سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 21 اردیبهشت 1398 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 فروردین 1397 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اردیبهشت 1398 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1398 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۸    
برداشت گیاه دارویی گل گاوزبان از اراضی روستاهای بالادست کوهستانی و ییلاقی استان مازندران بسته به شرایط آب و هوایی از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده و تا اوایل خرداد ماه ادامه می یابد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۱    
مدیر موسسه فرهنگی معبد آسمانی نور زنجان از برگزاری نخستین جشنواره تجلیل از برترین یادواره های شهدای استان زنجان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از ساخت و انتقال برج پروژه تغلیظ گاز اسیدی به این پالایشگاه خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۵۰    
200 نفر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه در بیانیه ای با برشمردن نکاتی در خصوص مدیریت بایسته فضای مجازی، از مسؤولان خواستند راه ضربه و نفوذ دشمنان از طریق فضای مجازی را بسته و آسیب ها و معضلات فضای مجازی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۸    
به گفته قاضی مسعودی مقام، حکم حسین هدایتی صادر شده و در روزهای آینده اعلام می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۸    
نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که علیرغم کاهش پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود، همکاری تهران و آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۷    
مسئولان فرهنگی اسلام آباد غرب با خانواده شهید طلبه همدانی دیدار کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۳    
آداب و رسوم بسیاری توسط مردم قم در سال های نه چندان دور انجام می شد که می توان به آئین کلوخ اندازون، جشن اوهی اوهی نیمه رمضان،شب چره و پخت کله پاچه اشاره کرد که امروز به فراموشی سپرده شده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۴    
در شب های ماه مبارک رمضان حرم حضرت معصومه(س) میزبان زائران و مجاورانی است که برای زیارت و اقامه نماز خود را به این مکان مقدس رسانده اند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل شرکت آبفار بوشهر گفت: ما به ازای هر مشترک،190 لیتر در شبانه روز آب وارد شبکه می کنیم که البته آنچه در کنتورخوانی ثبت می شود و به دست مشترک می رسد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
رابط انجمن فوریت های پزشکی ایران در قطب مرکزی کشور گفت: متأسفانه اجازه کاندیدا شدن به پرسنل اورژانس در انتخابات نظام پرستاری داده نشد که این موضوع مشروع بودن و مقبولیت این انتخابات را زیر سؤال می برد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
رئیس شورای بخش کوهپایه گفت: در بخش کوهپایه روستاهای وجود دارد که به نان شب محتاج اند و شب گرسنه می خوابد و این کیسه آردی که به او داده می شود از طلا باارزش تر است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
در میان انسان ها هستند کسانی که زندگی را از جنس رفاقت می بینند و لحظه های خود را وقف مردم می کنند. میمه، مصداق بارزی از این افراد است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از بهره مندی 36 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی از سبد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
بررسی ها نشان می دهد در اکثر کشورهای پیشرفته سیاست گذاری صنعت و تجارت ذیل یک دستگاه اجرایی انجام می شود و ایجاد یک نهاد تصمیم گیر مستقل در حوزه بازرگانی ، به نفع صنایع و بخش های تولیدی نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
خیار و گوجه فرنگی دو میوه ی بسیار با خاصیت که روزانه تمام خانواده ها حتما مورد استفاده قرار می دهند بخصوص در سالادها. تحقیقات جدید بیان می کنند که خیار و گوجه فرنگی را نباید با هم خورد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۱    
دشت دریاسر یکی از مناطق طبیعی خاص ایران است که امکان تماشای دشت پر از گل، جنگل های انبوه و قله های پوشیده از برف را به یک باره برای شما فراهم می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
با حضور معاون اول قوه قضائیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۹    
شنبه هفته گذشته معاون اول رئیس جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از نخبگان و صاحبنظران اقتصادی خواست تا در باب نوع جهت گیری اقتصادی کشور در شرایط جدید اقتصادی به دولت مشورت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
کارشناس اقتصاد بین الملل با اشاره به خروج جمهوری اسلامی ایران از برخی از تعهدات برجامی گفت: فریب کاهش خواسته های ترامپ را نخوریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۰    
یک حقوقدان بین الملل گفت:تا اتحادیه اروپا به خصوص آن سه کشور خود را از ترمینال و ابزار دست چندم آمریکا بیرون نکشند اوضاع و آینده روشنی از برجام مشاهده نخواهیم کرد و اینکه صبر ایران در برابر بدعهدی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۱    
رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر برخورد قضایی با کارشکنان در مسیر تولید گفت: با کسانی که در مسیر تولید سنگ اندازی می کنند برخورد و متخلفان به مردم معرفی می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
