پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 14 مهر 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 2 مهر 1398 دیار آفتاب 3 مهر 1398 دیار آفتاب 4 مهر 1398 دیار آفتاب 5 مهر 1398 دیار آفتاب 6 مهر 1398 دیار آفتاب 7 مهر 1398 دیار آفتاب 8 مهر 1398 دیار آفتاب 9 مهر 1398 دیار آفتاب 10 مهر 1398 دیار آفتاب 11 مهر 1398 دیار آفتاب 12 مهر 1398 دیار آفتاب 13 مهر 1398 دیار آفتاب 14 مهر 1398 دیار آفتاب 15 مهر 1398 دیار آفتاب 16 مهر 1398 دیار آفتاب 17 مهر 1398 دیار آفتاب 18 مهر 1398 دیار آفتاب 19 مهر 1398 دیار آفتاب 20 مهر 1398 دیار آفتاب 21 مهر 1398 دیار آفتاب 22 مهر 1398 دیار آفتاب 23 مهر 1398 دیار آفتاب 24 مهر 1398 دیار آفتاب 25 مهر 1398 دیار آفتاب 26 مهر 1398 دیار آفتاب 27 مهر 1398 دیار آفتاب 28 مهر 1398 دیار آفتاب 29 مهر 1398 دیار آفتاب 30 مهر 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه پیش ثبت نام در سامانه سماح اجباری است از نام نویسی 56 هزار نفر در استان مرکزی در سامانه سماح خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۲    
نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات روستایی با 20 غرفه در فراهان برپا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
تاکستان های ملایر در فصل برداشت انگور برو و بیا و رونق خاصی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
کوین برت، اسلام شناس آمریکایی معتقد است افشاگری مهمان های کنفرانس افق نو درباره خیانت های سیگال مندلکر، مسئول تحریم های خارجی در وزارت خزانه داری آمریکا موجب شده تا وی استعفا دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
شاید شیوه خاص جذب وکیل در کانون وکلای پایتخت، شاید پایتخت بودن و شاید هم پرونده های نان و آب دار و حق الوکاله های نجومی موجب شده تا پروانه وکالت در تهران برای وکلا آن چنان جذاب شود که حاضر باشند برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها، صهیونیست ها و تکفیری ها و بعضی از رژیم های منطقه مثل وهابیون که این اجتماع خوشایند آنها نیست در مسئله ناامنی عراق دخیل هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۰    
ما برای هر لایحه ای که برای قانون گذاری تدوین می کنیم باید به عرف جامعه توجه داشته باشیم و عرف هم اجازه نمی دهد سیستم نظام کیفری ما پا را فراتر از عرف بگذارد و برای افعال متعدد جرم انگاری کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۱    
خانواده شهید اسدالله محمدیان با حضور در مزار شهدا با برادرشان پس از 37 سال دوری دیدار کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امنیت در مرزهای کشورمان برقرار است، گفت: نیروهای مسلح آماده برقراری امنیت در تمام مرزها برای تردد آسان و بدون مشکل زائران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۱    
یک متخصص گوارش گفت: گاهی اوقات ممکن است منشاء اصلی درد خود ناف نبوده و مربوط به مجرای ناف باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۱    
رئیس اداره شهرستان دلیجان از پرداخت 50 میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل پروژه مرمت، بازسازی و تجهیز کاروانسرای تاریخی دودهک دلیجان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۱    
با وجود آنکه اروپایی ها نشان دادند همیشه در کنار آمریکا هستند و راهبرد مشترکی با این کشور برای مقابله با ایران دنبال می کنند، ولی دولت همچنان به حفظ برجام تمایل دارد و حتی حاضر است به صورت یک طرفه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۱    
هواپیماها به علت یک سری دلایل علمی هنگام پرواز از خود ردی به جا می گذارند که به اصطلاح به آن دنباله هواپیما ها گفته می شود. ولی آیا می دانستید در واقع این دنباله ها می توانند همانند رنگین کمان باشند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۱    
آنچه در مرز مهران عیان است نبود فرماندهی واحد جهت اتخاذ تصمیمات در وضعیت های مختلف است که نمونه آن بلاتکلیفی سه هزار خودرو کامیون و بسیاری از مسافران است که با برگه کاپوتاژ عبور از مهران به این مرز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۱    
