چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 28 مهر 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 2 مهر 1398 دیار آفتاب 3 مهر 1398 دیار آفتاب 4 مهر 1398 دیار آفتاب 5 مهر 1398 دیار آفتاب 6 مهر 1398 دیار آفتاب 7 مهر 1398 دیار آفتاب 8 مهر 1398 دیار آفتاب 9 مهر 1398 دیار آفتاب 10 مهر 1398 دیار آفتاب 11 مهر 1398 دیار آفتاب 12 مهر 1398 دیار آفتاب 13 مهر 1398 دیار آفتاب 14 مهر 1398 دیار آفتاب 15 مهر 1398 دیار آفتاب 16 مهر 1398 دیار آفتاب 17 مهر 1398 دیار آفتاب 18 مهر 1398 دیار آفتاب 19 مهر 1398 دیار آفتاب 20 مهر 1398 دیار آفتاب 21 مهر 1398 دیار آفتاب 22 مهر 1398 دیار آفتاب 23 مهر 1398 دیار آفتاب 24 مهر 1398 دیار آفتاب 25 مهر 1398 دیار آفتاب 26 مهر 1398 دیار آفتاب 27 مهر 1398 دیار آفتاب 28 مهر 1398 دیار آفتاب 29 مهر 1398 دیار آفتاب 30 مهر 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس کمیته امداد فراهان از شناسایی و رسیدگی به کودکان مبتلا به سوء تغذیه در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۲    
احمد یعقوبی مربی بدن ساز اراکی تیم ملی شمشیربازی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۷    
مصر از 30 تابوت باستانی چوبی همراه با جسدهای مومیایی داخل آن ها رونمایی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۸    
فرمانده مرزبانی گفت: تلاش خواهیم کرد از نقطه صفر مرزی مهران به طول سه کیلومتر در داخل خاک عراق را با کمک طرف عراقی ساماندهی کرده، آسفالت و زیرسازی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۷    
آیا جناب رئیس جمهور از مردم شریف و پاکباخته ایران دعوت می کند که بیایند و در یک همه پرسی، نظر خود را درباره تسلیم شدن ذلیلانه به آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی و برخی حکام بی سر و پای عرب اعلام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۷    
ماجرای قبض های نجومی تلفن همراه زائران اربعین در حالی به عنوان موضوعی انتقادآمیز درخصوص عملکرد وزیر ارتباطات مطرح می شود که بسیاری از زائران اربعین نسبت به گرانی تعرفه های رومینگ تلفن همراه گلایه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب سفری یک روزه به استان مرکزی دقایقی پیش وارد اراک شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
با گذشت 5 سال از ابلاغ این سیاست ها اما همچنان شاهد هستیم مشکلات ناباروری در کشور افزایش پیدا کرده ولی تمام هزینه های ناباروری بر عهده زوجین بوده و این روزها با کاهش درآمدهای مردم و افزایش هزینه های ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۲    
شرور محله نارمک که خودرو پارک شده شهروندان را تخریب کرده بود پس از 2 ماه شناسایی و دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۲    
عاموس گلعاد مدیرکل سابق بخش سیاسی- امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اوضاع کنونی اسرائیل را بد توصیف کرده و ایران را برنده تحولات منطقه می داند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۲    
بررسی اعتراضات اخیر در لبنان که با تلاش برخی مسئولان سیاسی این کشور برای اتهام زنی به حزب الله و تضعیف آن صورت گرفت در سایه ذوق زدگی رسانه های رژیم صهیونیستی، پیام های مهمی در خود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ظرف 7 ماه بیش از 20 میلیارد دلار تأمین کالای وارداتی داشته ایم و این در حالی است که صادرات نفتی کاهش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۹    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: تأیید بمباران کشورهای مستقل در کنار فهرست طولانی اشتباهات پمپئو طی دوران وزارت خود نشان دهنده عدول از موازین بین المللی و حرکت در مسیر مخالفت با منشور سازمان ملل متحد و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۹    
یک روانشناس گفت: دلایل علمی وجود دارد که اکثر ما آدم ها صدای ضبط شده خودمان را متفاوت می شنویم و اغلب برایمان نا آشناست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر عراق گفت: گردهمایی اربعین نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه قوی ترین رسانه برای معرفی قیام عاشورایی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۹    
یزد خاتم یکی از مناطق حاصلخیز استان یزد است که تنوع محصولات کشاورزی در آن بالاست اما پسته این شهرستان به عنوان یکی از مرغوب ترین پسته های دنیا بزودی خاتم را جهانی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۹    
