چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 27 آبان 1397 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 19 فروردین 1397 بازار نیوز 31 مرداد 1397 بازار نیوز 31 شهریور 1397 بازار نیوز 30 مهر 1397 بازار نیوز 30 آذر 1397 بازار نیوز 1 دی 1397 بازار نیوز 30 بهمن 1397 بازار نیوز 1 اسفند 1397 بازار نیوز 1 آبان 1397 بازار نیوز 2 آبان 1397 بازار نیوز 3 آبان 1397 بازار نیوز 4 آبان 1397 بازار نیوز 5 آبان 1397 بازار نیوز 6 آبان 1397 بازار نیوز 7 آبان 1397 بازار نیوز 8 آبان 1397 بازار نیوز 9 آبان 1397 بازار نیوز 10 آبان 1397 بازار نیوز 11 آبان 1397 بازار نیوز 12 آبان 1397 بازار نیوز 13 آبان 1397 بازار نیوز 14 آبان 1397 بازار نیوز 15 آبان 1397 بازار نیوز 16 آبان 1397 بازار نیوز 17 آبان 1397 بازار نیوز 18 آبان 1397 بازار نیوز 19 آبان 1397 بازار نیوز 20 آبان 1397 بازار نیوز 21 آبان 1397 بازار نیوز 22 آبان 1397 بازار نیوز 23 آبان 1397 بازار نیوز 24 آبان 1397 بازار نیوز 25 آبان 1397 بازار نیوز 26 آبان 1397 بازار نیوز 27 آبان 1397 بازار نیوز 28 آبان 1397 بازار نیوز 29 آبان 1397 بازار نیوز 30 آبان 1397 
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۸    
با انتصاب مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پرونده تغییر هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که باید پیش از 15 آذرماه سال جاری تغییر می کردند بسته شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۰    
براساس آمار گمرک در 6 ماهه نخست سال 97 بالغ بر 307 تن مدادتراش و تیغه آن از 10 کشور جهان وارد ایران شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۴    
پل شناور غدیر که راه ارتباطی دهستان عنافچه با ملاثانی و مناطق دیگر است، در بارندگی های اخیر به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه به زیر آب رفته و تردد ساکنان منطقه را مختل کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۵    
شرکت بورس اوراق بهادار تهران به همراه دانشگاه الزهرا(س) در نظر دارد تا 30 آبان ماه در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی٬ همایش ارزش آفرینی هلدینگ ها را برگزار کند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۴    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس عنوان کرد که محور اصلی طرح استیضاح وزیر امور خارجه، صحبت های اخیر وی در مورد پولشویی در کشور است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۲۹    
دونالد ترامپ تصمیم گیری در خصوص کره شمالی را سخت ترین تصمیم گیری خود در مقام ریاست جمهوری آمریکا دانست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۲۰:۱۴    
برخی مدیران و اعضای هیئت مدیره بانک های بزرگ دولتی و نیمه دولتی طبق قانون باید به علت بازنشستگی از کارشان خداحافظی کنند، ولی هنوز با قدرت سرجایشان هستند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۹:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان گفت : سارقان سایت های مخابراتی و شرکت ایرانسل در بجستان شناسایی و دستگیر شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۰    
قانون منع به کارگیری بازنشستگان به مرحله اجرا رسیده است اما هنوز این سوال به قوت خود باقی است که چه کسانی قرار است جایگزین آنها شوند؟
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۰    
نمایشگاه بین المللی خودرو گوانگ ژو 16 نوامبر با شعار تکنولوژی جدید، زندگی جدید در مجتمع نمایشگاهی واردات و صادرات در شهر گوانگ ژو مرکز استان گوانگ دونگ چین آغاز به کار کرد و تا 25 نوامبر ادامه دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع پرفروش ترین تلویزیون در سطح بازار تهران است؛شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا 10 درصد تفاوت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۰    
تحریم ها تهدیدهایی برای اقتصاد و جامعه دارند اما فرصت های بزرگی نیز به همراه دارند که اگر فعال شوند، تحریم ها اثربخشی خود را به تدریج از دست می دهند و تحریم کنندگان را وادار به بازنگری خواهد کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۵    
محمود ابوزید رئیس شورای آب کشورهای عربی روز یکشنبه نسبت به بحران آبی این کشورها هشدار داد و گفت: تنها یک درصد از آب های شیرین جهان در منطقه ما قرار دارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
حجت الاسلام حسن روحانی امروز دوشنبه در راس هیئتی از وزیران از طریق فرودگاه خوی وارد آذربایجان غربی شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۰    
