چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 27 فروردین 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 فروردین 1397 دنیای بانک 2 فروردین 1397 دنیای بانک 3 فروردین 1397 دنیای بانک 4 فروردین 1397 دنیای بانک 5 فروردین 1397 دنیای بانک 8 فروردین 1397 دنیای بانک 9 فروردین 1397 دنیای بانک 13 فروردین 1397 دنیای بانک 14 فروردین 1397 دنیای بانک 15 فروردین 1397 دنیای بانک 16 فروردین 1397 دنیای بانک 17 فروردین 1397 دنیای بانک 18 فروردین 1397 دنیای بانک 19 فروردین 1397 دنیای بانک 20 فروردین 1397 دنیای بانک 21 فروردین 1397 دنیای بانک 22 فروردین 1397 دنیای بانک 23 فروردین 1397 دنیای بانک 25 فروردین 1397 دنیای بانک 26 فروردین 1397 دنیای بانک 27 فروردین 1397 دنیای بانک 28 فروردین 1397 دنیای بانک 29 فروردین 1397 دنیای بانک 30 فروردین 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۶    
دی ماه سال گذشته تفاهم نامه تامین مالی جمعی برای کسب و کار های نوپا و استارت آپ ها با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دکتر شاپور محمدی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال 97 بعد از ظهر امروز پنچ شنبه 30 فرودین ماه منتشر می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۴    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 18 ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز سه شنبه کاهش و نرخ 12 واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ همچنین نرخ 9 ارز مانند دلار نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۵:۲۹    
یک فعال بازار سرمایه با تاکید بر مزایای سرمایه گذاری در صندوق های طلا که به تازگی در بازار سرمایه، راه اندازی شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
شرکت بیمه سامان در نمایشگاه یازدهم (FINEX2018) که با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا شده است، حضوری فعال دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۰    
بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود را در تهران و شهرستان ها به صورت شش دانگی با شرایط پرداخت نقد، قرارداد اجاره به شرط تملیک و پیش فروش از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مرکز توسعه فناوری های مالی بانک انصار (Ansar Bank FinTech Center) که با هدف حمایت بانک از فین تک ها و همکاری و مشارکت در توسعه آنها تشکیل شده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۵    
زمان پرداخت قسط دوم هزینه های حج تمتع 97 و آخرین مهلت برای نتیجه نهایی معاینات زائران خانه خدا در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۴۹    
وزیر اقتصاد و امور دارایی در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد از مراحل پایانی بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۹    
بیمه آرمان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که بزرگترین رویداد بازارهای مالی در خاورمیانه است، حضور فعال و چشم گیری دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
صندوق توسعه ملی منابعی با نرخ سود 11 درصد در اختیار صادرکنندگان از طریق بانک های عامل قرار می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
در بازارهای فرابورس امروز دوشنبه 27فروردین ماه 97 با معامله 185میلیون ورقه به ارزش 180میلیارد تومان در 26هزار و 998 نوبت، آیفکس 12.1 واحد ریزش کرد و در ارتفاع 1053واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۳    
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی 102 درصد افزایش یافت .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
محققان امنیتی اخیرا هشدار دادند تروجان اندرویدی جدیدی شناسایی شده که از واسط های برنامه نویسی بات تلگرام برای ارتباط با سرور دستور و کنترل و ارسال داده ها به این سرور بهره برداری می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
براساس قانون 5 پایه دریافت مالیات برای کارمندان بخش دولتی و غیر دولتی به صورت ماهانه مشخص شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
هیچ کس درصدد حذف صرافی ها از اقتصاد ایران نیست رئیس کل بانک مرکزی در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون صرافان ایران با تاکید بر نقش مهم صرافی ها در اقتصاد کشور گفت: قصد حذف و تعطیلی صرافی ها را نداریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
با اعلام تک نرخی کردن ارز از سوی دولت اکنون بازار رقابت برای جذب سپرده های ارزی در بانک ها داغ است اگرچه بانک مرکزی می گوید که این نرخ ها باید در چارچوب های مشخصی به مشتری ارائه شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا و به منظور ارتقاء امنیت حساب کاربران، برنامه رمزساز اینترنت بانک ویژه سیستم های عامل اندروید و IOS راه اندازی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
