چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 14 فروردین 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 فروردین 1397 دنیای بانک 2 فروردین 1397 دنیای بانک 3 فروردین 1397 دنیای بانک 4 فروردین 1397 دنیای بانک 5 فروردین 1397 دنیای بانک 8 فروردین 1397 دنیای بانک 9 فروردین 1397 دنیای بانک 13 فروردین 1397 دنیای بانک 14 فروردین 1397 دنیای بانک 15 فروردین 1397 دنیای بانک 16 فروردین 1397 دنیای بانک 17 فروردین 1397 دنیای بانک 18 فروردین 1397 دنیای بانک 19 فروردین 1397 دنیای بانک 20 فروردین 1397 دنیای بانک 21 فروردین 1397 دنیای بانک 22 فروردین 1397 دنیای بانک 23 فروردین 1397 دنیای بانک 25 فروردین 1397 دنیای بانک 26 فروردین 1397 دنیای بانک 27 فروردین 1397 دنیای بانک 28 فروردین 1397 دنیای بانک 29 فروردین 1397 دنیای بانک 30 فروردین 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۸    
سید حمید میرمعینی، با اشاره به کلیدی بودن شعار امسال در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: مهم ترین نقش در حمایت از کالای ایرانی را دولت باید عهده دار شود و این مساله در تمامی جوانب آن از حمایت و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۰    
رئیس مرکز بین المللی مطالعات انرژی وین گفت: علت اینکه آمریکا را هنوز نمی توان در زمره صادرکنندگان نفتی جای داد، این است که مصرف داخلی آن نسبتا بالا است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۱۰    
معاون وزیر کار با اشاره به تعیین تکلیف دستمزد سایر سطوح مزدی و بسته شدن پرونده دستمزد 97 حداکثر تا پایان فروردین، از ابلاغ بخشنامه مزد پیش از 31 فروردین خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۵    
طبق گفته برخی کارشناسان اقتصادی احتمالا قیمت طلا در سال جاری تا 1500 افزایش خواهد داشت، یعنی قیمتی که از سال 2013 میلادی آن را تجربه نکرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۵    
امروز سوم آوریل، چهل و پنجمین سال تولد موبایل است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل بانک مسکن سیاست های اعتباری این بانک در سال 97 را به مدیران شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۴۰    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار نوروزی با کارکنان این بانک گفت: مبنای خوبی برای شروع موفق فعالیت بانک در سال 97 آماده شده و امیدواریم با تلاش همه همکاران جهش اساسی در این سال در بهبود نسبت های ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون بودجه سال 97 از زمان اجرایی شدن وام ازدواج 15 میلیون تومانی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک این کمیسیون با وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی درباره بازار ارز خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
در سال گذشته، شرکتهای بورسی بطور متوسط حدود 25 درصد رشد سودآوری را نسبت به اولین پیش بینی سال 1396 اعلام کردند و با توجه به تحلیل هایی که نسبت به عوامل موثر بر بازار سرمایه ایران وجود دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا نرخ تورم در سال 97، تک رقمی نخواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۰:۰۰    
بخشنامه گمرک درباره ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش معتبر در زمان ورود به اماکن گمرکی، مناطق آزاد و ویژه یا قبض انبار معتبر گمرکی به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: پیام رسان تلگرام نیازهای کشور را به خوبی شناسایی کرده و برای آن یک برنامه اقتصادی طراحی کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در پاسخ به شایعاتی درباره قطع همکاری اوبربانک اتریش گفت: همکاری این بانک با نظام مالی کشورمان ادامه دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۲    
بانک آینده در کشور بحرین و شهر منامه اصلا شعبه ندارد و خبر منتشر شده مبنی بر اتهام وزیر خارجه بحرین به یک بانک خصوصی ناشی از آن بوده که خبرگزاری انتشار دهنده این خبر عبارت بانک المستقبل را به صورت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۳    
