چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۲۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 مهر 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 2 مهر 1398 دیار آفتاب 3 مهر 1398 دیار آفتاب 4 مهر 1398 دیار آفتاب 5 مهر 1398 دیار آفتاب 6 مهر 1398 دیار آفتاب 7 مهر 1398 دیار آفتاب 8 مهر 1398 دیار آفتاب 9 مهر 1398 دیار آفتاب 10 مهر 1398 دیار آفتاب 11 مهر 1398 دیار آفتاب 12 مهر 1398 دیار آفتاب 13 مهر 1398 دیار آفتاب 14 مهر 1398 دیار آفتاب 15 مهر 1398 دیار آفتاب 16 مهر 1398 دیار آفتاب 17 مهر 1398 دیار آفتاب 18 مهر 1398 دیار آفتاب 19 مهر 1398 دیار آفتاب 20 مهر 1398 دیار آفتاب 21 مهر 1398 دیار آفتاب 22 مهر 1398 دیار آفتاب 23 مهر 1398 دیار آفتاب 24 مهر 1398 دیار آفتاب 25 مهر 1398 دیار آفتاب 26 مهر 1398 دیار آفتاب 27 مهر 1398 دیار آفتاب 28 مهر 1398 دیار آفتاب 29 مهر 1398 دیار آفتاب 30 مهر 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۰    
قوه قضائیه در هفت ماه گذشته توانسته است هزاران میلیارد تومان را به بیت المال بازگرداند. اگر گزارش های مالی ارائه شده از سوی سخنگوی دستگاه قضا درباره بازگشت اموال به بیت المال جمع شود به عدد 49 هزار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۲۱:۲۷    
استاد مردم شناسی دانشگاه تهران گفت: موسیقی اربعین نباید عزاداری باشد، شما زیارت اربعین را با زیارت عاشورا مقایسه کنید؛ زیارت عاشورا پر است از حماسه، لعن و نفرین اما زیارت اربعین تماماً شعور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۶    
اربعین سال 98 را در حالی پشت سر گذاشتیم، که امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد نمایش تصویری شکوهمند، منسجم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
در دوره ای که رئیس کمیته های انقلاب بود، به برخی فعالان این نهاد از جمله عزت شاهی گفته بود: درست است که مجاهدین انگیزه رو دررویی با نظام را دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
همه تلاشی که اصلاح طلبان حامی دولت و در راس همه حسن روحانی، برای حذف نظارت استصوابی به کار گرفته اند، ظاهرا برای گذراندن چهره هایی از سد تایید صلاحیت است که سابقه ی فتنه گری در کارنامه دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
از دهه 80 سینمای ایران دچار یک بیماری شد؛ اِفِه توقیف ! کارگردان کاردرست باید حداقل یک یا 2 فیلم توقیفی در کارنامه داشته باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۲    
در راهپیمایی 22 بهمن اغلب کسانی که سید محمود رضوی را در جشن پیروزی انقلاب می دیدند، صورت بغض کرده اش را از طریق فضای مجازی به یکدیگر مخابره می کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
دستگیری مدیر یک کانال ضدانقلاب و گمانه زنی درباره همکاران داخلی او که به بهانه ای برای تسویه حساب های سیاسی و شخصی تبدیل شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
یکی از آسیب هایی که جامعهٔ شهری ممکن است دچار آن شود، مصرف گرایی بانوان و دور ماندن آن ها از میدان تولید است؛ به این معنا که بانوان آنگونه که باید از اوقات فراغت خود بهره برداری نمی کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
در حالی شاهد افزایش میزان سرقت اینترنتی حساب های بانکی در ماه های اخیر هستیم که بنابراعلام مراجع رسمی ردپای برخی از فیشینگ ها به باندهای بین المللی خارج کشور می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
صحبت هایی پیرامون ساخت گاندو 2 با موضوع روح الله زم و آمد نیوز مطرح شده که در این گزارش به صحت و سقم آن پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
منطقه دودانگه و سوادکوه در نزدیکی شهر ساری است که دارای طبیعت بکری است که چند روستا را نیز در خود جای داده و یکی از زیباترین مناطق مازندران است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
سی ان ان گزارش داد نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد نیمی از آمریکایی ها از اقدام نمایندگان دموکرات برای استیضاح و برکناری ترامپ پشتیبانی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مناظره تاجزاده و زیدآبادی ورای جزئیات ریز، در ادامه سلسله پینگ پنگی است که مدت هاست بین دو طیف سیاسی اصلاح طلب راه افتاده و دامن آن خاتمی، عارف و بخش بزرگی از اصلاح طلبان را گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه گفت: در موازنه های آینده منطقه کشورهای مجموعه مقاومت دست برتر را خواهند داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اولین مدل تولید پراید از دی ماه از رده تولید خارج خواهد شد، گفت: تا افق 1400 باید 2 میلیارد و 700 میلیون دلار در صنعت پتروشیمی و پلاستیک داخلی سازی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۰    
استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی آذرآب و ماشین سازی اراک، تفاهم نامه 60 میلیون یورویی با شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) امضا کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوتاهی وزیر صمت برای واگذاری سهام آذرآب به مپنا گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نباید به اندازه سر سوزنی نگاه به مذاکره داشته باشیم،گفت: وزارت امور خارجه باید وارد عرصه جنگ اقتصادی شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۹    
نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مجلس دربرابر انحراف 67 درصدی دولت از اجرای بودجه سال 96 سکوت کرده است، گفت: دادستان دیوان محاسبات نیز باید به این موضوع ورود کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۹    
رئیس جمهوری سوریه امروز با حضور سرزده در جمع نیروهای ارتش در خط مقدم نبرد با تروریسم تکفیری در حومه ادلب، آنها را غافلگیر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۹    
آنچه که مشخص است در حال حاضر به علت نبود زیرساخت های لازم و از طرف دیگر به صرفه نبودن مصرف برق نسبت به مصرف بنزین برای خودروهای هیبریدی این خودروها به عنوان هیبریدی وارد شده اما به صورت بنزینی مورد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۸    
