پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۱۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 21 اسفند 1396 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 31 فروردین 1396 سینما پرس 31 اردیبهشت 1396 سینما پرس 31 خرداد 1396 سینما پرس 31 تیر 1396 سینما پرس 1 مرداد 1396 سینما پرس 31 شهریور 1396 سینما پرس 30 مهر 1396 سینما پرس 30 آبان 1396 سینما پرس 1 آذر 1396 سینما پرس 30 دی 1396 سینما پرس 30 بهمن 1396 سینما پرس 1 اسفند 1396 سینما پرس 2 اسفند 1396 سینما پرس 3 اسفند 1396 سینما پرس 4 اسفند 1396 سینما پرس 5 اسفند 1396 سینما پرس 6 اسفند 1396 سینما پرس 7 اسفند 1396 سینما پرس 8 اسفند 1396 سینما پرس 9 اسفند 1396 سینما پرس 10 اسفند 1396 سینما پرس 11 اسفند 1396 سینما پرس 12 اسفند 1396 سینما پرس 13 اسفند 1396 سینما پرس 14 اسفند 1396 سینما پرس 15 اسفند 1396 سینما پرس 16 اسفند 1396 سینما پرس 17 اسفند 1396 سینما پرس 18 اسفند 1396 سینما پرس 19 اسفند 1396 سینما پرس 20 اسفند 1396 سینما پرس 21 اسفند 1396 سینما پرس 22 اسفند 1396 سینما پرس 23 اسفند 1396 سینما پرس 24 اسفند 1396 سینما پرس 25 اسفند 1396 سینما پرس 26 اسفند 1396 سینما پرس 27 اسفند 1396 سینما پرس 28 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1396 
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۴    
سینماپرس: رسانه ملی برنامه های سال تحویل خود را از امشب (شنبه 26 اسفندماه) در شبکه های مختلف تلویزیون آغاز می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
سینماپرس: سیدرضا منتظری/ این روزها در حالی چشم انتظار نوروز 1397 هستیم که جای خالی هنرمندان بسیاری پای سفره های هفت سین به چشم می خورد ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۰    
سینماپرس: رییس صداوسیما طی پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی را تسلیت گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۰    
سینماپرس: گروه موسیقی کُهن به سرپرستیِ کامیار فانیان پنج شنبه هفته جاری، در قالب تور اروپایی خود، در کنسرواتوار موتزارت شهر سالزبورگ اجرا خواهد داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی "پلنگ سیاه"(Black Panther) ساخته رایان کوگلر که با فروش 192 میلیون دلاری در 3 روز نخست نمایش، یکی از برترین رکوردهای اولین هفته اکران را در اختیار گرفته بود، با گذشت چهار هفته ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۵    
سینماپرس: آثارِ برگزیدگان بخش عکس دوره چهارم جایزه فرشته در تابستان سال آینده علاوه بر شهر تهران، در شهرهای دیگر نیز به نمایش گذاشته می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
سینماپرس: اکران فیلم سینمایی "گنجشک قرمز"(Red Sparrow) ساخته "فرانسیس لارنس" که از 2 مارس(11 اسفند) آغاز شده بوده، فروش افتتاحیه ی خوبی داشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۵    
سینماپرس: سینما درام اجتماعی هالیوود و غرب در ایجاد امید بخشی به زندگی و ترسیم چهره زندگی موفق و پویا نقش بسیار موفقی داشته است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "لیسانسه ها" گفت: چرا من بعد از 50 سال فعالیت در عرصه بازیگری باید هنوز هم مستاجر باشم؟ چه کسی پاسخگوی این وضعیت است؟ شاید بهتر است به جای بازیگری به سراغ مسافرکشی بروم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان: بازیگر سریال ولایت عشق گفت: پیشنهادات بسیاری را برای بازی داشته ام و به امید خدا بعد از نوروز 97 با انرژی و قدرت به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۵    
سینماپرس: پوستر فیلم کمدی خرگیوش به کارگردانی مانی باغبانی رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
سینماپرس: تیزر هیئت مدیره ساخته مازیار میری که سریال ویژه شبکه پنج سیما برای ایام نوروز می باشد، منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
سینماپرس: به دنبال دعوت ارکستر دولتی آنتالیا از محمد معتمدی، این خواننده به همراه علی رهبری مجموعه سوییت های مادرم ایران را در بهار سال آینده در شهر آنتالیا اجرا خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۶    