مسعود نیلی در پاسخ به گزارش سایت الف، مطالبی را منتشر کرد و در آن به برخی شبهات مطرح شده در مورد تاثیر گذاری خود در اقتصاد کشور پاسخ داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۲    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از توقف صادرات فرش دستباف ایران به بعضی کشورها خبر داد و گفت: باوجود مشکلات پیش رو، برای جلوگیری از صادرات فرش دستباف راه های جدیدی در پیش گرفته ایم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۲    
پیروز حناچی، سپرست شهرداری تهران شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۲    
در حالی که قیمت مصوب فروش برنج هندی حداکثر 8000 تومان و برنج پاکستانی حداکثر 8200 تومان در نظر گرفته شده است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۲    
دبیر انجمن قطعه سازان گفت:: به دلیل مشکلات، صنعت قطعه سازی نمی تواند نیاز خودروسازان را تامین کند، بنابراین امکان تحویل خورو های پیش فروش شده وجود ندارد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران دلیل افزایش قیمت ماهی در بازار پایتخت طی روزهای اخیر را کمبود تولید، فعالیت دلالان و افزایش شمار واسطه گران خواند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۷    
بزرگترین واردکنندگان جهان در سال2017 را بشناسید.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
در روز سقوط آزاد شاخص ها، واگذاری سهام در شرکت های زیرمجموعه دو شرکت موضوع شفاف سازی ها بود. در این روز 11 نماد متوقف و پنج نماد بازگشایی شدند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
نرخ یورو مسافرتی امروز در بانک ها حدود 14 هزار تومان است که نسبت به روز گذشته 1000 تومان افزایش را نشان می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
قائم مقام رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره سانحه تصادف اخیر در استان گلستان که منجر به مرگ دو تن از معاونان وزارت کار شد و همچنین شایعات مطرح شده درباره ایمنی محور محل تصادف توضیحاتی ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
مدیر کل واردات و امور مناطق آزاد ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه ای به گمرک های اجرایی سراسر کشور کلراید (کلرواستیل)، پیپریدون ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۷    
وزیر نفت در پیامی، از خدمات و تلاش های علی کاردر در صنعت نفت قدردانی کرد و نوشت: اینجانب خود را مدیون صداقت، سخت کوشی و تلاش بی ادعای جنابعالی برای اعتلای صنعت نفت ایران می دانم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: حقوق آبان ماه تمامی بازنشستگان فرهیخته این صندوق به همراه بسته حمایتی 200 هزار تومانی دولت پرداخت شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۷    
قیمت برخی از انواع مداد و مدادرنگی در بازار تهران به شرح جدول زیر است .
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید در ایام تحریم امتحان خوبی پس ندادیم و بدون چشم برزخی می توان دید که دستمان در جیب یکدیگر است و این موضوع شایسته نظام و مردم ما نیست.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۲    
رئیس امور پایش تعهدات دولت در سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه کمتر از 10 هزار میلیارد تومان از بدهی های مربوط به تبصره 5 قانون بودجه تسویه شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۲    
عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه نرخ دلار باید بین 4 تا 5 هزار تومان باشد، چهار راه کار برای تقویت ارزش پول ملی ارائه داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۲    
وزیر انرژی روسیه گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران را که بدون تایید شورای امنیت سازمان ملل به صورت یک جانبه اعلام کرد، به رسمیت نمی شناسیم ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت مهمترین اولویت های ستاد تنظیم بازار را تشریح و تاکید کرد: بیش از 40 درصد از از تولید ناخالص داخلی کشور در حوزه وزارت صنعت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر روسیه گفت: بدهی تجمعی دولت ها در جهان به شدت افزایش یافته و کشورهای در حال توسعه آسیب پذیرتر شده اند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۷    
در ماه سپتامبر دولت چین 13.7 میلیارد دلار از دارایی های دلاری خود را در ادامه مناقشه تجاری با آمریکا عرضه کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۲    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از بزرگ ترین شبکه های دلالی و اخلالگر محصولات پتروشیمی را متلاشی کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه 77 درصد تقاضای مسکن طی 10 سال اخیر به منظور سکونت نبوده، گفت: سوداگران عامل افزایش نجومی قیمت مسکن هستند که باید با اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از بازار خارج شوند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۵۲    