فرمانده کل سپاه گفت: رسانه امروز آیینه جهان مدرن و سازنده ارزش های یک نظام مشخص است. امروز این واقعیت تلخ تا خانه های ما راه یافته است. شما مفهوم اتاق های خواب دیجیتال را شنیده اید. خانواده ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۱    
رهبر معظم انقلاب، اتحاد ناگسستنی دو ملت ایران و عراق را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: ایران و عراق دو ملتی هستند که تن ها و دلها و جانهایشان به وسیله ایمان بِالله و محبّت به اهل بیت و حسین ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
استاندار مرکزی با اشاره به کاهش 3 درصدی فوتی های استان نسبت به سال گذشته عنوان کرد: علی رغم کاهش در فوتی های تصادفات اما متاسفانه در مقابل، روند تصادفات رو به افزایش بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
حقیقت تلخ مسکن همچنان قیمت بالای آن در کشور به ویژه شهر تهران است؛ کارشناسان می گویند تا زمانی که قیمت های پیشنهادی کاهش پیدا نکند نمی توان نسبت به رونق معاملات امیدوار بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
نرخ پروازهای اربعین در حالی دو میلیون و 200 و دو میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است که هم اکنون نرخ تورهای آنکارا و تفلیس و نیز بلیت رفت و برگشت به برخی مقاصد دیگر خارجی کمتر از آن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
تیم های ملی والیبال ایران و برزیل از ساعت 8 و 30 دقیقه امروز صبح به مصاف یکدیگر رفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام اقدامات تشخیصی برای شناسایی مبتلایان به HIV در روستای لردگان مطابق با پروتکل و استاندارد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
شب گذشته خبری مبنی بر بازداشت یک ورزشکار مطرح توسط فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
پیکر نیمه جان دختر دو ساله ای که توسط یک زن ناشناس در مشهد ربوده شده بود در حالی کشف شد که آخرین نفس هایش را می کشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
امثال سحر تبر ها به دیگران هم می گویند لازم نیست کار خاصی بلد باشید، زحمتی بکشید، کتاب بخوانید، عمرتان را صرف آموختنی موسیقی کنید، کافی است به هر قیمتی متفاوت باشید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از درآمد ماهانه 500 میلیونی برخی اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰    
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه 4 هزار زائر در موکب سید الشهدا که در مسجد براثای شهر کاظمین مستقر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: گرچه جبهه غربی-عربی در به حاشیه راندن تظاهرات عراق مؤثر بوده ولی دولت عراق برای سامان دادن به اوضاع این کشور باید مطالبات به حق مردمش را پیگیری کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی: ضرر دکل های مخابراتی طبق نظر پزشکی بسیار کمتر از گوشی های هوشمند است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۰    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری مسیر را برای ادامه کار کنگره نقش امام(ره) در دوران دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی روشن کردند گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۰    
در خصوص شهادت امام حسن مجتبی (ع) سه قول وجود دارد یک قول روز آخر صفر، یک قول 28 صفر و قول دیگر روز 7 صفر است. نکته مهم اینجاست که در ماه صفر در بین علمای شیعه هیچ اختلاف نظری نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۰    
در آستانه اربعین حسینی بسیاری از موکب های ایرانی در حال آماده سازی پذیرایی از زوار امام حسین(ع) در مسیر نجف به کربلا هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۰    
مفاد صلح امام حسن(ع) خصوصاً برای آینده جهان اسلام بسیار تعیین کننده بوده است. همین سند بود که راه امام حسین(ع) را برای قیام هموار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت:دشمنان با شگردهای مختلف اقتصادی،تحریم ها زمینه های رشد و توسعه در کشور را بسته اند و متأسفانه ما متناسب با آن مسائل تاکنون عکس العمل نشان نداده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۰    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و در یک چرخش ناگهانی و غیرقابل باور، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با راه اندازی مجدد وزارت بازرگانی موافقت کردند.