چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 29 مهر 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 2 مهر 1398 دیار آفتاب 3 مهر 1398 دیار آفتاب 4 مهر 1398 دیار آفتاب 5 مهر 1398 دیار آفتاب 6 مهر 1398 دیار آفتاب 7 مهر 1398 دیار آفتاب 8 مهر 1398 دیار آفتاب 9 مهر 1398 دیار آفتاب 10 مهر 1398 دیار آفتاب 11 مهر 1398 دیار آفتاب 12 مهر 1398 دیار آفتاب 13 مهر 1398 دیار آفتاب 14 مهر 1398 دیار آفتاب 15 مهر 1398 دیار آفتاب 16 مهر 1398 دیار آفتاب 17 مهر 1398 دیار آفتاب 18 مهر 1398 دیار آفتاب 19 مهر 1398 دیار آفتاب 20 مهر 1398 دیار آفتاب 21 مهر 1398 دیار آفتاب 22 مهر 1398 دیار آفتاب 23 مهر 1398 دیار آفتاب 24 مهر 1398 دیار آفتاب 25 مهر 1398 دیار آفتاب 26 مهر 1398 دیار آفتاب 27 مهر 1398 دیار آفتاب 28 مهر 1398 دیار آفتاب 29 مهر 1398 دیار آفتاب 30 مهر 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۵    
بر اساس گفته های قاضی مسعودی مقام قرار بازداشت موقت شبنم نعمت زاده تا تاریخ 16 آبان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، از قرائت زیارت حضرت رسول(ص) همزمان با 28 صفر در 68 بقعه متبرکه شاخص استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۷    
عارف اگر در این برهه هم در برابر تصمیم اصلاح طلبان فداکاری پیشه کند، به محاق خواهد رفت و شاید سال ها طول بکشد که بتواند شخصیت سیاسی خود را به عنوان یک اصلاح طلب بازیابی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
از دیدن این تصاویر لذت ببرید...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۲    
معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی از آغاز برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان 3 تا 6 سال در پایگاه دائم و پایگاه غیردائمی از اول آبان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۹    
طراحی و تولید ربات انتحاری و زره پوشی با قابلیت دفع گلوله های 12.7 میلی متری و آر. پی. جی نشان از آماده شدن نیروی زمینی ارتش برای مقابله با نسل های جدید و متنوع تهدیدات مرزی و تروریستی را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
بخشی از محدوده جزایر ناز به عنوان چهارمین میراث ملی استان هرمزگان در منطقه آزاد قشم با واگذری به بخش خصوصی در مسیر تخریب و تغییر در اصالت قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
شرکت فیسبوک روز دوشنبه ده ها حساب کاربری، صفحه و گروه را به بهانه مرتبط بودن با ایران و روسیه حذف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
پایگاه داده های فرهنگی-دینی بینا به عنوان مرجع اجرایی پیمایش و افکارسنجی سازمان تبلیغات اسلامی، حضور رسانه ای مادحین و سخنرانان در محرم 1441 را در شبکه اجتماعی اینستاگرام رصد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
نشریه فرانس فوتبال نام نامزد های دریافت بهترین بازیکن سال را معرفی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا دوشنبه گفته رئیس جمهور این کشور آماده است در صورت لزوم علیه ترکیه به اقدام نظامی متوسل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وضعیت بازار خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت: عده ای می خواهند افزایش قیمت خودرو را آزاد کنند و به نوعی قصد دارند خون مردم را در شیشه کنند که ما با این عمل که توسط ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت هزینه های اینترنت کاربران در اربعین از فردا شب (سه شنبه شب) خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: شکوه و عظمت مثال زدنی راهپیمایی و حماسه عظیم اربعین را باید قدر دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر ممنوع الصدا شدن حامد زمانی منتشر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۵۷    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کلمبیا به فساد مالی متهم شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی دولت گفت: روحانی منکر موجودیت و قانونیت نهاد شورای نگهبان نیست و الان هم با وجود شورای نگهبان این امکان وجود دارد که مردم بتوانند به گزینه های متنوعی رای دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۸    
بدهی های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، قبل از واگذاری حدود 400 میلیارد تومان برآورد شده بود؛ اما اکنون، مجموع بدهی های هفت تپه به سازمان ها و ارگان های دولتی و غیردولتی بیش از 1000 میلیارد تومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۸    
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان گفت: هپکو و آذرآب توان و کشش یک آزمایش دیگر را ندارند که ما بخواهیم تیم دیگری را بیاوریم که یک سری مسائل جدیدی درست کنند و حجمی به بدهی های هپکو اضافه کنند و بعد هم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۸    
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال روستایی به اهداف مدنظرش نرسیده است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۸    
یکی از چهره های شاخص حزب کارگر انگلیس، نخست وزیر این کشور را بچه ای لوس توصیف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکایی ها ادعا کردند پاسخ سرنگونی پهپاد را به صورت حمله سایبری دادند، اما یافته های ما چنین چیزی را ثابت نکرد و ما هیچ نشانه ای درباره حمله سایبری کشف نکردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۸    
وزیر امور خارجه گفت: در دنیای امروز نه تمام واقعیات در غرب اتفاق می افتد و نه غرب می تواند همه تصمیمات برای همه تحولات جهانی را اتخاذ کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۸    
وزیر خارجه گفت: معتقدیم ضمن اینکه باید امنیت و آرامش و ثبات لبنان حفظ شود نیازها و خواسته های مردم لبنان هم مورد توجه قرار گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۶:۲۸    