بانک توسعه تعاون تفاهم نامه ای را به منظور راه اندازی گروه های توسعه روستایی وتأمین مالی طرح های اشتغال زا و کارآفرینی با استفاده از ظرفیت های قانون اشتغال پایدار روستایی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
به عقیده بسیاری از تحلیلگران، شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند اندرویدی در انتشار به روزرسانی های امنیتی به مشتریان و کاربران خود دروغ می گویند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استقبال شهروندان از خدمات بانک شهر در فضای رقابتی سیستم بانکی کشور را قابل توجه دانست و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک ایران از افزایش ترانزیت خارجی کالا از مسیر ایران در سال 96 خبر داد و افزود: ترانزیت خارجی کالا در سال 96 با 10 میلیون و 695 هزار و 509 تن کالا، 24 درصد افزایش داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
بانک رفاه در سال 96، در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بالغ بر 309.715 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
تک نرخی کردن ارز، از مدت ها پیش به عنوان یکی از اهداف اقتصادی دولت اعلام شده بود. اما زمان معینی برای اتخاذ این تصمیم تعیین نشده بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۶    
سیستم بانکی تابع شرایط اقتصادی کشور است و اگر اقتصاد حال و روز خوبی ندارد قطعا بانکهای کشور نیز حالشان خوب نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۸    
سه منبع آگاه به رویترز اطلاع دادند دولت ترامپ با افزایش 13 میلیارد دلاری سرمایه بانک جهانی که باعث تغییر در قوانین وام دهی و افزایش سهم چین در این وام دهنده جهانی خواهد شد موافقت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۸    
براساس صورت های مالی سال 95، از مجموع 20 بانک و موسسه اعتباری حاضر در بازار سرمایه فقط 4 بانک پارسیان، کارآفرین، سینا و خاورمیانه نرخ کفایت سرمایه بالاتر از 8 درصد دارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه شهروندان حق دارند از هر پیام رسانی استفاده کنند، به شرط اینکه تابع قوانین کشور باشد، گفت: فعلا تصمیمی در رابطه با انسداد تلگرام اتخاذ نشده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به منابع و ذخایر ارزی و فلزات گران بهای بانک مرکزی گفت: نظام بانکی کشور باید با برنامه ریزی و مدیریت نقدینگی موجود کشور به جامعه اطمینان دهد که ارزش دارایی های مردم حفظ ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
با وجود برخی اعلام ها مبنی بر اینکه ممکن است در زمان تحویل سکه های پیش فروش وجه نقد معادل آن پرداخت شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۳    
موسوی با تاکید بر اینکه بورس آبروی اقتصاد کشور است، گفت: نقدینگی ما با توجه به شعار امسال باید از بازارهای غیرمولد، به بازارهای مولد هدایت شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۳    
امروز در حالی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افتتاح شد که وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی از غایبان بزرگ این رویداد مالی بودند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۳    
بانک ملی دوبی که بزرگ ترین بانک خاورمیانه به لحاظ دارایی هم محسوب می شود برای جلوگیری از جعل و کلاهبرداری در چک ها از فناوری بلاک چین استفاده می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
صندوق بازنشستگی کشوری موظف است نسبت به پرداخت کمک هزینه عائله مندی، اولاد و عیدی برای بازنشستگان دستگاه های اجرایی که این هزینه ها از اعتبارات هزینه ای آنها کسر شده، اقدام کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
مدیرعامل بانک سامان گفت: مسافران می توانند در تمامی شعب این بانک با به همراه داشتن مدارکی که از طرف بانک مرکزی برای مسافرت های خارجی تعیین شده است اقدام به تهیه حواله ارزی کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
بانک آمریکا در تازه ترین اقدام خود از طریق نصب اپلیکیشن به متقاضیان وام اعطاء می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۸    
احتمالا با توجه به تصمیماتی که دولت در ارتباط با بازارهای مختلف به ویژه بازار ارز گرفته، در مورد بانک ها و سود بانکی هم تصمیماتی خواهد گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۳    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد با سعادت امام زمان عج ، تخفیفاتی را به مسافران عرضه می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۲۳    
این روزها ، فرودگاههای بین المللی به چهارراه استانبول و سه راه منوچهری و برخی تور- لیدرها به دلالان جدید ارز تبدیل شده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۸    