تعدادی از احزاب چپ در لبیک به فرمان لیدر اصلاح طلبان؛ در حال آماده سازی بستر تکرار اغتشاشات 88 هستند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۹    
جای کنترل خشم میان آموزش های ما خالی است. بچه ها همه درس ها را می آموزند. شاید ریاضیدان خوب یا دانشمند موفقی شوند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۹    
بی تدبیری و اجرای غلط قانون خرید تضمینی موجب شکست طرح خودکفایی گندم شده و دولت در شرایطی که باید صرفه جویی ارزی کند، در سال رونق تولید داخلی، برنامه واردات گندم را در دستور کار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تسهیلات 1 میلیارد و 255 میلیون دلاری دلاری صندوق توسعه ملی در بخش روستایی 237 هزار شغل ایجاد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۹    
برخی چهره های اصلاح طلب این روزها صحبت از عدم سرلیستی محمدرضا عارف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در بررسی اولیه 245 نفر از مدیران ادوار مختلف در موضوع بروز حوادث ناشی از سیل در مظان اتهام قرار گرفته و تحت تعقیب هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
تمامی مرتبطین شبکه معاند آمدنیوز برای ابراز ندامت و تخفیف مجازات احتمالی، می توانند با سایت گرداب ارتباط برقرار نمایند. پیرو دستگیری سرشبکه سایت و کانال معاند "آمدنیوز"، سایت گرداب بیانیه ای صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از طرحی با عنوان طرح ملی گفت وگوی آزاد دانشجویی در خبرگزاری فارس رونمایی کرد که بنابر گفته مسؤولان این اتحادیه اجرای آن می تواند گام بلندی برای تحقق برگزاری کرسی های ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
یک مدیر فرهنگی چند وقت پیش به خبرنگاران گفته بود به دلیل محتوای بد یک فیلم کمدی مجبور شده است خانواده اش را از سینما بیرون ببرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت در حالی به پایان راه خود رسید که حضور ایران در این رویداد مهم نشر جهان مبتنی بر رویه های غلط سابق آن است و انتظار می رود به سرعت برای اصلاح آن اقدام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
رئیس جمهور گفت: اخذ مالیات باید همراه با شفافیت باشد و فرهنگسازی و تعامل بیشتر با مردم، روند پرداخت مالیات را تسهیل می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی دقیق و مدیریت درآمدها می توانیم کشور را بدون درآمدهای نفتی اداره کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۹    
دولت قصد دارد با تغییر رویه بودجه ریزی، بودجه سال 99 را با تفاوت های قابل تاملی به نمایش بگزارد، اما گویا این نمایش کمی زودتر مشمول پیش نمایش برآورد افزایش حقوق کارکنان دولت شده است که در این گزارش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اشاره به نزدیکی اجرای گام چهارم کاهش تعهداتی برجامی ایران گفت: قطعاً ایران تا زمانی که تعهدات طرفین برجام به تناسب و توازن لازم نرسد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه آن چیزی که باید اولویت برای سایر ارکان نظام باشد شفاف سازی و هوشمند سازی است که از بسیاری فسادها و قاچاق ها جلوگیری می کند گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی با اشاره به اینکه در استان مرکزی 1154 بیمار خاص داریم گفت: در سال 97 بالغ بر 14 میلیارد تومان برای بیماران هزینه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۹    
عضو شورای اسلامی کار آذرآب با اشاره به اینکه امروز آذرآب با مشکلاتی مواجه شده و تصور همه بر این است که به یک شرکت زیان ده تبدیل شده گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۹    
بارش شدید باران صبح امروز اراک به حدی بود که هوای شهر را کاملا تغییر داد و برای مدتی باعث آب گرفتگی بسیاری از معابر شهری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
زیبایی به عنوان امری طبیعی در دوران کودکی در اوج است و حالا امروزه منبع درآمد بسیاری از سودجویان شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
برای فروش خودرو باید مراحل قانونی طی شود، حال اگر به این مراحل توجهی نکنیم، ممکن است مشکلاتی برای ما به وجود آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
مادر محرم دقایقی از پسرش برایمان گفت. اینکه در وانفسای عصر جدید و هزار رنگ چطور توانست فرزندی تربیت کند به رنگ آب؛ فارغ از همه تعلقات.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
وزیر اقتصاد روسیه گفت: به لطف ذخایر قابل توجه طلای این کشور و تلاش در راستای کاهش وابستگی دولت به درآمدهای نفتی، این کشور می تواند با کاهش قابل توجه قیمت نفت، کنار بیاید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۹    
ناوگان پنجم دریایی آمریکا مستقردر غرب آسیا از برگزاری رزمایشی بزرگ با مشارکت چندین کشور در خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ و خلیج عدن خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز مجددا به موضوع حمایت واشنگتن از ریاض پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تشدید طرح های نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۸    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به بحث دادخواست های کارگری پرداخت و گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته اختلافات بین کارگر و کارفرما در استان مرکزی 15 درصد کاهش داشته چرا که در شهریور 97 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۷    
صحن عمومی شورای کلانشهر اراک با پیگیری موضوعات مختلف برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحریم های آمریکا را فرصتی ارزشمند برای رونق اقتصاد کشور و تولید داخل خواند و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های سیاسی امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۷    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی سی مهرماه به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۶:۲۷    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شکست حصر رسانه ای اربعین نشان داد دشمن در برابر اراده ملت های مسلمان ضعیف و ناتوان است گفت ...