وزیر نفت گفت: اکتشافات نفت و گاز در پهنه ایران ادامه دارد و هر زمان اکتشافات جدید به نتیجه برسند، به عنوان اخبار خوش افزایش ذخایر قابل برداشت نفت و گاز کشور به اطلاع مردم خواهند رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۹    
رای الیوم در گزارشی به بررسی تحولات و ناآرامی های اخیر در لبنان و همچنین واکنش سید حسن نصرالله به این موضوع پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۹    
زوار اربعین در توییتر فارسی با راه اندازی هشتگ #شکرا_للعراق از مهمان نوازی عراقی ها تشکر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۹    
دستگیری زنی در فرانسه که پلیس از وی می خواست حجاب خود را بردارد صدای کاربران فضای مجازی را درآورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۹    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دستور علی لاریجانی به این کمیسیون درباره بررسی مجدد 14 میلیارد دلار تخصیص یافته برای واردات کالاهای اساسی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به عملکرد مجلس دهم گفت: به نظر می رسد تصویب برخی از این قوانین در نوع خودش بی نظیر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۹    
هفته گذشته رئیس جمهور در دو سخنرانی اظهارات جالبی داشت، از آن سخنرانی های پرسر و صدا که هرکدام شان در جایگاه یک کنشگری سیاسی هدفمند و احتمالا موثر قابل ارزیابی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۹    
سینمای ایران بعد از چند دهه حمایت مالی و جهت دهی دولتی به نقطه ای رسیده است که خودش اذعان دارد برای نمایش عمومی مناسب نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۹    
فرمانده کل سپاه گفت: با ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی سپاه، یکی از کورسوهای جنگ روانی دشمن خاموش شد و غافلگیری را بر سرویس های اطلاعاتی استکباری تحمیل کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۹    
حسین فریدون که 24 مهر برای تحمل محکومیت 5 ساله اش راهی زندان اوین شده بود گویا ساعتی بعد،قبل از اینکه در زندان مستقر شود، به مرخصی رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۹    
امید است که روز اراک، که قدمی مثبت در مسیر مدیریت فرهنگی شهر است، منجر به حفظ تاریخ و فرهنگ اصیل این شهر باشد و محصور در نام ها نماند و شهر را از مدیریت تقلیدی نجات دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
سیدمجید بنی فاطمه می گوید: من به بعضی از چهره ها که در هیأتمان حضور می یافتند، می گفتم: حالا که عاشق امام حسین (ع) هستید، در جاهای دیگر هم از ایشان دم بزنید. می گفتند می ترسیم به ما فحش بدهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
مسئولان و مدیران مربوطه باید نظارت بهتر و درست تری بر زندگی این افراد داشته باشند، این افراد یا خود الگوی جامعه هستند و یا به الگو ساز تبدیل می شوند پس نباید هرطور که می خواهند وبه صورت کاملا آزادانه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به پنج شنبه (25 مهر) با ثبات نسبی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
حرم امام رضا(ع) به مناسبت ایام دهه پایانی صفر سیاه پوش شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
بررسی ها نشان می دهد تعداد نابینایان کشور از مرز 170 هزار نفر می گذرد و تمام سهم این قشر از حمایت دولت هیچ است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
تیم فوتبال ذوب آهن در جدیدترین رده بندی باشگاه های فوتبال آسیا به عنوان بهترین تیم ایران معرفی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۹    
گزارشی از برترین پیگیری های صورت گرفته برای سوژه های شما در فارس من ؛ از کمپین ده ها هزار نفری برای شفافیت تا سهیمه فرزندان اعضای هیأت علمی دانشگاه ها.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۹    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اربعین حسینی می تواند نقطه شروعی برای نهادینه کردن فرهنگ تمدن اسلامی باشد و ما همه موظف هستیم در تقویت این فرهنگ تلاش کنیم و تمام ظرفیت ها را به کار ببریم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