با انتشار اخبار نقض حریم خصوصی و به دنبال آن جریمه اپراتورها، رگولاتوری با اشاره به بررسی اپراتورها در زمینه حفظ و صیانت اطلاعات مردم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی: امیدواریم درسایه اجرای این سیاست ها آرامش به اقتصاد کشور بازگردد و فعالان اقتصادی برنامه های بلندمدت خود را اجرایی کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
سندیکای صنعت برق ایران با توجه به نوسانات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی نرخ ارز و تاثیر این شرایط بر صنعت برق به رئیس جمهور نامه نوشته و مشکلات پیش روی این صنعت را بیان کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل مرکز واردات و امور و مناطق آزاد و ویژه گمرک در بخشنامه ای درخصوص واردات و ترخیص خودرو شرایط جدیدی را لحاظ کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران معتقد است سیاست های جدید ارزی دولت و بانک مرکزی شتاب زده بوده و رویه هایی که تاکنون بوده را نیز بهم ریخته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۸    
رئیس اتاق تعاون ایران با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید سیاست تک نرخی شدن ارز را زودتر اجرا می کرد، گفت: نه تنها بخش تعاون بلکه سایر بخش های اقتصادی از نوسانات ارز دچار چالش شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۸    
تولید موتورسیکلت هایی که استانداردهای یورو 4 را نداشته باشند متوقف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
در حالی که سال هاست بحث اخذ مالیات بر خانه های خالی از سکنه مطرح می شود و وزارت راه و شهرسازی بر اجرای آن تأکید دارد اما هنوز مشخص نیست دلیل آماده نشدن زیرساخت ها برای عملیاتی شدن آن چیست و مشکل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برنامه های این معاونت در سال جدید را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه اعلام کرد که در پی نوسانات ارزی اخیر و مشکلات پیش آمده بازار لوازم خانگی به حالت نیمه تعطیل درآمده و همه در انتظار بهبود اوضاع و آرامش در بازار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۸    
به نظر می رسد در مورد سعید مرتضوی چیزی فرای حکمت در میان است؛ چرا که دسترسی به مرتضوی به راحتی یافتن احمدی نژاد نیست که هر پنجشنبه راهی امام زاده صالح می شود تا همراه طرفدارانش برای زندانیان مورد ظلم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۵۳    
ثبت سفارش های واردات و صادرات کالا که از هفته پیش متوقف شده بود، بار دیگر از سرگرفته شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۸    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 27فروردین ماه 97 با ریزش 481واحدی در رقم 95 هزار و 506 واحد برای چهارمین روز متوالی قرمز باقی ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۹    
محققان 3 دانشگاه با بررسی اثرات نانوذرات در حذف قارچ های موجود در اسکناس های رد و بدل شده در 4 محیط اثبات کردند نانوکریستال های سلولز و نانوالیاف کیتوزان پوشش داده شده قادر به جذب عوامل بیماری زا از ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۴    
رییس اتاق تعاون ایران اجرای سیاست جدید ارزی دولت را باعث تثبیت فعالیت ها و رفع نگرانی در اقتصاد کشور دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۹    
رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: سال 96 نیز با رشد 21 درصدی حق بیمه ها میزان حق بیمه صنعت بیمه کشور از 330 هزار میلیارد ریال فراتر رفت و با توجه به تقریب ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۶    
سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ ، محل رفع نقص کارت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۵    
رییس مجلس ویتنام، گفت: ایران و ویتنام روابط دیرینه و سنتی داشته اند و ویتنام همیشه از دولت و ملت ایران حمایت می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر آموزش و پرورش از استخدام 3 هزار و 200 استادکار و هنرآموز در سال 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
مدیر کل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: افرادی که برای واردات کالا های اساسی برای دریافت ارز به بانک مراجعه می کنند ارز را با نرخ ابلاغیه بانک مرکزی دریافت می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) در نماد (آرمانح1)، امروز دوشنبه مورخ 1397/01/27 بدون محدودیت دامنه نوسان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1347 دلار و 84 سنت رسید. تنش های ژئوپلتیک و اختلافات تجاری بین اقتصادهای بزرگ جهان موجب شده تا قیمت طلا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3 درصد افزایش ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 71 سنت، معادل یک درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 71 دلار و 87 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: شناسایی تغییرات شرایط محیطی و تحولات فناورانه و برنامه ریزی جهت تطبیق فعالیت های محول شده سازمانی متناسب با شرایط جدید از مهمترین مهارت هایی است که مدیران باید خود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