فرماندار کاشمر گفت: بر اساس پایش انجام شده طی سه سال از سال 1393 تا 1396 تعداد 36 نفر فوتی در تصادفات درون شهری کاشمر ثبت شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیش از 7 هزار ویژه برنامه در استان فارس برگزار خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را معرفی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
مدیر کتابخانه های عمومی بروجرد گفت: نهمین دوره مسابقات کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در 2 بخش مجازی و مکتوب در بروجرد برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مدیر عامل کارخانه خورسند پلاستیک شیده گفت: دستگاههای مورد استفاده در واحد تولیدی کارخانه خورسند پلاستیک شیده همه ساخت داخل کشور هستند
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
در زمستان سال 97 نزدیک به یک هزار و 600 تن گوشت قرمز در در کشتارگاه های استان یزد تولید شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود 27 درصد کاهش داشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رضا الفت نسب گفت: 90 درصد آگهی دهنده های مسکن در سایت های خرید و فروش مشاور املاک هستند که شرایط جدید ثبت آگهی مسکن در بازار مجازیرال تسهیل می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۶    
معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام بعد از 11 خرداد 98 از صبح شنبه 28 اردیبهشت ماه خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: هفت هزار و 966 تن شکر با قیمت مصوب در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان مازندران اختصاص داده شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری باند بزرگ مواد مخدر صنعتی در قرچک خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
در ادامه اعتراضات به سیاست های امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، معترضان موسوم به جلیقه زردها این کشور امروز در هوای بارانی پاریس پایتخت این کشور ودیگر شهرها به خیابان آمده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
بانک مرکزی پیرو بخشنامه جایگزینی رمز پویا به جای رمز ایستا در پرداخت های بدون کارت و باتوجه به لزوم ارتقای سطح امنیت پرداخت های مردم، نکاتی را برای توجه دقیق و اجرای مفاد آن به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: در رونق تولید همه ما مسؤولیت متقابل داریم و دولت با تولید و ملت با مصرف کالای داخلی، تلاش کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
خادمان حرم مطهر علوی در صحن حضرت زهرا(س) در ماه مبارک رمضان میزبان بیش از ده هزار زائر برای افطار هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
همزمان با نزدیک شدن هفتادو یکمین سالگرد روز نکبت و بیرون راندن فلسطینیان از سرزمینشان، صدها نفر در لندن، پایتخت انگلیس تظاهرات کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
قانون گذاران طرفدارِ دموکراسی و اکثریت وفادار به چین در مجلس قانون گذاری هنگ کنگ به شدت درگیر شدند که منجر به مجروح شدن چند تن از نمایندگان شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۵    
مدرس سیاسی استان مرکزی گفت: در طول 40 سال گذشته مقاومت ملت ایران ابهت آمریکا را در جهان شکسته و هیمنه او را به سخره گرفته و پس از چهار دهه اکنون آمریکا از خاورمیانه هم بیرون رانده می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با حضور مسوولان میراث فرهنگی کشور ثبت جهانی سبلان کلید خورد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۶    
نایب رئیس کمیته ملی کنترل و پیشگیری بیماری های غیر واگیر، گفت: بر اساس مطالعات، یکی از ریسک فاکتورهای ابتلاء به بیماری های غیر واگیر، ابتلاء به فشارخون بالا است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۶    
یک پزشک طب سنتی ویژگی و فواید خاص روزه داری را بیان کرد و گفت: روزه داری عامل مهمی در پیشگیری از تمام بیماری ها از جمله سرطان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
در مراسمی با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور، جمعی از مسئولین سپاه الغدیر و رؤسای دانشگاه های یزد علی پورمیرزایی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان یزد معرفی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۱۹    
جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های گوناگون باید مبنا و پشتوانه علمی داشته باشد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۴    
افطاری ساده در مسجد المهدی سعادت آباد پس از جلسه قرائت قرآن و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس قوه قضاییه از صاحبنظران حوزه علمی و دانشگاهی خواست که برای متناسب سازی قالب و محتوای قضای اسلامی وارد عمل شوند و در گام دوم انقلاب جهت تحقق این امر به دستگاه قضایی کمک کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۹    
معاون بانک مرکزی یادآور شد که زمان بندی پایان اردیبهشت برای عملیاتی کردن رمز دوم مربوط به بانکهاست. بانک با مشتری ها تماس می گیرد و زمان و نحوه فعال سازی رمز دوم را به اطلاع وی می رساند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
رئیس مرکز ملی مطالعات اعتیاد، یکی از مباحث قابل طرح در سیزدهمین کنگره دانش اعتیاد را، بررسی رفتارهای اعتیاد آور در فضای مجازی دانست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۷    
