چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۰:۵۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 5 اسفند 1396 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 31 فروردین 1396 سینما پرس 31 اردیبهشت 1396 سینما پرس 31 خرداد 1396 سینما پرس 31 تیر 1396 سینما پرس 1 مرداد 1396 سینما پرس 31 شهریور 1396 سینما پرس 30 مهر 1396 سینما پرس 30 آبان 1396 سینما پرس 1 آذر 1396 سینما پرس 30 دی 1396 سینما پرس 30 بهمن 1396 سینما پرس 1 اسفند 1396 سینما پرس 2 اسفند 1396 سینما پرس 3 اسفند 1396 سینما پرس 4 اسفند 1396 سینما پرس 5 اسفند 1396 سینما پرس 6 اسفند 1396 سینما پرس 7 اسفند 1396 سینما پرس 8 اسفند 1396 سینما پرس 9 اسفند 1396 سینما پرس 10 اسفند 1396 سینما پرس 11 اسفند 1396 سینما پرس 12 اسفند 1396 سینما پرس 13 اسفند 1396 سینما پرس 14 اسفند 1396 سینما پرس 15 اسفند 1396 سینما پرس 16 اسفند 1396 سینما پرس 17 اسفند 1396 سینما پرس 18 اسفند 1396 سینما پرس 19 اسفند 1396 سینما پرس 20 اسفند 1396 سینما پرس 21 اسفند 1396 سینما پرس 22 اسفند 1396 سینما پرس 23 اسفند 1396 سینما پرس 24 اسفند 1396 سینما پرس 25 اسفند 1396 سینما پرس 26 اسفند 1396 سینما پرس 27 اسفند 1396 سینما پرس 28 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1396 
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
سینماپرس: تصویربرداری سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۹    
سینماپرس: طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هفته جاری کارگاه هایی تخصصی با محوریت موسیقی فیلم و سناریو در سینمای معاصر جهان در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
سینماپرس: اسامی راه یافتگان بخش فیلم و عکس دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن توسط هیأت داوران این جشنواره اعلام شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
سینماپرس: برنامه ثریا به بهانه چهارمین سالگرد ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری با موضوع جای خالی تجربه جهاد سازندگی و نقش مردم در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی روی آنتن ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سینماپرس: مراسمی تحت عنوان جشن زیبایی بورژوا (یکی از برندهای لوازم آرایش در فرانسه) با حضور عده ای از بازیگران سینما و تلویزیون در تهران برگزار شد!
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۷    
سینماپرس: پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
سینماپرس: فردی که به رغم اظهارات و مواضع ضدانقلابی خودش، دبیر علمی جایزه جلال شده، در تازه ترین اظهار نظر خود ضمن تشویق مخاطبانش به قانون شکنی از یک طرح استعماری در جهت کشف حجاب حمایت کرد!
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۲    
سینماپرس: مراسم اختتامیه جشنواره فیلم برلین شنبه شب برگزار شد و هیئت داوران بخش مسابقه بین الملل به ریاست توم تیکور کارگردان آلمانی ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
مشرق: یکی از مدیران فرهنگی در سایت کافه سینما مطالبی را مندرج کرده که رسانه ها نباید واکنشی به صحبت های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و نامزد شدن فیلم هجوم در بخش رقابتی تدی ( همجنسبازان) نشان ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۷    
مشرق: تقی دژاکام روزنامه نگار در واکنش به صحبت های اخیر لیلا حاتمی در کنفرانس خبری فیلم خود در جشنواره برلین ماجرایی از سیمین دانشور توییت کرد که نشانگر اختلاف نگاه این دو شخصیت فرهنگی است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
سینماپرس: مرحله تدوین فیلم کوتاه مادری به پایان رسیده و ساخت موسیقی آن آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۲    