مسافرینی که به کشور وارد می شوند در صورت خریداری گوشی همراه از خارج از کشور، موظف هستند تلفن همراه خود را از طریق سامانه آنلاین رجیستری گوشی تلفن همراه پس از ورود به گمرک اظهار کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۵    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان با بیان اینکه به صورت میانگین قطعه سازان با افزایش 30درصدی قیمت نهاده های تولید روبه رو هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۰    
بر اساس ابلاغیه اخیر دفتر مبارزه با جرائم سازمان یافته به گمرکات کشور بیش از 6400 خودرو به دلیل استفاده از ثبت سفارشهای غیرقانونی مشمول مقررات قاچاق کالا شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
در آخرین روزهای نخستین ماه فصل بهار برخی استان های کشور شاهد بارش برف بودند تا مهمان سپید علاوه بر تعطیلی برخی مدارس، وضعیت جاده ها را لغزنده و زمستانی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۵    
آسودگی خاطر سرمایه گذاران از این که حملات آمریکا به سوریه تشدید نخواهد شد، جای خود را به نگرانی از واکنش احتمالی روسیه به تحریم های جدید واشنگتن داد و سهام آسیایی بالا و پایین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
جزییات تردد رایگان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک 97 اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
بانک آینده به عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و در عمل به مسئولیت اجتماعی و نگاه روشن برای پرورش نسل آینده کشورمان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۰    
کمبود سرمایه مورد نیاز برای توسعه میادین نفت و گاز همواره بر شانه های صنعت نفت سنگینی کرده و به عبارتی پاشنه آشیل این صنعت محسوب می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۰    
دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی های اینترنتی و فریلنسرها خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۵    
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از روند نابسامان شهرها درصدد هستیم تا ضوابط ساخت و ساز تغییر کند .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۰۰    
رئیس کل بیمه مرکزی: به طور قاطع می گویم که بیمه نوسانات نرخ ارز مفهومی ندارد و در هیچ جای دنیا نوسانات نرخ ارز را بیمه نمی کنند و هر کسی هم که می گوید می شود بیمه کرد نمی تواند این کار را انجام دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۰    
معاون حقوقی، امور مجلس و بین الملل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی و صدور رای در پرونده های مرتبط با قاچاق کالا و ارز، از 75 روز در سال 95 به 45 روز در سال 96 رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۰    
آخرین آمار عملکرد بانک ها و موسسات اعتباری کشور حاکی از افزایش 13.9 درصدی مبلغ کل تسهیلات اعطایی نسبت به اسفند 95 است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
جشنواره پرواز بادبادکها با حمایت بانک ایران زمین در روستای گردشگری بم یوسف آباد شهر عشق آباد خراسان جنوبی برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: به دلیل قاچاق ارز، تراز تجاری کشور مثبت اما حساب سرمایه منفی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون متبوعش با حضور وزرای اقتصاد، صنعت و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
کارشناس مسائل پولی و بانکی گفت: مقررات جدید ارزی نه تنها قاچاق کالا را کاهش می دهد بلکه بازار نقد ارزی را که پس از تحریم ها ایجاد شده بود محدود می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۵    
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بهای کتب درسی دوره ابتدایی در سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۵    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: با توجه به نوسانات قیمت ارز تعطیلی موقتی بازار ارز به وسیله دولت مبنای اقتصادی دارد، اما باید کوتاه مدت باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
سازمان نظام پزشکی با انتشار اطلاعیه ای ضمن اشاره به محدودیت سهمیه طرح ترافیک این سازمان، تاکید کرد که طرح ترافیک تنها به پزشکانی که در محدوده اصلی طرح ترافیک سکونت و یا فعالیت دارند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۵    
قیمت نفت روز دوشنبه که معاملات به دنبال حملات هوایی قدرت های غربی به سوریه با احتیاط گشوده شدند و همچنین با افزایش شمار دکل های حفاری نفت آمریکا برای تولید جدید، کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۰:۰۵    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: وقتی نرخ ارز به درستی سیاست گذاری نشده باشد، صادرات که می تواند موتور محرک تولید داخلی باشد عملا از کار می افتد و در مقابل ...