در حالی مسئولان کشور سیاست گزاری روشنی برای رسیدن به افق جمعیت 150 میلیون نفری ایران ندارند که سازمان های بین المللی در یک جنگ تمام عیار سعی در کاهش جمعیت کشورهای مسلمان علی الخصوص کشورمان دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه ایران جایگاه نخست تولید ماهی قزل آلا در دنیا را دارد، گفت: شرایط طوری است که برای هر میزان تولید، مجوز درخواست شود سازمان شیلات پاسخ گو خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسببان حمله به نفتکش ایرانی مجازات خواهند شد و شکایت خود را در این زمینه ارائه کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: میانگین مصرف اینترنت 169 دقیقه و در برخی استان ها بالای 200 دقیقه و مصرف تلویزیون 72 دقیقه است و میزان مطالعه در روز تنها 13 دقیقه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، تعداد حساب های این قوه به 5 مورد کاهش یافته، گفت: از اینکه در این زمینه شفاف سازی صورت گرفته و از تک امضایی خارج شده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
به دنبال وقوع یک تیراندازی در فیلادلفیا یک دختر بچه دو ساله کشته و مادرش نیز به بیمارستان منتقل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۸    
اعتراضات مردمی در لبنان گرچه روندی مسالمت آمیز برای تحقق حقوق اساسی شهروندان این کشور است، اما برخی گروه ها تلاش دارند با براندازی دولت و نفوذ در نیروهای امنیتی و نظامی، اعتراضات را به خشونت بکشانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در چارچوب قانون در دفاع از حقوق کارگران علیه سازمان خصوصی سازی هستم گفت: باید اعتراضات کارگران را با گوش جان بشنویم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۷    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز یکی از برنامه های راهبردی و مهم سپاه پاسداران توجه به محرومیت زدایی و حل مشکلات نیازمندان است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
رابطه سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی کلمبیا با ایجنت ایرانی باعث شده تا رسانه های کلمبیا مرد پرتغالی را زیر ذره بین ببرند و او را به فساد مالی متهم کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
وزیر امورخارجه اخیرا مدعی شده است که امضای رئیس جمهور آمریکا را برای برجام اخذ کرده که بررسی گفتار مقام های عالی کشور، این ادعا را زیر سوال می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازیکنی مثل مهدی ترابی دغدغه اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می گذراند، جای تبریک دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
اصلاح طلبان حضور زنان در ورزشگاه را برای برنامه های تبلیغاتی انتخابات آینده به عنوان دستاورد دولت روحانی معرفی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
سردار رحیمی درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان لباس های نامتعارف توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص احتمال رفع فیلتر تلگرام توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
استاندار مرکزی با اشاره به مشکلات کارگران شرکت هپکو گفت: از وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی خواهش داریم که نماینده ویژه ای برای پیگیری مشکلات آذرآب انتخاب کند که با بقیه دستگاه ها هماهنگی داشته باشد تا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۷    
متخصص روماتولوژی در خصوص بالا رفتن و پایین آمدن از پله و آسیبی که به زانو وارد می شود،گفت: وقتی پله غیر استاندارد بوده و ارتفاع آن زیاد باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۷    
هافبک عراقی پرسپولیس به دلیل مشکلات ویزا نتوانست به تهران برگردد و در دیدار با پیکان غایب بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۷    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از انهدام یک باند سارقان حرفه ای منزل در عملیات کارآگاهان پلیس استان خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۹    
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مرمت گنبد امامزاده سهل بن علی(ع) به عنوان بزرگ ترین گنبدهای تاریخی کشور با 65درصدی پیشرفت فیزیکی ادامه دارد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از فوت 3 برادر بر اثر استنشاق گاز زغال در داخل یک چادر در دشتی واقع در اطراف روستای تبرته این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک گفت: دولت باید عینک بدبینی نسبت به صادر کنندگان را از روی چشم خود بردارد و شرایط را برای تامین ارز کشور فراهم کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
رئیس ستاد بازسازی بنیادمسکن استان گلستان گفت: از شروع بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده در استان تا کنون 115 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض به 22 هزار و 871 مالک واحد خسارت دیده پرداخت شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
هر از گاهی عرضه گوشت های لاکچری در فضاهای اینترنتی و برخی فروشگاه های شمال شهر با قیمت های عجیب و غریب سر و صدا به پا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
غلامی و طباطبایی با انصراف از مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی، مدال احتمالی طلا و جوایز نقدی را از دست دادند تا مدال انسانیت را بر گردن آویزند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از پلمپ 4 آرایشگاه زنان به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی در شهرستان ساوه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۲    
فرماندار اراک با اشاره به مشکلات شرکت آذرآب اراک گفت: سهامدار عمده آذرآب باید برای تعیین تکلیف مالکیت این شرکت بزرگ به مسئولان استان مرکزی پاسخگو باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۲    
برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی کامیون در کیلومتر 6 محور دلیجان- محلات دو کشته و مجروح برجا گذاشت.