سینماپرس: والت دیزنی اولین مجموعه از پوستر های انیمیشن محبوب شگفت انگیزان2 (The Incredibles) که در تابستان 2018 اکران می شود را منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۷    
سینماپرس: کمپانی مارول اسامی کامل بازیگرانی که در قسمت چهارم مجموعه سینمایی انتقام جویان ایفای نقش دارند را منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
سینماپرس: با توجه به گذراندن آخرین مراحل فنی، ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی تا 10 بشمار به شهاب اکبری سپرده شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
سینماپرس: تئاتر موزیکال یخ زده(Frozen) که از انیمیشنی پرفروش به همین نام اقتباس شده است، پس از اجرای عمومی در دنور، در برادوی به روی صحنه رفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۷    
باشگاه خبرنگاران: شب گذشته مهران مدیری که میزبان سامان احتشامی، پیانیست بود، به موضوع پشت پرده ها و بر ملا شدن آنها پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
سینماپرس: گروه موسیقی ساکن روان در قالب سلسله اجراهای موسیقی تجربه ، منتخبی از دو آلبوم خود را در روز چهارشنبه 16 اسفند از ساعت 20:30 در برج آزادی تهران به اجرا می گذارد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
سینماپرس: مجموعه کلاه قرمزی که برای نوروز 96 تدارک دیده شده بود اما پخش نشد، با اعمال تغییراتی در آیتم های برنامه در نوروز 97 از شبکه دو سیما نمایش داده می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۲    
سینماپرس: قسمت نخست مستند سیاسی بدون مرز به تهیه کنندگی مرتضی غرقی از امشب 5 اسفند روانه آنتن شبکه دوم سیما می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
سینماپرس: دوگانگی موجود در تصمیمات شورای صنفی نمایش نگرانی هایی را پیرامون اکران عادلانه فیلم ها در فصل اکران نوروزی ایجاد کرده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۲    
سینماپرس: چهار بازیگر جدید به مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان که به کارگردانی راما قویدل و با سفارش سیما فیلم تولید می شود، پیوستند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۲    
سینماپرس: در جلسه ای که به منظور هماهنگی برنامه های روز ملی هنرهای نمایشی با حضور مهدی شفیعی برگزار شد، زمان فعالیت تماشاخانه های سنگلج، هنر ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۷    
سینماپرس: شرکت کنندگان در نظرسنجی جدیدی که یک سایت اینترنتی برگزار کرده است، فارست گامپ به کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی تام هنکس را به عنوان بهترین فیلم از میان اسکاری های دهه 1990 میلادی انتخاب ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
سینماپرس: محمدعلی سجادی، کارگردان و فیلم نامه نویس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی بازیچه خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
خبرگزاری مهر: عوامل مستند پایتخت همزمان با رونمایی از این اثر از تعویق پخش آن خبر دادند و گفتند که این کار تصمیم درستی نیست.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
سینماپرس: رییس دانشکده سینما و تئاتر درباه تحصن تعدادی از دانشجویان گفت: بخشی از درخواست های اعتراضی دانشجویان به حق است و بخشی نیز به دلیل ناآشنایی دانشجویان به سیستم اداری دانشگاه است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
سینماپرس: ملکه رنجبر از هفته گذشته بار دیگر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۸    
سینماپرس: فرحبخش با حضور در برنامه سینما دو که به بررسی سبک بازیگری جمشید هاشم پور اختصاص داشت، گفت: جمشید هاشم تنها سوپراستار بعد از انقلاب است .