سینماپرس: کارگردان فیلم کوتاه ترخیص که با موضوع فروش نوزادان در تهران ساخته شده است، فرم حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر را پر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۶    
سینماپرس: بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) یکی از دو فیلمی است که امسال به کارگردانی استیون اسپیلبرگ روی پرده می رود. پیش نمایش این اثر در رویداد (SXSW) با ایرادات فنی همراه بود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۱    
سینماپرس: رادیو ایران فصل سوم مسابقه یک، دو، صدا را با حضور 81 شرکت کننده در ایام تعطیلات نوروز روی آنتن می فرستد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
سینماپرس: فیلم سینمایی جاودانگی به بخش مسابقه جشنواره فوری مرکاتو ایتالیا راه پیدا کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۱    
مهر: احمد درویشعلی پور کارگردان مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل با اشاره به عمل جراحی داریوش فرضیایی گفت: عمل جراحی موفقیت آمیز بود و وی امروز 21 اسفند از بیمارستان مرخص می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲    
سینماپرس: ضبط مجموعه تلویزیونی دیوار به دیوار 2 به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
سینماپرس: سعید براتی مدیر تصویربرداری مینی سریال بیا از گذشته حرف بزنیم به کارگردانی حمید نعمت الله اظهار کرد ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۷    
سینماپرس: استیون فریرز کارگردان شناخته شده انگلیسی در آخرین اثرش ویکتوریا و عبدل در نازل ترین شکل ممکن و با یک ایده سطحی نمایشی یک قصه جذاب تاریخی را کاملا هدر داده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۲۷    
سینماپرس: تهران-دمشق ریشه های اجتماعی اعتراضات گروهی از مردم تا شکل گیری بحران در سوریه را جستجو می کند و تلاش دارد تصویری از وضعیت مردم شهرهای مختلف سوریه را پس از گذشت 7 سال از جنگ ارائه کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۲    
سینماپرس: مسابقه پرطرفدار کودک شو با 19 قسمت نوروزی مهمان خانه های مردم خواهد بود و برای اولین بار چهره ها شرکت کنندگان آن می شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۲    
سینماپرس: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بنیاد فرهنگی روایت فتح فراخوان مسابقه چهل سال چهل فیلم را منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
سینماپرس: می توان گفت در تار و پود آموزش و پرورش و آموزش عالی جامعه ایرانی معرفت هنر لیبرالی نفوذ و رسوب پیدا کرده است و راه طولانی برای برون رفت از این وضعیت پیچیده و دشوار را پیش رو داریم.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
سینماپرس: شهاب ملت خواه کارگردان سینما در آستانه روز بزرگداشت مقام شهدا در رابطه با کم کاری سینما در قبال شهدا همه ما بدهکار و مدیون شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم آن ها به فراموشی سپرده شوند و این ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
سینماپرس: گفتن از مقام شهید، بالاآوردن خانواده شهید، قیام دادن حاضران و بغض مقام مسئول دردی دوا نمی کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۷    
سینماپرس: قسمت پایانی مسابقه تلویزیونی آماده باش در ایام نوروز 97 روی آنتن شبکه امید خوهد رفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۲    
سینماپرس: جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه، 23 و 24 اسفند در تالار وحدت به خوانندگی اشکان خطیبی برگزار خواهد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۲    
سینماپرس: 21 داور در 7 رشته، بخش تجسمی نهمین جشنواره سیمرغ را داوری می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
سینماپرس: جمعی از مستندسازان در نشستی که با حضور مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند برگزار شد به ارائه دیدگاه هایشان پیرامون حضور مستند در جشنواره فیلم فجر پرداختند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
