چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۱۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای سینما پرس 8 اسفند 1396 - cinemapress.ir

سینما پرس 29 اسفند 1393 سینما پرس 29 اسفند 1394 سینما پرس 30 اسفند 1395 سینما پرس 31 فروردین 1396 سینما پرس 31 اردیبهشت 1396 سینما پرس 31 خرداد 1396 سینما پرس 31 تیر 1396 سینما پرس 1 مرداد 1396 سینما پرس 31 شهریور 1396 سینما پرس 30 مهر 1396 سینما پرس 30 آبان 1396 سینما پرس 1 آذر 1396 سینما پرس 30 دی 1396 سینما پرس 30 بهمن 1396 سینما پرس 1 اسفند 1396 سینما پرس 2 اسفند 1396 سینما پرس 3 اسفند 1396 سینما پرس 4 اسفند 1396 سینما پرس 5 اسفند 1396 سینما پرس 6 اسفند 1396 سینما پرس 7 اسفند 1396 سینما پرس 8 اسفند 1396 سینما پرس 9 اسفند 1396 سینما پرس 10 اسفند 1396 سینما پرس 11 اسفند 1396 سینما پرس 12 اسفند 1396 سینما پرس 13 اسفند 1396 سینما پرس 14 اسفند 1396 سینما پرس 15 اسفند 1396 سینما پرس 16 اسفند 1396 سینما پرس 17 اسفند 1396 سینما پرس 18 اسفند 1396 سینما پرس 19 اسفند 1396 سینما پرس 20 اسفند 1396 سینما پرس 21 اسفند 1396 سینما پرس 22 اسفند 1396 سینما پرس 23 اسفند 1396 سینما پرس 24 اسفند 1396 سینما پرس 25 اسفند 1396 سینما پرس 26 اسفند 1396 سینما پرس 27 اسفند 1396 سینما پرس 28 اسفند 1396 سینما پرس 29 اسفند 1396 
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۹    
سینماپرس: فیلم زندگی بدون زندگی به کارگردانی کاوه معین فر در جشنواره های ALTERNATIVE FILM FESTIVAL کانادا و جشنواره NewFilmmakers New York شهر نیویورک آمریکا به نمایش درآمد.
سینما پرس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۹    
سینماپرس: جدید ترین تیزر انیمیشن سینمایی قلب سیمرغ با یادی از زنده یاد وحید نصیریان، رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
سینماپرس: فیلم مستند زنی که نام ندارد ساخته فرزاد خوشدست در دوره پانزدهم فستیوال بین المللی مستند کپنهاگ (Copenhagen International Documentary Festival) نمایش داده می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۳    
سینماپرس: دیمنتورها موجوداتی هستند که وارد محیط می شوند و نشاط آن را از بین می برند و مردم را تبدیل به آدم های افسرده می کنند. ایرانِ امروز تحت سیطره دیمنتورها است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
سینماپرس: سینمای استراتژیک به نوعی پاتک به جشنواره های ضدایرانی است، اما پیش از هر چیز باید ساختار و فرم مناسب برای آن تعریف شود که اگر به این مهم برسیم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
سینماپرس: با وجود برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری ششمین دوره کنفرانس افق نو در اسفند 96، نهادهایی که مسئولیت پشتیبانی از برگزاری این کنفرانس را برعهده داشتند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۴    
سینماپرس: نشست نقد کتاب تحلیل و درک فیلم ... نوشته کورش جاهد، جمعه 11 اسفند در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۹    
ایسنا: علیرضا باشکندی از رونق فضای دوبله در پی آماده سازی فیلم های جدید برای نوروز 97، خبر داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۴    
سینماپرس: درام جنایی زندگی نامه ای گوتی(Gotti) با بازی "جان تراوالتا" در حال ساخت است. به تازگی تصاویری از بازی این هنرپیشه هالیوودی در این فیلم منتشر شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۴    
سینماپرس: فیلم سینمایی "گرگ جنگجو 2"(Wolf Warrior 2) ساخته "وو جینگ" محصول 2017 کشور چین به عنوان موفق ترین فیلم آسیایی در جایگاه هفتم پرفروش ترین فیلم های سال 2017-2018 قرار گرفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۴    
تسنیم: محمود رضوی در تازه ترین توییت خود از ایده ساخت فیلم سینمایی لاتاری گفت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۹    
سینماپرس: مستند داستانی جَنبَل ساخته هادی کمالی مقدم و مینا بزرگمهر در جشن تصویر سال به نمایش در می آید. این مستند برگرفته از افسانه هایی پیامون عشق آدمیزاد و پریزاد است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۹    
سینماپرس: دیروز هفتمین مراسم گرامی داشت علامه علی اکبر دهخدا به همراه بزرگداشت حسن انوری، سرپرست تألیف فرهنگ بزرگ سخن، و رونمایی از مستند شناسای سخن برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
سینماپرس: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه مرحوم سلحشور پرچمدار خط جدید سینمایی در تاریخ اسلام و شیعه بود ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۴    
خبرگزاری میزان: بازیگر فیلم "خوب بد جلف" گفت: من بعد از سالها فعالیت در عرصه تلویزیون و ورود به سینمای ایران باید ثابت کنم بازیگر دارای گیشه هستم ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
