دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۴۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 7 اسفند 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 27 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 28 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۸:۳۴    
زنان از نظر شناختی، ذخیره شناختی بیشتری دارند اما در اواخر عمر کاهش شناخت سریعتری پیدا می کنند؛ همچنین بر اساس شواهد اگرچه میزان ابتلا به زوال عقل در اروپا و آمریکا در 25 سال گذشته کاهش یافته است اما ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
موفقیت یک زن جراح آفریقایی که سواد خواندن و نوشتن ندارد به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیته مشورتی ستاد ملی مبارزه با کرونا: پس از تزریق واکسن کرونا به ویژه تزریق دوز دوم آن، دوتا چهار هفته طول می کشد تا ایمنی مناسب در بدن فرد ایجاد شود و تا قبل از ایجاد ایمنی، امکان ابتلا هست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۹    
بانی سعید تنیسور آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی راه یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 11 اسفند 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 510 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی اورژانس اصفهان از حادثه انفجار ترقه و برخورد به فرد در بلوار کشاورز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه برق شهید مفتح، گفت: تعمیرات اساسی واحد 4 نیروگاه برق شهید مفتح به دست متخصصان داخلی پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی به مناسبت روز پدر در توییتر نوشت: 13رجب که میشد، اگر در خانه بودن با شستن حیاط و آماده کردن خانه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در استان خراسان شمالی 187 مسجد مزین به نام های علی(ع) و امیرالمومنین(ع) است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 550 دستگاه تبلت با کمک نیکوکاران بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در ادامه بازدیدهای مستمر خود از پروژه های اقتصادی، عمرانی، خدماتی و گردشگری و.. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۳    
رئیس دادگاه عمومی بخش ایلخچی از کشف مقدار 1 کیلو و 990 گرم مواد روانگردان در حوزه قضایی ایلخچی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف 333 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و حشیش در این شهرستان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۶    
شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با تکمیل پروژه فضای سبز آرپادره سی، سرانه فضای سبز منطقه پنج تبریز از 14 متر هم بیشتر خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه صنعت فولاد، از صنایع مادر و پایه است که بسیاری از بخش های صنعتی و تولیدی به آن وابسته هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان آذربایجان غربی تا 9 اسفند ماه اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۱    
رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه مسابقات بین المللی هندبال گرامیداشت چهار هزار شهید استان یزد ، در بهترین شرایط برگزار شد گفت: این مسابقات بین المللی نشان داد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۶    
تیم فوتبال امیدهای فولاد هرمزگان موفق به قهرمانی در مسابقات امیدهای استان و راهیابی به مسابقات مناطق امیدهای کشور شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش وارد گلستان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۲    
نرگس آبیار فیلمساز ایرانی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی نسبت به همکاری با سینمای ترکیه برای ساخت آثار تولید مشترک ابراز تمایل کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۱    
الدینا به حرف دیگران اهمیتی نمی دهد بلکه آرزو می کند تا همه زنان از فشارهای اجتماعی و همه بایدهایی که باعث می شود تا احساس اسیر بودن کنند آزاد شوند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۱    
موز در سراسر دنیا به خاطر فواید متعددی که دارد، میوه ای پرطرفدار است. زیرا، منبع غنی از انرژی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۵    
عادت به خوردن غذای سالم، فقط به این که چه غذایی می خورید ربطی ندارد و زمان غذا خوردن هم اهمیت زیادی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۶    
دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا گزارش غیرمحرمانه ای را منتشر کرد که نشان می دهد قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۴    
بانک استاندارد چارترد، گزارش عملکرد جدید خود را منتشر کرد که نشان می دهد سود این بانک در سال 2020 میلادی با سقوط سنگینی روبرو شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۲۴    