شاخص سالانه بهای تولید در ایران به عنوان شاخص پیش نگر تورم بخش مصرف از 5.4 درصد در فروردین 1396 به 10 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۱    
اصلاح قوانین مالیاتی، مبارزه با قاچاق و تولید کالاهای باکیفیت و ارزان قیمت داخلی از جمله راهکارهای پیشنهادی کارشناسان برای تحقق شعار سال 97 است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۶:۱۸    
فعالان بخش مسکن که هنوز درگیر رکود هستند به دنبال جهش نرخ ارز شاهد دو اتفاق منفی سرازیر شدن سرمایه ها به بازار ارز و رشد قیمت مسکن بودند که منجر به پایین آمدن تقاضای این بخش شد و به نظر می رسد افزایش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۴    
غلامعلی کامیاب با حکم ولی اله سیف به سمت مشاور رییس کل بانک مرکزی منصوب شد. غلامعلی کامیاب پیش از این معاون بین الملل بانک مرکزی بود که با حکم ولی اله سیف حسین معقوبی جایگزین وی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۱    
رییس جمهور در دیدار عیدانه با جمعی از وزرا، استانداران و مدیران دستگاه های اجرایی اعلام کرد: تقویت امید و نشاط در جامعه و ایجاد فضایی مناسب تر برای کار و تولید، مسئولیت سنگین همه مدیران است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به دستور رییس جمهور برای شکستن انحصار تلگرام گفت: تلگرام تا به امروز سکوی پیام رسانی بوده، اما با فروش پول دیجیتال در حال تبدیل شدن به سکوی اقتصادی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۱    
مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک از امروز ( 14 فروردین ماه) از امکان تهیه طرح ترافیک روزانه به روال سابق و از طریق سایت شهرداری تهران و شماره ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۵    
بانک سینا در ارزیابی استانداری تهران که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه سطح یک شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تاسیس بانک شهر مهمترین اتفاق در حوزه بانکداری کشور بوده است،گفت: این بانک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۳    
گر چه انتشار اوراق گواهی سپرده 20 درصدی با توجه به بالاتر بودن از نرخ سود تسهیلات 18 درصد، موجبات ایجاد زیان برای برخی بانک ها را ایجاد کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۳    
در شرایطی که بازار ارز در وضعیت نیمه تعطیل قرار دارد، بار دیگر دلار و یورو با دو نرخ بانکی و آزاد مشاهده می شود که متقاضیان عمدتا برای تهیه این دو ارز به دستفروشان مراجعه می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۰    
ریزش اقتصادی در سال های اخیر، بیش از رویش آن بوده است. ما شاهد آن هستیم که بخش خصوصی مرتب کوچک تر شده و سهم خود در اقتصاد ملی را به بنگاه های دولتی یا سوداگری واگذار کرده و می کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون صنایع اتاق گفت: به 4 دلیل شامل هیجانات ارز، وضعیت ناخوشایند بانک ها، مشکلات صندوق های بازنشستگی، جو سیاسی پیش رو و احتمال خروج آمریکا از برجام نگاه مثبتی برای سال آتی وجود ندارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
سیاست ارزی بانک مرکزی در سال 1397 چگونه رقم خواهد خورد و آیا روند ارزش برابری ریال ایران در برابر ارزهای خارجی از جمله دلار آمریکا، پوند انگلیس، فرانک سویس، کرون سوئد، کرون نروژ ، کرون دانمارک ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی شورای شهر تهران در مورد جلسه صبح امروز اعضای شورای شهر که برای ساعتی با حضور نجفی برگزار شد توضیحاتی را ارائه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 14 فروردین 97 با 147 واحد افزایش به رقم 97 هزار و 86 واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
در بازارهای امروز - سه شنبه 14 فروردین ماه - فرابورس ایران هم با معامله 113میلیون ورقه به ارزش 79میلیارد تومان در 25هزار نوبت، آیفکس 6.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1113واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
