جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 20 دی 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 دی 1397 دیار میرزا 2 دی 1397 دیار میرزا 3 دی 1397 دیار میرزا 4 دی 1397 دیار میرزا 5 دی 1397 دیار میرزا 6 دی 1397 دیار میرزا 7 دی 1397 دیار میرزا 8 دی 1397 دیار میرزا 9 دی 1397 دیار میرزا 10 دی 1397 دیار میرزا 11 دی 1397 دیار میرزا 12 دی 1397 دیار میرزا 13 دی 1397 دیار میرزا 14 دی 1397 دیار میرزا 15 دی 1397 دیار میرزا 16 دی 1397 دیار میرزا 17 دی 1397 دیار میرزا 18 دی 1397 دیار میرزا 19 دی 1397 دیار میرزا 20 دی 1397 دیار میرزا 21 دی 1397 دیار میرزا 22 دی 1397 دیار میرزا 23 دی 1397 دیار میرزا 24 دی 1397 دیار میرزا 25 دی 1397 دیار میرزا 26 دی 1397 دیار میرزا 27 دی 1397 دیار میرزا 28 دی 1397 دیار میرزا 29 دی 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۵    
محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد گفت: 4 درصدی ها مانع از پیشروی امور در کشور هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۰    
محمد مهاجری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قاتل واقعی امیرکبیر، امثال حاج میرزاآقاسی اند. میرزاآقاسی های روزگار ما لباس وکالت مجلس و دکترینال و دلواپسی به تن کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۵    
درحالی که اسماعیل بخشی می گوید با هیچ کمیته تحقیقی دیدار نداشته، جلال میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید جزئیات این ملاقات را در تشریح کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۳    
مطالب منتشره از سوی رسانه های معاند پیرامون یکی از بانک های کشور را در راستای تلاش آنها برای ضربه زدن به بازار پول دانست و از هموطنان عزیز درخواست دارد در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۸    
نماینده مردم شهرستان رشت، گفت: خمام باید بر اساس قواعد و ضوابط حاکم بر وزارت کشور به شهرستان تبدیل شود، که این موضوع نه هنر ماست، و نه شخص دیگری، چرا که قوانین وزارت کشور به این موضوع دلالت دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۳    
نماینده ولی فقیه در گیلان ایمان به هدف را از ویژگی امت های پیشتاز عنوان کرد و گفت: پیروزی در سایه ایمان به هدف محقق می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۳    
برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۳    
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در پی عارضه قلبی از دنیا رفت. این گزارش حاوی تصاویر جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های کلی است که به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۸    
مرحوم مهدی بازرگان یکی از چهره های موثر در تاریخ معاصر ایران است که در چه در سال های پیش از پیروزی انقلاب و چه در سالهای ابتدایی پس از بهمن 57 کنش و حضوری فعال و موثر در عرصه سیاسی ایران داشته و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۸    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و احتمال مه صبحگاهی در استان طی دو روز آینده خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۸    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به شایعات درباره استعفای ظریف و خروج ایران از برجام واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۳    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به فراهم شدن مقدمات لازم برای اجرای صنایع پتروشیمی در شمال کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۳    
کرمی از برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه نخستین جشنواره منطقه ای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در روزهای 25 و 26 دی ماه با حضور بهرام شاه محمدلو، شخصیت محبوب آقای حکایتی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۳    
مصطفی مستور به آمدن اسمش در فهرست “نویسندگان متعهد و ارزشی” واکنش نشان داد و گفت: من اصولا به معنای متعارف و رایج آقایان، هرگز نویسنده ای “ارزشی و متعهد” نبوده ام و نیستم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۰۳    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در تلاش است اذهان عمومی را از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دور و به حواشی و بزرگ نمایی آن مشغول کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۳    