قیمت نفت خام در معاملات امروز پنجشنبه 7 اسفند 1399 تحت تاثیر عرضه کمتر و امید به پایین ماندن تورم آمریکا، رشد کرد و رکورد 13 ماهه ثبت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۵    
هرساله میلیاردها دلار در جهان صرف تحقیق و تلاش برای مهار کردن بیماری های قلبی، سرطان، دیابت و... می شود. بشر با درمان قطعی این بیماری ها نیز راه گریزی از مرگ ندارد. باید به راز جاودانگی پی برد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۰    
براساس پیش بینی بانک آمریکا ممکن است قیمت نفت به 100 دلار در هر بشکه بازگردد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۵    
تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس با در نظر گرفتن بهبود قیمتها، در نشست ماه آینده تسهیل ملایم محدودیت عرضه نفت از آوریل را بررسی خواهند کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۲    
میزان بارش سامانه بارشی فعال در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
بیتکیون نتوانست در تراز 50 هزار دلاری باقی بماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۶    
چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی شب گذشته(پنجشنبه 7 اسفند) با معرفی برگزیدگان در شهر گرگان به کار خود پایان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
طی مراسمی به مناسبت ولادت باسعادت امیر المومنین (ع) از کارگران و نیروهای خدماتی شهرداری (فضای سبز و آتش نشانی) با حضور معاون عمرانی استاندار،مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۹    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: قانون آب در حال تدوین است و امید داریم تا پایان سال به دولت تقدیم شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در مشارکت متقاضیان خرید محصولات این گروه خودروسازی، به صورت همزمان دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات خود را در قالب طرح "عید تا عید"(ولادت حضرت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
دبیرکل جی ئی سی اف گفت: نگرانی ما از اعمال تحریم های یکجانبه و اعمال فراسرزمینی قوانین علیه اعضای مجمع است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که عرضه های خارج از شبکه در توزیع مرغ باید به سرعت مسدود گردد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۸    
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در وبینار مجارستان با اشاره به آخرین وضعیت مراودات تجاری با کشور مجارستان گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۸    
سی و نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
ولی اله حیاتی از تعطیلی مرزهای چذابه و شلمچه به مدت 2 هفته خبر داد و گفت: با وجود این تعطیلی، کار صادرات کالا در حوزه تجاری مرزها برقرار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: هفت نفر از شهروندانی که در آبیک به ویروس جهش یافته مبتلا شده بودند دوره قرنطینه را می گذرانند و در سلامت کامل هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۹    
جشن میلاد امام علی(ع) و روز پدر در گلزار شهدای شهر یاسوج با حضورمعاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۷:۰۰    
پروفسور سیدحسن امین ادیب، حقوقدان ، فیلسوف، نویسنده و شاعرتوانا، مترجم ، محقق تاریخ و ادبیات، استاد بازنشسته دانشگاه گلاسکو نویسنده و خالق اثر فاخر و گرانقدر شاهنامه امین است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۳۰    
سرویس اطلاعات عراق موفق شد، مسئول بمب گذاری داعش در منطقه موسوم به ولایت جنوب را بازداشت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۴:۱۸    
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعش موسوم به ببر بغداد در غرب پایتخت این کشور خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۳:۱۸    
دادستان های فدرال آلمان، یک آلمانی را به جمع آوری اطلاعات محرمانه از ساختمان بوندستاگ (پارلمان فدرال آلمان) و جاسوسی برای روسیه متهم کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۲۸    
منابع عراقی از هدف قرار گرفته شدن دو کاروان نظامی لجستیک نظامیان آمریکا در استانهای بغداد و بابل عراق خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۱    
با افزودن قارچ به وعده های غذایی روزانه، ضمن دریافت مواد مغذی ضروری برای بدن، یک قدم مثبت به سمت کاهش وزن و تناسب اندام بردارید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۱    
یک تابلوی نقاشی کمیاب از ونگوگ که گفته می شود تا به حال در انظار عمومی دیده نشده ماه آینده در حراجی ساتبیز فروخته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۵۲    
آنتی اکسیدان های موجود در گوجه فرنگی برای تحریک بازسازی سلولی در مناطقی که تحت تاثیر زخم تبخال هستند، ایده آل است. مصرف گوجه فرنگی سرعت رشد میکروارگانیسم ها را کاهش می دهد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۷    
برخی رسانه های خبری گزارش کرده اند که اسناد مالیاتی رئیس جمهور پیشین آمریکا در اختیار دفتر دادستانی شهر نیویورک قرار گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۷    