معاون امور بین الملل، مدیرکل بین الملل و مدیر اداره تامین اعتبارات ارزی بانک مرکزی طی احکام جداگانه ای منصوب شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تشریح شاخص های مورد نظر برای بهبود خدمت رسانی در بانک ، تاکید کرد: هویت و بزرگی بانک ما در کیفیت خدماتش نهفته است و مردم، بانک کشاورزی را با این ویژگی می شناسند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: سقف تسهیلات خرید مسکن در صورتی می تواند افزایش یابد که بازپرداخت اقساط نیز در استطاعت متقاضیان مسکن باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۷    
در پایان معاملات روز دوشنبه به وقت آمریکا، با هجوم سرمایه گذاران به فروش سهام تکنولوژی تحت تاثیر وحشت به وجود آمده از جنگ تجاری، سهام وال استریت به اعماق فرو رفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۷    
وزارت صمت با ارسال نامه ای به گمرک اعلام کرد: تا زمان ابلاغ مصوبه مربوط به اصلاحات جدید جداول پیوست قانون مقررات صادرات و واردات سال 97، مقررات سال 96 کماکان معتبر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
شاخص هایی از جمله تورم، نقدینگی و رشد اقتصادی مسیر حرکت اقتصاد ایران را در سال 97 مشخص خواهند کرد. اقتصاددانان بر این باورند که تغییر خاصی بر روی این اعداد رخ نمی دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۴    
روز سه شنبه با بالا رفتن تنش های تجاری و نگرانی از شرکت های تکنولوژی، سهام آسیایی سقوط کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تولیدکننده را مانع جدی پیش روی بخش تولید اعلام کرد و از دو گام جدی مالیاتی برای حمایت از تولید در سال 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۸    
رییس اتاق ایران، تفاهم ملی دولت، مردم و بخش خصوصی را لازمه حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۵    
نسخه جدید پیام رسان بله با ویژگی های جذاب در فروشگاه های اندرویدی منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۲    
اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس در روز جاری، به قیمت 60 تا 64 هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با نیمه دوم سال گذشته، این رقم بی سابقه بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۹    
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز، یک جوان 17 ساله را عامل آتش سوزی قهوه خانه منطقه کیان اهواز که منجر به مرگ 11 نفر شد، معرفی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مقدمات برای اجرای حکم قاتل بنیتا فراهم شده است و احتمالا در اوایل سال 97 اگر اولیای دم مجدانه متقاضی اجرای حکم باشند با توجه به اینکه حکم حق ناس است پیش بینی می کنیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
نگاه توسعه ای اپراتورهای ارتباطی باعث شکل گیری پوشش متوازن ارتباطات در کشور و نهایتا ایجاد بار ترافیکی متوازن در ایام نوروز برای اقصی نقاط گردشگری کشور شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۷    
صندوق بین المللی پول در گزارشی نوشت اگر ایران می خواهد به اهداف برنامه ششم توسعه دست پیدا کند، باید تجارت خود را بیشتر و گسترده تر کند و مشارکت زنان در بازار کار را افزایش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی گفت: عملکرد ضعیف مسئولین سازمان تجارت جهانی (WTO) و بی اعتنایی قدرتهای بزرگ اقتصادی جهان به قوانین این سازمان و از همه مهمتر عدم تحقق اهداف آن طی 23 سال گذشته ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۴    
قیمت طلا پس از رشد بیش از یک درصدی در روز دوشنبه، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی به رغم ریزش بازارهای سهام با کاهش روبه رو شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
طبق آمارهای صندوق بین المللی پول، سهم دلار آمریکا از حساب های بانک های مرکزی جهان در سه ماهه چهارم سال 2017 به پایین ترین سطح چهار سال اخیر رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
قیمت نفت روز سه شنبه که خبر افزایش تولید روسیه و انتظارات برای کاهش قیمت نفت عربستان سعودی تحت الشعاع کندی احتمالی رشد تولید آمریکا قرار گرفت، افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۱    
ایران نخستین قدم نفتی خود در سال جدید را در زمینه بلوک های اکتشافی دریای خزر و با امضای تفاهم نامه با جمهوری آذربایجان برداشت تا شاید تحولی در فعالیت های نفتی کشور در خزر ایجاد شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۲    
