شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 6 اردیبهشت 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 مهر 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 اردیبهشت 1398 راه دانا 2 اردیبهشت 1398 راه دانا 3 اردیبهشت 1398 راه دانا 4 اردیبهشت 1398 راه دانا 5 اردیبهشت 1398 راه دانا 6 اردیبهشت 1398 راه دانا 7 اردیبهشت 1398 راه دانا 8 اردیبهشت 1398 راه دانا 9 اردیبهشت 1398 راه دانا 10 اردیبهشت 1398 راه دانا 11 اردیبهشت 1398 راه دانا 12 اردیبهشت 1398 راه دانا 13 اردیبهشت 1398 راه دانا 14 اردیبهشت 1398 راه دانا 15 اردیبهشت 1398 راه دانا 16 اردیبهشت 1398 راه دانا 17 اردیبهشت 1398 راه دانا 18 اردیبهشت 1398 راه دانا 19 اردیبهشت 1398 راه دانا 20 اردیبهشت 1398 راه دانا 21 اردیبهشت 1398 راه دانا 22 اردیبهشت 1398 راه دانا 23 اردیبهشت 1398 راه دانا 24 اردیبهشت 1398 راه دانا 25 اردیبهشت 1398 راه دانا 26 اردیبهشت 1398 راه دانا 27 اردیبهشت 1398 راه دانا 28 اردیبهشت 1398 راه دانا 29 اردیبهشت 1398 راه دانا 30 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
بر اساس آخرین آمار تجارت خارجی در سال گذشته صادرات به جمهوری آذربایجان رشد بیش از 26 درصدی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۲۲:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا روز جمعه با همتای روسیه ای خود درباره عقد توافق اتمی سه جانبه جدید میان مسکو، پکن و واشنگتن گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۹    
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدشهرقدس، مراسم یادبود شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در مسجد پیامبر اعظم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
وقوع طوفانی شدید در کشور موزامبیک خسارت های فراوانی به جای گذاشت.مردم موزامبیک چند روزی است با باد و باران های شدیدی مواجه هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل 109 هزار نفر کارگر در جبهه تلاش و مجاهدت از استقلال اقتصادی و رونق تولید حمایت و صیانت می کنند که باید تلاش شود تا ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۷    
تساوی در بازی سپاهان و پرسپولیس به درد هیچکدام از تیم ها نخورد و این نتیجه بیشتر راه را برای استقلال تهران هموار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۴    
تراکتورسازی با باخت در مقابل ذوب آهن امیدهایش برای قهرمانی خیلی کمرنگ شد و تیم پر مهره تبریزی با این وضعیت شاید نتواند سهمیه آسیایی را هم کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۹    
رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در تلاشیم که با همکاری فولاد مبارکه سپاهان یک خانه ژیمناستیک دیگر در اصفهان ساخته شود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۸    
یک نماینده مجلس گفت: در پرونده فساد پتروشیمی اینکه ابتدا مطرح شود، اختلاسی بیش از 6 میلیارد یورو صورت گرفته و سپس بگویند اختلاس نبوده و اختلاف حساب بوده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در اثر این سانحه یک نفرفوت و یک نفر دیگر مصدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: کلیه آسیب دیدگان ساکن پلدختر که موفق به دریافت اقلام امدادی نشده اند با در دست داشتن دفترچه خانوار امدادی، به هلال احمر شهرستان مراجعه کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از انجام برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی های تحصیلی دانش آموزان مناطق سیل زده پلدختر و معمولان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۰    
وزیرکار با بیان این که 12 هزار و 800 میلیارد تومان برای اشتغال در نظر گرفته شده است گفت:یکی از نیازمندی های جامعه کارگری امروز جامعه ما بالا بردن مهارت کارگران ماست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جنجال دروغین درباره دادگاه پتروشیمی با هدف تحت تاثیر قردادن رای قاضی پرونده انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
آیت الله نوری همدانی گفت:در ماه رمضان تعدادی از مبلغین را به مناطق سیل زده اعزام می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
استاندار لرستان از مذاکره با وزارت نیرو برای تعیین تکلیف روستاهای اطراف سد سیمره خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۶    
رضا بیرالوند سه مدال طلای دسته 102 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۵۳    
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که این دیدار را از جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر تماشا کرد، در پایان بازی و در واکنش به درخواست خبرنگاران اصفهانی حاضر در میکسدزون ورزشگاه برای انجام مصاحبه از ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
ائتلاف اسلامی به اصطلاح ضد تروریسم به سرکردگی عربستان در حالی روز گذشته در ریاض تشکیل جلسه داد که از مجموع 41 کشور عضو تنها 13 کشور در آن شرکت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
پس از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، فناوری فضایی ایران به دلیل دستیابی به 6 مؤلفه استراتژیک دانش فضایی به بلوغ کامل رسیده و این اقتدار سال 97 با پرتاب ماهواره های ایرانی تکمیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
گروه متخصصان ژاپنی و انگلیسی ماده ای موسوم به "کدارسیدین" (Kedarcidin) را در شرایط آزمایشگاهی ساخته اند که می تواند به طور ثمربخش با سلول های سرطانی و در عین حال با باکتری های مقاوم به دارو مبارزه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