ترکیبات گیاهی فلاونوئید ها دارای طیف وسیعی از فواید سلامتی از جمله مبارزه با ویروس ها هستند که ضمن تقویت ایمنی بدن، مانع از تکثیر آنها می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۱    
غذایی که مدتی می ماند و خوراکی هایی که در آن مواد نگه دارنده زده باشند، یبوست را تشدید نموده و معده را ضعیف می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۱    
سرد بودن پاها یکی از دلایل بی خوابی در طول شب است. وقتی پاها سرد هستند، رگ های خونی منقبض شده و خون کمتری در رگ ها گردش می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد چالش هسته ای ایران برای واشنگتن فوری است و تاکتیکی که روی میز داریم، عمل در برابر عمل است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
پویش تشکر از وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری صدور سند قطعی مالکیت اردوگاه کشوری شهید باهنر راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۹    
با برگزاری فینال رقابتهای آزاد تپانچه بادی آقایان،میکائیل رئوفی از سی سخت به مقام سوم دست یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۹    
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با اهدای هزاران بسته غذایی از زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۰    
نقشینه اظهار کرد: شنبه و یکشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت. دوشنبه مجددا در استان های جنوبی و شمال غرب و غرب سواحل خزر بارندگی ها آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۱    
فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه و همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف امروز پنجشنبه طی تماسی تلفنی،درمورد تحولات مختلف سوریه، ایران، منطقه و جهان گفتگو کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۱    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن حیاتی خواندن هفته های آینده برای برجام، گفت که توافق موقت آژانس با ایران یک فرصت گرانبها به دیپلماسی برای حفظ برجام داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱    
تابوت هایی به سبک تدفین سنتی ایتالیایی در داخل دیوارهای گورستان قرار داده شده بود. فیلم هایی که از لحظه شروع رانش گرفته شده نشان می دهد که دیوارها ترک می خورد و سپس فرو می ریزد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشستی 3 ساعته با دانشجویان به سئوالات مختلف آنها از جمله درباره انتخابات 1400 پاسخ گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۹    
مدیر کل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه 15 خدمت درمانی رایگان به فرهنگیان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۶    
ترکیب مواد شیمیایی مانند سفید کننده ها و لک برها با جوهر نمک بسیار خطرناک است زیرا بخار و گازهای ناشی از این اختلاط می تواند بسیار سمی باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۶    
تلاش پاکستان که انتظار داشت در اجلاس اخیر مسوولان گروه ویژه اقدام مالی (اف ای تی اف) بتواند از فهرست خاکستری خارج شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۵    
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت گفت وگو برای کاهش تنش ها در منطقه تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۹    
سخنگوی کاخ سفید برای چندمین بار از پاسخ دادن به زمان تماس رئیس جمهوری آمریکا و شاه سعودی امتناع کرد اما گفت درباره برخی موضوعات نگرانی هایی داریم که چگونگی پاسخ به آن را فعلا مطرح نمی کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۳    
جدول دروس مدرسه تلویزیونی جمعه 8 اسفندماه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۳    
بررسی های انجام شده محققان ایرلندی در یک تحقیق گسترده نشان داده است که داشتن رژیم غذایی ناسالم در دوران بارداری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۰    
به گفته محققان واکسن کرونا در آینده ای نزدیک به شکل اسپری و قرص قابل استفاده خواهد بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۴    
یک مقام وزارت امور خارجه کره جنوبی از موافقت امریکا با ازادسازی مقداری از دارایی هایی مسدود شده ایران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۴    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای به تصمیم ایران برای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در راستای توقف پروتکل الحاقی واکنش نشان داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در گفت و گوی تلفنی با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، خواستار برقراری نظم و آرامش در این کشور شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۸    