سکوت امروز در برابر وقایع و رخدادهای شهری و عدم هرگونه اظهار نظر پیرامون مباحث چالشی حوزه مدیریت شهری ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۴    
بخشدار منطقه چهاردانگه گفت: جسد پیرمرد 70 ساله غرق شده پس از 43 روز در رودخانه پیدا شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۳۱    
هنوز در سوادکوه و برخی محلات قدیمی مازندران، رسم و رسوم ویژه ماه رمضان همچون سحری خوانی پابرجاست، رسومی که ریشه در فرهنگ و اعتقادات مردمان منطقه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۹    
دادستان زاهدان گفت: عوامل ساخت بازی رایانه ای مخل امنیت توسط اطلاعات سپاه پاسداران در زاهدان دستگیر شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
صبح فردا سرلشکر سلامی برای ترسیم آخرین وضعیت منطقه و افشای پشت صحنه تحرکات آمریکایی ها برای نمایندگان مجلس سخنرانی خواهد کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۱    
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مهم نیست که از آسیا حذف شدیم چرا که ما شانس کسب دو جام در ایران را داریم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: بر اثر برخورد سرویس مدرسه با دیوار در کرج سیزده نفر مصدوم شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۹    
همان اندازه که نمی دانست دشمنان دو ملت این روزها با ابزارهای مختلف چه دارند بر سر دوستی و مهر و مودت دو کشور همسایه می آورند. مراقب مهر ملت ها باشیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۹    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اعلام جزییات فرایند رمزیکبار مصرف بانکی، گفت: بانک ها از اول خرداد برای ارائه رمز یکبار مصرف باید آماده باشند و مشتریان می توانند به تدریج این خدمت را دریافت کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۶    
ضیافت افطاری فعالان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل با رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۳    
پنجشنبه بازار شهر چرام هر هفته در کنار گلزار شهدای این شهر برپا می شد که به علت مشکلاتی مکان آن تغییر کرد درحالی که چند هفته ای است در کنار بوستان شهدای گمنام برپا می شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۳    
سال های اخیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان پاشنه آشیل این سازمان مهم که به عنوان دومین شرکت مهم بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب محسوب می شود تبدیل شده و عدم ثبات مدیریتی در این ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
کاربران فضای مجازی:به زودی اسامی استخدام های فله ای، خاله خرزویی و جزیره ای را در ادارات گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر خواهیم کرد تا لازم نباشد نماینده گچساران در دایرکت خود به دنبال ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
تسهیلگر برتر کشوری بنیاد برکت در برنامه حرف حساب، راه برون رفت از محرومیت را احیای روستاها دانست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
تاجگردون:چهارطرف شهرمان حریم رعایت نشده و افراد صاحب نفوذ بدون پرداخت حق و حقوق دولت و چشم پوشی شهرداری و حتی بخشداری نسبت به احداث ساختمان و کاربری های جدید اقدام می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تلاش برای احیاء دیگر واحدها از مهم ترین برنامه ها دولت برای تحقق شعار سال است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه نتیجه راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده از محل تسهیلات پرداختی استان را اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۴    
جعفری با اشاره به مواضع و اقدام اخیر رئیس جمهور درخصوص برجام، گفت: اقدامی دیر هنگام اما ضروری بود، در این یک سال در انتظار اقدام عملی اروپا بودیم که چنین موردی صورت نگرفت اما الان سیاست ایران از صبر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
موسسه قرآنی نور مبین شهرستان اردبیل یکی از مراکز فعال قرآنی استان اردبیل است که توانسته با جذب بیش از 900 قرآن آموز در رده های سنی مختلف برادران و خواهران به آموزش قرآن کریم در رشته های حفظ، ترتیل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: براساس آخرین رتبه بندی کشوری استان اردبیل در کاهش تلفات جاده ای رتبه سوم را ازآن خود کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
سال 89 بود که چرخ زندگی پیرمرد بر وفق مراد نچرخید و خانه نشین شد او که جز خدا یاوری برای گذران زندگی نداشت تحت حمایت کمیته امداد اردبیل قرار گرفت اما وی در ادامه راه با کمک مشاوره هایی که در این نهاد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بانوان شاغل دستگاه اجرایی که توانمندی لازم برای احراز پست های مدیریتی را دارند، باید در انتصابات مدنظر قرار بگیرند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان که مصادف با فعالیت کلاسهای درسی در مدارس است برای رعایت حال معلمان ودانش آموزان هر ساعت درسی 10دقیقه کاهش وبه زنگ تفریح ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۹    
بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش 74 هزار تومان به 5 میلیون و 86 هزار تومان رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۳    
استاندار کرمانشاه دستور داد که سازمانها و دستگاه های اجرایی برنامه اشتغال سال 98 را تکمیل کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
