چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۰۰May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 6 اسفند 1396 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 31 فروردین 1396 سینما پرس 31 اردیبهشت 1396 سینما پرس 31 خرداد 1396 سینما پرس 31 تیر 1396 سینما پرس 1 مرداد 1396 سینما پرس 31 شهریور 1396 سینما پرس 30 مهر 1396 سینما پرس 30 آبان 1396 سینما پرس 1 آذر 1396 سینما پرس 30 دی 1396 سینما پرس 30 بهمن 1396 سینما پرس 1 اسفند 1396 سینما پرس 2 اسفند 1396 سینما پرس 3 اسفند 1396 سینما پرس 4 اسفند 1396 سینما پرس 5 اسفند 1396 سینما پرس 6 اسفند 1396 سینما پرس 7 اسفند 1396 سینما پرس 8 اسفند 1396 سینما پرس 9 اسفند 1396 سینما پرس 10 اسفند 1396 سینما پرس 11 اسفند 1396 سینما پرس 12 اسفند 1396 سینما پرس 13 اسفند 1396 سینما پرس 14 اسفند 1396 سینما پرس 15 اسفند 1396 سینما پرس 16 اسفند 1396 سینما پرس 17 اسفند 1396 سینما پرس 18 اسفند 1396 سینما پرس 19 اسفند 1396 سینما پرس 20 اسفند 1396 سینما پرس 21 اسفند 1396 سینما پرس 22 اسفند 1396 سینما پرس 23 اسفند 1396 سینما پرس 24 اسفند 1396 سینما پرس 25 اسفند 1396 سینما پرس 26 اسفند 1396 سینما پرس 27 اسفند 1396 سینما پرس 28 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1396 
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۶:۱۴    
سینماپرس: مکری در پاسخ به این سوال که چگونه توانسته فیلمی درباره همجنسگرایی را در ایران بسازد و مجوز دریافت کند می گوید: در یک ساعت اول فیلم شخصیت نگار دارد نقش سامان را بازی می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
سینماپرس: منتخبان دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار تهران، چهره های برجسته علمی و هنری، مدیرعامل و مسئولان عالی رتبه این بانک معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
سینماپرس: کسی به اندازه مانی حقیقی برای گرفتن یک خرس ناقابل این همه خودش را به در و دیوار نزده باشد.مانی حقیقی ثابت کرد حتی سیاه نمای خوبی هم نیست باید برود سال ها پیش جعفر پناهی شاگردی کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۰:۱۴    
سینماپرس: احمد نجفی در اعتراض به بی عدالتی جاری در حوزه اکران، به وعده خود عمل کرد و در شورای به اصطلاح صنفی و ناکارآمد نمایش را گِل گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
مهر: نویسنده سریال سارق روح با اشاره به اتفاقات این مجموعه از پرداختن به فرقه های انحرافی یاد کرد و اینکه تحقیقات زیادی در این حوزه داشته است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
سینماپرس: بخش های جدید از مجموعه عروسکی سوغات جنگل به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی با حضور میرطاهر مظلومی تصویربرداری شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
سینماپرس: اجرای نمایش آبی مایل به صورتی به کارگردانی ساناز بیان که تندیس اثر برگزیده سال 96 را دریافت کرده است، تا روز شنبه 26 اسفند تمدید شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
مهر: رضا مقصودی کارگردان سینما بیان کرد که قصد دارد فیلمی درباره زلزله کرمانشاه در مناطق زلزله زده این استان بسازد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
سینماپرس: انیمیشن آلفابت به کارگردانی کیانوش عابدی در ادامه حضورهای خارجی در دو بخش جشنواره فیلم شهر امریکا به عنوان نامزد انتخاب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
سینماپرس: بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) یکی از دو فیلمی است که امسال به کارگردانی استیون اسپیلبرگ اکران می شود. در فاصله پنج هفته مانده به اکران این اثر، پوسترهای آن رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
سینماپرس: سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روز سه شنبه 8 اسفند میزبان اجرای فریدون ناصحی در ساعت 20 می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۹    
میزان: همزمان با نزدیک شدن به اواخر زمستان عرصه هنرهای نمایشی شاهد اجرای آثار نمایشی فراوانی در تماشاخانه های شرح تهران است که از جمله مهم ترین آنها می توان به "زندانی خیابان دوم" به کارگردانی "مه ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۴۹    
مشرق: پژمان بازغی در حاشیه اکران مردمی اسرافیل به خبرنگاران گفت: همانطوری که حضرت آقا همانطوری که حضرت آقا گفتند اژدهای هفت سر فساد همین طور دارد سر اضافه می کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۳۴    
خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "تنگه ابوقریب" گفت: دیده شدن و معروفیت اتفاق ویژه ای در سینما نیست. اصولاً رسم هنر ماندگاری است زیرا این نوع دیده شدن به نوعی اتفاقی هیجانی است که به سرعت فراموش می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۹    
سینماپرس: علیرضا شفایی به مناسبت زادروز هوشنگ ابتهاج قطعه خیال روی تو را با غزلی از این شاعر معاصر منتشر کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۴    
سینماپرس: تصویربرداری سریال از یادها رفته همچنان ادامه دارد و دویستمین جلسه تصویربرداری سریال انجام شد و حدود 30 درصد سریال تصویربرداری شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۴۹    
سینماپرس: خانم یکتاناصر اگر جستجو کردید و به شجاعت امثال محمدحسین حدادیان در برابر شجاعت پوشالی همکارانتان پی بردید ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۴    