افزایش ناگهانی صفحات با محوریت رقص در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام یکی از سوالات کاربران بی شمار این شبکه اجتماعی پرطرفدار است. اما واقعا چرا در یکسال گذشته محتوای رقص در این شبکه زیاد شده است؟
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۸    
محمدرضا زائری اعلام کرد که اگر همه مسئولان، روحانیون و مردم یک طرف ایستاده باشند و حق طرف دیگری باشد، وظیفه او ایجاب می کند طرفی باشد که حق است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۸    
دکتر یوسف زاده چابک، با اشاره به فرآیند تجویز داروهای پرهزینه در مراکز درمانی استان، تصریح کرد: این داروها، علیرغم پایین بودن درصد مصرف آنها، دارای میزان هزینه بالایی هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۳۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وقتی به حکم قطعی رسیدید، آن را با قاطعیت اجرا کنید و این را بدانید که استبداد رای با قاطعیت تفاوت دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۲۳    
ملوان انزلی بار دیگر در خانه ناموفق بود و علیرغم ایجاد فرصت های مناسب روی دروازه خونه به خونه نتوانست به برتری دست یابد و دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود خاتمه دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۸:۱۸    
سیروان و زانیار خسروی به همراه شهاب رمضان کنسرتی را با عنوان کنسرتی برای بهنام در سالن همایش ایرانیان برگزار می کنند و تمام درآمد آن را به خانواده بهنام صفوی تقدیم می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۵۸    
کوچکی نژاد با بیان اینکه دستگاهای دولتی دست های خودشان را از جیب مردم کوتاه کنند گفت: هر چیزی که در بودجه مصوب شده است باید از مردم دریافت شود و اگر اضافه باشد خلاف قانون است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۷:۴۸    
شاگردان اکبر میثاقیان در انزلی با تساوی به کار خود خاتمه دادند و توانستند ملوان را متوقف کنند. با تساوی دو تیم در نهایت ملوان در اتفاقی عجیب همچنان با 11 امتیاز (با توجه به کسر 6 امتیازی) در قعر جای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۶:۲۳    
نماینده رشت با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه باید کمک کنیم، گفت: متاسفانه برخی به صورت اپوزیسیون حرف می زنند و فقط انتقاد می کنند و اصلا وظایف خود را به یاد نمی آورند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۳۳    
عباسقلی زاده با بیان این مطلب که ایین نامه جدید از سوی وزارت کشور به استانداری ها ابلاغ و قابل اجرا است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۳    
به همت بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی، مراسم بزرگداشت روز پرستار همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) در مجتمع فرهنگی جمعیت هلال احمر بندرانزلی با حضور مسئولان شهری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۸    
جشن فارغ التحصیلی اولین دانشجویان رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، روز پنج شنبه در سالن کنفرانس مخابرات رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی 3 پیشنهاد جدید نمایندگان برای افزایش میزان حقوق کارگران در سال 98 خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۳    
برزگر مشاور کمیسیون عمران و توسعه شهری با اشاره به تبعات ساخت و ساز در املاک نسقی این املاک را به تابوت انسانهای زنده تشبیه نمود و بیان داشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به افزایش شمار پرونده های قضایی از قضات خواست تا جهادی به بررسی پرونده ها پرداخته و سریعاً از شمار آن ها بکاهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۸    
روحانی اظهار داشت: نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸    
اواسط مهر سال گذشته بود که رضا صادقی، سینا سرلک و علی لهراسبی با شکایت اردلان سرفراز، ترانه سرا، به دلیل خواندن ترانه های سوغاتی و محتاج به دو سال حبس محکوم شدند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۳    
کریم بخش گفت: به نظر می رسد در دولت عزمی جدی برای نجات تالاب بین المللی انزلی وجود ندارد! چراکه اگر وجود داشت با اختصاص نیمی از بودجه ی احداث این سد به پروژه های فاضلاب شهرهای همجوار تالاب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۸:۳۸    
نماینده گرمی که مقبره پدرش به امامزاده تبدیل شده است در باره این حواشی می گوید به من ربطی ندارد که چرا آنجا امامزاده شده است.