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
سینماپرس: سعید آقاخانی مهمان این هفته برنامه من و شما که روزهای جمعه از شبکه شما پخش می شود، بود و به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
سینماپرس: شبکه مستند از امشب (5 اسفند) مجموعه مستند اقلیم با موضوع جذابیت ها و شگفتی های طبیعی ایران را روانه آنتن خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
سینماپرس: فهرست آثار دو بخش رقابتی مستند و داستانی دوره سوم جشنواره فیلم بی کلام گلوب 2018 اعلام گردید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۸    
سینماپرس: فیلم پُست آخرین ساخته اسپیلبرگ با اینکه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اسکار شده، اما از متوسط ترین آثارش، ضعیف تر است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
سینماپرس: امیرجعفری به جمع بازیگران فیلم سینمایی قانون مورفی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته پیوست.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
سینماپرس: دیروز جمعه(4 اسفند) آلبوم موسیقی عاشقانه های فریدون مشیری به آهنگسازی فردین کریم خاوری و خوانندگی صادق درجاتی (ونداد) طی مراسمی در فروشگاه شهر کتاب دانشگاه رونمایی گردید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۸    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی آشفته گی به کارگردانی فریدون جیرانی که از ابتدای اسفند آغاز شده بود در لوکیشنی در تهران در حال انجام است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
سینماپرس: کارگردان مستند اوین لند گفت: در همه جنبه های فرهنگی از این اتفاقات می افتد و ما اینبار از خودی ها خوردیم. معتقدم با ساختن این مستند بعد از سال ها به جبهه رفتم و دینم را ادا کردم.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۴    
سینماپرس: پخش فصل سوم مسابقه گویندگی و اجرا در یک، دو، صدا با حضور81 شرکت کننده از امروز(شنبه پنجم اسفند) شروع و تا ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
سینماپرس: سالن اصلی تئاتر شهر از فردا 6 اسفندماه میزبان اجرای نمایش هملت و دن کیشوت به کارگردانی تاجبخش فنائیان می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۹    
سینماپرس: احمد صدری، طی حکمی از طرف معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور معاون وزیر و نیز رییس کمیته های تخصصی ارزشیابی هنرمندان منصوب گردید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
سینماپرس: ساموئل ال جکسون، تهیه کننده و بازیگر سرشناس امریکایی مخالفت خود با طرح ترامپ مبنی بر مسلح کردن معلمان در برابر دانش آموزان را اعلام کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۹    
سینماپرس: ولی الله شیراندامی، بازیگر 86 ساله سینما، تئاتر و تلویزیون به دنبال شکستگی استخوان بازو دو ماه است که در منزل خود بستری است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۴    
سینماپرس: فردی که مدیر گروه رانتی هنر و تجربه را در دست دارد و چندی پیش تلویحا از کشف حجاب حمایت کرده بود، مجددا اظهارات گستاخانه خود را تکرار کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹    
سینماپرس: سریال جدید صدرالدین شجره تحت عنوان روز درگذشتگان هر روز ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۹    
سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی جن زیبا با اشاره به پایان مرحله تدوین این اثر، از انجام جلوه های بصری آن در کشور ترکیه خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
سینماپرس: حسن زاهدی صدابردار پیشکسوت در رابطه با لابی گری های رایج در سینمای کشور گفت: کمیت گرایی شدید و بی توجهی مدیران به کیفیت آثار سینمایی یکی از دلایل رشد فزاینده لابی گری در سینما است و معتقدم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
سینماپرس: سازمان سینمایی باید تکلیف خود را با معاونت نظارت و ارزشیابی و شورای پروانه نمایش خویش مشخص کند که چگونه آثاری با محتوای همجنسگرایانه و یا ضدنظام از مجاری قانونی عبور کرده و مجوز اکران و ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
سینماپرس: تماشاخانه ارغنون در آخرین ماه سال 1396 میزبان اجرای نمایش هایی چون مصایب یک رقصنده پاپتی ، هجوم ، خروس زری، پیرهن پری و قصه علیمردان خان می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۹    
سینماپرس: کامیار اسماعیلی، مجری و برنامه ساز تلویزیونی درباره علل ضعف صداوسیما در برنامه سازی گفت: فضای مجازی تبدیل به یک بهانه شده، برنامه سازان و مدیران همه چیز را گردن فضای مجازی می اندازند .
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
سینماپرس: منتخبان بخش نسل شصت و هشتمین جشنوار فیلم برلین اعلام شدند که در میان آنها فیلم سینمایی درساژ از ایران نیز قرار دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
سینماپرس: یک کارگردان تئاتر از روی صحنه بردن نمایش توپاک ، برگرفته از داستان زندگی خواننده رپ مقتول امریکایی خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴    
سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی سرو زیر آب درباره موعد اکران این اثر گفت: فکر می کنم فرصت مناسب نمایش این فیلم بعد از جام جهانی است ضمن اینکه ما چند جشنواره خوب خارجی هم در این فرصت خواهیم رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
سینماپرس: نخستین جشنواره موسیقی الکترونیک با حضور 13 گروه هنری در هفته آینده برگزار خوهد شد و در آن هنرمندان به اجرای زنده کنسرت می پردازند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
سینماپرس: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی ایراندخت که درامی عاشقانه و تاریخی است در لوکیشن لاله زار دنبال می شود.