جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دولت 30 مرداد 1395 - dolat.ir

دولت 28 اسفند 1393 دولت 29 اسفند 1394 دولت 28 فروردین 1395 دولت 31 اردیبهشت 1395 دولت 31 خرداد 1395 دولت 31 تیر 1395 دولت 3 شهریور 1395 دولت 30 آبان 1395 دولت 30 آذر 1395 دولت 30 دی 1395 دولت 30 بهمن 1395 دولت 1 اسفند 1395 دولت 1 مرداد 1395 دولت 2 مرداد 1395 دولت 3 مرداد 1395 دولت 4 مرداد 1395 دولت 5 مرداد 1395 دولت 6 مرداد 1395 دولت 7 مرداد 1395 دولت 8 مرداد 1395 دولت 9 مرداد 1395 دولت 10 مرداد 1395 دولت 11 مرداد 1395 دولت 12 مرداد 1395 دولت 13 مرداد 1395 دولت 14 مرداد 1395 دولت 15 مرداد 1395 دولت 16 مرداد 1395 دولت 17 مرداد 1395 دولت 18 مرداد 1395 دولت 19 مرداد 1395 دولت 20 مرداد 1395 دولت 21 مرداد 1395 دولت 22 مرداد 1395 دولت 23 مرداد 1395 دولت 24 مرداد 1395 دولت 25 مرداد 1395 دولت 26 مرداد 1395 دولت 27 مرداد 1395 دولت 28 مرداد 1395 دولت 29 مرداد 1395 دولت 30 مرداد 1395 دولت 31 مرداد 1395 
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۴    
به توفیق الهی و عنایت حضرت بقیه الله العظم (عج)، متعاقب ضربه به تیم تروریستی تکفیری در غرب کشور در تاریخ 25و 26/5/95، با پیگیری های اطلاعاتی بعمل آمده ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۸    
لازم است کارگروهی متشکل از وزارتخانه های نفت، نیرو و سایر دستگاه های ذیربط تشکیل شود و همه مسائل مرتبط با نیازهای عشایر به خدمات انرژی نظیر گاز و برق را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار دهند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۲    
تقسیم مرکز تبادل ترافیک کشور به چهار منطقه تهران، تبریز، مشهد و شیراز، جداسازی پهنای باند داخل از خارج کشور و کاهش تعرفه اینترنت از دیگر برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۱    
جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون در کنار ملت و دولت عراق بوده ، تا پایان نیز در مبارزه با تروریسم، در کنار آنها باقی خواهد ماند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۰    
با آغاز فعالیت دولت یازدهم 257 روستای کشور از خدمات شبکه اینترنت بهره مند شده اند و این در شرایطی است که در دولت قبل هیچ یک از روستاهای کشور اتصال اینترنتی نداشت.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۶    
تاکنون حدود پنج هزار میلیارد ریال تقاضا از این منابع، جذب شده و سود بهره بانکی تسهیلات مکانیزاسیون با پیگیری وزیر جهاد کشاورزی از 18درصد، امسال به 15درصد کاهش یافته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۴    
رتبه علمی ایران که در ابتدای فعالیت دولت یازدهم (1392) بنا بر مستندات پایگاه اسکوپوس در جایگاه 18 دنیا و بر مبنای مستندات پایگاه ISI در جایگاه 21 دنیا قرار داشت ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۱    
افزایش 30 درصدی ورود گردشگران خارجی، صادرات بیش از 440 میلیون دلاری صنایع دستی و استرداد چهار محموله بزرگ اشیاء فرهنگی و تاریخی از شاخص ترین عملکردهای دولت یازدهم در سازمان میراث فرهنگی ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه توسعه مناسبات با آمریکای لاتین و آفریقا را دستور کار همیشگی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تعامل بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه آموزش دانشجویان شاهد و ایثارگر مثبت ارزیابی کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۹    
با تصویب هیئت وزیران، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی سی و یک ردیف کالا تعیین شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۸    
دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (5) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را که به تصویب هیئت وزیران رسیده، برای اجرا ابلاغ کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۸    
با تصویب هیئت وزیران، مبلغ پانصد میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار اختصاص می یابد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۶:۲۷    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از بازگشت روزانه یک نفر از متخصصان و فارغ التحصیلان ایرانی به کشور از طریق پلت فرم جذب 200 دانشگاه برتر دنیا خبر داد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱    
در آستانه هفته دولت دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان مرکزی سفر کرد و در شورای اداری این استان ضمن گفتگو با مدیران و مسئولین استانی ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
هیئت وزیران با توجه به انتخاب شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 1396 (2017 میلادی) وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی را در این زمینه تعیین کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به احداث 2 هزار و 586 تخت مراقبت های ویژه در دولت یازدهم دوره اشاره کرد و گفت ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۳    
