چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 24 مهر 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 2 مهر 1398 دیار آفتاب 3 مهر 1398 دیار آفتاب 4 مهر 1398 دیار آفتاب 5 مهر 1398 دیار آفتاب 6 مهر 1398 دیار آفتاب 7 مهر 1398 دیار آفتاب 8 مهر 1398 دیار آفتاب 9 مهر 1398 دیار آفتاب 10 مهر 1398 دیار آفتاب 11 مهر 1398 دیار آفتاب 12 مهر 1398 دیار آفتاب 13 مهر 1398 دیار آفتاب 14 مهر 1398 دیار آفتاب 15 مهر 1398 دیار آفتاب 16 مهر 1398 دیار آفتاب 17 مهر 1398 دیار آفتاب 18 مهر 1398 دیار آفتاب 19 مهر 1398 دیار آفتاب 20 مهر 1398 دیار آفتاب 21 مهر 1398 دیار آفتاب 22 مهر 1398 دیار آفتاب 23 مهر 1398 دیار آفتاب 24 مهر 1398 دیار آفتاب 25 مهر 1398 دیار آفتاب 26 مهر 1398 دیار آفتاب 27 مهر 1398 دیار آفتاب 28 مهر 1398 دیار آفتاب 29 مهر 1398 دیار آفتاب 30 مهر 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۹:۲۷    
اگر در مهد کودک ها در بحث مدلینگ سوء استفاده ای رخ دهد، معاونت اجتماعی بهزیستی حتما برخورد کرد و حالا از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ (و ارشاد اسلامی) باید سئوال کرد در این مورد خاص چه کسی پاسخگوست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۰    
فعالان سیاسی به پیشنهاد رفراندوم روحانی واکنش نشان دادند و گفتند در مقابل صندلی های خالی و در خلوت ترین افتتاحیه های 40 سال اخیر دانشگاه ها چگونه از همه پرسی برای چیز هایی که 40 سال است درباره آن بحث ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۰    
این خیزش و راهپیمایی عظیم، پا گذاشتن و حرکت در راه خدا و به سمت اهداف و آرمان های اسلامی است. از این رو اجتماع بزرگ اربعین قیام مستحکم عدالت خواهان عالم علیه دیکتاتوری جهانی و استبداد بین المللی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۰    
اربعین حسینی بزرگ ترین انجمن دل های عاشق و شیفته عشق است که تبلور آن در مسیر رسیدن به حریم کرامت و بنده نوازی اباعبدالله الحسین (ع) بی بدیل ترین جلوه را به رخ تاریخ می کشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
کاش به جای سخنرانی های بی سند درباره دستاوردهای تخیلی برجام، یک بار و فقط یک بار به یکی از دستاوردهای برجام اشاره می کردید! در آن صورت، حتماً به جای آنکه بفرمایید برجام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۰    
در نظرسنجی جدید دانشگاه مریلند ، سردار سلیمانی همچنان محبوبترین چهره سیاسی-نظامی ایران به شمار می آید. در این نظرسنجی محبوبیت حسن روحانی برای اولین از 50 درصد کمتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه شب در جمع ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی قول پرداخت پاداش در صورت کسب مدال طلا داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
بی توجهی به ظرفیت های موجود در صنعت نساجی موجب شده تا این صنعت با ظرفیت کامل به کارگیری نشود در حالی که میزان اشتغالزایی این صنعت بالا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: ایران مصمم به برداشتن گامهای بعدی کاهش تعهدات است و این تصمیم تا تامین شرایط مورد نظر و برآورده شدن منافع اقتصادی ایران از برجام تغییر نمی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۰    
گروه استان ها وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کمبود 100 هزار معلم در کشور در سال تحصیلی جدید، گفت: همه سعی ما بر این بود که کلاسی بدون معلم نباشد و امسال 15 میلیون و 140 هزار دانش آموز در 110 هزار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۰۷:۵۰    
مدیران مسئول روزنامه های شرق، اعتماد و آفتاب یزد در واکنش به یک سوال پاسخ های جالبی دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۷    
داداشی در رابطه با نقاط قوت و ضعف مجلس دهم گفت: نقطه قوت مجلس دهم نظارت و قانون گذاری است و ما در این دوره قوانین خوبی را در مجلس مصوب کردیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۲۷    
انتشارات علمی و فرهنگی که یکی از معروف ترین موسسات انتشاراتی داخلی است اقدام به انتشار کتاب زوهر از جمله کتاب های عرفان های صهیونیستی که در آن آموزه های یهودیان وجود دارد را در 2000 نسخه منتشر کرده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۱۷    
تیم مستندساز خبرگزاری دانا، با حضور در مسیر راهپیمایی اربعین اقدام به تهیه یک مستند تصویری در خصوص دیدار موکب داران عراقی با رهبر انقلاب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۹:۰۷    