دشت مغان شهرستان مرزی پارس آباد در استان اردبیل یکی از زیباترین دشت ها و چشم اندازهای طبیعی کشور است که در نوار مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
خانه بروجردی ها (نطنزی ها) از آثار تاریخی شهر کاشان، در محله سلطان میراحمد واقع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
همسر شهید والامقام مهدی قاضی خانی در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب هدیه ای به عنوان جایگزین انگشتری نامزدی اش که همراه شهید دفن شد از ایشان درخواست می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۲    
ازدواج های فامیلی و کم توجهی به آزمایشات قبل از ازدواج و بارداری میناب را در زمره مناطق با بیشترین درصد مبتلایان به بیماری تالاسمی قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۰    
مسابقات بین المللی شطرنج قائم کاپ با حضور 350 شرکت کننده از 32 کشور پس از 6 روز مسابقه به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۴    
تخت روانچی هم پاسخ داد: اینکه هم مسائل و مشکلات اقتصادی را بخواهیم به برجام ارتباط دهیم یا به یک توافق دیگر بین المللی یا اینکه بگوییم اگر در آینده به این کنوانسیون بپیوندیم اقتصادمان این طوری می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۱    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز اطمینان کرد، این تیم با حمایت هوادارانش به عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر دست خواهد یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۹    
برخی از سایت های خبری نوشته انذ که حامد همایون ممنوع الکار شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
مدافع تیم فوتبال سپاهان به تیم پرسپولیس توصیه کرد برای دیدار نیمه نهایی جام خذفی به اصفهان نیاید!
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۷    
کاپیتان پرسپولیس معتقد است تیمش دشمن زیاد دارد و همه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
سازمان جهانی بهداشت تماشای تلویزیون یا بازی با تلفن های هوشمند را برای کودکان زیر دو سال ممنوع اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
نیمار مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، از سه دیدار بعدی رقابت های اروپایی محروم شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری حاضر نشد و خبرنگاران نیز به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
حیدر سلیمانی معتقد است بیژن حیدری قضاوت خوبی را در دیدار پرسپولیس و سپاهان پشت سر گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
بسیاری از جوانان دارای مدرک های مختلف از دانشگاه های متفاوت هستند که بیشتر آنها به فعالیت خاصی مشغول نیستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
جعفری: سیاست زدگی بر همه کارها و برنامه های ما سایه افکنده است و در بزنگاه های حساس درست انتخاب نمی کنیم، ازمنابع انسانی توانمند و خوشفکر آن استفاده بهینه نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
چنین افرادی با کمی حمایت از سوی نهادهای مربوطه می توانند اجناسی را تولید کنند که از لحاظ کیفیت بهتر از کالاهای مشابه در بازار و از لحاظ قیمت به صرفه باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
آمنه رضایی زاده و طاهره آوری دو بانوی کهگیلویه و بویراحمدی هستند که کار گویندگی و تهیه کنندگی رادیو را بر عهده دارند و در این گفتگوی صمیمی از نقش و جایگاه رادیو در استان، تاثیر کار بر روی زندگی شخصی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۱۲    
تاجگردون:در صندوق توسعه ملی باید عدالت را رعایت کنیم در مقطعی برخی استان ها عقب مانده اند اگر من نماینده این شهر نبودم کهگیلویه و بویراحمد الان نقشی در صندوق توسعه ملی نداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
رسانه های فلسطینی اعلام کردند حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در پنجاه و هفتمین راهپیمایی حق بازگشت غزه، منجر به زخمی شدن ده ها نفر از آن ها شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
شاهرود - زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین( ریشتر) کلاته خیج شاهرود را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۷    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: بر اثر تیراندازی ترک نشین یک موتور سیکلت به طرف خودروی سواری، یک خانم به قتل رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۴    
فرماندار آق قلا گفت: بیل های مکانیکی باز و بلند برای ایجاد دایک حفاظتی در اطراف شهر آق قلا فراخوان شده اند تا بتوانیم بخشی از سیلاب را کنترل کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۴    
پس از اعتراض چند باره مقامات کابل به آنچه که آنان دخالت پاکستان در امور افغانستان عنوان کردند، عمران خان نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که این کشور وارد نزاع های داخلی افغانستان نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۱    
امام جمعه موقت یزد با اشاره به تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران اذعان داشت: افزایش تحریم های اقتصادی آمریکا در حقیقت دشمنی با ارزش های دینی و الهی ملت ایران است و دشمنان از روی ناامیدی و ناچاری و پس ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۱    