سینماپرس: فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی نجوا این روزها در حال انجام بوده و بازیگرانی چون محمدعلی نجفی، مسعود کرامتی، احمد حامد، پوریا رحیمی سام، محمد ساربان و ... در آن ایفای نقش دارند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
سینماپرس: نمایشنامه موزه خصوصی نوشته تهمینه محمدی طی جلسه ای در فرهنگسرای ارسباران در روز شنبه هفته آینده خوانده و سپس نقد می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
تسنیم: احسان عبدی پور، کارگردان سینما و تلویزیون به بیان نکاتی درباره روند ساخت مجموعه تلویزیونی گرانباری و زمان اکران فیلم سینمایی پاپ پرداخت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۴    
سینماپرس: طبق گفته دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس، 10 طرح برای اجرا در بخش مسابقه و 6 طرح جهت اجرا در بخش آیینی سنتی این جشنواره به منظور شرکت در جشنواره نوروز 97 توسط هیئت بازبین انتخاب شدند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
سینماپرس: در پی بدنامی صورت گرفته برای هاروی واینستین، تهیه کننده مشهور امریکایی، کمپانی فیلمسازی وی پس از شکست در مذاکرات با یک گروه سرمایه گذاری، مجبور است اعلام ورشکستگی کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
سینماپرس: رسول صدرعاملی که دبیری جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را بر عهده دارد، درباره زمان برگزاری این رویداد گفت: این جشنواره از 22 تا 25 اردیبهشت ماه سال 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۴    
سینماپرس: خانم ثمینی که نویسنده و ایده پرداز اصلی سریال است با ادامه بسط تفکر فمینیستی خود در سریالی که داستانش دو فصل است تمام شده فقط روضه خوانی برای زنان مظلومی می کند که زیر خاک دفن شده اند و ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۹    
سینماپرس: نوبت دوم مجمع عمومی عادی آسیفاایران( انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران) در روز چهارشنبه 23 اسفندماه تشکیل می شود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۹    
سینماپرس: جشن سینمای ایتالیایی لس آنجلس از دنی دوویتو (Danny DeVito) بازیگر 73 ساله ایتالیایی-آمریکایی با اهدای جایزه دستاورد یک عمر فعالیت هنری تجلیل می کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
سینماپرس: هنرپیشه امریکایی در ادامه فعالیت های زیست محیطی خود، مبلغ یک میلیون دلار جهت حمایت از زندگی موجودات دریایی اختصاص داد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۹    
مهر: بازیگر سریال معمای شاه می گوید پس از سال ها فقط پنج میلیون دستمزد خود از این سریال را دریافت کرده و هنوز 13 میلیون از طلب وی باقی مانده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
سینماپرس: تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی از روزهای دوشنبه تا جمعه هفته آینده مقارن با 14 تا 18 اسفند، میزبان برگزاری هفته فرهنگی موسیقی نواحی خراسان می باشد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۴    
سینماپرس: رئیس اندیشکده یقین، با کنایه به کسانی که بر سینمای ابزورد افتخار می کنند، گفت: اینها عمیقاً توسط دولت و کشورهای دیگر حمایت می شوند و زمانی که به دیگر کشورها می روند هر دروغی را می گویند و ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۴    
سینماپرس: چهارمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی (منشور رسانه) با موضوع مخاطب محوری در رسانه ملی با حضور رئیس، معاونان، مدیران و برنامه سازان سازمان صداوسیما در مرکز همایش های بین المللی برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۹    
سینماپرس: در مراسم دومین سالگرد مرحوم فرج الله سلحشور، جمال شورجه گفت: صحبت هایی درباره سریال موسی(ع) شده اما مشکل مالی و جدی وجود دارد که ما با رئیس مجلس شورای اسلامی درباره آن صحبت کردیم و قول هایی ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
سینماپرس: حامد محمدی فیلم سینمایی چهار انگشت را در کشور کامبوج می سازد و قرار است جواد عزتی یکی از نقش های اصلی فیلم را بازی کند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۹    
سینماپرس: فیلم کوتاه کاسکو به کارگردانی مجتبی قاسمی به جشنواره فیلم سیلهت و جشنواره ژئوفیلم ایتالیا راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۴    
سینماپرس: هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی زاهدان با حضور فیلمسازان جوان، هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری استان سیستان و بلوچستان فردا 9 اسفند در تالار ملاصدرای دانشگاه سیستان و بلوچستان به کار خود ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۹    
سینماپرس: در جلسه 30 بهمن شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با عرضه 8 عنوان اثر و ساخت یک فیلم موافقت شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۹    