فارس: صاحب امتیاز عروسک جناب خان گفت: طی توافقاتی که با تهیه کننده و مجری برنامه خندوانه داشته ایم، مشکل حضور عروسک جناب خان در این برنامه حل شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۱۹    
سینماپرس: سعید مستغاثی گفت: تصاویری مثل عرق سرد ، بمب یک عاشقانه یا مغزهای کوچک زنگ زده اصلاً فیلم نیستند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۴    
سینماپرس: شبکه چهار از فردا (دوشنبه 7 اسفندماه) برنامه ای جدید با رویکرد تخصصی نسبت به فیلم کوتاه را روانه آنتن خواهد کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۹    
سینماپرس: فیلم اسرافیل، از حیث مؤلفه های رهگفت چهارچالشی، کاملاً یک فیلمفارسیِ قبل انقلابی است که کمی مدرن شده است! و ازلحاظ چالش دموکراسی (آزادی) و استبداد ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۰    
سینماپرس: گروه هنر و تجربه نسبت به واکنش ها به نامزدی فیلم هجوم در جایزه همجنسگرایانه تِدی واکنش نشان داد و در بیانیه ای تاکید کرد که با جستجو در لغت نامه ای معتبر به نتیجه دیگری رسیده است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
سینماپرس: پوستر سریال نمایش خانگی گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی رونمایی شد. قسمت اول این مجموعه از 9 اسفند ماه توسط موسسه سرو رسانه پارسیان وارد بازار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
سینماپرس: فرهاد مهندس پور در نشست خبری بخش عکس و پوستر جشنواره با اشاره به استقلال دبیران هر بخش، تأکید کرد باید جشنواره فجر به سوی دو بخشی شدن برود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
سینماپرس: مجموعه ای از آثار کارگردان سینمای مستند در مرکز بین المللی آرشیو فیلم آنتولوژی آمریکا مرور می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
سینماپرس: ساخت موسیقی فیلم سینمایی لالاکن به کارگردانی مصطفا قربان پور توسط فرشاد فزونی آغاز شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
سینماپرس: آقای مانی حقیقی که حرف های همیشگی کارگردانان جشنواره ای وطنی را در برلین یکبار دیگر جوید و ضمن اعلام ناخرسندی از سوالات سیاسی بیانیه سیاسی خود را گفت ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۶    
مهر: کارگردان فیلم سینمایی بوفالو از ساخت یک عاشقانه در دو شهر پاریس و تهران خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
سینماپرس: ضبط فیلم سینمایی کُنجانچَم به کارگردانی یاسمن نصرتی به پایان رسید و به زودی تدوین این فیلم آغاز می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
سینماپرس: پروانه معصومی در واکنش به صحبت های لیلا حاتمی در برلین گفت: خواهش می کنم کسانی که حرفی می خواهند بزنند و خارج از ایران هستند، بدانند که در ایران زندگی می کنند و ایرانی هستند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
سینماپرس: فیلم کوتاه روتوش ساخته کاوه مظاهری در ماه مارس 2018 در جشنواره فرایبورگ و 10 جشنواره دیگر رقابت می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۷    
سینماپرس: فیلم خوک مانی حقیقی که در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد مورد انتقاد بسیاری از رسانه های خارجی قرار گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۲    
سینماپرس: امروز صبح (یکشنبه) در مراسمی که از سوی انجمن صداگذاری سینما برگزار شد، جوایز این انجمن (CAS) به دانکرک ، آینه سیاه ، بازی تاج و تخت و کوکو داده شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۲    
سینماپرس: مدیر باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: اعضای باشگاه تا 22 اسفند مهلت دارند که در سایت ثبت نام کنند تا از تخفیف 50 درصدی خرید بلیت فیلم های جشنواره بهره مند شوند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
سینماپرس: هومن سیدی اولین بازیگر فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۷    
سینماپرس: نمایش دپوتات به کارگردانی اتابک نادری، برای سومین بار نوروز 97 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
سینماپرس:نخستین آلبوم موسیقی فیلم های سامان احتشامی به همت مرکز موسیقی بتهون روانه بازار موسیقی کشور شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
سینماپرس: سریدیوی کاپور، یکی از مشهورترین چهره های سینمای بالیوود، پس از تحمل یک حمله قلبی در 54 سالگی درگذشت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
سینماپرس: پنجاه و پنجمین قسمت از برنامه به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند فرزندان زمین ساخته محسن سخا روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
سینماپرس: مرجان کاشانی، لیلا برون و مجید امرایی به عنوان هیات علمی نخستین همایش سراسری نمایش درمانی معرفی شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سینماپرس: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم، 17 اسفندماه مصادف با میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۷    
سینماپرس: جنیفر لارنس بازیگر برنده اسکار می گوید در مصاحبه ای جدید با برنامه 60 دقیقه از تصمیماتش در دوران نوجوانی صحبت کرد و گفت مدرسه را ترک کرد تا به هالیوود برسد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
سینماپرس: روح انگیز شمس کارگردان سینما در پی اظهارات محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر و بیان اینکه سال آینده جشنواره فیلم اولی ها را برگزار می کنیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۲    
سینماپرس: پس از برهم خوردن چند جلسه، اعضای شورای مرکزی کانون کارگردانان انتخاب شدند.