رئیس دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زابل از قتل یک عضو هیات علمی این دانشگاه توسط افراد مسلح ناشناس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس در جشنواره ملی کوچ عشایر در مغان به جلسات متعدد خود با مسؤولان کشوری اشاره کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۸    
هنرمند اردبیلی توانست با کسب 217 امتیاز به عنوان برترین خواننده چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه ایران در تهران ، دست پیدا کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام آل سعود در اعدام تعدادی از فعالان مذهبی و اجتماعی گفت: پایان شب سیاه خفقان، دیکتاتوری و خونریزی آل سعود نزدیک است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۵    
تیم ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی که مدعی قهرمانی بود را با دو گل شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۵    
ماینده ولی فقیه در استان اردبیل در نهمین جشنواره کوچ ملی عشایر، تکریم جایگاه عشایر را از جمله اهداف این جشنواره دانست و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۶    
یک روزنامه آمریکایی در تحلیل رویکرد آمریکا علیه ایران نوشت نظام ایران باقی خواهد ماند و ترامپ بدون دستیابی به توافقی بهتر از برجام، ریاست جمهوری را ترک خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۷    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با گذشت چندین روز از وقوع سیل در جنوب کشور، وضعیت بهداشت در منطقه عین 2 نامطلوب است. عکس: علیرضا اخباری
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۱    
فرمانده حفاظت سپاه با بیان این که آمریکا شکست هایی که به دست نیروهای انقلابی ایران اسلامی داشته در هیچ جای دیگر به خود ندیده است گفت: یکی از این شکست ها که می توان از آن به معجزه نام برد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۱    
هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی ذوب آهن مقابل تراکتورسازی پیگیری شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۲    
نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان با تساوی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۴    
سرمربی پدیده شهر خودرو می گوید استقلال شانسی برای صعود در آسیا را ندارد و تمام تمرکزش روی لیگ برتر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۲    
مهدی کیانی کاپیتان سپاهان و ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس برای آرام کردن جو متشنج هواداران پرسپولیس و سپاهان در کنار زمین حضور یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۳    
خطیب جمعه کرج گفت: دولت باید وارد معاملات شده و اقدامات عاجلانه را برای جلوگیری از خام فروشی نفت و تداوم صادرات در دستور کار قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
جنبش عصائب اهل الحق در عراق امروز جمعه حمله ائتلاف آمریکایی به نیروهای پلیس عراق در استان کرکوک در شمال این کشور را محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۲    
مناسبات اقتصادی عربستان با چین همانند درآمدهای نفتی، شمشیری دو لبه برای آل سعود بود، چین هنگامی که در سال 2017 در زمینه قیمت نفت خود را در رقابت با عربستان دید، واردات نفتی خود از ریاض را کاهش داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از اجرای عملیات کلنگ زنی ساخت مرکز بستر درمانی شهرلنده با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
آیین عبادی سیاس نماز جمعه با حضور پرشور مردم انقلابی استان بوشهر در شهرهای مختلف برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۸    
فرماندار آق قلا با اعلام وضعیت اضطراری به ورود و احتمال بالا آمدن آب با شکسته شدن سد کیسه ای یلمه خندان و پیشروی آن به سمت آق قلا هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
دیدار تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان با برتری شاگردان قطبی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۹    
معاون وزارت خارجه آمریکا در منابع انرژی مدعی است، اکنون زمان درست برای صفر کردن صادرات نفت ایران است، زیرا بازار به خوبی آماده و شرایط قیمت نفت تحت کنترل است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
رضا بیرالوند نخستین مدال طلای ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین را در دسته 102 کیلوگرم برای کشورمان به ارمغان آورد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۳    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده کشورهای اتحادیه اروپا به دنبال راه هایی برای مهار برنامه موشکی ایران هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۳    
پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، هواداران تیم پرسپولیس علیه وینفرد شفر و امیر قلعه نویی و تماشاگران سپاهان، علیه شجاع خلیل زاده شعار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل گفت گروه های شبه نظامی هم چنان بی توجه به آتش بس در حال نابود کردن زیرساخت های ادلب هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس و ذوب آهن را جریمه کرد و به فدراسیون کشورمان هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