با تصویب هیئت وزیران، یک تبصره به ماده 3 آیین نامه اجرایی قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی اضافه شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهایی شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران در دی ماه امسال خبر داد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۵    
با تصویب هیئت وزیران، وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز شد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) وامضای موقت موافقتنامه بازرگانی بین ایران و کنیا اقدام کند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۶    
در راستای برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت در سال جاری مبنی بر تحرک بیشتر در بخش واقعی اقتصاد، افزایش تقاضای کل برای خروج از رکود و افزایش رفاه خانوار ها ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت های فناوری ارتباطات کشور در مدت سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید افزایش 2.8 برابر افزایش داشته است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۲    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به شکایت ایران در خصوص تضییع حقوق بهداد سلیمی خوشبین نیست؛ گفت : این شکایت را برای ثبت در تاریخ مطرح و پیگیری می کنیم تا روشنگری کنیم. ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سامانه موشکی اس 300 به طور کامل را تحویل گرفتیم که بخشی از آن از روسیه وارد کشور شده و بخش دیگری از آن نیز در حال بارگیری و انتقال به کشور است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اهمیت تولید، فروش و صادرات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در استان خراسان رضوی گفت ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حجت الاسلام والمسلمین سیّد ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۶    
همزمان با سی امین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد، 74 نفر از مدیران ارشد هفته گذشته با حضور میدانی در دهها شهر و روستا، روند طرح های مختلف توسعه کشور را پیگیری کردند.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۵    
افتتاح بیش از سه هزار پروژه با 50 هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات بانکی، ایجاد 62هزار شغل، ساخت 367 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
تیم ملی وزنه برداری ایران با استقبال محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح رشد فراگیر اشتغال در دولت تدبیر و امید بررسی می شود، گفت: تلاش می شود با اجرای این طرح زمینه اشتغال 600 هزار فرصت شغلی در کشور فراهم شود.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معیشت مردم و اشتغال جوانان به عنوان دغدغه اصلی دولت یازدهم نام برد و گفت : برای بهبودی وضعیت معیشت و رفع بیکاری در جامعه تاکنون نشست های متعددی برگزار شده است .
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
استاندار زنجان گفت: همزمان با هفته دولت امسال، 535 پروژه با 10 هزار و 455 میلیارد ریال اعتبار توسط دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و شهرداری های این استان اجرایی و یا بهره برداری می رسد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رونمایی فاز اول شبکه ملی اطلاعات همزمان با هفته دولت خبر داد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان گفت: بدون مشارکت زنان، نمی توانیم در سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه گام های اساسی برداریم.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی بازدید و مراجعه نمایندگان دستگاه های اجرایی به واحدهای تولیدی را که به تصویب هیئت وزیران رسیده، برای اجرا ابلاغ کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی، فعالیت بنگاهداری بانک ها را معضلی با ریشه های تاریخی دانست و تاکید کرد سیاست بانک مرکزی خروج نقدینگی بانک ها از حالت انجماد و حرکت آن به سوی تولید است.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
معاون نخست وزیر چین در دیدار با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، با توصیف ایران به عنوان مکمل اقتصادی و مهم ترین شریک تجاری چین ...
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در جمع نخبگان و فعالان پارک علم و فناوری شیراز اظهار کرد: با ایجاد زیرساخت های فناوری و ارتباطات، تجارت در فضای مجازی تسهیل می یابد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
در دولت یازدهم تاکنون بیش از 4 میلیارد دلار تعهد سرمایه گذاری خارجی که به تصویب هیات عالی سرمایه گذاری خارجی نیز رسیده است در بخش صنعت و معدن داشته ایم.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
رییس جمهوری در پیام تبریکی به مناسبت افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در رقابتهای المپیک از این ورزشکاران و خانواده و مربیان آنها تقدیر و تشکر کرد.
دولت   ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۱:۳۸    
محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر ایران با شعبان اطلس معاون وزیر حمل و نقل ترکیه دیدار و پیرامون راه های توسعه مناسبات و همکاری های در حوزه حمل و نقل دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کردند.