سید کمال سید علی مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره گیری کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۷    
ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 از سه شنبه 6 آذر 97 آغاز می شود و دوشنبه 12 آذرماه پایان می پذیرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۷    
در حالی که تقریبا در اکثر نقاط جهان، استفاده از تلویزیون های سیاه و سفید کاملا منسوخ شده، در انگلیس هنوز هم افرادی پیدا می شوند که دوست دارند برنامه های تلویزیونی را بدین شیوه مشاهده کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا گفت که دوست ندارم فایل صوتی عذاب آور مربوط به قتل جمال خاشقچی را بشنوم.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۲    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، وزنه برداری خطر بروز سکته قلبی و مغزی را تا 70 درصد کاهش می دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۴۲    
نظام رتبه بندی تایمز آماری را منتشر کرده که بر اساس آن، 10 دانشگاه برتر را از میان 150 دانشگاه جهان در جذب فارغ التحصیلان معرفی کرده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نیاز داخلی و تولید و واردات گوشت قرمز با ارز 4200 تومانی ممنوعیت صادرات دام پابرجا می ماند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل دفتربازرسی و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: ارائه مستندات از تاثیرات سوء تحریم دارو و تجهیزات پزشکی بر سلامت جامعه در دادگاه لاهه ادامه دارد و از مجامع بین المللی با جدیت پیگیری می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۱    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان های متری 5 میلیون تومان در مناطق 22گانه شهری تهران طی آبان ماه 97 است ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۱    
سرپرستان خانوار برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت این بسته حمایتی هستند یا نه می توانند کد ملی خود را به شماره پیامک 5000499 ارسال کنند و پس از چند ساعت پاسخ آن را دریافت کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
سعید باستانی گفت:افزایش قیمت خودرو باید متناسب و منطقی باشد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
بر اساس آخرین گزارش دبیرخانه اوپک تقاضای جهانی نفت به98/79 میلیون بشکه در روز برآورد شده است و هند پیشتاز تقاضای نفت در جهان است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
صد و یکمین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
بیرانوند نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۱    
وزیر نفت، گفت:پیشنهاداتی مبنی بر اینکه نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود مطرح شده که این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می شود و ممکن است این اتفاق رخ دهد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۱    
یک پالایشگاه نفت در مسکو دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان پس از بیش از سه ساعت مبارزه توانستند شعله ها را خاموش کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۶    
افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 1398 تا چه میزان قدرت خرید از دست رفته حقوق بگیران را جبران خواهد کرد؟ این سئوالی است که امروز تمامی حقوق بگیران و کسانی که با درآمد ثابت روزگار می گذرانند از مقامات ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
رای دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال صادر شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
ماگنوس هینمتس، عکاس عکس امروز نشنال جئوگرافیک از یک هواپیمای بدون سرنشین استفاده کرد تا لحظه تحقق بزرگترین آرزوی خود را ثبت کند. او به جزیره ایسلند رفت و در میان توده های یخی شنا کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۱    
در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز شاهد شکل گیری جو منفی فروش در کلیت بازار بودیم که بدون دلیل خاصی بوجود آمد و سبب ریزش سنگین تمام نماگرها شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۶    
خریداران ارز طی روزهای گذشته با چند گزینه جدید از سوی صراف ها برای فروش ارز مواجه می شوند که از جمله آن، دارا بودن کارت ملی، کارت بانکی و سیم کارت به نام فرد متقاضی است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۶    
لغو موافقت کلی برای ثبت سفارش و واردات کلیه کالاهای مستعمل مشمول استاندارد اجباری، به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۶    
رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران گفت: اعضای اتاق بازرگانی تصمیم دارند برنامه های ارایه شده وزرای جدید را پایش و قول های آنها را بررسی و منتشر کنند؛ پس امیدواریم وزرا به قول هایشایشان عمل کنند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