دستیار رییس جمهور روسیه اعلام کرد سرمایه گذاری شرکت های نفت و گاز روسی در توسعه میادین ایران می تواند به بیش از 50 میلیارد دلار برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۴    
با وجود رشد قیمت دلار در دو بازار رسمی و غیررسمی طی ماههای اخیر، سرعت بالای رشد در دلار بازار آزاد موجب شده تا اختلاف بین دو نرخ بیش از گذشته افزایش یابد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن ضمن تشریح پیش بینی خود از روند بازار معاملات مسکن در سال 97، گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۱    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به بهره گیری از فناوری ها و شیوه های مدرن در مالیات ستانی، بر ارتقای کیفیت سیستم مالیاتی کشور تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۱    
صادرات ایران به 10 کشور عمده صادراتی طی 11 ماهه سال گذشته از نظر وزنی و ارزشی افت داشته که در این میان صادرات به ژاپن از نظر ارزش 60 درصد و از نظر وزن 63 درصد کم شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۸    
پیشنهاد مجلس مبنی بر حساب سپرده ارزی هم راهکار خوبی است. اگر یک فرد از آینده نرخ دلار نگران است، می تواند حساب سپرده ارزی به نرخ کنونی باز کند اما در آینده دلار هر نرخی شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۲    
ساعت خدمات رسانی شعب بانک سامان در شش ماهه نخست سال 1397 اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۰    
بازار ارز و سکه در ایام تعطیلات نوروز هم از تحولات دست برنداشت تاجایی که دلار برای نخستین بار به 5100 تومان و سکه به بیش از یک میلیون و 700 هزار تومان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
سامانه سهام عدالت که در روزهای پایانی سال 96 غیر فعال شده بود، دوباره از پانزدهم فروردین برای عموم مشمولان، در دسترس قرار خواهد گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
رییس مرکز پژوهش های مجلس بر لزوم اصلاح قانون تجارت کشور تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیگیری افزایش وام مسکن به 200 میلیون تومان، گفت: کاهش سود وام مسکن به 6 درصد بر اساس تایید رییس جمهوری قطعی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمپین حمایت از کالای ایرانی در راستای نقشه راه دولت برای حمایت از کالای ایرانی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۵    
با صدور بخشنامه ای از سوی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان 96 تا 31 فروردین ماه 97 تمدید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۲    
در حالی که برخی رسانه ها اخباری را درباره واگذاری شاپرک و شتاب به بخش خصوصی منتشر کرده اند اما به گفته مسئولان مربوطه چنین بحثی مطرح نشده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۶    
رییس کل بانک مرکزی، طی حکمی حسین یعقوبی میاب را به سمت معاون بین الملل این بانک منصوب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۱    
در راستای اجرای سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی و ارتقاء سطح امنیت خدمات برای مشتریان بانک سینا، سامانه 727 این بانک از اول سال 97 غیرفعال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۵    
یک اقتصاددان با بیان اینکه حل مشکل ارز در بازار راه حل غیر اقتصادی ندارد، گفت: کاهش تجارت باعث کاهش تولید داخلی می شود که این مساله در نهایت منجر به افزایش ریسک های اقتصادی و رکود بیشتر خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور فردا برای شرکت در دور جدید مذاکرات سه جانبه در باره سوریه به آنکارا سفر می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۹:۱۲    
روزنامه اعتماد در گزارشی، نوشت: حالا مدتی است که نخستین کار صبحگاهی بسیاری از ما این است که آن موشک سفید مستتر در دایره آبی رنگ روی صفحه های صیقلی تلفن های همراه مان را لمس کنیم و از حال و احوال ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۰۱:۴۲    
سازمان بورس نماد بانک پاسارگاد را به حالت تعلیق در آورد تا انتظار سهامداران برای روشن شدن وضعیت نماد این بانک خصوصی طولانی تر شود ...