سینماپرس: محمد مهدی حیدریان رییس سازمان امور سینمایی در حکمی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی این سازمان منصوب کرد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
سینماپرس: به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم سلحشور در این مطلب آثار تولید شده ایشان در کلام رهبر معظم انقلاب بررسی شده است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
سینماپرس: علیرضا قربانی خواننده و پیمان خازنی آهنگساز موسیقی ایرانی در قالب یک پروژه چند رسانه ای با عنوان خانه آبی فعالیت های مشترکی را انجام می دهند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی به وقت خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی پس از حدود 50 جلسه، روز گذشته در تهران به پایان رسید.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۵    
سینماپرس: کوپال ساخته کاظم ملایی به عنوان بهترین فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره هانتینگتون بیچ انتخاب شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
سینماپرس: فیلمبرداری دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان به پایان رسید و بهدخت ولیان به جای الناز شاکردوست در این فیلم مقابل دوربین رفته است.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۰    
سینماپرس: اکران مردمی فیلم سینمایی مادری با حضور عوامل و بازیگران شامگاه روز گذشته در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
سینماپرس: جلسه تصویب آیین نامه اکران سال پیش رو امروز در سازمان سینمایی برگزار می شود و نمایندگان صنوف سینمایی با رییس این سازمان صحبت می کنند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
سینماپرس: پوستر فیلم انیمیشن قلب سیمرغ اثر زنده یاد وحید نصیریان همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های این فیلم رونمایی شد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۵    
سینماپرس: هیأت داوران بخش مسابقه مقالات پژوهشیِ پنجمین همایش ملی رادی شناسی، اسامی مقالات منتخب این بخش را برای ارائه در این همایش انتخاب و معرفی کردند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۰    
سینماپرس: زندگی بدون زندگی ساخته کاوه معین فر در ادامه حضورهای جهانی به جشنواره سالانه کپنهاگ که در پایتخت دانمارک برگزار می شود، راه یافت.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۰    
سینماپرس: مستند زیمل بلوچستان به کارگردانی مازیار مشتاق گوهری در بخش رقابتی جشنواره فیلم مستند بلژیک حضور دارد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
سینماپرس: مهمانی فوتبال عنوان مستند تولیدی از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که اولین قسمت آن امشب 8 اسفند روی آنتن می رود.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
سینماپرس: حسین قناعت گفت: اولین کاری که در سال آینده آغاز خواهم کرد، ساخت فیلم قهرمانان کوچک 2 است. فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار 97 این فیلم را کلید می زنیم.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۰    
سینماپرس: منیژه حکمت که طی سال های متوالی توانسته به سبب ارتباطات خاص با مافیای اکران، بهترین اکران و نمایش را برای فیلم هایش تجربه کند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
سینماپرس: فیلم سینمایی در وجه حامل ساخته بهمن کامیار شامگاه دوشنبه 7 اسفند با حضور هنرمندان و اهالی رسانه در سالن ایوان شمس به نمایش درآمد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
سینماپرس: کارگردان برنده جایزه اسکار به تازگی به ایرلند رفته تا جدیدترین فیلمش را با عنوان چرخش کلید بزند ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: اعضای باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر می توانند تا 11 اسفندماه در پردیس سینمایی چارسو به تماشای فیلم های منتخب این رویداد سینمایی بنشینند.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۵    
سینماپرس: دو سال از درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و نام آشنای سینمای ایران گذشت، شخصیتی که نقش رسانه ای وی در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب در جبهه رسانه ای غیر قابل کتمان است ...
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۰    
سینماپرس: احمد نجفی فردا 9 اسفندماه به برنامه شب های شفاهی می رود و با محمود گبرلو به گفتگو درباره مسایل روز سینمای ایران و اتفاقات اخیر می پردازد.
سینما پرس   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۰    
سینماپرس: پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان، شامگاه دوشنبه 7 اسفند با اعلام اسامی برندگان به کار خود پایان داد.