افرادی که با فعالیت در شبکه های اجتماعی اقدام به راه اندازی تورهای گردشگری خارج از شئونات اسلامی در اراک می کردند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فرد شیادی که با تهدید انتشار تصاویر خانم جوانی در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری 100 میلیون ریالی از این خانم جوان کرده بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان مرکزی سفر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۰    
میزان بدهی دولت به بانک مرکزی در سال 97 نسبت به سال 96 حدود 45 درصد رشد را نشان می دهد و این روند در آمار های امسال نیز مشهود است که در نتیجه تأثیر بسزایی در افزایش پایه پولی و تورم خواهد داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۰    
"مسلم معین" مسئول فضای مجازی سازمان بسیج گفت: حصر رسانه ای اربعین در سال جاری با جهانی شدن "حب الحسین یجمعنا" به عنوان نخستین کلیدواژه پر تکرار جهان در شبکه های اجتماعی شکسته شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۰    
ویژگی های ماجرای نیمروز 1 و ردخون را نمی شود به طور کامل تفکیک کرد، اما می شود درباره چگونگی بافت محتوایی آن ها تحلیل های گوناگونی نوشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
کارشناس مسئول بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت تفرش با بیان این مطلب که پوکی استخوان یک مشکل بهداشتی جدی در اغلب کشورها است، گفت: حدود 80 درصد افراد مبتلا به این بیماری را زنان تشکیل می دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور با فرافکنی و طرح موضوعات نامربوط از جمله زیر سوال بردن نظارت استصوابی شورای نگهبان و یا طرح رفراندوم در دعوای 41 ساله مقاومت یا مذاکره ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
تکثیر و پرورش ماهیان زینتی یکی از فعالیت های اقتصادی است که می تواند سود آوری مناسبی داشته باشد و حتی ماهیان چند میلیون تومانی را در منزل تولید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رییس پلیس فتا از آمادگی این مجموعه برای برگزاری جلسات هم اندیشی با صنوف و کارشناسان مختلف حوزه موسیقی برای مقابله با موضوع دانلودهای غیرقانونی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
داستان فروش اینترنتی این محصولات این روزها به شدت رواج پیدا کرده و به شیوه های مختلف برای فروش این محصولات تلاش می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
"محمدباقر نوبخت" طی اظهاراتی گفته است: دولت مثل پدری است که همسرش بیمار است، فرزند دانشجو داشته باشد و خانه اش هم تخریب شده باشد و در این فکر است که چطور خانواده را اداره کند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس به راهبرد جدید خط سازش اشاره کرد و گفت: برنامه جریان سازش سرکوب و ترور شخصیت انقلابی ها و ایجاد دوقطبی های جدید است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
این روزها زهره هادی خادم زائران اربعین در مسیر نجف به کربلاست. کسوت خادمی در پیاده روی اربعین چند سالی است قواره اش شده و الحق که پا جای پای برادرش ابراهیم گذاشته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
خبرنگار و گزارشگر شبکه BFM TV با اشاره به علاقه مردم ایران به فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران بهترین تیم در آسیاست و همه را شگفت زده کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
ارتش سوریه تلاش گروه های مسلح تحت حمایت آنکارا برای نفوذ به مناطقی در شمالی غرب حومه حسکه را دفع کرد، و یگانی از ارتش با مهاجمان درگیر و آنها را به عقب راند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 28 مهر را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
منزل تاریخی امام خمینی (ره) در جنوب شهر قدیم نجف، در بخش غربی شارع الرسول و در نزدیکی کتابخانه امیرالمؤمنین (ع) واقع شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۹:۱۱    
روح الله زم با تاکتیک انتشار اخبرا جعلی به عنوان افشاگری سعی کرده بود اعتباری برای خود کسب کند. اگرچه روح الله زم عنصر اصلی رسانه دروغ پرداز آمدنیوز بود اما به نظر نمی رسد که فقط وی در مدیریت و هدایت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۱    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از پیش بینی برداشت 120 هزار تن انار از باغ های استان مرکزی در سال جاری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۱    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی بیست و هشتم مهرماه به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.