سینماپرس: رئیس رسانه ملی در مراسم 48 سالگی دانشگاه صدا و سیما تصریح کرد که این دانشگاه متعلق به انقلاب اسلامی است از این رو باید از جهت تکنیکی، علمی، هنری و فلسفه اسلامی و انقلابی در جهان بدرخشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
سینماپرس: نخستین ویدئو از پشت صحنه فیلم سینمایی مصادره در فاصله 2 روز مانده به اکران منتشر شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۷    
سینماپرس: اسامی فیلم های نوروزی مشخص و اکران از چهارشنبه 23 اسفندماه در سراسر کشور آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
سینماپرس: مدیر مرکز تولید متن سازمان سینمایی حوزه هنری بیان کرد که با اتمام فیلمنامه، قرار است سال آینده یک فیلم سینمایی با محوریت زندگی و شخصیت شهید سیدمحمد حسینی بهشتی ساخته شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
سینماپرس: فیلمنامه تیغ و ترمه نوشته کیومرث پوراحمد در شورای پروانه ساخت وزارت ارشاد رد شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
سینماپرس: گروه تروریستی جبهه النصره طی حملات خمپاره ای علیه مناطق مسکونی واقع در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق، تیم خبری شبکه پرس تی وی را هدف حمله قرار داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۷    
سینماپرس: محمود کلاری، نیکی کریمی، مجتبی آقایی، شادی قدیریان و نیکلای نیمان آثار منتخب دومین جشنواره بین المللی عکاسی نگاه آبی را داوری خواهند کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
سینماپرس: تهیه کننده سریال پایتخت با اشاره به جذابیت های فصل پنجم، بیان کرد که همه گروه سعی کرده اند سنگ تمام بگذارند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۲    
سینماپرس: تصویربرداری سریال نوروزی تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
سینماپرس: در سی و ششمین دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر، بخش زنگ هفتم ویژه دانش آموزان اضافه شد که در این بخش 7 فیلم متناسب با سن دانش آموزان به نمایش در می آید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۲    
سینماپرس: فیلمبرداری جدیدترین فیلم فریدون جیرانی این روزها در تهران ادامه دارد. آشفته گی اولین همکاری بهرام رادان با جیرانی است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۷    
سینماپرس: پنجاه و هفتمین قسمت از برنامه به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند فرهنگ عبارت است از ساخته مختار نامداری روی آنتن شبکه مستند می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
سینماپرس: مایکل کین بازیگر سرشناس سینمای بریتانیا، جدیدترین چهره ای است که اعلام کرده دیگر با وودی آلن همکاری نخواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۷    
سینماپرس: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی خانواده دکتر ماهان به کارگردانی راما قویدل در روزهای اخیر در دانشکده دامپزشکی واقع در محمدشهر کرج آغاز شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
سینماپرس: از 24 تا 26 اسفندماه، فیلم های نابغه جوان ، شالا و خانواده مالاولیا در موزه سینما به نمایش درمی آیند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۷    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی یکشنبه 20 اسفند ماه در فرودگاه امام خمینی با بازی هادی حجازی فر و احمد مهرانفر پایان یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
سینماپرس: حسن هدایت کارگردان سینما در پی اظهارات محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر و بیان اینکه سال آینده جشنواره فیلم اولی ها را برگزار می کنیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۲    
سینماپرس: در این دیدار محمدعلی کشاورز پوستر روز ملی هنرهای نمایشی را امضا کرد و با رونمایی از سالنامه تئاتر، یادداشتی را در این سالنامه نوشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۲    
سینماپرس: وقتی رئیس سازمان سینمایی و معاون نظارت و ارزشیابی وی با بی توجهی به انتقادات جدی بر محتوای برخی آثار جشنواره، با اطمینان از اکران بدون اعمال تغییرات فیلم ها سخن می رانند ...