سید نظام الدین موسوی در پاسخ به ادعای روز گذشته محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر تحریف سخنانش در خبرگزاری فارس، توضیحاتی را ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۲۷    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با ثبات همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۸:۱۷    
عضو جامعه مدرسین بابیان اهمیت حضور در پیاده روی اربعین گفت: در این حرکت عظیم اقتدار و یکپارچگی امت واحده اسلامی در سطح بین الملل متجلی می شود که با خود استحکام و عظمت بیشتر امت اسلامی را در پی خواهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با نماینده ویژه پوتین تاکید کرد که پاسخی پشیمان کننده در انتظار عوامل حمله به کشتی ایرانی در دریای سرخ خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۷:۱۷    
عدم تدوین الگوی کشت مناسب و سیاست های غلط دولت در تعیین قیمت و تولید، موجب شده که هر سال شاهد تولید بیش از اندازه برخی محصولات شویم و در سال بعد با کمبود آن محصول در بازار مواجه باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهور گفت: بی تردید دانشگاه های ما مسئولیت بسیار سنگینی را امروز بر دوش دارند و متقابلاً دولت و جامعه هم در برابر دانشگاه مسئول است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جزئیات عملکرد بودجه 6 ماهه نخست سال 98 را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۷    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان گفت: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۵:۰۷    
منطقه الخضر دراستان المثنی عراق است که زائرین اربعین حسینی برای نزدیکی راه از مسیر بیابانی حاشیه راه آهن تجاری عراق می گذرند. الخضر مسیر اصلی حرکت کاروان های اربعینی جنوبی عراق است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۷    
جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل های دانشگاهی دانشگاه تهران همزمان با سخنرانی رئیس جمهور در این دانشگاه تجمع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۱۷    
مهمت علی گوللر معتقد است رفتار اردوغان با ادعای حفظ تمامیت ارضی سوریه کاملا در تضاد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۷    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه نه نیازی به حضور قدرت های خارجی دارد و نه وجودشان اثر مثبتی خواهد داشت چراکه منشأ تمام ناامنی های منطقه به دلیل حضور کشورهای خارجی به خصوص ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۷    
رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور از الزام اجرایی شدن طرح هویت دار کردن دام ها در سطح کشور خبر داد و گفت:هرگونه حمل ونقل دام بدون داشتن پلاک ممنوع بوده و در صورت مشاهده کالا قاچاق شناخته می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۷    
رئیس هیات جانبازان و معلولین گفت: جهت دریافت حمایت به واحد های صنعتی مانند پالایشگاه، پتروشیمی و حتی ادارات مراجعه کردیم اما متاسفانه حمایتی نشده و حتی بهزیستی که به کار ما مربوط می شود در این زمینه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۷    
ظریف درحالی بیان می کند که هیچگاه نگفته که امضای جان کری تضمین است و این نسبت دروغ را به من زده اند که عراقچی معاون وی این سخنان را در سال 94 بر زبان رانده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۷    
برخی رسانه های خارجی مطالب عجیب و غیر قابل باوری را به نقل از مهسا رازانی همسر روح الله زم در خصوص چگونگی خروج او از فرانسه و مقصد سفر او منتشر کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
وکیل فریدون گفت: موکلم حسین فریدون امروز به زندان اوین منتقل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
چهارمین دور مناظره درون حزبی نمایندگان دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت اوهایو و به میزبانی روزنامه نیویورک تایمز برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
دبیر شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان با فشار های سیاسی از عمل به وظایف قانونی خود عقب نشینی نمی کند و از ایستادگی در برابر مفسدان اقتصادی، اخلاقی و افراد ضد حاکمیت کوتاه نخواهد آمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