بر اساس آمار اعلام شده، کرونای جهش یافته انگلیسی در کشورمان شایع شده و استان هایی مثل خوزستان را درگیر کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت پدر گرانقدر رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۳    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و وزیر خارجه فرانسه تلفنی گفت وگو و حمله اخیر به فرودگاه اربیل را بررسی کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فاز دوم واکسیناسیون در کشور خبر داد و گفت: 20 هزار سالمند و معلول از فردا واکسن کرونا را دریافت می کنند؛ امیدواریم تا پایان شهریورماه 1400 ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۹    
سجاد آقایی با جدایی از استقلال تهران به نساجی مازندران پیوست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۹    
رییس هلال احمر بیله سوار از مصدومیت 5 نفر بر اثر تصادف دو خودرو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۳    
وزیر خارجه کویت در راستای افزایش تحرکات کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای رفع اختلاف با قطر با امیر قطر دیدار و نامه امیر کویت را تحویل او داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۳    
ارتش هند و پاکستان درباره آتش بس در منطقه مورد مناقشه کشمیر به توافق رسیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۵۳    
عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: بین تعداد پرستارانی که به عنوان شهدای سلامت اعلام شده اند و تعدادی که پرونده هایشان بررسی شده است اختلاف وجود دارد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
در پی تشدید اختلافات میان دولت و نیروهای مسلح ارمنستان و احتمال وقوع کودتای نظامی در این کشور، سخنگوی اتحادیه اروپا در بیانیه ای از دو طرف خواست که از هرگونه اقدامی که ممکن است به افزایش تنش ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با سرپرست شهرداری کلانشهر اراک دیدار و گفتگو کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
نوزاد آمریکایی مبتلا به نوع جدید کرونا که تعداد ذرات ویروسی موجود در بدنش در حدود 51418 برابر تعداد ذرات ویروسی سایر بیماران است، حیرت پزشکان را برانگیخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات اخیر در ارمنستان اظهار داشت: به دقت در حال پیگیری تحولات در این کشور هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۷    
در مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، تیم ملوان عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه 3 بر یک برابر تیم رایکای بابل به پیروزی رسید و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۲    
رییس دفتر رییس جمهور بعد از ظهر پنج شنبه به منظور افتتاح تعدادی از طرح های زیرساختی و توسعه ای، وارد شهر اصفهان شد و از سوی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۲    
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: رییس جمهوری 130 میلیارد تومان برای پنج پروژه استان اصفهان که تا 2 ماه آینده به اتمام می رسد اختصاص داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
کری نماینده ویژه آمریکا در تغییرات اقلیمی، با همتای چینی خود گفت و گو کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدارهایش با مقامات بلندپایه سوری در دمشق را بسیار سازنده توصیف و بر تداوم حمایت ایران از این کشور تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۹    
خبر، مصاحبه و گزارش های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۳    
با شیوع کرونا ویروس موتاسیون یافته(انگلیسی) که منشا انتقال آن از مسافران عراقی سفر کرده به خوزستان اعلام شد، وضعیت 11 شهر خوزستان به ویژه شهرستان های جنوب غرب استان(آبادان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
سومین روز مسابقات چوگان قهرمانی کشور 'جام شهید سلیمانی'، گرامیداشت دهه فجر با رقابت تیم های نیروی زمینی ارتش و دماوند قصرفیروزه و راد اصفهان با سبلان قصرفیروزه امروز (پنجشنبه 7 اسفند ماه) در مجموعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۷    
دومین نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا ویروس جنوب غرب خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت مرز شلمچه و شهرستان های تابعه با حضور دکتر محمد مطلق نماینده وزیر بهداشت در استان های جنوبی و رییس مرکز ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۹    
افزودن مقدار کمی دارچین به چای، آب پرتقال یا غلات مفید است. با جوشاندن آب با یک تکه دارچین به راحتی می توان چای دارچینی نیز تهیه کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۳    
سازمان امنیت ملی ارمنستان در مورد بحران سیاسی داخلی این کشور که امروز آغاز شد از ساکنان این کشور خواست تا آرامش خود را حفظ کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۷    
شهردار منطقه 19 تهران گفت ساماندهی افراد بی خانمان در گرمخانه ها و اجرای طرح زمستان گرم در جنوب پایتخت اجرا خواهد شد.