ماموران گمرک سه محموله جدید قاچاق آرد، گاز فندک و سیب زمینی را کشف و ضبط کردند.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
رییس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده، ادامه ممنوعیت صادرات به دلیل تولید و واردات گوشت قرمز با ارز 4200 تومانی را معادله اشتباه وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۶    
انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در نامه ای به معاون سازمان هواپیمایی کشوری در خواست کرده تا از ارائه تخفیف مستقیم قیمت بلیت پرواز از سوی ایرلاین ها به مردم جلوگیری شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
رییس اتحادیه طلا گفت: امروز سکه امامی با افزایش 430هزار تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت چهارمیلیون و 250هزار تومان دربازار معامله می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری از آغاز پرداخت وام بازآفرینی شهری از دو هفته دیگر خبر داد و گفت: کسی با اصل مسکن مهر مشکل ندارد بلکه انتخاب محل های احداث چالش آن است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک انبار 500متری کالا در خیابان مولوی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
از ابتدای امسال تا کنون 2 هزار میلیارد تومان سهم و اموال دولتی توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ا طلاعیه ای صادر کرد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۰    
محمدحسین عزیزی گفت:صنعت غذا در حال حاضر 14 هزار واحد کوچک، متوسط و بزرگ را در کشور شامل می شود.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴    
مشاهدات میدانی خبرنگار بازارنیوز حاکی از آن است که چندین صرافی بدون اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی، با تابلو در سطح شهر فعالیت می کنند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۴    
فرج الله رجبی از کاهش قیمت مسکن تا ماه های پایانی سال جاری خبر داد.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۲۹    
آیا با کناره گیری مسعود نیلی از تیم اقتصادی دولت می توان گفت رویکرد اقتصادی دولت تغییر کرده است؟
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۹    
بخش ذلقی شهرستان الیگودرز در استان لرستان شامل روستاهای پراکنده ای در دامنه زاگرس است. اهالی این روستاها همگی از ایل بزرگ بختیاری هستند ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۴    
استن لی نویسنده افسانه ای کتاب های کمیک و سردبیر سابق ماروِل هفته گذشته درگذشت. لی در سال 1922 متولد شد و خالق شخصیت های مشهوری، چون مرد عنکبوتی، هالک، مرد آهنی و... است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۹    
صادرات نفت در بهار از 2میلیون و 390هزار بشکه فراتر رفت. ( منبع )
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۹    
بالاخره بعد از 8سال انتظار، دموکرات های امریکا موفق شدند اکثریت مجلس نمایندگان را از آن خود کنند. هرچند نتایج انتخابات میان دوره ای امریکا نشان می دهد که حزب جمهوریخواه همچنان اکثریت خود در مجلس سنا ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۴    
نرخ ارز از روزهای قبل از اجرای دور دوم تحریم های آمریکا علیه ایران روند کاهشی را پشت سر گذاشته و از نرخ های بالای 15هزار تومان به ازای هر دلار به طور میانگین به کانال 12هزار تومان رسیده است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۴    
نوسانات پیش آمده در حوزه اقتصادی در ماه های اخیر قدرت خرید جامعه کارگری را بشدت کاهش داده که با احتساب هزینه های زندگی یک خانوار 4نفره کارگری که حدود سه میلیون و 800هزار تومان می شود ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۹    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که شنبه شب موفق شد با شکست روسیه در فینال این رقابت ها برای دومین بار به مقام قهرمانی برسد، با استقبال نه چندان مطلوب مسئولان از بازیکنان و کادر فنی همراه شد ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۴    
تغییرات در اعضای شورای پول و اعتبار در حالی رخ داد که به عنوان یکی از نهادهای مهم در تعیین نرخ سود سپرده های بانکی بعد از اعلام نرخ سود 15 درصد در سال گذشته ...
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۸    
جیسون فورمن Jason Furman، استاد دانشگاه هاروارد با انتشار نمودار مدعی شد که آمریکا از سال 2012 شاهد رشد دستمزد اسمی نسبت به تورم است.
بازار نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۳    
رویترز می نویسد: تعداد اندک خودرو های در حال تولید در خط مونتاژ یکی از کارخانه های ایرانی در نزدیکی حمص سوریه (سایپا)، مشکلات پیش روی بلند پروازی های اقتصادی ایران در سوریه را نمایان می کند.