حسین کلهر در برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر تعداد گل های ملی علی دایی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را با رونالدو بازیکن پرتغالی مقایسه می کند و در این مقایسه به آقای گل جهان اهانت می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۷    
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: مأموریت های ناجا در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی جلوه ای از خدمت بی منت کارکنان ناجاست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله ترکیه به کرد های سوری تجاوز آشکار به تمامیت ارضی سوریه دانست و گفت: این مهم یک موضوع حقوق بشری است و مجامع بین المللی باید ورود کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۷    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام انقلابی دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه نشانگر اشراف اطلاعاتی بی نظیر سپاه است و نشان داد که خائنین به ملت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۷    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته در 2 سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، 2 نفر جان باختند و 4 نفر دیگر مجروح شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۷    
بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی راه حل های فراوانی از جمله افزایش یارانه نقدی، کالابرگ الکترونیک و... را به جای اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات پیشنهاد کرده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: روز گذشته سارقی در حین سرقت کابل های برق در یکی از خیابان های شهر اراک، دچار برق گرفتگی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۰:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: 20 هزار لیتر سوخت قاچاق که به شکل ماهرانه ای در یک مخزن مخفی در یک کامیون کشنده بارگیری شده بود، در عملیات پلیس آگاهی ساوه کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
آیت الله قائم مقامی گفت: در اربعین الگوی نظام آینده جهان اعلام شده و خدا با برپایی این صحنه با بندگان خود به زبان صحنه سخن گفته که ای انسان ها اگر می خواهید بدانید نظام آینده چگونه است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
قیام امام حسین (ع) می تواند در موضوع وحدت چیز های زیادی به ما بیاموزد. این داستان درباره اسلام خوب در برابر اسلام بد نیست. در مورد حسین (ع) در مقابل یزید نیست؛ و حتی در مورد درست و غلط هم نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
بی بی سی فارسی سال هاست روی موضوع زن و آزادی آنها دست گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
نمایندگان کنگره آمریکا روز چهارشنبه به قطعنامه ای در مخالفت با راهبرد رئیس جمهور این کشور در سوریه رأی خواهند داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
خجالت وزیر کشور از روحانی و جهانگیری؛ رئیس جمهور و معاون اول او، در سایه "سکوت وزارت کشور در ستاد تبلیغات اقتصادی"، به تنهایی مشغول مبارزه با سیاه نمایی و ترویج ناامیدی شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
اما امسال با نفوذ برخی افراد در بدنه دولت و لابی گری های متعدد در پنجم مرداد احیای مجدد این وزارتخانه به تصویب رسید که بسیاری از مسئولان و نمایندگان مجلس این مصوبه را بر خلاف قانون اساسی می دانند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کار برخورد با شبکه آمدنیوز با دستگیری روح الله زم تمام نشده و سرپل های این شبکه در داخل کشور باید پاسخگوی اعمال خائنانه خود باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
هوش مصنوعی که انسان موفق به تولید آن شده، به زودی با آنالیز وجوه مختلف ذهن، جای انسان را می گیرد، به همین دلیل مرکز فضای مجازی رویارویی هدفمند با این فناوری را در دستور کار قرار داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۵۷    
چه کسی باور می کند دستگاه اطلاعاتی فرانسه حاضر شود اعتبار و برند خود را در میان نهادهای اطلاعاتی اروپایی و آمریکایی، با تقدیم دو دستی این مهره متوهم به ایران - آنهم به سپاه پاسداران- مخدوش کند!؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۲۷    
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در راستای تکمیل تجهیزات و ماشین آلات عمرانی شهرداری و همچنین تسریع در انجام پروژه های عمرانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۶    
در آستانه اربعین حسینی 65 موکب استان مرکزی از زوار امام حسین(ع) در مسیر پیاده روی اربعین پذیرایی می کنند.