تصاویر هوایی تلاش نیروهای مردمی، گروه های جهادی، بسیجی و پاسداران آبادان در مقابله با روان آب ها در جاده ماهشهر - آبادان را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان: سیل موجب شده تا تعدادی از کارگران استان خوزستان بیکار شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه شهرستان قدس گفت: تحریم نفتی مانند سایر تحریمها محکوم به شکست است و در این چهل ساله پس از انقلاب در جنگها و نقشه ها و کودتا ها هر تحریمی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام دادند و جواب منفی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تسنیم، مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم مجید قربانخانی که پس از سه سال و چند ماه به آغوش خانواده بازگشته بود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد دستگاه قضایی با این دست حاشیه سازی ها تاکید کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۲    
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر گفت: قوه قضاییه به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به این دست از موضوعات باید در این قضیه ورود کند و علیه این اقدام و فرد خاطی اعلام جرم نماید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه سازی کذب یاشار سلطانی درباره رئیس سابق صدا و سیما ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۹    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: متاسفانه در برخورد با پرونده پتروشیمی فقط بخش خصوصی محاکمه می شود و خبری از محاکمه دولت نیست. باید در این خصوص کار کارشناسی تخصصی صورت گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۶    
پرونده پتروشیمی پرونده ای است که دستگاه قضا پس از گذشت 7 سال حالا خاک آن را تکانده و در حال بررسی آن است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
نهمین جشنواره کوچ عشایر با حضور عشایری از 16 استان کشور در منطقه جعفر آباد بیله سوار مغان در استان اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
مارا سپاه نجات داد، کسی جز سپاه به داد ما نرسید ما از سپاه ممنونیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رشد 185 درصدی تعداد خودروها در سطح استان مرکزی در یک دهه اخیر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
همایش آموزشی حج تمتع 98 برای زائرین اراکی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه کارگران نباید دغدغه معیشتی داشته باشند، گفت: بی مهری و ظلم به کارگران و تولید کنندگان کشور را از اقتصاد غیر نفتی دور کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۱    
امام جمعه اراک گفت: همبستگی ایجادشده بین ارتش،سپاه و بسیج خار چشم دشمنان انقلاب است و دلگرمی برای ملت ایران محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس تا حد زیادی می تواند سرنوشت قهرمان لیگ را مشخص کند؛ اگر سپاهان ببرد چهار تیم شانس قهرمانی پیدا می کنند و اگر بازی با برد پرسپولیس تمام شود این تیم پایتخت در حاشیه امنیت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان هرکجا که هستند باید به فکر خدمت به مردم و توجه به مسایل و مشکلات داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
معاون وزیر کشور با اشاره به وقوع سیل در ابتدای سال جاری در تعدای از استان ها و خسارت دیدن بیش از پنج هزار و 500 روستا و 200شهر، گفت: درمجموع 35 هزار میلیارد ریال خسارت بر کشور تحمیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
نماز جمعه این هفته در سراسر شهرهای استان کردستان با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه موقت قزوین گفت: سران امریکا درنظر دارند با تحت فشار قرار دادن ملت ایران ما را مجبور به مذاکره کنند، اما امروز که تا پشت دروازه های اسرائیل رسیده ایم تن به مذاکره ذلت بار با غربی ها نمی دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
بزرگترین اشتباه محاسباتی ترامپ، زیر سول بردن قدرت سازمان ملل توسط آمریکائی ها، تحریم نفتی ایران و تاثیرات آن در جهان، محکومیت اعدام های اخیر سعودی ها ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
امام جمعه تویسرکان گفت: برجام علاوه براینکه امتیازات از دست رفته وتعهدات یک جانبه برجای گذاشت، زمینه افزایش فشار و تحریم وگستاخی غرب را بیشتر فراهم کرد شده و پنج سال فرصت کشور را سوزانده واز بازار ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۶    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون انتخابات مجلس باعث حذف مردم می شود و از این به بعد پول و قدرت تعیین می کند که چه کسی نماینده شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه آمریکا به هیچ ارزشی جز پول اعتقاد ندارد، گفتند:خلیج فارس اهمیت ویژه ای در سیاست های بین المللی دارد و در صورت اشتباه دشمن ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت آبفای استان: بیش از 31درصد از شبکه های آب استان غیر استاندارد است، 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا این شبکه فرسوده تعویض شود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۳    
در شهر یاسوج در مناطق شهرک امام حسین (ع)، امام علی (ع)، و دولت آباد بوی بد فاضلاب سبب آذیت و آزار ساکنان آن مناطق شده است، از طرفی این موضوع می تواند خود سبب ایجاد بیماری باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
مردم و نیروهای جهادی بسیج در بامداد جمعه تلاش کردند تا با تقویت سیل بندها از نفوذ آب به مناطق مختلف آق قلا جلوگیری کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
عدم صادرات نفت ایران و جایگزینی نفت عربستان سعودی و امارات رویایی است که آمریکایی ها بر مبنای آن دست به این چنین اقداماتی زده اند اما ایران برای مقابله با این تهدید اهرم فشاری به نام تنگه هرمز را در ...
  • ۱