر رسیده است. با توجه به گزارش هفته اخیر آژانس انرژی و منابع ملی، قیمت بنزین معمولی در ژاپن به لیتری 152.1 ین ژاپن (1 ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۳    
وزیر پیشین کار و امور اجتماعی گفت: محمد شریعتمداری سابقه مدیریتی بالایی در بخش های مختلف اقتصادی کشور دارد و از تجربه خوبی برای تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۸    
قیمت انواع سکه، طلا، ارز و دینار عراق امروز 5 آبان را مشاهده می نمایید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان در منطقه همت غرب تهران طی مهر ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۷    
اهداف کمی بخش صنعت در سال جاری و سال 1400 و نیز وضع موجود این بخش در سال گذشته، اعلام شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۷    
گردشگری و بومگردی قاتل جان حسن صباح شد و قاتق نان اهالی روستای گازرخان الموت! تلاش های قانونی پایگاه میراث فرهنگی الموت هم نتوانست عرصه و حریم منظری الموت را از باغ -ویلاسازی ها نجات بدهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۲    
فرهاد دژپسند، گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای هدایت وزارت اقتصاد است. او پس از برگزاری چند جلسه با حسن روحانی و وا کردن سنگ های خود با او ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۲    
وزیر پیشنهادی اقتصاد در کدام بخش خصوصی و دولتی مشغول به کار است؟
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
وزارت خارجه امریکا در اقدامی عجیب و خلاف عرف شمارشگر معکوس بازگشت تحریم ها را در وب سایتش قرار داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
طی چند روز اخیر فیلم ها و عکس هایی از سرگردانی زائران اربعین برای گرفتن ارز دولتی در فضای مجازی منتشر و این اخبار باعث نگرانی مردم شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
در سال های نه چندان دور، پس انداز مبلغی از حقوق ماهیانه همواره یکی از توصیه هایی بود که بزرگ ترهای فامیل به جوانان شاغل خانواده می کردند تا در روزهای سخت به قولی هشت آنها گروی نه شان نباشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۲    
پس از بروز نوسان در بازار ارز، کمتر بازاری بود که از آن متاثر نشود. بازار مسکن نیز در حالی که خود را برای ورود به دوره رونق آماده می کرد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۷    
بزرگ ترین مشکل امریکا چیست؟ ژاپن؟ فرانسه؟ انگلستان؟ نظرات مختلفی وجود دارد اما بعضی از نگرانی ها بارها و بارها تکرار شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۷    
ما در همراهی با کسانی که نگرانی بسیار بجا از اثرات تورمی نقدینگی دارند، می گوییم که به اصطلاح نقدینگی سرگردان مثل یک سیلاب است که اگر ظرفیت جذب کافی برای آن در بازار دارایی های کشور نباشد ...