امام جماعت مسجد امام موسی بن جعفر(ع) شهر اسدآباد درپاسخ به رونمایی از گنبد این مسجد، گفت: این گنبد نذر یک خیر اسدابادی ساکن تهران است که معلی رغم همه مخالفتهای ما نمیتوانستیم مانع کار خیر شویم و ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
معاون ساخت و توسعه آزادراه ها از اختلال در سامانه پیامکی اعلام عبور خودروها از عوارضی آزادراه ها در یک بازه زمانی خبر داد و گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صدای امام خمینی (ره) در دهه 50 بر سفره انقلاب نشست و جریان انقلاب اسلامی با اقتدار راه افتاد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
فرماندار قصرشیرین از احتمال بازگشایی مرز خسروی طی هفته آینده خبر داد و گفت: تمام زیرساخت به این منظور نیز فراهم است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
شب گذشته حاجیه خانم زهرا رحمانی یکی دیگر از مادران شهدای روستای مزرعبید اسدآباد دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق و فرزندان شهیدش شتافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
دادستان شهرستان اسدآباد گفت: خبر ربوده شدن خانمی به همراه فرزندش در اسدآباد صحت ندارد و تکذیب می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
آنچه از صحبت های زاهدی مشخص است وی ساخت این خانه های سازمانی را منکر نمی شود، اما توضیحی برای اینکه ضرورت اجرای این پروژه و ساخت خانه سازمانی جدید چیست، نمی دهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۷    
رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد از کاشت درختان پسته در مناطقی از روستاهای اسدآباد به میزان دو هکتار خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به اظهارات تند مشاور امنیت ملی و وزیر خارجه آمریکا علیه ایران و از سوی دیگر تمایل رئیس جمهور آمریکا برای گفت وگو با ایران نوشت که واشنگتن در حال بازی کردن سناریوی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: بیشتر تخلفات به ترتیب مربوط به عدم رعایت دستور عمل های بهداشتی، عدم درج قیمت، گران فروشی و تقلب است
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
نائب رئیس فروشندگان و تعمیرکنندگان لوازم خانگی اصفهان گفت: تلویزیون های نشان های معروف تجاری در بازار بسیار کمیاب شده و با سی تا چهل درصد افزایش نسبت به قیمت واقعی به فروش رفته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۴    
امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حساب توییتری خود با انتشار نمودار زیر نوشت:
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۳    
مهمان جنجال آفرین برنامه هزار راه نرفته که ادعا می کند ویدیوهایشان در فضای مجازی، مربوط به قبل از ضبط برنامه است، می خواهد از منتشرکنندگان فیلم های گذشته شان شکایت کند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به افطاری سفارت انگلیس در تهران گفت: حضور این دولتی ها در سفره روباه پیر نشان داد که با جماعتی انگلیسی و غرب پرست که متأسفانه در لایه های حاکمیت نفوذ کرده اند روبه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۷    
گروه تروریستی داعش برای نخستین بار در منطقه کشمیر هند اعلام تشکیل ولایت کرده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران با یکی از سران فتنه 88 دیدار و گفت وگو کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند جاعلان حرفه ای خبر داد و گفت: این افراد در قالب تأسیس یک شرکت کاغذی، کلاهبرداری می کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از حکم 66 میلیارد ریالی 4 شرکت متخلف لبنی خبر داد و گفت: پرونده این 4 شرکت به اتهام گرانفروشی تشکیل شد و احکام صادره قطعی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال تحصیلی 98-1397 از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی اصلاح شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اقدام اخیر دولت در برخورد با بدعهدی های غربی ها گفت: اقدام متقابل ایران در قبال برجام باید مدت ها قبل انجام می شد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۳    
همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد و صرافی های بانکی، قیمت دلار به کانال 14 هزار تومان بازگشت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
کل راهداری استان کرمانشاه، خسارت سیل به به تأسیسات راه و ابنیه فنی استان کرمانشاه را 526 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ریالی برای بازسازی به ما داده نشده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امسال در بحث ایجاد گروه های جهادی متخصص تمرکز خواهیم داشت و گروه های جهادی که به صورت تخصصی در زمینه های گچ کاری، بنایی، برق کاری، کشاورزی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
شورای اسلامی شهر بیرجند امروز بیش از دو ساعت به طول انجامید و در این جلسه تعیین تکلیف اراضی 450 هکتاری پادگان ارتش به نتیجه نرسیده و به زمان دیگری با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی موکول شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۸    
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات با بیان اینکه آمریکا در شرایطی نیست که خود را درگیر جنگ مستقیم با ایران کند، گفت: ایران کشوری سرنوشت ساز در منطقه است و اینطور نیست که سرنوشت ایران تنها به خودش وابسته باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۹    
طبق افشاگری های جدید، ولی عهد جوان سعودی هیچ مماشاتی با مخالفان خود ندارد و حتی برادر خود را نیز به زندان انداخته است.